Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    REKLAM ALANI
  1. #481
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş ben koruma takozu buldum gayet güzel ama ben takoz istemiyorum çünkü motoru yatırdığında takoz takılıp takla atmasına neden oluyor motorun diye söylüyolar e o zaman bana bi faydası olmaz hatta daha çok zarar verir
    işin aslı, ben kışın motoru fazla kullanmazken komple bi modifikasyona gitmek istiyorum. koruma takozunun başka dezavantajı da var. motor yere tek bir noktadan sürtündüğü için durmuyor da... gerçi benim düşmeye hiç niyetim yok ama :D, motorun takla atmasında daha ziyade takoz dışında yere nerenin bastığı...

    şöle ki, motoru takozun üstüne yatırınca yere değen diğer nokta doğrudan arka tekerse ve motor devrildiğinde stop etmemişse yere dokundukça fırlayacaktır... o yüzden koruma takozu montajı kafaya göre değil de, mümkün olduğunca arka teker yere değmeyecek şekilde yapılması caizdir. sonuç itibari ile koruma demiri de öyle... önemli olan mümkün olduğunca arka tekerin ilişkisini kesmek.. gerçi bi çok motosiklet artık devrilince kendi stop ediyo... ama güvenmemekte fayda var
    !?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    @sessizsakin, sana özel mesaj atmıştım ama görmedin sanırım.
    Sorum şuydu;
    GT650'leriniz, en fazla hangi devire çıkıyor? (net olarak)
    1,2 ve 3. vitesteki son hız durumları nasıl?

    Diğer GT'cilerden de cevapları bekliyorum.
    www.motorumla.net

  3. #483
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @sessizsakin, sana özel mesaj atmıştım ama görmedin sanırım.
    Sorum şuydu;
    GT650'leriniz, en fazla hangi devire çıkıyor? (net olarak)
    1,2 ve 3. vitesteki son hız durumları nasıl?

    Diğer GT'cilerden de cevapları bekliyorum.
    evet. normalde bu forumlar mesajın var derdi ama benim ayarlarda kapalı heralde. sen yazınca farkettim.

    öncelikle hiç redline'a girme girişiminde bulunmadım. normal sürüşümde de 8000 devri nadiren geçiyorum. redline'a kadar devirlenmede herhangi bir sorun yok.

    1, 2 veya 3. viteslerdeki son hızı hiç merak etmedim. devir/sürat olarak iyi bildiğim şu

    benim motor 6. vites 5000 devirde 120, 6000 devirde 140 yapıyor. bu ikisini net biliyorum onun dışında hiç hatırımda yok. bi ara deneyince yazabilirim.

    devir almada ise, motor soğukken biraz kıytırık oluyor. ama ısınınca bi ss edasına yakın bi devirlenme gözleniyo benim comette.
    !?

  4. #484
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Arkadaşlar smoke head eksoz var ikinci el . İsteyen varsa özel mesaj atabilir. Resmi şuanda yok yarın ekleyebilirim. Komple krom ve oval olan model.
    Linkteki nin birebir aynısı http://www.ercanmotorcycle.com/img/hyusong/650.html
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  5. #485
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    inzel kardeşim hiç bujilerini kontrol ettin mi?
    ben motoru aldığımda çift tırmaklı iridyum bujiler verdı üzerinde motor 180 e gelince ateşleme kesiliyordu
    bizim burada motosikletçilerin kralı mesut usta var o na sordum
    direk bujileri söktü yerine orjinal bujilerini taktık şu an canavar 240 ı çok rahat görüyorum zorlanmadan
    ilk hızlanmalar filan müthiş oldu
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  6. #486
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Orjinal buji hangisi, marka ve kodunu biliyor musun acaba?
    www.motorumla.net

  7. #487
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inzel kardeşim hiç bujilerini kontrol ettin mi?
    ben motoru aldığımda çift tırmaklı iridyum bujiler verdı üzerinde motor 180 e gelince ateşleme kesiliyordu
    bizim burada motosikletçilerin kralı mesut usta var o na sordum
    direk bujileri söktü yerine orjinal bujilerini taktık şu an canavar 240 ı çok rahat görüyorum zorlanmadan
    ilk hızlanmalar filan müthiş oldu
    hocam motor zorlanmadan 240 mı yapıyor anlamadım? böyle bişey mümkün değil çünkü makinanın son hızı 240-245. ki sen zorlanmadan 240 yaptım diyorsun, demek zorlasan 280-300 ü görücek comet bir makina öyle mi? hocam yanlış anlamada 2-3 tane seçenek aklıma geldi . ya senin gösterge %25 falan yanlış gösteriyor, ya sen baya bi fazla attın, yada ben yanlış biliom

  8. #488
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Benimki sadece 200'e kadar zorlanmadan çıkıyor. Sonrası yavaş yavaş.
    www.motorumla.net

  9. #489
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam motor zorlanmadan 240 mı yapıyor anlamadım? böyle bişey mümkün değil çünkü makinanın son hızı 240-245. ki sen zorlanmadan 240 yaptım diyorsun, demek zorlasan 280-300 ü görücek comet bir makina öyle mi? hocam yanlış anlamada 2-3 tane seçenek aklıma geldi . ya senin gösterge %25 falan yanlış gösteriyor, ya sen baya bi fazla attın, yada ben yanlış biliom
    şimdi canım benim senin motosikletin yırtına yırtına son hızına ulaşamazken benim motosikletim hiç zorlanmadan son hızına ulaşabiliyor
    yazdıklarımdan başka anlam çıkartabiliyorsan valla helal olsun ben o kadar zorlamayla başka anlamda çıkarırdım ama az zorlasan asıl anlamını çıkarırdın o ayrı mesele

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal buji hangisi, marka ve kodunu biliyor musun acaba?
    http://www.ngk.com.tr/tr/ueruen-bulm...50/CR8E/10724/
    ngk bu bujiyi kullanıyorum şu an
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  10. #490
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi canım benim senin motosikletin yırtına yırtına son hızına ulaşamazken benim motosikletim hiç zorlanmadan son hızına ulaşabiliyor
    yazdıklarımdan başka anlam çıkartabiliyorsan valla helal olsun ben o kadar zorlamayla başka anlamda çıkarırdım ama az zorlasan asıl anlamını çıkarırdın o ayrı mesele

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------


    http://www.ngk.com.tr/tr/ueruen-bulm...50/CR8E/10724/
    ngk bu bujiyi kullanıyorum şu an
    merak etme 650 hyoyu gerçekten seven biri olarak yazmıştım hatta bir ara çok aramıştım istediğim motor satılınca ve yaz gelip fiyatlar yükselince vazgeçmiştim. senden ricam şu zorlanmadan çıkma olayını bi videoya çekte bakalım. cidden merak ettim sende benim laflarımı nasıl anlıosan bilmiyorum.

  11. #491
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    bujilerin fiyatı okadarda yüksek değil yanlız kazıklamasınlar seni
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  12. #492
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merak etme 650 hyoyu gerçekten seven biri olarak yazmıştım hatta bir ara çok aramıştım istediğim motor satılınca ve yaz gelip fiyatlar yükselince vazgeçmiştim. senden ricam şu zorlanmadan çıkma olayını bi videoya çekte bakalım. cidden merak ettim sende benim laflarımı nasıl anlıosan bilmiyorum.
    yanlış anlamanızı istemem...

    240'a çıkmadım hiç. ama benim comet de 220 ye zorlanmadan çıkıyor. sonrasında rüzgara tahammül edemediğimden hiç denemedim... tavrınız hoş değil bence. zira ibresi 240 olan motorla 247 radar cezası olan insanlar var.

    napayım? resmi makamlara başvuruda bulunup ilgili belgeleri taratıp buraya koyayım mı? yoksa benim bir yalancı olduğumu mu düşüneceksiniz ...
    !?

  13. #493
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış anlamanızı istemem...

    240'a çıkmadım hiç. ama benim comet de 220 ye zorlanmadan çıkıyor. sonrasında rüzgara tahammül edemediğimden hiç denemedim... tavrınız hoş değil bence. zira ibresi 240 olan motorla 247 radar cezası olan insanlar var.

    napayım? resmi makamlara başvuruda bulunup ilgili belgeleri taratıp buraya koyayım mı? yoksa benim bir yalancı olduğumu mu düşüneceksiniz ...
    sizin dediğiniz gibi olması normal zaten. bakın ben 240 yapmıyor demedim. 240ı normal 150 de giderkenki gibi zorlanmadan gidemez demek istedim. illaki deviri redline'a girmesine ramak kala o sürati görür buda zorlanmadan o suratle gitmesi demek olmuyor. 220ye kadar gayet akıcı şekilde cıkar buna inanırım, sonrasınıda yavaş yavaş, 2 ileri 1 geri yapar 240 a gelir. siz benim demek istediğimi anladınız değil mi? mesajımdada belirttim beğendiğim bir motordu diye sizce neden kötülemek isteyim ama eğriye eğri doğruya doğru altınızdaki makina 100 beygir değil o yüzden 2 gün sonra bu mesajları okuyan arkadaşları yanlış yönlendirilmesi hoş olur mu?

  14. #494
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    motorum 60 liralık benzin ile 200km yaptı ortalama 7lt/100km gibi birşey oldu düşük devirlerde kullanmıştım halbuki, şehir içi oluşunun önemi büyük illaki ama genede çok fazla geldi. yakıtı minimum kullanmak için en yüksek 6000-7000 en düşük kaç kullanmalıyım? sanırım düşük olmasınında etkisi oluyor.

  15. #495
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı ichiroo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorum 60 liralık benzin ile 200km yaptı ortalama 7lt/100km gibi birşey oldu düşük devirlerde kullanmıştım halbuki, şehir içi oluşunun önemi büyük illaki ama genede çok fazla geldi. yakıtı minimum kullanmak için en yüksek 6000-7000 en düşük kaç kullanmalıyım? sanırım düşük olmasınında etkisi oluyor.
    ÇOK FAZLA hava filitreni ve bujileri kontrol et gerek,rse değiştir ve nümkün oldugunca yüksek vites düşük devirde kullanırsan yakıt düşer

  16. #496
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı ichiroo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorum 60 liralık benzin ile 200km yaptı ortalama 7lt/100km gibi birşey oldu düşük devirlerde kullanmıştım halbuki, şehir içi oluşunun önemi büyük illaki ama genede çok fazla geldi. yakıtı minimum kullanmak için en yüksek 6000-7000 en düşük kaç kullanmalıyım? sanırım düşük olmasınında etkisi oluyor.
    motorunu mümkün mertebe 4000 ila 5000 devir arası kullanırsan eğer şehir içi en fazla 5.5lt/100 km gibi bişey yakıyor hiç durmadan 2048 km yaptık uzun yolda ozaman 4.2lt/100 kmgibi bir sarfiyatım oldu
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  17. #497
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ben surekli sarfiyat testleri yapiyorum. En son sehir icinde hanim evladi gibi kullandim. 5.5 falan cikti sonuc. 2.ooo-35oo arasi kullandim. Sonraki testte de cok agresif kullandim. Sehirici 7.ooo-85oo arasi tadini alarak kullandim ve sonuc 7 litre civari. Aslinda 1-1.5 litre icin 150'lik motor gibi kullanmanin pek mantigi yok gibi.


    Yalniz otopsici, sizin sehiriciyle, bizimki (istanbul) epey farklilik gosterir. Bir de uzun yolda 4.2 tuketecegini bilsem hic durmam deli gibi dolanmaya baslarim.

  18. #498
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin dediğiniz gibi olması normal zaten. bakın ben 240 yapmıyor demedim. 240ı normal 150 de giderkenki gibi zorlanmadan gidemez demek istedim. illaki deviri redline'a girmesine ramak kala o sürati görür buda zorlanmadan o suratle gitmesi demek olmuyor. 220ye kadar gayet akıcı şekilde cıkar buna inanırım, sonrasınıda yavaş yavaş, 2 ileri 1 geri yapar 240 a gelir. siz benim demek istediğimi anladınız değil mi? mesajımdada belirttim beğendiğim bir motordu diye sizce neden kötülemek isteyim ama eğriye eğri doğruya doğru altınızdaki makina 100 beygir değil o yüzden 2 gün sonra bu mesajları okuyan arkadaşları yanlış yönlendirilmesi hoş olur mu?
    benim tavrım daha ziyade üslubaydı. motorun ne yapabildiğinden ziyade... yoksa motor ortada..... uzatmaya gerek yok tabi.



    istanbulda 60 liralık benzinle bazen 5 gün işe gidip geliyorum, bazen de 3 gün .... özellikle levent-zincirli kuyu arasında motosikletten soğuyorum :S ( iş git gel 45 km )
    !?

  19. #499
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben surekli sarfiyat testleri yapiyorum. En son sehir icinde hanim evladi gibi kullandim. 5.5 falan cikti sonuc. 2.ooo-35oo arasi kullandim. Sonraki testte de cok agresif kullandim. Sehirici 7.ooo-85oo arasi tadini alarak kullandim ve sonuc 7 litre civari. Aslinda 1-1.5 litre icin 150'lik motor gibi kullanmanin pek mantigi yok gibi.


    Yalniz otopsici, sizin sehiriciyle, bizimki (istanbul) epey farklilik gosterir. Bir de uzun yolda 4.2 tuketecegini bilsem hic durmam deli gibi dolanmaya baslarim.
    yok abicim olay tamamen yüksek devirli kullanmakla alakalı
    şehir içi kullanımda 60 km ile filan giderken 4. viteste kullanıyorum
    yani şehir içi ne hız yaptığının önemi yok 4500 deviri geçmediğin sürece motor yakmıyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  20. #500
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok abicim olay tamamen yüksek devirli kullanmakla alakalı
    şehir içi kullanımda 60 km ile filan giderken 4. viteste kullanıyorum
    yani şehir içi ne hız yaptığının önemi yok 4500 deviri geçmediğin sürece motor yakmıyor
    ama pratikte şöyle birşey var mesela 1. viteste 4500 devirle giderken 30-40 km hızla gidiyosan, bu 4500 devirde yaktığın 4.5 birim yakıtla 1 saatte en çok 40km gittin demektir.
    halbuki aynı şartlarda 6. viteste 4500 devirde gitsen 110 - 120 ile gidersin ki, bu da 4.5 birim yakıtla 1 saatte 120 km kadar gittin demektir ve aynı yakıtla daha çok yol eder. :S kendimi mi kandırıyorum yoksa
    !?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler