Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Harley Davidson Sportster 883 Low - Custom - Iron

    REKLAM ALANI
  1. #41
    akrep custom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    izmir ödemiş
    Motosikleti
    custom
    güzel motorsiklet


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    bu motosikletin yedek deposu yok mu? yok ise yakıtın azaldığını anlamak için herseferınde depo kapagını mı acmak gerekıyor?
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Satılık ilanlarına bakıldığında,alanın satıp kurtulmaya çalıştığı motor

  4. #44

    Üyelik
    21 Ağustos 2006
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satılık ilanlarına bakıldığında,alanın satıp kurtulmaya çalıştığı motor
    gerçekten o kadar çok satmak isteyen var ki istanbul içinde 2006 civarı bir sportster bulacağım diye göbeğim çatlamak üzere. 2000 modelleri ise 12-13bin TL civarına satılıyor

    Honda shadow'un toplam ilan sayısı kadar harley (her modeli dahil olmak üzere) ilanı ancak var.

    nasıl bir satıp kurtulmak bu soru işareti.

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Alıntı McZeytin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerçekten o kadar çok satmak isteyen var ki istanbul içinde 2006 civarı bir sportster bulacağım diye göbeğim çatlamak üzere. 2000 modelleri ise 12-13bin TL civarına satılıyor

    Honda shadow'un toplam ilan sayısı kadar harley (her modeli dahil olmak üzere) ilanı ancak var.

    nasıl bir satıp kurtulmak bu soru işareti.
    Toplamda istanbulda kaç tane varki dostum? acaba çok fazla oldukları içinmi bu topic donmuş vaziyete? birde shadow un topicine bakıver istersen bukadar az olan motorda okadar satış ilanı varsa bence durumu birdaha değerlendirmelisin
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7749014/detay/
    bence bu güzel fiyatıda iyi1000 lira ucuz olsun diye göbeğini çatlatmaya değmez
    nede olsa harleye bineceksin

  6. #46
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    zıppırman,
    1. sportster türkiye'de harley'nin en çok satan modeli ve yaklaşık senede 400-500 tane satılıyor diye biliyorum. (her gün birden fazla yani)

    2. harley özellikle de sportster öyle aldım aman ne süper olay bitti bir motor değil*. kendi istediğin gibi olması için biraz uğraşman gerek (ki zaten olayı o ve güzel olan da o) (*honda shadow filan hiç değil)

    3. 7-8 satılık ilanına bakıp alanın satmaya çalıştığını düşünmek biraz yanlış. ben mesela hiç de satmaya çalışmıyorum motörümü, olayın hastasıyım delisiyim niye satayım? satsam ne alcam onun yerine?

    4. mutlaka bi şekilde harley sahibi olmak ya da poz için ya da bi moda objesi olarak harley alan çıkıyor. her satıcıyı o kategoriye koymuyorum ama 1000-2000km kullanıp hevesini alan çok.

    5- yine 1000-2000km kullanıp hemen bir üst seviye harley'e geçmek isteyen de çok . bu konuda hd türkiye'nin süper bir olayı var. motoru anında €1000-2000 eksiğine alıp, kredin varsa onu da yeni alacağın motora geçirip, anında değişim yapabiliyorsun. dolayısyla olay süper aslında.

    6- öyle zannediyorum ki daha önce bi harley kullanmadın :D tek seferde zehirleneceğinden eminim. (heleki honda shadow'dan sonra (ki tenzih ederim güzel motordur shadow)
    yol iyidir.

  7. #47

    Üyelik
    21 Ağustos 2006
    Tekrar Selam

    Yukarıda da bahsettiğim gibi şu sıralar 2006 model 9000 kilometrede bir 883 sportster xl almayı planlıyorum. satıcının istediği fiyat 14.000tl.

    Ne dersiniz daha iyisini bulabilir miyim ya da 1200cc almak daha mı mantıklı olur.

    Bir de vibrasyon sorunu ne alemde? Bende şu an 250'lik bir çinli var. 70 km'yi geçtin mi zangırdamaya başlıyor. HD'de bu durum ne alemde acaba. En azından 90-100 ile rahat bir yolculuk yapabilir miyim? Motor bu hızlarda konforlu mudur yani?

    Bir de önereceğiniz, mutlaka olsun diyeceğiniz aksesuar vb. var mıdır?

  8. #48
    barış52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2010
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    HD Softail Breakout
    valla benim harleyim yok honda shadowum var ama kötüde olsa ilerde bi gün almayı düsünüyorum bi harley

    bence 1200cc almalı. cünkü crusier/choperlarda her ne kadar 700-800cc büyük gibi gözüksede kısa süre sonra yetersiz kalıyor. bu tarzların biraz güclü ve akıcı olmaları icin 1200 cc almak lazım en azından ben shadowdan sonra öyle yaparım yüksek cc yani.

    sporsterin tr de cok satılma sebebi sanırım en ucuz modeli olması harleyin ama bana sanki ebat olarak küçük bi motor gibi geliyor. daha cok sehir icin kullanım için sanki.

  9. #49
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    zeytin'in aynı soruyu mesajla da sordu, buradan tekrar cevaplayayım.

    öncelikle 883'lük motorun torku son derece yeterli. eksikliğini hissetiğiniz hiç bir an olmuyor. herhangi bir vites ve herhangi bir hızda biraz gazı açtığında alet gidiyor. hiç merak etmeyin. olay süper. (0-100 6.5sn ufak modlarla 5.5 oluyor)

    1200'lüğe gelince o bambaşka bir dünya. fabrika çıkışı 0-100'ü 4.5sn olan bir makina. 4.5 sn evet! az biraz modifikasyonla 4 saniyenin altına düşüyor ki; 0-100'de çoğu 600'lük racing makinayla kafa kafaya kalkacaksınız demektir bu. (max tork'un 3750 devirde geldiği bir makinada bir de)

    ha tabi istediğiniz zaman 883'lük motoru 1200'e çevirebiliyorsunuz. ikisi de aynı motor bloğuna sahip. ki tamamen kullanıcıya kalmış. ben bu konuda herhangi bir ihtiyaç hissetmiyorum.

    titreşim konusuna gelince, harleyin kendi tatlı titreşimi haricinde hiç bir hızda rahatsız edici bir titreşim söz konusu değil. ben genelde 110-120 gidiyorum ve gönül rahatlığıyla diyebilrim ki kendi süper rahat hissediyorum. ve genelde aklımdan geçen düşünce şu " ohh allaam süperim şahaneyim" oluyor. aptal bir gülümseme de cabası. (bu konuda 250'lk çinlilerle karşılaştırılmaması gerekiyor )

    barış : sportster aslında tam bir cruiser ya da chopper değil. daha çok standart bir motosiklet. hele ki ortadan kontrollü olanlar direk bildiğin motosiklet işte. honda shadow ile baya farklı modeller aslen.

    daha önceden de dediğim gibi 883'lüğün az gelmesi ancak ciddi (racing) hızlanması isteyen insanlar için olabilir. yoksa yeter merak etme. farbika çıkışı 70nm @3500'den bahsediyoruz. ufak biraz mod direk 90'nm'ye çıkıyor zaten. yeterli merak etme.

    14.000 liraya 9000 km'de bir sportster bence çok çok iyi. 9000 km bu makinalar için sıfırdan farksız. ve emin olun aldığınızda ne kadar müthiş bir karar verdiğinizi anlayacaksınız. ben her gün kendime "aferim lan emre şahane iş yaptın aslansın kaplasın" diyorum.

    hele ki 2006 karbüratörlü modellerin hem sesi hem de modifikasyon rahatlığı çok farklı. bildiğin karbüratör. oyna babam oyna motorla :D

    pişman olmazsınız merak etmeyin. bu kadar adam harley'i sırf üzerinde harley davidson yazıyor diye almıyor. o kadar da salak ya da artis değiliz :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

    mutlaka gerekli aksesuar olayına gelince; bu konu kişiye göre çok değiştiğinden hiç bilemiyorum.
    bazısı gürültü sever, bazısı hız, bazısı konfor.
    ben mesela 2-2 kesik egzostlardan hiç haz etmiyorum. hem çok gürültülü hem de motorun gücünü az da olsa azaltıyor. o konudaki tercihim 2-1'ler. ya da açık hava filtrelerini de; yağmurda çamurda kullanamayacaksam açık hava filtresi neyime diyorum.

    şu an tek eklediğim; iki farklı ön cam biri uzun biri daha kasa. silivri doğası itibariyle rüzgarı fırtınası eksik olmayan bir yer ve şu naked motorda pek hoş olmuyor 45km hızında yan ya da ön rüzgarla karşı gitmek.

    onun haricinde sportsterların süspansiyonları biraz serttir. düz yolda şahanedir ama az engebeye girince adamı parkinsonlu gibi titretir. o yüzden arkaya road king havalı süspansiyon aldım ama henüz takmadım (evet road king süspansiyonları sportster'a oluyor. harley'in güzelliği de o zaten. sonsuza kadar customize edebilirsin olayı)

    arkaları değiştirip testleri yapınca, ön yaylara da el atacağım.

    he bir de son olarak; sportsterlarda devir ve benzin göstergesi yok haberiniz olsun. şimdiye kadar eksikliğini hissetmedim hiç. (100 km'de bir ışık yanar, ışık yandığında en az 5 lt daha benzin vardır depoda), deviri de kıçınızla gayet iyi anlıyorsunuz sorun değil)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 ----------

    ha bi de harley'nin ya da sportsterin şöyle bir kaderi var gittiğiniz her yerde;
    racingciler tenekeci der, touringciler "peki ama şimdi bi karpuz alıp eve götürebilir misin bunla" der (ikisi de gerçektir)

    ya arkadaş ben racing de severim touring de severim scooter da severim demeye kalmadan bu ve benzeri lafları mutlaka yersiniz :D

    ama süper bir çözüm buldum buna, direk konuşan arkadaşı oturtuyorsun motora; bi bakıyorlar sonra ilk dedikleri şu oluyor; "ya yazın bunla yanarsın hava soğutma filan ahaha" diyorlar. sonra bi bin git deyin ve dönüşte suratlarını izleyin.

    %99.9'u "hmmm vay be alette acaip tork varmış" demek oluyor. ve ondan sonra muhabbetin seyri değişiyor.

    didişmek yerine paylaşmak en iyi sonucu veriyor :d

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

    bu da ufak bi ek:
    hgdr bunu beğendi.
    yol iyidir.

  10. #50
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    kenrox, kalemine sağlık çok güzel anlatmışsın.
    crusier tarzına uzağım ve 4 silindir haricinde makine kullanmaktan zevk almayacağımı düşünüyorum ama gel gör ki neden bilmem ama iş HD'ye gelince değişiyor.
    iron resmen aşık olduğum bi makine. gerçi gücü benim için yetersiz gelecektir o yüzden xr1200'e de ciddi şekilde takıntı yapmaya başladım..
    belki mutlu olmam bilemiyorum ama kısa vade içerisinde inşallah en az bir sezon alıp denemek istiyorum.
    Gerçi ilgimi çeken HD modelleri çok az : Iron, sportster 1200 nighster ve xr1200x. Diğerlerine fuarda yan gözle bile bakmadım. klasik cruiser lar benim için hiçbişey ifade etmiyor ama bu saydıklarım nedense benim için büyülü.
    senin makinen de maşallah çok şık çok hoş kazasız belasız kullan.

    bu arada benim HD almaktan korktuğum nokta şu : şimdi hep full koruma motosiklet kullanmaya çalışan biriyim ama şimdi saydığım HD'lerden birini alsam biliyorum ki kafama nazi kaskı takar, kesik eldiven giyer ayağıma da HD bot giyer kullanırım
    sanki başka türlüsü yakışmıyo gibi geliyo bu makinede. sen nasıl kullanıyorsun nasıl giyiniyorsun ?
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  11. #51
    barış52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2010
    Şehir
    ordu
    Motosikleti
    HD Softail Breakout
    ebattan kastım boyutlar. 184 cm boyum var sanki 883 de biraz komik dururum gibi geliyor.

    ama zaten benimde hayalim 1200 nightster veya forty-eight

  12. #52
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    883, 1200 nightster ve 48 hepsi silindir hacmi ve ufak tekefek farklılıklar haricinde aynı motor. ön kontroller olduğu sürece 184 boyla hiç sıkıntı çekmezsin. istersen iki kişilik sundowner sele takıp iyice gömülebilirsin motora. ayrıca gidonu da mini ape ya da ape çevirirsen al sana süper cruiser. tepe tepe kullan :D benim boyum 1.79 ve motor eldiven gibi oturuyor. kontrolleri öne geçirme planım şimdilik yok.

    bu arada 48 ve nightster'ın deposu küçüktür 9 lt civarı. iron'ın 12.5lt, 1200c'lerin 14lt civarı. daha da büyük depo isteyenler için harley'in soft tail modellernin depoları sportster'lara direk uyuyor

    chopperrider; kask konusunda haklısın, motor şeytan gibi dürtüyor insanı nazi kaskı giymek için ama ben yine de direk açılır kapanır kask kullanıyorum (shark evoline 2) ve gayet memnunum. otoyolda direk full kapalı, şehir içinde de açık modda kullanıyorum.

    yüz felci olmaya karar verdiğimde ya da sadece kısa şehir içi turlarda nazi kaskı kullanabilirim belki

    kesik eldivene ise direk karşıyım. güzel dursa da en ufak bi kazada ilk yapılacak hareket elleri yere koymak olduğundan gereksiz yere parmaklardan olmak yerine düzgün korumalı eldiven giymek her zaman tercihim.

    gerçi en güzelini amerikalılar yapıyor, okunmuş üflenmiş, titanyumdan yapılma bandanayı kafaya geçiriyor gidiyorsun. kaza yapana kadar artık. orda oyun bitiyor :D
    yol iyidir.

  13. #53
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    kenrox;
    kontrolleri öne geçirmekten kastın nedir ??
    bir de xr1200x modeli hakkında bilgin tecrüben var mı ? yanılmıyorsam 90 hp ve 100 nm civarında bi alet ve tasarım olarak çok cezbediyor beni. aslında cruiser değil naked bi makine gibi.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  14. #54
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    kontrolleri öne geçirmek : ayakları uzatıp kullanma için vites ve arka freni öne almak.

    xr1200x'i hiç kullanmadım ama bildiğim motor hariç neredeyse tamamen farklı diğer sportster'lardan. arkada gazlı ayarlı süspansiyon var. ön çatal tüm sportser modellerinden farklı hem süspansiyon aralığı daha çok hem de çalışma prensibi farklı. bi taraf compression, diğeri rebound yapıyor. (kawa zx6r'la tıpatıp aynı marka-model olması lazım) daha yüksek ve dolayısıyla daha iyi yatan bir makina.

    harley'in pazarlama ve tasarım departmanları direk ducati monster'a meyledenleri vurup kendine çekmek için tasarlamış sanırım bunu :D
    yol iyidir.

  15. #55
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    bilgiler için teşekkürler kenrox
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  16. #56
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    sportster sahibi gençler, motorunuza, başlığınıza sahip çıkın
    az aktif olun kardeşim :D
    bi ton adam var forumda sportster sahibi ama tık yok. haydi eller havaya haydi
    millet harley sesi duysun :D
    yol iyidir.

  17. #57
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    sosyete tabi sözde harleyciler takılmazlar buraya
    yol iyidir.

  18. #58

    Üyelik
    07 Ağustos 2008
    Şehir
    FB
    Motosikleti
    tabanway
    kardeşv az sabır alıyorum 1200 lüğü

    uzanacam silivriye kadar
    AT, AVRAT, MOTOR...

  19. #59
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    gel hocam beklerim başımın üzerine.
    sahilde balık ekmek yaparız :D

    1200 korkunç iyi bir makine.
    0-100'de 600'lük ss'lere kafa tutuyor
    gaza asılınca tork'dan kıçı başı ayrı oynuyor aletin. (kafa kaldırmak yerine)

    umarım olur. olunca çok mutlu olacaksın merak etme. müthiş makina :D
    yol iyidir.

  20. #60

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Bende 883 irona takmış vaziyetteyim. Bu yaz işlerin yoğunluğundan dolayı alamam, alsamda süremem aklım onda kalır, ama sanırım önümüzdeki seneye kadar kesin edineceğim bir tane. Bellide olmaz belki deyaz sonu alabilirim.


3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler