Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...
Reklamlar
-
19 Temmuz 2009, 18:31
#21
Selamlar. Ben de 2. EL Hyosung GT 650 Comet almayı düşünüyorum.
Peşin para veremiyeceğim. Hiç gittigidiyor.com ve ya farklı bir taksitlendirme alternatifine giren oldu mu? Banka kredisi mi kullanmalıyım ? Bu konuda tecrubesi olan beni aydınlatabilir mi.
Reklamlar
-
19 Temmuz 2009, 19:07
#22
Banka kredisi dışında taksit olayı çok zor. Kendini mal sahibi olarak düşün. Benim cbr 125 e zamanında elemanın bir geldi. 750 tl peşin vereyim. Kalanını 2 ayda bir 500-500 vereyim dedi. Çıkış soldan dedim.
-
20 Temmuz 2009, 09:08
#23
Banka kredisi olmadan almak zor gerçekten de. Belki bir galeriden falan bulursan o zaman kredi kartına taksit yapabilirler. Tabii böyle bir durumda da kredikartı limitinin yüksek olması lazım..
-
20 Temmuz 2009, 09:09
#24
Gnusher adlı üyeden alıntı
Banka kredisi dışında taksit olayı çok zor. Kendini mal sahibi olarak düşün. Benim cbr 125 e zamanında elemanın bir geldi. 750 tl peşin vereyim. Kalanını 2 ayda bir 500-500 vereyim dedi. Çıkış soldan dedim.
Gittigidiyor gibi aracı bir kurumdan satış yapan parasını peşin alacak. Gittigidiyor da peşin alacak, ben kredi kartıma taksit taksit ödeyeceğim. Lakin bundan önceki 2 motorumu da çeşitli yöntemlerle taksitle sattım, parasını peşin aldım. Yanlış mı biliyorum acaba? Bunun uygulanıolabilitesi nedir onu araştırıyorum. Bilgisi olanlar bilgilendirirse sevinirim.
-
21 Temmuz 2009, 23:39
#25
187 lik biri için uygun ve rahat bir şürüş seçeneği sağlarmı acaba ? yardımcı olursanız çok sevinirim.
-
22 Temmuz 2009, 09:34
#26
Şimdi eğer boyunun uzun olduğunu düşünüp rahat edermiyim acaba diyorsan ben 1.98 im ve rahat ediyorum :-) Ha eğer ayaklarım yere değermi acaba diyorsan onu bilemem :-)
Motosiklet ortalama boyutların biraz üzerinde sayılabilir. Özellikle deposu onu çok daha iri yarı gösteriyor. 1.87 boy bu motosiklet için ideal sayılır. Benim altımda bile küçük bir motor görüntüsü oluşmadı.
-
23 Temmuz 2009, 23:43
#27
cevap için çok teşekkür ederim, uzun bir süredir bu modeli araştırıyorum ve açıkcası diğer kullanıcıların farklı farklı cevaplarını okuyunca baya karamsar düşünceler içerisindeydim ama şimdi rahatladım diyebilirim, inşallah yaaş yavaş biriken parayı denkleştirebilirsem hayalimde ki motora kavuşmak istiyorum.. malum 2 teker hastalığına yakalanmış öğrenci bi insanız
-
24 Temmuz 2009, 09:06
#28
Son cümlenden sanki deneyimin yok gibi bir anlam çıkardım. Ha eğer daha önce motosiklet deneyimin yoksa GT650 den uzak dur derim. İlk motor olabilecek bir motosiklet değil. Ağır ve güçlü, kontrolü deneyim gerektiriyor.
-
24 Temmuz 2009, 19:16
#29
-
24 Temmuz 2009, 22:18
#30
Son cümlenden sanki deneyimin yok gibi bir anlam çıkardım. Ha eğer daha önce motosiklet deneyimin yoksa GT650 den uzak dur derim. İlk motor olabilecek bir motosiklet değil. Ağır ve güçlü, kontrolü deneyim gerektiriyor.
mz ve cross kullanıorum 3 senedir ama 650 lik makina açıkçası daha kullanmadım ama becerebilirim gibi geli biraz
-
25 Temmuz 2009, 02:02
#31
Moderatör
Hem 250 hemde 650 comet kullanmış biri var mı buralarda? Bir sonraki seçimim için 650 cc alabilirim, fakat performans olarak merak ediyorum gerçekten 650 cc'yi.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
25 Temmuz 2009, 02:08
#32
Lucas adlı üyeden alıntı
Hem 250 hemde 650 comet kullanmış biri var mı buralarda? Bir sonraki seçimim için 650 cc alabilirim, fakat performans olarak merak ediyorum gerçekten 650 cc'yi.
hocam başlangıç için pek münasip bir tercih değil. o bıyıklarlada binilmez zaten o motora.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
25 Temmuz 2009, 02:23
#33
Moderatör
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
hocam başlangıç için pek münasip bir tercih değil. o bıyıklarlada binilmez zaten o motora.
Senin daha bıyıkların terlemeden biz başlangıcımızı yapmıştık be hocam. Bu başlangıç için değil sonuç için ayrıca. Ve yine ayrıca bıyıkları dengemi sağlamak için uzatıyorum, tavsiye ederim
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
25 Temmuz 2009, 10:01
#34
Süper Moderatör
Lucas performans konusunda merak etme, tabiki V2 bir motor olarak race kadar hp üretmiyor 79 hp de az değil gerçi, ama deli gibi tork var alette.
Üst devirleri ve son hızı 600 cc 4 silindirlilere kıyasla düşük fakat alt devirler ve tork çok yüksek, ani hızlanması kalkışları çok tatlı.
Sollama filan yaparken 4 silindirliler gibi "aman hızım düştü dur vites küçülteyimde devir yükselsin" gibi bir derdin yok. Hangi vitesde olursa olsun ver gazı horul horul devirleniyor.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
25 Temmuz 2009, 10:17
#35
gt 650 cok sıkı makine , 14000 km kullandım. 2. vitesi ve orta devirleri mükemmel tork üretiyor. Sürekli otobanda kullandım adapazarı-istanbul, 160 ın altına inmeden çok rahat gidebiliyor ve son hız 230 gördüm (önde cam var) v motorun cıkardığı gürlemeyi tiger egzost ile tamamlarsan tadından yenmiyor ;) fiyatıda cok makul ve işçiliği gayet yeterli. free gezi, grup gezisi veya gazlama olsun hepsinde seni üzmicek bi makine..
-
25 Temmuz 2009, 11:52
#36
Bende 650R var. Şasi ve motor aynı. Grenaj ve gidon farkı var. Bir de sanırım süspansiyon sertliği farklı biraz. Oldukça güzel ve sıkı motor ve gerçekten bir miktar tecrübe istiyor. Alt devirler çok güçlü olduğu için iyi bir cadde makinası. İri ve karakterli bir alet. Motoru gerçekten sınıfında üstün ve en iyi değerlere sahip. 600rr ın 12000 devirde verdiği torkun daha fazlasını 7500 de veriyor. Zaten makina 8000 devride çıldırıyor. Bu da zevki arttırıyor. Tekdüze değil zevkli bir motora sahip. Ama tabiki üst çevirdiği devir 600rr kadar fazla değil. Bu nedenle beygir 79 da kalıyor. Ama üstüne binince tork size öyle güzel dokunuyor ki beygiri falan unutuyorsunuz. Sanki 100 beygir üstü bir makinaymış havası veriyor normal kullanımda.
En büyük dezavantajı, çelik şasi olduğundan dolayı ağırlığı biraz fazla. Kuru halde 200kg çekiyor. Bu ağırlık biraz tecrübe istiyor, ama aksine motoru vites değişimi istememesi nedeniyle acemiye de uygun.. Ve bu ağırlıkla rahatlıkla motor başedebiliyor. 2 silindir sesi ise çok alışagelmiş bir ses değil ,Türkiye de. Kimisine güzel, kimisine kötü geliyor.
En büyük avantajı ise benzin tüketimi diğer 600 lük 4 silidirlilere göre düşük. Şehir dışı akıcı kullanımda 4-4.5 litre şehir içinde 5.5 litre tüketiyor. 2 silidir olması ve üst devir gerektirmemesi bu sonucu çıkarıyor.
-
25 Temmuz 2009, 12:28
#37
GT 650 ile aynı motora sahip olan GV650 de beygir biraz daha düşürülerek(6 hp kadar) tork arttırılmış.Cruiser olmasına rağmen 225 km/h ulaşabildim ben.Ulaşabildim diyorum çünkü gazı açık tutmaya devam etsem 230uda geçecek fakat cruiserın aerodinamik yapısı ve oturuş pozisyonum bu sürate daha fazla dayanamıyor.Resmen rüzgarla güreşiyorum.Ama eminim yüksek sürate daha uygun olan GT 650 245 km/H gibi hızlara sorunsuz ulaşabilir.
sonuç olarak bu makine performans olarak bir canavar ayrıca gazı sakin açtığınızdada karbüratörlüde 100km/h da 4.6lt enjeksiyonluda da 4.2lt ile 650 cc katagorisinde çok ekonomik bir oranı yakabiliyorsunuz.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
25 Temmuz 2009, 13:02
#38
dikkatimi çeken ve takip etmeye çalıştığım bir motor..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
25 Temmuz 2009, 13:12
#39
Comet Gt 650 çok beğendiğim bi makine benim aygırı satılığa çıkardım satılır satılmaz hemen bi 650 comet alıcam inşallah çok heybetli makine.Bakalım kısmet olucakmı.
-
27 Temmuz 2009, 09:59
#40
Benim GT650 i alalı 2 ay oldu ve 3200 km yol yaptım bu sürede. Bu benim 8. motosikletim.
Arkadaşlar motosiklet ile ilgili söylenebilecek herşeyi söylemişler sanırım.
Tork konusunda arkadaşlara katılıyorum. 4000 devirdeyken bile gazı verir vermez fırlayan bir motor. Oysaki 4 silindir 600 cc lik bir racing motosiklette 4000 devirde bu tepkiyi alamazsınız.
Bunun yanında oturuş pozisyonu çok iyi. Ne racing kadar yatık ne de Enduro kadar dik kullanıyorsunuz. Bu oturuş da uzun yolda ve şehiriçinde avanatja ve rahatlık sağlıyor.
Şehiriçinde araçların arasından rahatlıkla geçebiliyorum. Daha önceki motosikletlerim daha çok enduro olduğu için direksiyon dönüş açısı biraz dar gelmişti başlarda ama şimdi ona da alıştım.
Motosiklet ile ilgili tek eksi söyleyebillirim o da devamlı artçı ile binen ve uzun yol yapanlar için biraz sorun olabilir. Artçı koltuğu orjinalde pek rahat değil ve her ani fren yapışınız da artçı tepenize çıkabiliyor. Bunu büyük oranda engellemenin yolunu buldum sayılır. Arka koltuğa sünger takviyesi yaptırarak ve koltuğun ön kısmını yeni touring motosikletlerdeki gibi yükselttirerek hem daha yumuşak bir koltuk sağlarken hem de öne kaymayı engelledim. Eşim yeni koltuktan gayet memnun ama bir önceki motosikletim Transalpi de aramıyor değil bu konuda. Sürücü koltuğu ise oldukça konforlu.
Yakıt konusunda kesinlikle çok başarılı. Hele son motosikletim Transalpten sonra beni çok rahat ettirdi diyebilirim. İzmir-Çanakkale arası yolculuğumda ortalama 4.5 litre/100km ile gittim geldim.
Şu ana kadar beni çok memnun eden ve benim gibi hızla arası olmayan birini bile arada gaza getirip yüksek hızlara çıkaran bir makina. İleride eğer değiştirmeyi düşünürsem tek sebebi eşimle fazlaca uzun yola çıkmaya başlamam olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler