650cc de hep bu arıza var
650cc de hep bu arıza var
Birinci viteste sarsma olayı hemen hemen her motorda var
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
GT650R 'ın ikinci elinin neredeyse hiç olmadığı bu piyasada bile temiz GTR bulup 8000 in altında almak imkansız oldu
Ben de Cok uygun fiyata ER6F bulunca; satılma kolaylığını düşününce; ve kawasaki markası olunca hiç düşünmeden aldım. iNanılmaz memnunum; bu kadar beklemiyodum gercekten
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaş gerçekten komikmiş. Demek 1. vites geçişindeki sarsma arıza oluyormuş. Bu zamana kadar 6 tanesi 600cc üzeri 9 tane motosiklet kullanmış biri olarak demek ki hep arızalı motorlar denk gelmiş bana. Küçük cc kullanan biri ilk defa yüksek cc bir motor kullanıyorsa özellikle 1. ve 2. vites geçişlerindeki sarsma ve sesi sorun olarak algılayabilir. Ama aslında çok normal bir durumdur. Ama işte yorum yapmaktan da kendini alamaz işte orası ayrı :-)650cc de hep bu arıza var
Selam arkadaşlar bende yaklaşık 9 aylık 2005 gt650 comet kullanıcısıyım ilk motorum motordaki ufak bi ses sebebiyle servise götürdüm ve 3 ay gibi kısa bi sonra çıkartabildik ama kış ayları olduğu için hararet yarıyı hiç geçmemişti şu anda trafiğe girince hemen yarı üstü oluyor ve fan kırmızıya gelmeden açmıyor normalmidir?
Kırmızı kısımda fan açması normal değil yarının biraz üzerinde açıyor benim makine kırmızı zaten tehlike çizgisi demek bence zaman kaybetmeden göster sonra üst kapak contayı yakmıyasın hararet yapmasın motor.Su seviyesi antifiriz yoğunluğunu ve termostatını kontrol ettir.
İMPOSSİBLE İS NOTHİNG
arkadaşlar cevaplar için teşekkürler su ve antifiriz seviyeleri normal bende servise kırmızıda açması tuhaf dedim ama bana gv650 liyi örnek gösterdi oda dijitalde son iki diş kala fan açıyormuş. heralde fan müşüründe bi arıza var fakat benim asıl takıldığım nokta bu motor bende bu zamana kadar(servisten alana kadar) hiç fan açıcak seviyede yani yarının üstüne çıkmamıştı havalardanmı bi arızadanmı onu çözemedim.bu arada bu motorlarda üst kapak contası metal olduğu için conta yakmıyor.
Isınma ve fan konusu açılmışken ben de birkaç şey söyleyeyim. Hyosung Gt650 soğutma konusunda çok başarılı bir motosiklet bence. 9. motosikletimi kullanıyorum ve 8. si gt650'ydi 1 yıl boyunca 7000 km kadar kullandım ve en fazla 3-4 kez fanın çalıştığını hatırlıyorum.
Ha şimdi demekki müşürde problem var diyeceksiniz ama ilgisi bile yok. Çünkü eğer motor ısınsa en azından bacaklarınızda o ısıyı hissedersiniz. Mesela şu an kullandığım XT 660 da fan özellikle şehiriçinde uzun süre kullandıktan sonra sıkça devreye giriyor ve kesinlikle söyleyebilirim ki GT650'den daha fazla ısınıyor.
Arkadaşlar bizim motorlar kaç litra yağ alıyor? Bir de yağ göstergesi yok mu? Bittiği zaman nasıl anlıyoruz? Ben göstergeyi göremedimde.
gv650 de 3.5 litre alıyor. Kaliteli yağ koyacaksanız 4 adet 3 litre(castrol için 4x18 tl) tutar. Kafanıza takmadan 3.000-4.000 km arası kullanırsınız.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Arkadaşlar ben ST kulanıcısıyım yanlız benimki 250 lik bizim için ayrı bir konu başlıgı acılmamıs genelde çoğu hyosung kullanıyor.O yüzden buraya sorim dedim benzin göstergenizde en sona vardığınızda son cizgi yanıp sonuyorya yanıp sönme başlayınca kac kilometremız kalmış oluyor ölcen varmı ? vereceginiz rakkama ben 5km eklicem cc farkından
Yasin o motosikletin yağı sana satmadan hemen önce değişti. O nedenle için rahat olsun. Ayrıca öyle ustanın kafasına göre sırf 3-5 kuruş daha ucuz diye alakasız yağlar koydurursan performanstan birşeyler kaybedersin. En basit örnek olarak vites geçişlerinden bariz hissedersin. O motosiklet için en iyi yağ Mobilin yarı sentetik 10w40 yağı ve yaklaşık 3.5 litre yağ alıyor.
Evet abi söylemiştin zaten 9000'e kadar gidersin diye.. Yağ ne işe yarıyo anlamadığım için sorayım dedim arkadaşlara bi ;) Zaten senin dediğin yağı not etmiştim abi ben ondan koyacağım yani vakti gelince.. Abi bir de ben bu motoru kaç bin devirde kullanmalıyım ortalama? Arabada 2000-3000 arası normaldir ya? Yani devir kaç bine gelince vites değiştireyim?
Kırmızıya girmeden ve torkun kurtardığı her devirde kullanabilirsin ama 6 binde vites yükseltip ortalama 4-5 bin devir civarlarında kullanırsan yakıt olarak ekonomik dolaşabilirsin.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)