Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #501
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Stok bir GT650 6. vites 9000 devirde 210 km yapar kitabi olarak. (http://www.gearingcommander.com/) 240 yapması için ya yokuş aşağıya gidiyor olması gerek ya da arkadan kuvvetli bir rüzgar alması . Bunun dışında bence 240 imkansıza yakın bir hız. Sürat saati yanlış gösteriyor olabilir. En az %10 hatası var zaten. GPS ile daha sağlıklı ölçüm yapılabilir.

    "200 yaptım dahada giderdi" söylemi için küçük bir hatırlatma. Bir motorlu kara taşıtını 100 km/saat hızdan 110 km/saat hıza çıkarmak için gereken güç miktarı ile 200 km/saat'den 210 km/saat hıza çıkarmak için gereken güç miktarı aynı değildir. Geri sürüklenme kuvveti (GSK) denen ve sizi devamlı yavaşlamaya zorlayan kuvvet hızın karesi ile doğru orantılıdır. Yani 100 km/saat hızla ilerlerken GSK için katsayı 100*100=10.000 iken 200 km/saat ile giderken 200*200=40.000 dir. Aradaki fark 4 kat olduğuna dikkat edin.

    Son hızı etkileyen diğer bir değişken havayı karşıdan alan yüzeyin alanıdır. Yani iri kıyım bir adamın sürdüğü motosiklet, tıfıl bir adamın sürdüğü aynı motosikletten daha düşük bir son hıza sahiptir.

    Uzun sözün kısası.....GT650 ile 200 km yaparken kalan tüm gazı açsanız bir 210 belki yaparsınız belki yapmazsınız.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #502
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Stok bir GT650, 9000RPM'i geçmiyor mu yani?
    www.motorumla.net

  3. #503
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stok bir GT650 6. vites 9000 devirde 210 km yapar kitabi olarak. (http://www.gearingcommander.com/) 240 yapması için ya yokuş aşağıya gidiyor olması gerek ya da arkadan kuvvetli bir rüzgar alması . Bunun dışında bence 240 imkansıza yakın bir hız. Sürat saati yanlış gösteriyor olabilir. En az %10 hatası var zaten. GPS ile daha sağlıklı ölçüm yapılabilir.

    "200 yaptım dahada giderdi" söylemi için küçük bir hatırlatma. Bir motorlu kara taşıtını 100 km/saat hızdan 110 km/saat hıza çıkarmak için gereken güç miktarı ile 200 km/saat'den 210 km/saat hıza çıkarmak için gereken güç miktarı aynı değildir. Geri sürüklenme kuvveti (GSK) denen ve sizi devamlı yavaşlamaya zorlayan kuvvet hızın karesi ile doğru orantılıdır. Yani 100 km/saat hızla ilerlerken GSK için katsayı 100*100=10.000 iken 200 km/saat ile giderken 200*200=40.000 dir. Aradaki fark 4 kat olduğuna dikkat edin.

    Son hızı etkileyen diğer bir değişken havayı karşıdan alan yüzeyin alanıdır. Yani iri kıyım bir adamın sürdüğü motosiklet, tıfıl bir adamın sürdüğü aynı motosikletten daha düşük bir son hıza sahiptir.

    Uzun sözün kısası.....GT650 ile 200 km yaparken kalan tüm gazı açsanız bir 210 belki yaparsınız belki yapmazsınız.
    gt650r ile gt650 comet'in dişli oranları farklı mı acaba?
    !?

  4. #504
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama pratikte şöyle birşey var mesela 1. viteste 4500 devirle giderken 30-40 km hızla gidiyosan, bu 4500 devirde yaktığın 4.5 birim yakıtla 1 saatte en çok 40km gittin demektir.
    halbuki aynı şartlarda 6. viteste 4500 devirde gitsen 110 - 120 ile gidersin ki, bu da 4.5 birim yakıtla 1 saatte 120 km kadar gittin demektir ve aynı yakıtla daha çok yol eder. :S kendimi mi kandırıyorum yoksa
    aynen abi senin dediğin gibi oluyor kendini kandırmıyorsun tecrübeyle sabittir
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  5. #505
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    yav geçnel arka süspansiyonum gitti piyasada 650 lik üspansiyonu yok 250 lik taksam ne olur iyice inceledim ikiside aynı
    bu 250 lik

    bu 650 lik
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  6. #506
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    uygun olabilir bende tam bilmiyorum ama 250 nin 2 ci el temiz bir tane var 250 tl istiyorlar sıfırı 490 tl imiş bilginize

  7. #507
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    abi sen nerden sordun 490 lirayı sıfırı 315 lira ana bayide ama ellerinde yok heriflerin
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  8. #508
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    arkadaşlar geçen motorumunun bujisine baktım ngk nın çift tırnaklı bujisi çıktı (iridyum mu değil mi hiç anlamıyorum )üzerinde biraz kararma vardı ama motorcu olan komşumuz kısa mesafeden geldiysen kararma normaldir dedi. iridyum olduğunu nasıl anlarım, bide bu çift tırnaklı buji için 180de kesiyor yazılmış yukarıda değiştireyim mi? bide düşük viteslerdeki geçişler bazen çok sert olduğundan vitesin lastik pabucu yarıldı ondan temin etmem lazım internetten nerden bulabilirim tek o parça satılıyor mu? (sizde de vites geçişleri bazen o derece sert oluyor mu)

  9. #509
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı ichiroo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar geçen motorumunun bujisine baktım ngk nın çift tırnaklı bujisi çıktı (iridyum mu değil mi hiç anlamıyorum )üzerinde biraz kararma vardı ama motorcu olan komşumuz kısa mesafeden geldiysen kararma normaldir dedi. iridyum olduğunu nasıl anlarım, bide bu çift tırnaklı buji için 180de kesiyor yazılmış yukarıda değiştireyim mi? bide düşük viteslerdeki geçişler bazen çok sert olduğundan vitesin lastik pabucu yarıldı ondan temin etmem lazım internetten nerden bulabilirim tek o parça satılıyor mu? (sizde de vites geçişleri bazen o derece sert oluyor mu)
    arkadaşım üzerinde iridyum olup olmadığı yazar sana tavsiyem orjinal bujisini takman olacaktır hem yakıtta far eder hem performansta
    vitesinin sert geçişlerinin iki nedeni olur
    1 debriyaj ayarın iyi değildir
    2 kullandığın motor yağı motora uygun değildir
    çözüm önce debriyaj ayarını kontrol et uygun hale getir
    motor yağı olarak ne kullanıyorsun güvendiğin bir ustadan onun tercih ettiği yağı öğren veya tüyo al o yağdan kullan
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  10. #510
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yav geçnel arka süspansiyonum gitti piyasada 650 lik üspansiyonu yok 250 lik taksam ne olur iyice inceledim ikiside aynı
    bu 250 lik

    bu 650 lik
    motorların ağırlıkları farklı. hyosungsource.comda da parça kodu farklı. bence aynı değillerdir.
    !?

  11. #511
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Önemli bir parça. Yüksek hızlarda virajlarda etkin rol oynuyor, orjinalini kullanmakta fayda var.
    www.motorumla.net

  12. #512
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Zamanında Korider.com sitesinde okudum. gt250 nin amortisörü daha yumuşak. Orada yazılan. gt250si olan bir kişi 650nin amortisörünü taktığı ve motorun yan ayakta daha dik durduğuydu.250nn amortisrü 2 kişi ile çok binildiğinde çabuk laçka olduğu için ve 250 ile 650 arasında neredeyse zayıf bir kişi kadar ağırlık farkı olduğu için 650 amortisörü bulmanızı tavsiye ediyorum.
    Yada ebay den vs 96 97 model gsr600 750 amortisörü alabilirsiniz(bunun da uyduğunu korider.com dan okudum)

  13. #513
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    st kanuni yetkili servisi verdi amartisör fiatlarını bencede bir fark vardır yay kalınlıgı sertliği ve amartisör boylarıda fark olabilir iyice incelemek gerekir

  14. #514
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    arkadaşlar çıkma buldum sağolsunlar bi yerden 200 tl ye inşallah cumartesi elime geçerse hemen takacam
    yaz günü şehiriçi minibüslerine binmek zoruma gidiyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  15. #515
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    vites üzerindeki lastik pabucu internetten nerden temin edebilirim peki? ne yağı olduğunu bilmiyorum benden önceki sahibi koymuş mart ayında en son pek km de yapmadığından değiştirme gereği duymadım bidahaki sezona koyarım diye düşünüyordum yağ fiyatları çok artmış, castrolun 10 40 olanından kullanmayı düşünüyordum başka tavsiyesi olan var mı

  16. #516
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı ichiroo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vites üzerindeki lastik pabucu internetten nerden temin edebilirim peki? ne yağı olduğunu bilmiyorum benden önceki sahibi koymuş mart ayında en son pek km de yapmadığından değiştirme gereği duymadım bidahaki sezona koyarım diye düşünüyordum yağ fiyatları çok artmış, castrolun 10 40 olanından kullanmayı düşünüyordum başka tavsiyesi olan var mı
    motosiklet 10w40 uyumlu, 10w40'ın anlamı şu : motor ısındıkça yağın akışkanlığı değişir. yüksek ısılarda yağ aşırı akışkan olur ve tutucu özelliği zayıflar. düşük ısılarda da aşırı yoğun kalır ve yeterli akma hızı oluşturamaz. motoru tasarlayan insanlar, motorun ihtiyaçlarına göre bir ısı aralığında yeterli verimi olan bir yağ standardı tavsiye eder. hyosung'un önerisi de 10w40 işte.

    markaya gelince, işin aslı şu, süper kaliteli markalar oturup argesini yapıp testlerini yapıp başarılı bir ürün piyasaya sunuyor. uyduruk markalar da süper markaların kimyasını kopyalıyor ... ama üretim teknikleri üretim şartları vs. vs. düşünüldüğünde bence bilindik güvenilir bir marka almakta fayda var.

    benim bu noktada güvenli bulduğum 3 marka var, mobil1 castrol ve bp. kampanyada olması dolayısı ile ben geçen sefer bp koydum. 39 liraydı sanırım 4 litresi. kampanya yokken 70 -80 lira civarındaydı. diğerleri de öyle yanılmıyorsam.
    !?

  17. #517
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    yag konusunda çok denedik ve en uygun costrol power 1 motorsiklet yagından randıman aldık 4lt lik den alırsan iyi olur ancak motora 3 lt koyuyorsun düz bir yerde motoru tam düz olarak yag camına baktıgında F ÇİZGİSİNDEN 1mm aşagıda olması önemlidir çok doldurmak iyi sananlar yanılıyorlar motorun yakıt sarfiyatını bile artıtır çekişden düşer iç basıncı zorlar keçeleri bozar filitre değiştirincede az çalıştırıp 3 daikka kadar bekledikden sonra seviyye göre tamamlamak gerekir
    API DEGERLERİ kalitesi ve fiatı uygun vites geçişleri ve debriyaj rahat lıyor

  18. #518
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    arkadaşlar dün amartisör sparişi verdim başıma çok komik olaylar geldi
    sparişi verdim malum Van ilinde adreslerde biraz sıkıntı var o yüzden mecburan motoru yaptıracağım ustanın adresini verdim
    tabi eşşeklik bende ne diye ustanın adresini verirsin bide adama haber vermedim o da ayrı bi eşşeklik
    parçayı spariş verdiğim herif bizim ustayı aramış kardeş hayırdır bana kırgın mısın demiş neden direk aramıyonda başkalarına aratıyon filan yapmış
    bugün gitim bizim ustanın yanına bana güzel bi fırça attı sağolsun
    haklı adam suç tamamen bende yani de
    yinede alışveriş yaptığım adamın ustayı araması ayrı bi tuhaflık çözemedim olayı
    sen parça satıyosun kardeşim kimin aldığının önemi var mı yaf paranı almıyo musun sonuçta diye arayıp bi çemkireyim dedim
    sonra düşündüm bu sefer bu yine arar bizim ustaya bak senin herif bize çemkirdi filan yapar diye vaz geçtim
    çok enteresan bi durum yaf
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  19. #519
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    otopsici, senin amortisör nasıl elden çıktı anlatmadın. kırıldı mı parça? Bu arada vstrom statörü uymadı bilginize. 1-2 mm büyük geldi. Kaldık yarım yamalak sardığım statöre. bayram sonrası ankaraya gideceğim motorla. umarım yolda kalmam.

  20. #520
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otopsici, senin amortisör nasıl elden çıktı anlatmadın. kırıldı mı parça? Bu arada vstrom statörü uymadı bilginize. 1-2 mm büyük geldi. Kaldık yarım yamalak sardığım statöre. bayram sonrası ankaraya gideceğim motorla. umarım yolda kalmam.
    valla dostum bende tam anlamadım o kadar sertte kullanmıyorum motoru arka esneme payı çok az bırakılmıştı büyük ihtimal aşırı sert oluşundan kırıldı
    arkadaş memlekette yok yokki hep stabilize hep stabilize şehir içi bile aynı
    ortada bir mil var amartisörün o kırıldı
    söktüğüm zaman kesin nedenini anlayacaz benim hatammı yoksa parça hatası mı
    bu arada alternatör için link sana
    http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=205
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler