tip icin eyvallah, takip edicem...
yanliz o rotorlar benim makinaya nasil olacak anlamis degilim...
bide bana yolladigin link deki adam ön fren master cyclnderi degistirmedi!
tip icin eyvallah, takip edicem...
yanliz o rotorlar benim makinaya nasil olacak anlamis degilim...
bide bana yolladigin link deki adam ön fren master cyclnderi degistirmedi!
evet o değiştirmedi ama ben beleşe buldugum için krom yaptım o adamda benim gibi beleşe bulsaydı büyük ihtimal yapardı haha
http://www.ebay.de/itm/Harley-Bremss...item1e67b37420
http://www.ebay.de/itm/Original-Harl...item43aa5a841d
http://www.ebay.de/itm/ORIG-HARLEY-D...item3a6b7661ca
http://www.ebay.de/itm/Harley-Brembo...item3f0ee890d7
hocam su linklere bakarmisin acaba dogru yoldamiyim?
fren disklerinde ön arka fark edermi?
servis €400 değil yawh :D 400 tl.
he yine de bir 20/50 yağ ve filtre değişimi debriyaj ayarı için çok gibi ama rahatı seven dikenine katlasın arkadaş :D
Herkese tavsiyem, ebay'den bi servis kitapçığı alması, içinde motoru tamamen sökmek de dahil herşey var. güzel böyle ansiklopedi gibi yapmış adamlar amerikalıların anlayacağı basitlikte de anlatmış sıra sıra çizimli filan
bunun yanında gerekli takımlar (bu kısım başlangıçta biraz tuzlu) tork anahtarı, torx lokma seti, inch alyan seti.gerisi size kalmış.
ister servisini kendin yap, ister parça sök tak, oyna, boz, takıl işte. kurcalamak iyidir adamı motoruna daha bi yakın hissettirir.
kaleşnikof gibi makine zaten. birşeycik olmaz.
ya da ufak tefek işler için servislere dünya para bayıl :D
ha bir de debriyaj ayarı için motorun düz olması gerekiyor. o yüzden ufak da bir lift lazım.
service manual ebay:
http://www.ebay.com/itm/Harley-2011-...ht_1888wt_1160
yol iyidir.
Rotayı Harleye cevirdik galiba :D hayırşı olsun niyetim uzun yolda sorunsuz calışan az yakan sağlam bir makine aslinda dedigim işler icin tuning bir makine daha uygun gibi ama neden harler olmasın diyorum 3200 km CBF 150 ile tık demeden gittim 15.000 km bu motor gider herhalde :D Bu olmazsa Kawasaki KLE 500 alabilirim. Önğmğzdeki yaz bir avrupa turu olabilir :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
cevaplar için çok teşekkürler. e-bay'de 50$ civarı mid controller var ama forward olanları sadece kısa bağlantı çubuğu bulup kendim çekebiliyorum anladığım kadarıyla.
ekim ortasında bir sportster'e niyetlendim ama ben kendi motorumu satıp parayı denkleştirene kadar birisi almış üstüne 3.000TL koyup yeniden satışa çıkarmış bile
Benim almayı düşündüğüm motor şuydu. Bunun üstündeki standart kontrol değil mi acaba? Benim ayaklar erişmedi çünkü =) http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2536353/detay/
paylastigin link deki motorda forward denilen pedallar var, standart derken neyi kast ettin anlayamadim, fabrikadan bazi modeller resimdeki gibi bazilari ise resimde görünenin 10,15cm gerisinde oluyor... yani aslinda ikiside standart ve motor blogunda ikisi icinde acilmis delikler var...senin nasil kullanmak istedigine bagli.... bana sorarsan kesinlikle önde olmali....
forard control göze güzel görünsede belli çok agrıtıyor ve cbfi arkadaş harley al torunlarında kullanır bu motor u diğer motorlarla karıştırma diğerleri oyuncak bunu bir insan arkadaşın olarak gör seninle yaşlanır senindir bunu asla unutma harley canlıdır
bir iki sayfa önde standart denmiş mid controller için.
forward control çok şık ama benim ayaklar rahatça ulaşmıyor =) ayrıca uzun yolda ayaklar önde olunca popo iyice uyuşmaya başlıyor, şehir içinde de kontrolü zor oluyor. bakalım haftasonu bir karar vereceğim. olmadı 1-2 sene kadar şu linkteki dragstar'a binip sonra bir iron'a da sıçramayı düşünebilirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7225376/detay/
Tekrar merhaba,
Forward control olan makinalara oturdum ve gördüm ki çok sorun yaşamıyorum. Sanırım linkini verdiğim motorda değişik bir durum vardı selede falan. Çok iyi fiyata bir iki motoru kaçırdıktan sonra aşağıdaki iki motor arasında kalmış durumdayım. 2004 model olanı gittim gördüm, taş gibi makina. diğeri ise 2008 model ve kız gibi ama enteresan bir şekilde satan kişi 3.sahibiymiş. oradan bir sorun çıkartabilir mi diye düşünüyorum. Tabii asıl aklıma takılan enjeksiyona karşı karbüratör olması durumu. Kullanım açısından enjeksion çok çok daha rahat ve karbüratör artık tarih kitaplarındaki yerini almak üzere ama karbüratörün de maaliyet olarak avantajları var. Bir de sanırım özellikle rölantide sesi daha güzel. (enjeksiyonlu motorda da aksak ritimde çalışıyor mu acaba makina rölantide)
Sizce hangisi daha mantıklı bir seçim olur? Bir de bu motorları ve sahiplerini tnaıyan çıkar mı acaba forumdan?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8817789/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9405161/detay/
Aslında bir de 2004 model olup 1200'e çevrilmiş olan var ama o kadar sıcak bakamadım ona.
karbüratörlü olanı alma enjeksiyonlu yeni model al.Karbüratörlü olanların derdiyle ugraşılmaz yok jikle çek mek motor zaten tam performans asla çalışmaz.enjeksiyonlu harley ise süperdir 2008 modeli al ama fiyatı biraz düşük gibi ilginç normalde 20 000 falan onlar elinden çıkarmaya çalışıyor gibi bir araştır plakadan falan kaza varmı?Ve unutma dolu makina al yani sissy bar lı forward controllü egzozlu hava filtreli ve enjeksiyon beyinli çünkü bu parçaların fiyatı 5000 tlyi geçer almaya kalkarsan.Aksak ritme gelirsek o motorun düzgün çalışmadgının göstergesi enjeksiyonlu ise düzgün çalışıyor işte ses bu kadar takılma yoldayken ikiside harley gibi ses çıkarıyor bende ikisindende var
Bu bilgi yanlış hocam, bendede 2010 Roadster var, hatta sahibinden.com'da da var. Motor yeterince ısınıp rolanti 800 devir seviyesine düştüğünde arkadaşın bahsettiği ufak dengesizlikler enjeksiyonlu motorda da var. Lakin bu bir problem değil Harley'in karakteristiği. Nasıl patates egzos sesi bu motorlara has birşeyse bu rölanti durumuda böyle. Lakin enjeksiyonlu da şu var, 800 devirin çok az üstüne çıktığı an ateşleme tekrar senkron hale geçiyor.
Bu bilgiler tecrübeyle paraleldir, ve servis tarafından da doğrulanmaktadır. Ama sonuçta harleytamir'in de söylediği gibi yolda giderken hepsi aynı sesi çıkarıyor. Karbüratörlü olan durduğu yerde daha fazla ses elbette çıkarır, sonuçta karbüratörlü
iki motora da baktım. bu kadar ufak bir fark varken aralarında (daha doğrusu 2008 model bu kadar ucuzken) 2008 modeli almamak hata olur gibi geldi. en kötü ihtimalle 6-7 ay sonra satmak istesem yine aynı fiyata hemen elden çıkarabilirim. bu hafta içinde ustama gösterip almayı planlıyorum
Bi sevemedim şu Harleyleri ya
Caner KIRMIZI
[Zonguldak-MT]
2008 model olanın yeni sahibi benim artık =))
şimdilik iki sorunum var gibi gözüküyor. ilki gidon benden 4-5 santim uzakta. bir pull back riser takmam gerekiyor ama gidon ile motosiklet arasındaki metalik cover'i bozmadan nasıl uzatabilirim bilmiyorum. ebay'de bu parçalar 30 dolar falan ama bosphorus'a sorarsanız 300-400 liralık bir masraf çıkaracaktır gibi geliyor. bu konuda bir bilgisi, önerisi olan var mı?
bir de arka süspansiyonlar çok sert. öncelikle kendi üzerlerindei ayar ile biraz yumuşatmayı planlıyorum. hala zorlarlarsa beni yayları değiştirmek gerekecek gibi duruyor.
Dostum hayırlı olsun öncelikle tekerim düz bazsın daimi. resimlerini bekliyoruz illaki özellikle bu gidondan uzak kalmanla ilgili merak ettim ve çözümünüde, ancak arka süspansiyonun sertliğiyle ilgili fazla bir düzelme olmaz gibikullanan arkadaşlar sana daha iyi bilgi verir ama sanırım karakteristik olarak sert ve rahatsız bir durum var bu aletlerde. Tekrar hayırlı olsun
süspansiyon konusunda pek yapacagın birşey yok türkiyede,ama yurt dışında roadking in süspansiyonlarını alıp takabilirsin en rahatı o olucaktır yada ohlinsler veya progresivler ama genede motor çok sert olucaktır sportsterlar sert motorlardır asla bir dyna olamazlar.
öncelikle çok teşekkürler =))
arka süspansiyonu şimdilik kendi üzerindeki ayardan biraz gevşeteceğim ama sizin de söylediğiniz gibi çok yumuşak olmasını beklememek lazım.
gidona uzak kalmak şöyle oluyor; motora oturunca ayak pegleri önde olduğundan bacaklar öne uzanıyor vücut arkaya kaykılıyor. böyle olunca gidona ulaşabilmek için hafifçe öne eğilmem ya da kollarımı çok uzatmam gerekiyor. çok büyük bir sorun değil ama günde toplam 40km yol yaptığım için bir noktadan sonra kafamı sürekli kaldırmaktan kürek kemiklerimin arası ağrımaya başlıyor. bu sebeple elciklerin 4-5 santim daha yakınımda 1-2 santimde daha yüksekte olmasını istiyorum.
konuyla ilgili dün caddedeki bosphorus'a gittim (bu motoru almadan önce sıfır motor için pazarlık yapmaya gittiğimde hiç ilgilenmemişlerdi benimle). gidonu motora bağlayan parçanın uzatılmasındansa gidonu mini ape hanger ile değiştirmenin hem daha uygun hem daha ekonomik olacağını söyledi oradaki görevli. bir iki gün içinde tekliflerini gönderecekler fiyat ile ilgili. benim tahminim amerika fiyatları ile oranlayarak söylemek gerekirse (parantez içindekiler yaklaşık ABD fiyatı); 150 lira gidon (70$), 100 lira fren (30$), debriyaj, gaz teli etc. kablosu ve yine 100 lira işçilik ile 350 lira civarına denk gelecek diye umuyorum. ama işin içinde bosphorus olunca fiyat 500-600 seviyesinde gelirse şaşırmam.
aynı gidonu amerikadan getirtip burada taktırmak istesem en azından 250 lira civarı ödeyeceğim. tamamen yan sanayi gidon ile değişirse de yine 150-200 civarı tutacaktır.
bospurustaki fiyatı 500 tlye gelirse sana ne istersen ısmarlarım.3 saatlik içlilik alıcaklar 300tl fren hidroliği değişicek dicekler 50 tl kablolar değişicek diyecekler 300 euro raiser ve pullbacklekler 300 euro 1.500 tlden aşağya çıkamazsın.Parçaları al ben sana takarım bedavaya hemde öğrenirsin.
parçalar konusunda ebay'e bakıyorum şimdi ama doğru cablo uzunluğunu nasıl denk getiririm onu bilemedim. kabloyla, gidonun toplam ederi kargo dahil 150$
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)