Harley Davidson Sportster 883 Low - Custom - Iron
Reklamlar
-
02 Mayıs 2013, 17:24
#181
servisin bana verdiği bilgilere göre;
yağ ve filtreler 8.000 km de değişiyor. eğer yağ değişim tarihi geldiyse km ye bakılmıyor!
genel bakım ve kontroller 4.000 km de bir yapılıyor. (bilgisayar kontrolü vs.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
laylow adlı üyeden alıntı
Kardeş harley 883 çok da acdayip güçlü bir şey değil zaten ağırlıgıda aşağıda kısaca scooter gibi kullanırsın yeterki biraz tecrüben olsun.Eğlenceli basit bir motor.bir fireblade değil.
Kararsızım şu anda bir tane elden düşme alabilirim bende.
883 ü scooterla karşılaştırman komik
ağırlığı hemen hemen 2 katı. M800, shadow ile aynı. biraz tecrübeyle kullanılacak bir makine değildir. bakkaldan elma alır gibi motor almayın.
Reklamlar
-
02 Mayıs 2013, 22:18
#182
Biraz daha hareketlensin burası ;
-
10 Mayıs 2013, 00:37
#183
jaymz adlı üyeden alıntı
servisin bana verdiği bilgilere göre;
yağ ve filtreler 8.000 km de değişiyor. eğer yağ değişim tarihi geldiyse km ye bakılmıyor!
genel bakım ve kontroller 4.000 km de bir yapılıyor. (bilgisayar kontrolü vs.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
883 ü scooterla karşılaştırman komik
ağırlığı hemen hemen 2 katı. M800, shadow ile aynı. biraz tecrübeyle kullanılacak bir makine değildir. bakkaldan elma alır gibi motor almayın.
Bizim milletimiz mi aptal, yoksa yurtdışında ki insanlar mı inanılmaz zeki anlayamıyorum. Evet ağırlık olarak oldukça ağır bir motor, ancak bu motoru ilk motosikleti olarak alıp kullanan onlarca kişi var yurtdışında. İlk motoru olarak alan kişi hemen lap diye trafiğe çıkmayıp düşük hızlarda manevra yapmayı öğrenerek ve boş park alanlarında çalışıp ilerleme kaydederek gayette kullanabilir. Bir cbr600 gibi kesinlikle başlanmaz motoru değil. Ha ama eğer denilirse ki, harley fiyatları bir amerikaya göre ucuz değil, o yüzden düşürülürse çok masraf çıkartır bundan dolayı risklidir diye, o zaman anlarım. Onunda çaresi koruma demirleri ve kendisini bilen bir sürücü. Ve sıkı bir eğitim. Eğer yanlışsam düzeltin, amacım polemik değil
-
10 Mayıs 2013, 01:15
#184
-
10 Mayıs 2013, 01:40
#185
jaymz adlı üyeden alıntı
yurt dışında ehliyet almak, Türkiye'de ki gibi önceden çıkmış soruların olduğu bir sınava girip
sadece yüksek puan almakla neticeye varılan bir şey değil. O yüzden boş ver ülkeleri kıyaslamayı. sen bilinçli, ekipmanlı ve temkinli ol gerisi şansa kalmış
ben 250cc lik bir motorla başladım. o motorla yaptığım hataları ve edindiğim tecrübeleri 883cc 74nm tork güce sahip, 250 kiloluk ve ABS fren sistemi olmayan bir motorla yapsaydım belkide şu cevabı yazamıyor olurdum dostum
bak belki diyorum,
çünkü Türkiye -yani İstanbul- da ki trafiği, insanların motorculara olan saygısını az çok biliyorsundur. yola çıkmak barbut oynamak gibi. ben ha ulan tecrübede yaptım motoru da büyüttüm haydi bakalım gelsin yollar.. diyemiyorum kimse dememeli zaten hergün birşey öğreniyorsun. trafik bu, ha araba ha silah alıp çıkmışsın yola. aynı..
Sanırım gv250 ile başlayıp sonradan 883'e atlamak en iyisi
-
10 Mayıs 2013, 11:14
#186
gv250, tartışmasız en iyi en yakışıklı başlangıç motoru ;)
Harley için dediklerine katılıyorum. bi koruma demiri, 10bin km yol tecrübesi ve o gücü dizginlecek bilinç ile riskleri en aza getirebileceğin sıkıntı yaşamayacağın bir makine. Sportster için konuşuyorum servisi veya yedek parçası bir honda veya yamaha dan daha pahalı değil! hele yedek parça veya aksesuarı yurt dışından kendin satın alıp getirirsen daha da ucuz ;)
-
10 Mayıs 2013, 11:23
#187
trgy hayırlı olsun.Bence o egzozları değiştir.Kısa (hatta aşağıya doğru bukumlu manıfold)egzoz'lar inanlmaz gürültü kirliliği yaratıyor.Üstündeyken anlamıyorsunuzda yoldakiler ,bebekler,uyuyanlar daha iyi anlıyor.Susturucuz kullanacaksanız uzun düz boruları tercih edin hem ses bir nebze olsun azalır ve istediğiniz gürültüyü elde edersiniz .883 hayatında vitesli motor kullanmamış adam için tehlikeli olabilir.İlk aldığım hafta babamın motorla tecrübesinde gaz'ı fazla actıgında yanlamasına kapıya vurmustu.Tek teker yapmadan zıyade kıç atmayı seven bir motor.
-
11 Mayıs 2013, 19:29
#188
greyhorse adlı üyeden alıntı
trgy hayırlı olsun.Bence o egzozları değiştir.Kısa (hatta aşağıya doğru bukumlu manıfold)egzoz'lar inanlmaz gürültü kirliliği yaratıyor.Üstündeyken anlamıyorsunuzda yoldakiler ,bebekler,uyuyanlar daha iyi anlıyor.Susturucuz kullanacaksanız uzun düz boruları tercih edin hem ses bir nebze olsun azalır ve istediğiniz gürültüyü elde edersiniz
.883 hayatında vitesli motor kullanmamış adam için tehlikeli olabilir.İlk aldığım hafta babamın motorla tecrübesinde gaz'ı fazla actıgında yanlamasına kapıya vurmustu.Tek teker yapmadan zıyade kıç atmayı seven bir motor.
Teşekkür ederim ,susturucu konusunu araştırıyorum bu aralar sizin bir tavsiyeniz olur mu hocam ne tür bir şey uygulanabilir ? Göründüğü kadar kolay bir uygulama olmadığını duydum montaj ve performans açısından pratik oalcak şekilde nasıl bir yol izlenebilir ?
-
13 Mayıs 2013, 11:03
#189
sizin egsoz linte verdigim egsoz.
http://www.vanceandhines.com/store/dyna/fullsystems/47219 sag taraftaki listeyi incelerseniz 21301 kodlu ürün quiet buffle yani susturucu tanesi 31 dolarmış tabi size 2 tane lazım. bu sizin egsozunuzun orjinal susturucusu. nasıl alırım die sorarsanız amerikadan anca. googleda bu kodu arastırın satan bi yerleri bulup 2 adet sipariş edin bu egsoza uydurma bişi yapmayın sakın.
-
13 Mayıs 2013, 11:33
#190
barış52 adlı üyeden alıntı
sizin egsoz linte verdigim egsoz.
http://www.vanceandhines.com/store/d...lsystems/47219 sag taraftaki listeyi incelerseniz 21301 kodlu ürün quiet buffle yani susturucu tanesi 31 dolarmış tabi size 2 tane lazım. bu sizin egsozunuzun orjinal susturucusu. nasıl alırım die sorarsanız amerikadan anca. googleda bu kodu arastırın satan bi yerleri bulup 2 adet sipariş edin
bu egsoza uydurma bişi yapmayın sakın.
Egzozumu ve susturucu seçeneklerini biliyorum ama markanın kendi orjinal susturucularıyla bile istenen tonun tutturulamayabileceği gibi birşeyler okudum , gerçi yanıltıcı alabilir ama youtube'da izlediğim videolarda da susturucu takılmış short shotslar'da ses açısından pek bir fark olmadığını gözlemledim ya da bana öyle geldi =) sizin egzozlar fabrika çıkışlı mı ?
-
13 Mayıs 2013, 12:25
#191
Tüm arkadaşlara yaşlı bir Harleyci olarak kazasız belasız yolculuklar dilerim.Yanılmadınız her zaman para,her zaman az yakıt,az arıza,hele bir de kendin yağını,filtresini,fren balatasını,hava filtresini değiştirir ve temizlersen seni hiç üzmez.Biraz ağırdır,manevra çalışması yapmanı ister,frenler biraz zayıftır,yukarıda brembo ile fren sorunu tamamen çözülmüş.(ben bile istiyordum). Tork çok güçlüdür,kalkışta kaydırmadan kalkarsan çok kişiyi geride bırakırsın. 1903 yılından beri denenmiştir ve fabrika olarak üretim yapmıştır kıskananlar tabi ki olacaktır bir kere kullansın bakalım kıçını Harleyden bir daha kaldırabilecek mi? 1939 yılında çekilmiş siyah-beyaz resimlerim var babam subaymış ve binmiş.Harleyci ise burnu büyük olmamalı tüm motorcular birbirini sevmeli kollamalı,bilip kullanmayanların lafını umursamayın.Hepinize sevgiler.
-
13 Mayıs 2013, 17:17
#192
benimki twis slash slips on modeli fabrika cıkışı sanırım içinde kendi standart susturucusu var ama quiet buffle almadım bende. sizinkine nazaran daha tok bi ses cıkarıyo benimki uzun oldugundan bu sekliyle muayeneden falan gecer m bilmiyorum motorum yeni oldugu için henüz girmedi muayeneye. ama quiet buffleları almayı düsünüyorum sahsen. onlarla bi sorun cıkacagını sanmıyorum.
-
13 Mayıs 2013, 22:38
#193
merhabalar,
@trgy, harbiden susturucusuz pek farkı yok gibi
merak ettiğim bişey var
ön sinyallerin sürekli yanması için komut filan var mı?
-
14 Mayıs 2013, 00:34
#194
Benim anladığım susturucu tonlamada fark yaratıyor biraz pürüzsüz daha net ve tok bir ses veriyor ama kabaca gürültü olarak bir fark yok gibi sanki ,3 desibel civarı bir fark yarattığını okudum hdforums'da ama o da ne kadar fark eder bilemeyeceğim ben de kararsız kaldım ,egzozsuz da binilmiyor ki arkadaş bu merete, fabrika çıkışı egzozlu birkaç HD kullanma fırsatım oldu ,hiç ama hiç tat vermedi ..
Sinyal konusunu ben de merak ediyorum neye göre kendiliğinden kapanıyor sinyaller ve bizim kontrolümüzde olması mümkün olamıyor mu ?
-
16 Mayıs 2013, 10:34
#195
Benim eksozum orjinal,tatmin edici. Şehir içi rahatsızlık vermiyor.
-
20 Mayıs 2013, 11:34
#196
Arkadaşlar 2010 model Harley Sporster Iron'ımı satmak istiyorum. 8000 km.'de. Üzerinde Vance&Hines Short Shots egzost, engine guard koruma ve ardçı sırtlığı mevcut. İlgilenen arkadaş olursa telefon numaram 532 716 8485.
-
02 Haziran 2013, 22:46
#197
arkadaşlar merhaba, yaklaşık bi senedir motor kullanıcısıyım, 250 cc scooter ile başladım hala kullanıyorum, internette bir ilan var (İlan No 104831198) 2004 model 41000 km de sportster xl 883 imkanları zorlayıp almak istiyorum ama bazı tereddütlerim var yardımcı olurmusunuz. öncelikle km çok mu fazla gerçi harley diyorum öyle 60 70 bine gelince ölmez dimi. motoru tanıyan bilen varmı alınır mı, fiyat biraz yüksek mi gibi.. ayrıca bunlar dışında söyleyecekleriniz de çok önemli . cevaplar için teşekkürler şimdiden ..
-
06 Haziran 2013, 10:26
#198
275.000.- km. de olan kendi bakımlarını( basit olanları),yapan 100.000. 'i geçmiş tanıdığım çok örnek var rahat olun. Bu motor bir racing değildir.1903 fabrika imalatı başlamış chopper,gezi motorudur.Sıkıntı yok.
-
30 Temmuz 2013, 12:21
#199
Beyler alarmla ilgili sıkıntı yaşayan var mı aranızda ? MotorU çalıştırmadan en az 2-3 kere alarmı çalıyor ve susana kadar motoru da çalıştıramıyorum , yedek anahtarla da denedim yine aynı sıkıntı.
-
06 Ağustos 2013, 01:02
#200
immobilizerin pili bitmiş olabilir, komutlarla şifreni girerekde çalıştırabilirsin. nasıl yapıldığını hatırlamıyorum servisten bilgi alabilirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler