Güzel o zaman...
Şimdi sırada hassas yakıt sarfiyatı testi yapıp, sorun yoksa yola çıkmak var.
Güzel o zaman...
Şimdi sırada hassas yakıt sarfiyatı testi yapıp, sorun yoksa yola çıkmak var.
www.motorumla.net
yani pratikte ben de beş dakka kenarda beklemiyorum zaten çalıştırım yarım dakika sonra yola çıkıyorum. ilk belli bir km gazlamayıp hararet ibresinde hareketlenme görünce yoluma devam ediyorum.
yakıt konusunda bişey diyemem daha 14 litre almak nasip olmadı hiç. elbette orda bi yakıt kalıyor.
yakıt göstergesi beni gıcık ediyor. benzin deposunu ortadan ayırıp şeffaf seviye penceresi açıcem sonunda :D
!?
Motorumu sattım arkadaşlar. Artık fahri bir GT650 kullanıcısı olarak devam edeceğim Elektrik sistemini derledik toparladık, cillop yaptık derken sattık motoru.
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
İşlerimi yoluna koyunca tüm mali kaynakları kullanarak Honda Varadero veya KTM 990 Adventure inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
6 ayda satmışım motoru Yalnız tam sezonun ortasında 11 Haziran-04 Ağustos tarihleri arasından yayından kaldırmıştım ilanı. Bir de Malatya'da olunca biraz zor oldu. Motoru bir kişi görmeye geldi ve aldı gitti Sahibinden.com'da aylarca fiyatı düşsün diye bekleyenlere iyi oldu
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
Beyler, bizim motorlara tam uyumlu ve stabil calisan baska mangi motorlarin statorleri vardi?
arkadaşlar dün konjektörüm (sıfır aldığım ve 7 bin km kullandığım) yandı
yedek olarak eski konjektörü atmamıştım onu emaneten taktım şimdilik idare eder ama alternatörü yakmasından korkuyorum
o yüzden yeniden sıfır konjektör alacam gitti 145 kaat
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Arkadaşlar merhabalar,
Ankara'ya yeni gelmiş biri olarak Ankara'da ikamet eden arkadaşlardan usta ve servis konusunda tavsiye istiyorum. Motorunuzu herhangi bir sorun ve bakım için nereye götürüyorsunuz ve yedek parçayı nereden temin ediyorsunuz? (Motorum st kanuni değil karbüratörlü hyosung)
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
eski konularda shibumi'nin yazdığı bir model vardı. sanırım kawasaki ex250...
orjinalini alma.
eğer stator arızalı ise hangi konjektörü taktığın farketmeyip yanacaktır. önce stator'u test et. nasıl test edeceğin servis manuelde yazıyor. stator'dan gelen 3 sarı kablonun olduğu soketi söküyosun. motoru çalıştırıyosun. soket hiç bi yere bağlı değilken statordan gelen 3 kabloyu kendi aralarında ac voltaj ölçüyosun. 3 kablonun her ikisi arasında 5000 devirde 70 volttan fazla elektrik geliyor olması lazım ve 3'ünün de birbirine çok yakın değerler olması lazım. birisi 75 birisi 30 volt gibi farklı ölçümler alıyorsan stator gitmiştir. konjektörü değiştirsen de gene bozulur konjektör.
benim motosikletin üzerinde şu anda ne idüğü belirsiz bir konjektör var ve işini güzel yapıyor .
stator'u test ettikten sonra gövdesi irice bir çin malı skutır konjektörü alırsan iş görür. zira zilyon tane farla donatılmış olduklarından onların konjektörleri gt650 için yeterli oluyor genelde.
stator konusunda yapcak pek birşey yok. orjinalini almak mantıksız. kawasaki ex250 internette dolaşan bi fikir sadece. ne derece işe yarıyor yada stabil ben bilmiyorum. o yüzden bilgime güvenip oturup kendim bobinlerini yeniden sardım. gayet de güzel ve verimli oldu.
---------------------------------------------------
yalnız benim de şöyle bir sıkıntım var şimdi.
dün turuncu benzin ikazı yandı. ben de en tezinden bi benzin istasyonuna girip depoyu fulledim.
lakin depo full dolu iken hala turuncu ikaz yanıyor . stop ettim tekrar çalıştırdım gene aynı
40 km yol gittim gene aynı...
!?
Ex250 statoru kesin uyuyor mu öğrenmek gerek, ona göre sipariş vereceğim bende.
Deponun altında şamandıradan göstergelere giden bir bağlantı soketi var. Sol taraftan, depoyu sökmeden ulaşabilirsin. Yerinden çıkarıp biraz temizle ve tekrar tak ister.
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
AN125'in statoru stabil bir şekilde çalışıyor yani? Sarım sayısı ve tel kalınlıkları da aynı mı?
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Konjektor belki olur ama, stator onemli olan. Uyumlusunu bulup yollara dusmem gerek artik.
valla hacı abi onu bilmem ama benim motor ustam inanamayacağın kadar iyi bir ustadır
şimdiye kadar hiç onun sözünden dışarı çıkmadım ve hiç bir şekilde zarar görmedim
o yüzden onun tavsiyesi üzerine sıfır alıyorum
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
AN125 statoru 50 lira, bizimkiler 300... Birde orjinal statorlerimiz de ansizin yamuk yapabildiginden onca parayi vermeye pek niyetim yok. En iyisi yabanci forumlara gozatayim...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)