Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
25 Mayıs 2011, 09:50
#421
Merhaba , arkadaşlar bu motoru epeydir inceliyorum 2. motorum olabilir :D piyasada 2. elde çok fiyat yazıyorlar biliyorsunuz böyle 2008 civarı 20000 km olanı felan alınırmı? ne kadar eder ortalama dökülen tarafları var mı?
masrafları parçaları çok pahalımı bozulan kronik bir yeri var mı?
videolarını izledim iyi uzuyor tekerleri çok pahalımı vs vs ilgili bi arkadaş yorum yazarsa :D gt250r almak istemiyorum hasta oldum bu motora racing tarzındaki şikayetler malum sırt bel ağrısı yapıyor comet çok tatlı
Reklamlar
-
25 Mayıs 2011, 14:56
#422
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
Merhaba , arkadaşlar bu motoru epeydir inceliyorum 2. motorum olabilir :D piyasada 2. elde çok fiyat yazıyorlar biliyorsunuz böyle 2008 civarı 20000 km olanı felan alınırmı? ne kadar eder ortalama dökülen tarafları var mı?
masrafları parçaları çok pahalımı bozulan kronik bir yeri var mı?
videolarını izledim iyi uzuyor
tekerleri çok pahalımı vs vs ilgili bi arkadaş yorum yazarsa :D gt250r almak istemiyorum hasta oldum bu motora racing tarzındaki şikayetler malum sırt bel ağrısı yapıyor comet çok tatlı
2-3 yaşında, 650 cc ve 80 beygirlik bir motora ne kadar para verilmeli sizce ?
İki lastik en az 800 TL tutar.
Bu arada statörümü kendim sarmıştım biliyorsunuz başka bir başlıkta anlatmıştım. Ama yedek olsun diye e-bay'den bir tane satın aldım. 24 dolar.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...SI%3AUS%3A1123
SV650 veya DL650 statörü bizimkilere uyar değil mi ?
11 Haziran'da ABD'ye gidiyorum. Satıcıya söyledim. Oradaki adrese yollayacak. Kargo masrafından da kurtaracam
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
25 Mayıs 2011, 18:15
#423
satılan bütün motorlar 25000 ve üstü km de ve yüksek istiyorlar sizin sattığınız motor 34000 km de fiyatıda uygun gibi ama işte insan düşünüyor bunu söylemek istiyorum 34000 de olsa bu motor alınır mı ? hasaslar mı
-
25 Mayıs 2011, 19:12
#424
Ben aldığım fiyata satıyorum. İlanımda oldukça detaylı dikkat ederseniz. Dediğim gibi iki lastiğin fiyatı bile en az 800 TL'dir. Km.si yerine motosikletin bakımlarının yapılıp yapılmadığına dikkat edin bence.
150-200 binde araba alırken problem olmaz da 25-30 binde motosiklet alırken neden problem olur anlamak mümkün değil. Bu km.ler iyi bir motosiklet için hiç birşeydir.
Neyse ilgilenen arkadaşlar için motosikletim 11 Hazirana kadar satılıktır. Müteakiben bu sezon için satış kapanacak çünkü yurtdışına gidiyorum. 2-3 ay kalıp döneceğim ama döndükten sonra satmam artık herhalde.
Forumdaki paylaşımlarımla ilgili küçük bir araştırma nasıl bir kullanıcı olduğumu gösterir
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
26 Mayıs 2011, 17:22
#425
bende zaten takıntılı çizik bile sevmeyen birinden almak istiyorum motoru araba olarakta 100000 sınırı var :D üstü demek takımların değişmesi demek genel olarak sınır :D çok para oda ,
ben sordum ustaya 50000 civarı rektefiye edilir bir çok motor zorlanır demişti :D güçten düşer diye , yüksek km demek motor ne olursa olsun yaşlanmış demek anlamına geliyor bana göre çok iyi bilen birisi değilim aklımıza böyle sokulmuş
-
30 Mayıs 2011, 23:24
#426
38500 km oldum. Manifoltları değiştireyim canavar gibi makina......
Elbet güneş birgün bizim için de doğar...
Nasılsa su akar yatağını bulur...
-
30 Mayıs 2011, 23:59
#427
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
bende zaten takıntılı çizik bile sevmeyen birinden almak istiyorum motoru araba olarakta 100000 sınırı var :D üstü demek takımların değişmesi demek genel olarak sınır :D çok para oda ,
ben sordum ustaya 50000 civarı rektefiye edilir bir çok motor zorlanır demişti :D güçten düşer diye , yüksek km demek motor ne olursa olsun yaşlanmış demek anlamına geliyor bana göre çok iyi bilen birisi değilim aklımıza böyle sokulmuş
sen o ustana söyle bi bakim 50 binde hangi motoru rektefe ediyor ben halen 250 binde olup standart yağ hava filtresi ve zincir dışında hiç bir parçasıyla oynanmayan en az 200 farklı motor biliyorum
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
01 Haziran 2011, 15:18
#428
otopsici adlı üyeden alıntı
sen o ustana söyle bi bakim 50 binde hangi motoru rektefe ediyor ben halen 250 binde olup standart yağ hava filtresi ve zincir dışında hiç bir parçasıyla oynanmayan en az 200 farklı motor biliyorum
ozaman açıklarmısın satılan bütün motorlar neden 25000 le 50000 arası
-
01 Haziran 2011, 18:30
#429
-
04 Haziran 2011, 18:53
#430
http://img148.imageshack.us/img148/5888/sdc10981q.jpg
http://img864.imageshack.us/img864/6067/sdc10982g.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/4024/sdc10983e.jpg
arkadaslar kısmetse pazartesi günü beykozdan 650 naked alıyorum yalnız bir sorum olucak resimlerde görülen bloktaki çatlak sıkıntı yaratırmı güzelcene kaynak yapılmış bi sıkıntısı yok şuanlık olmadı değiştirmek istediğimdede parça 200-250 tl arası acaba değişimden sonra bi sıkıntı vs. olurmu ?
-
06 Haziran 2011, 10:16
#431
shi_bumi adlı üyeden alıntı
Özellikle analog göstergeli motorlarda km teli kolaylıkla sökülebildiği ve motosiklet alıcısı türk insanının birinci sorusu "kaç km ?" olduğu için olabilir mi acaba ?
Şaka bir yana bu bir anlayış meselesi. ABD'de araç alırken alıcının ilk yaptığı şey satın almayı düşündüğü arabanın klimasının çalışıp çalışmadığını kontrol etmektir. Bizde ise daha ilk cümle "abi değişeni var mı ?" dır. Amerikalı konfora bakar, bizim ise neye baktığımız belli değildir. Değişeni ve boyası olmayan ama üzerindeki hiçbir aksesuarı doğru dürüst çalışmayan arabalar makbuldür Türkiye'de. Alırken "Gazı bitik abi o yüzden soğuk üflemiyor" denilen klimanın kompresörüne 1000 TL bayılınca anlarsınız aslında temiz arabanın ne demek olduğunu
Veya daha frene basmayı aklınızdan geçirirken kaymaya başlayan arabaya 4 lastik alınca. Ama olsun yeter ki arabada değişen parça ve boya olmasın.
Arkadaşım sen bence sıfır bir motosiklet al. 2. elin en temizini bulsan bile için rahat etmeyecek gibi duruyor
ustamsın :D çok doğru söylüyorsun sayenizde tecrübe ediniyorum işte söylediğinizi gibi takıntılı bir insanım çizik bile 1-2 gün üzer beni bu km saati olayıda doğru diyorsunuz söküyorlar ve genelde baktığımızda motorundan soğuyan motorun canını yakmış kimseler satıyor bunu epey bi tecrübe edindim genel olarakta çok temiz dürüst satıcılarada rastladım vallahi pusudayım o gün bi gv650 vardı 7200 tl sıfır km de motor eski sordum km saati değişti dedi adam ısrarla satmak istedi 26000 km de de di beton gibi motor dedi sordum boş zarar durduğu yerde para yer dediler vazgeçtim ama sıfır bi gt250 yerine az km temiz bi gt650 olsa daha iyi olmazmı sizce :D
-
08 Haziran 2011, 01:07
#432
GT650 aldım, keyfim yerinde.
-
22 Haziran 2011, 18:48
#433
bu modellerin sıfırı üretilmiyormu bulamadım kanunidede yok
4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşır ..
-
25 Haziran 2011, 13:06
#434
eMRe-81 adlı üyeden alıntı
bu modellerin sıfırı üretilmiyormu bulamadım kanunidede yok
var var olmasınada bizim millet hepten yarışçı olmuş kendilerini trafikte yarışta sanıyorlar ee ithalatçı firma da buna göre motor getiriyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
28 Haziran 2011, 14:00
#435
Şu modelin ne gibi farklılıkları var ? Benim dikkatimi çeken 6 vites şanzıman ve yeni tasarım.
-
17 Temmuz 2011, 11:12
#436
selam
bir süre önce gt650 alarak motosiklet hayatıma uzun bi aradan sonra geri döndüm.
daha önce uzunca bi süre gt250r, kısa süreliğine de bandit, zx6r, honda cbx750, dl650 gibi motorlar kullanmışlığım vardı. uzun süre kullanmayı düşündüğüm ve beni üzmeyecek bir motosiklet seçimi yapmaya çalışıyordum.
aslen supersport motosikletlerin sürüş tarzını beğenmeme rağmen, yüksek sürat seven birisi olmadığımdan, ve en iradeli insanın bile bir ss üzerinde başka bi insana dönüştüğünü bildiğimden napsam napsam derken, gt650 ilanı gördüm. sahibi bir de uzaktan tanıdık çıkınca, gt250r kullandığımdan dolayı hyosung'un iyi bir motosiklet olduğunu bildiğimden hemen görüşmeye gittim
üzerine binip şöyle ilk 25 metre gidiverdiğimde tamam dedim. benim motosikletim budur. müsade alıp şöyle 1 - 2 km turladım.
uzun süredir motosiklet kullanmadığımdan, ve " e yani 650'lik sonuçta " gözüyle üstüne çıktığımdan ilk anda gaz'a hakim olmak epey uğraştırdı beni. uğraştırdı derken, beklemediğim bi güçle karşılaştım. sevdim ve düşünmeden el sıkıştım.
motosiklette iki şeye çok önem veririm.
1 - hadi dediğinde hızlanacak. hop dediğinde duracak.
2 - yat dediğinde yatacak, kalk dediğinde kalkacak.
bi motosiklet bunları hissettirmezse güvenemiyorum. gt650'yi alalı yaklaşık 3 hafta oldu. yaklaşık 1600 km yaptım. kesinlikle hangi viteste olursam olayım hızlanmak istediğimde beni hiç gücendirmiyor. 6. viteste düşük devirde bile olsam rahatça ivmeleniyor. ve bu, daha önce kullandığım motorlarda hissedemediğim birşey.
DL650 de de aynı motor var diyorlar ama bana pek inandırıcı gelmiyor en azından epey değişik versiyonu olmalı. belki dışı aynıdır. ikisini de kullanmış birisi olarak, DL650 ile GT650 nin tek benzer tarafı birinci vitesteki performanslarının yaklaşık oluşu.
onun dışında bence GT650'nin diğer viteslerdeki her türlü karakteristiği DL650 den daha başarılı. tabi bunda benim endurolara " dağa çıkmayacaksam binmem arkadaş " yaklaşımım da olabilir :D
hemen parantez. iş yerim polonezköy tarafında ve beşiktaşta oturuyorum. kavacıktan sonra polonezköy - riva yoluna sapınca yollar çok bozuk.
bu parantez bence çok önemli. süratli bir viraj alışınızda bile, zeminin bozuk olması gt650'nin dengesini çok rahatsız etmiyor. aynı viraja belki DL650 de gt650 gibi rahat girebilir. ama ben o virajlara gt650 ile girdiğim gibi suzuki bandit ile girmeyi hiç istemezdim!...
elbette lastik faktörü çok önemli. ama bana sorarsanız, gt650 nin süspansiyonları, bir enduro ile supersport arasında ayarlanabilecek en iyi orta yolda. hem bozuk zeminde, hem de temiz zeminde son derece tatminkar.
hemen ikinci parantez = torkunun güzelliği ve doğru vitesle viraja girdiğinizde viraj performansı bence son derece iyi. gaz'a eliniz alıştıktan sonra viraj içerisinde motorun gücünün verdiği rahatlıkla viraj eğrisini kolayca değiştirebiliyorsunuz.
doğru vitesle girdikten sonra, viraja çok hızlı yada yavaş da girmiş olsanız viraj içerisinde eğriyi toplamak kolay oluyor. tabii buna güvenip viraja gereğinden hızlı girmiyoruz.
sürüşünde beni rahatsız eden iki şey var.
1 - titreşim. bu güç ve torka helal olsun diyorum
2 - çıplak olması :(
daha önce kullandığım tek çıplak motor banditti. onu da çok kısa süreliğine kullandım zaten.
gt650 ile müsait şartlar altında 200 km ye kadar çıktım. ama ayrodinamik yetersizlik yüzünden daha hızlanmadım. zira rüzgar feci tokatlamaya başlamıştı ve artık güvensizdi.
lakin rüzgar siperi filan yok henüz.gayet fabrika çıkışı çıplak halinde. uygun bi rüzgar siperi ve bir kaç ayrodinamik eklenti ile rahatlıkla göstergesindeki 240'ı göstereceğinden fazlası ile eminim.
çünkü 190 boyumla ben bile motorun iki katı rüzgar tutuyorum
tabi 200'ü ben bi napabiliyoruz diye çıktım. yoksa 160'ı geçtiğim çok nadir.
aldığım motor 2007 model.
hyosung markası hakkında bir çok insandan bir çok yorum aldım. 250r kullanırken de, gt650 yi aldıktan sonra da hiç eksilmedi yorumlar.
birisinin yorumu " abi bu motor sürekli vida gevşetiyor. bak sağına soluna illa eksik vidası vardır. motorun içinde bile vidaları gevşiyor bu aletin ".
15000 km den fazla gt250r kullandım kendim söküp taktığım zamanlar dışında bir vidanın gevşeyip düştüğünü görmedim. bir çok hyosung kullanıcısı da tanıdım. bir tanesinin ön tekeri tutan vidaları düşmüştü. onu da ön tekerle ilgili bir işlemden sonra ustanın vidaları tam olarak sıkmadığını düşünüyorum.
zira, az teknikten anlayan birisi, bir vidayı sökerken ve takarken vidanın tepkisinden kolay gevşeyip gevşemeyeceğini anlar. kolay gevşeyecek vida, gevşetmeye başladığın ilk an zorlar, ve zorlaması giderek azalır. zor gevşeyecek vida, ilk sökme sırasında biraz fazla abanmak gerekir. bi çıt sesi bi ıkınmadan sonra vida rahatlar. ben gt250r'ın motor üzerindekiler hariç hemen her vidasını sökmüşümdür. bütün vidalar o ıkınmayı hissettiriyor. ayrıca kendim yerine geri takmadığım vidalar dışında tam abanıp sıkmadığım vidalar dahil düşen vida görmedim.
malzeme kalitesi? elbette benzerleri 20.000 liraya satılırken, kendisi 15000 liraya satılan araçların malzeme kalitesi aynı olamaz. zaten hyosungtan bir yamaha kalitesi bekleyerek bu motoru almak, sonra ya bak biliyodum abi kalitesiz işte demek bence saçmasalak bi durumdan başka birşey olmaz
peki malzeme kalitesi ne ayak? nolucak şimdi. ben bu motoru aldım yolda giderken tekeri fırlarsa naapcam?
o diilde, internette motorcycle crash yazarsanız, bir çok bmw'nin arka şaftının giderken koparak ayrıldığıyla ilgili sürüyle resim bulabilirsiniz. önemli olan, aracın kritik parçalarınn yeterli dayanıklılıkta olmasıdır.
hyosung ile bir yamahayı yada bmw'yi benim gözümde ayıran şeyler :
yamaha alsam, jantlar daha dayanıklı bir metal alaşımından yapılırdı. daha dayanıklı bir malzeme olduğu için daha hafif üretilirdi. ve toplam mesela 10 gücünde bir jant yapardı yamaha.
aynı durum hyosung'da şöyle : yamaha yada bmw gibi yüksek dayanıklı alaşımlar yüksek maliyet gerektiriyor. bunun yerine, dayanıklılığı daha az olan malzemeden biraz daha ağır olmak kaydı ile gene 10 gücünde bir jant üretiyor.
geniş çaplı örnek vermek gerekirse, 10 gücünde bir malzemeyi 1kg A kalite çelikle yapabilirsiniz. ama gene 10 gücünde bir malzemeyi 3 kg C kalite bir çelikle de yapabilirsiniz.
burada önemli olan, malzemenin ne olduğu değil, sonuç işlevini nasıl gördüğüdür.
birisinin yorumu " hyosunglarda gördüğüm genel problem ( gt250r dan bahsediyor ) kaynakları çatlıyo abi "
hangi motorla hayvanlar gibi fren yapıp kafa üstü motoru çakarsan gidonun oralardaki kaynakların çatlama ihtimali son derece yüksektir. zira, kendi gözümle high-siding kaza görmüş bi ducati 696 da gidonun gövdeden ayrıldığını gördüm. kaynak maynak birinci kalite çelik hak getire...
kaza yaptın kaynakların açılmasına bakıyosan almamak lazım hyosung. ben zira kaza yapsam kafam yerinde mi diye bakarım :D
nitekim acemiliğimde gt250r ile benzer bi kaza yaşadım. ben hafif atlattım ama motor o kadar kolay atlatamamıştı. evet, gidon kısmındaki ve başka bi yerdeki kaynaklarda zedelenme görünüyordu. ama kazadan sonraki 3 gün boyunca bileklerimin ağrıdığını ve şiştiğini düşünürsek, motosikletin durumu normaldi. yani bu kötü falan değil. şunu sorarım. düzgün düzgün kullanıp kaza yapmadığın bi motorun kaynakları çatlayıp açılmışsa eyvallah dandiktir.
fren performansı güzel. gt650 de frenle ilgili kötü olan şey, fren disklerinin kolay aşınması. biraz araştırma yapıp, eğer aynı ebatlarda bu tekere takabileceğim başka bir disk varsa, ön diskleri belki ilerde değiştirmek isterim. uzun süre kullanmayı hedeflediğim bi motosiklet çünkü.
başıma gelmesini beklediğim elektrik sorunu vardı. geçen gün marş basarken zorlandı. hiç anlamamıştım sebebini sonra da unutmuştum. sonraki gün de kgs gişelerinde, kgs kartı çantamın derinlerinde olduğu için motoru durdurup çantamdan kartı buldum. sonra boşa atıp kgs bastım. marş basmadı şıkşıkşık ses bile gelmiyo. boş vites lambası marşa basınca tamamen sönüyodu.
aralardan sıvışıp emniyet şeridinde biraz ıkınıp vurdurarak çalıştırdım. iş yerine kadar idare etti. ölçtüm biçtim. regülatör nanayto manayta. aküyü dışarda şarj edip müsait bi zamanda yeni bi regülatör aldım. marka model bilmiyorum. muhtemelen çin malı. ama gt650 nin orjinalininkinden daha düzgün bi görüntüsü var ... 45 lira verdim. bu üçüncü gün. henüz aküde bi zayıflama yok. ölçtüğümde şarj değerleri normal ile hafif normalin altında gibi gelip gidiyor. hala emin değilim. ama şunu anladım ki, tam kondüsyonunda şarj olmayan bir akü elinizde iken, gt650 nin regülatörünü değiştirseniz de şarj yetmiyo.
şarj problemi olan arkadaşlar " eğer regülatörü değiştiriyorsanız, aküyü dışarda tam şarj edip öyle takın motora. boşalma limitinde iken konjektör aküyü şarj etmeye yetmiyor.
bunun sebebini de şöyle tahmin ediyorum. gt650 motoru, ilk hedefte gt650r için tasarlanmış olsa gerek. elektrik tesisatı da buna göre tasarlandı ise, ve spor kullanıcılarıın üst devirlerde süreceğini düşünürsek, düşük devirlerdeki elektrik üretme performansı sanırım zayıf kalıyo. öyle ki, rölantide iken nerdeyse tamamen aküden yiyor. bana göre, 4000 - 5000 devir altında, bu motosikletin şarjı çok verimsiz.
yani sürüş alışkanlıklarınız mesela 6. viteste 4000 devirde 80 km gibi bi hızla gitmekse, bence şarj problemi yaşamanızda büyük rol oynuyor. bu benim kişisel kanaatim. yanlış yada saçma da olabilir.
sonuç gt650 sahibiyim ve mutluyum ileriki günlerde el yapımı ön cam ve bir kaç ayrodinamik çalışması yapacağım. başarılı olursa burada da paylaşırım. zira biraz süratlenince rüzgar hem rahatsız ediyor, hem de ayrodinamik daha başarılı olsa, yakıtta da farkeder ...
-
17 Temmuz 2011, 11:56
#437
Yazı harika olmuş teşekkürler Aslında bunu ilk sayfaya koymak lazım sorusu olan ordan bakması için
Yakıt tüketimi hakkındada kısaca bir bilgi verirseniz tam olur aslında
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
-
18 Temmuz 2011, 00:30
#438
GT650 için güzel bir yorum yazısı. Umarım uzun zaman kazasız ve sorunsuz binersiniz.
Ben de bir GT650 Naked sahibiyim. Yardımcı olmak açısından birkaç noktayı eklemek istiyorum.
Şarj problemini bende 2 kere yaşadım.
Birincisinde regülatör arızalıydı (ki motoru aldığımda üzerinde olan regülatördü ve zaten bozulmaması imkansız gibi duruyordu. Çok kötü bir elektrik işçiliği ile monte edilmişti). 15 liraya aldığım yeni bir regülatör taktım.
İkincisinde statör arızası vardı. Kendim statörü söktüm. Tam 3 kutup yanıktı. Tüm telleri söktüm. Toplam 10 lira maliyet ve ellerimin su toplaması pahasına statörü yeniden sardım. (Abi yapamazsın yenisini al diyenlere inat). Tabiki sarım sayısına ve sarım yönüne dikkat ederek yaptım bu işlemi. Sonrada götürdüm bir bobinciye ve sargıların üzerine izolasyon verniği döktürdüm. Şu an için çok verimli çalışıyor ancak ileride aynı arızayı yapabileceği ihtimaline karşı bir önşem aldım. Şu an ABD'de bulunuyorum ve E-bay'den 2. el bir DL650 statörü aldım 20 dolara. Ürün geldi gayet temiz. Yani statörüm yeniden arıza yaparsa yenisi hazır.
2. el bir V-Strom statörüne Türkiye'de ustalar kaç para ister düşünmek bile istemiyorum
Size tavsiyem motosiklete küçük bir voltmetre takın. Voltmetrede 13.5 voltun altını gördüğünüz her an aküden yiyorsunuz demektir. Normalde 5000 devirde 13.5-15 volt görmeniz gerekir.
Konunun önceki sayfalarında bahsetmiştim ama burada tekrar değineyim. Ben GT650'yi yabancı forumlarda da takip ediyorum. Bu elektrik arızası evrensel bir problem GT650 için. Forumlarda tavsiye edilen bir modifikasyon var. Regulatörün (+) ucundan çıkan kablo önce kuyrukta bulunan sigortaya gidiyor. Oradan da tüm motosiklete ve aküye dağılıyor. Regülatörün bu (+) ucundan akünün (+) kutbuna araya 30 amperlik bir sigorta koyarak direkt bir hat çekerseniz şarj daha verimli oluyor. Bilginize. Araya sigorta koymadan denemeyin ve tabi ki işlemin riski size aittir. Ehil ellerde yapılması daha iyi olacaktır.
Merak ederseniz sitenin adresi aşağıda:
www.Korider.com
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
18 Temmuz 2011, 00:55
#439
Shi_bumi, en son kaç paralık bir regülatör ile işi çözdün? Nereden temin ettin ayrıca?
Bir de voltajın 13.5-15 arası gezinmesi yerine stabil şekilde 14'te falan kalması daha mantıklı değil mi?
-
18 Temmuz 2011, 01:15
#440
Çin malı bir regülatör aldım. Galiba 250'lik bir çinli motosikletin regülatörüydü ama hatırlamıyorum.
Tabiki voltajın 13.5 üzerinde bir değerde kalması en iyisi. 13.5-15 arası derken voltajın gezinmesini kastetmiyorum. eğer sizinki 14 voltta sabit kalıyorsa ne güzel
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler