Harley Davidson Sportster 883 Low - Custom - Iron
Reklamlar
-
07 Ağustos 2016, 14:14
#261
acgh1907 adlı üyeden alıntı
Ctx cok ayri bir nokta zaten, aynen..
Dun esimle beraber maslak harley showroomuna gittik. Olive rengi vardi.. cok etkilendi rengine durusuna.. sanirim tercih irondan yana olacak..
2.eli gider mi gitmez mi dusuncem olmayacak motor alirken. Triumph fazla tercih edilen bir marka degil en azindan cruiser segmentinde..
Speedmaster guzel alet ama yan parca/modifiyeye uygun bir motor degil.
Uygun degil demek dogru olmaz; genis parca yelpazesi yok maalesef.
En buyuk eksisi bu..
Hiç Harley kullanmadıysanız mutlaka deneyip alın. Sadece görünüş değil, kullanım ve karakter olarak çok farklı CTX'ten. ST1300'den gelen, türbin karakterli, titreşimsiz ve güçlü V4 nerde, orası burası ayrı oynayan antika Evolution V2 nerde... Arada o kadar çok fark var ki, biri kullanım, diğeri gösteriş için nerdeyse.
Reklamlar
-
07 Ağustos 2016, 17:08
#262
Bi yaptirsam karar veremedim cok basit bi islemi var ama
http://youtu.be/M1qFMC2mIxw
-
29 Ağustos 2016, 21:24
#263
hasmet adlı üyeden alıntı
Hiç Harley kullanmadıysanız mutlaka deneyip alın. Sadece görünüş değil, kullanım ve karakter olarak çok farklı CTX'ten. ST1300'den gelen, türbin karakterli, titreşimsiz ve güçlü V4 nerde, orası burası ayrı oynayan antika Evolution V2 nerde... Arada o kadar çok fark var ki, biri kullanım, diğeri gösteriş için nerdeyse.
Mesajinizi yeni farkettim, gec donus olacak biraz..
Ctx i tamamen gorsel olarak cok begenmistim ancak suan da xmax 250 kullanan biri icin sanirim en erken 3. Motorum olabilecek kendileri..
O gucu kontrol etmek icin daha zamanim var sanirim.
Bir de agirlikli olarak sehir ici ve h.sonlari motor kullandigim icin CTX pek uygun gelmiyor..
CTX, sehir icinde ugrastirma beni agir gelirim sana, sehir disina cikart der gibi bakiyor..
-
01 Kasım 2016, 10:57
#264
selam beyler;
yaz başında motoru aldıktan sonra ankara-kemer-kaş- fethiye- ankara arası bir tur yapmıştım. son etap 700 km olduğu için biraz yormuştu açıkçası. motorda maksimum konfor hızı 110-120 olduğu için biraz yorulmadım değil...ama herşeye rağmen gayet keyifli bir yolculuktu..yanımda sadece sırt çantası vardı 8-10 kilo civarında
bu yaz ise ankara yunanistan ve italya düşünüyorum..yaklaşık 3500 km ve 15 güne yayılmış bir tur olur muhtemelen. siz olsaydınız 883 le yola çıkarmıydınız ya da optimum bir motor arayışına mı girerdiniz. bagaj konusunda büyük bir sırt çantasıyla çıkmayı düşünüyorum.
gönlüm motoru değiştirmeden ironla çıkmaktan yana fakat bu beni korkutmuyor değil...??
-
16 Kasım 2016, 15:26
#265
Zor bir karar, 3500 km lik yolculuk için Iron'ın iyi bir konfor sağlayacağını düşünmüyorum. Yine de iron'u secerserniz enazından uzun yol selesi seçmenizde fayda var.
-
26 Aralık 2016, 11:25
#266
gültekinn adlı üyeden alıntı
Zor bir karar, 3500 km lik yolculuk için Iron'ın iyi bir konfor sağlayacağını düşünmüyorum. Yine de iron'u secerserniz enazından uzun yol selesi seçmenizde fayda var.
yola ironla çıkmak istiyorum. sele duurmunu airhawkla çözebilirim. beni düşündüren daha ziyade ön amortisör. ona bir işlem yapmam gerekebilir. gerçi oranın yolları daha güzel fakat arnavutluk makedonya tarafından gerçekten can sıkıcı olabilir.
şu an öncelik olarak amortisör, sanırım çok yumuşak olduğu için ve kapanma aralığı kısa olduğu için vurma yapıyor. tavsiyeleriniz varsa sevinirim.
-
03 Mayıs 2017, 23:34
#267
Ben simdi goruyorumda keske simdide bu fiyatlara cikabilse )
-
04 Mayıs 2017, 00:17
#268
erro adlı üyeden alıntı
selam beyler;
yaz başında motoru aldıktan sonra ankara-kemer-kaş- fethiye- ankara arası bir tur yapmıştım. son etap 700 km olduğu için biraz yormuştu açıkçası. motorda maksimum konfor hızı 110-120 olduğu için biraz yorulmadım değil...ama herşeye rağmen gayet keyifli bir yolculuktu..yanımda sadece sırt çantası vardı 8-10 kilo civarında
bu yaz ise ankara yunanistan ve italya düşünüyorum..yaklaşık 3500 km ve 15 güne yayılmış bir tur olur muhtemelen. siz olsaydınız 883 le yola çıkarmıydınız ya da optimum bir motor arayışına mı girerdiniz. bagaj konusunda büyük bir sırt çantasıyla çıkmayı düşünüyorum.
gönlüm motoru değiştirmeden ironla çıkmaktan yana fakat bu beni korkutmuyor değil...??
Sahsi fikrim, kesinlikle hayir. O kadar uzun yola tolere edilebilecek bir motosiklet degil Iron 883, en azindan benim icin...
Bu arada kesinlikle sirt cantasi kullanmayin. Vucudunuzda korumali kiyafet ve kasktan baska bir sey bulundurmayin. Buyuk bir sirt cantasi, herhangi bir kaza aninda problem. Sonucta 70 kilo yere dusunce kayacagi 20 metreyse, 90 kilo yere dusunce kayacagi 25-30 metre olacak belki... Canta ile yuvarlanma cok daha sarsici. Allah korusun, bir de saga sola carpacak olursaniz, cantanin agirliginin enerjisi vucudunuzdan cikacak. Yan canta edinin.
-
24 Mayıs 2017, 15:06
#269
Merhaba;
Başlığı baştan sona okudum.
Şimdi bir sorum olcak.
2009 2012 arası HD bakıyorum. Fiyatlar 25ile 32 arasında.
Yamaha xv950 yi bu fiyatlarda sıfır yada 2015 5-10bin km lerde bulabiliyorum.
Tavsiyeniz ne olurdu?
2009 bir hd yerine aıfır xv950 ?
Xv 950 ye harley gibi yıllarca binebilirmiyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
Demekki sitede harleyci yok
-
24 Mayıs 2017, 16:31
#270
Hd'lerin tuzu kuru, bizler eziğiz
Yollarda bizlerim olmamızdan hazzettiklerinden bile emin değilim. Malum hd aslında fakir motorudur ama türkiyede zenginler biniyor.
-
24 Mayıs 2017, 21:20
#271
hak veriyorum. Türkiye de zengin motoru olmus.
Fakat alet sağlam motor. Şimdi soruma cevap verecek bir bilen yok mu?
-
24 Mayıs 2017, 21:50
#272
Coniysa adlı üyeden alıntı
hak veriyorum. Türkiye de zengin motoru olmus.
Fakat alet sağlam motor. Şimdi soruma cevap verecek bir bilen yok mu?
Cruiser motosikletlerden hiç anlamam ama 8 yaşında bir motosiklete okadar para sayacağınıza, yeni model xv950 alın kafaniz rahat olsun. Bana göre Harley Davidson sadece adı olduğu için satıyor.
-
24 Mayıs 2017, 22:41
#273
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Cruiser motosikletlerden hiç anlamam ama 8 yaşında bir motosiklete okadar para sayacağınıza, yeni model xv950 alın kafaniz rahat olsun. Bana göre Harley Davidson sadece adı olduğu için satıyor.
Zaten yamahanın cezbeden yanı o. Şimdi 8 yaşında bir motor yerine sıfır almak daha mantıklı. Şüphem ise uzun km ler görürmü? Şimdi hd 100 bini devirmiş aletleri var. Tık yok. Yamaha da bu olur mu?
-
24 Mayıs 2017, 23:34
#274
http://fz1grl.net/2012/02/200000-mile-fz1/
http://www.fjrforum.com/forum/index.php?showtopic=149358
Daha yüksek devir çeviren yamahalardan örnekler var. xv950 neden 300.000 km yapmasın?
-
25 Mayıs 2017, 08:46
#275
Coniysa adlı üyeden alıntı
Zaten yamahanın cezbeden yanı o. Şimdi 8 yaşında bir motor yerine sıfır almak daha mantıklı. Şüphem ise uzun km ler görürmü? Şimdi hd 100 bini devirmiş aletleri var. Tık yok. Yamaha da bu olur mu?
Neden olmasın. Yamaha bu borumu
-
25 Mayıs 2017, 10:20
#276
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Neden olmasın. Yamaha bu borumu
Boru olmadığı kesin. Fiyatları şaka gibi olmaya başladı. )
-
25 Mayıs 2017, 10:50
#277
HD normalde fakir motoru demek nasil bir mantik cozemedim de, neyse.
Iron 883 - 2014 ve sonrasina yonelmeni tavsiye ederim. Abs 2014 ile beraber geldi cunku.
Artcili bineceksen bulasma hic, solo kullanim icin tatmin eder.
Xv950, iron 883 e benzetilmis bir modeldir. Tartismaso cok oldu onceki sayfalarda. Ama bana soracak olursan ben xv950 almam, biraz dhaa para koyar 2014 ve ustu temiz iron alirdim.
-
25 Mayıs 2017, 12:05
#278
acgh1907 adlı üyeden alıntı
HD normalde fakir motoru demek nasil bir mantik cozemedim de, neyse.
Iron 883 - 2014 ve sonrasina yonelmeni tavsiye ederim. Abs 2014 ile beraber geldi cunku.
Artcili bineceksen bulasma hic, solo kullanim icin tatmin eder.
Xv950, iron 883 e benzetilmis bir modeldir. Tartismaso cok oldu onceki sayfalarda. Ama bana soracak olursan ben xv950 almam, biraz dhaa para koyar 2014 ve ustu temiz iron alirdim.
Artçılı değilde. Solo kullanım için alıcam. Zaten amacım custom. Ve uzun süreli keyifli kullanım.
İşte soru işaretleri yamahada. Şimdi işin aslı HD de parça fiyatları işçilik vs çok pahalı oluyor. Tabiki alternatif temin yolları var.
Yamaha da çok ucuz sayılmaz.
Ama hd de kafamı tek kurcalayan fiyat politikası. O 2014 sonrası fiyatlar vereceğim takamlar değil. Bugün 30 liraya abs li xv950 var. Gerçi 8 ay önce sıfırı bile bu fiyatta değildi. Hd de ikinci el 2014 35 den yukarı.
-
25 Mayıs 2017, 13:24
#279
Aynen rakamlar cok artti. 31.000 e almistim ben 2014 kasa gectigimiz yil.
Ustunde bir aksesuar yoktu tabii. Butce sizin, karar da.
Xv de custom a cevrilir cevrilmesine de HD gibi urun parca agi genis degildir.
Aliexpressten dahi parca temin edilebiliyor.
Iscilik ve orjinal parcalae pahali gercekten, bujiye 120 tl vermistim sen anla.
Toparlarsam; artcili binmeseydim eger Iron i hayatta satmazdim. Keyif veren bir motordur. Tavsiye ederim.
-
25 Mayıs 2017, 14:04
#280
acgh1907 adlı üyeden alıntı
Aynen rakamlar cok artti. 31.000 e almistim ben 2014 kasa gectigimiz yil.
Ustunde bir aksesuar yoktu tabii. Butce sizin, karar da.
Xv de custom a cevrilir cevrilmesine de HD gibi urun parca agi genis degildir.
Aliexpressten dahi parca temin edilebiliyor.
Iscilik ve orjinal parcalae pahali gercekten, bujiye 120 tl vermistim sen anla.
Toparlarsam; artcili binmeseydim eger Iron i hayatta satmazdim. Keyif veren bir motordur. Tavsiye ederim.
Iron istiyorumda fiyat konusu zorluyor. Sanırım seneye kalır gibi. Seneyede bu fiyatlar kalmaz. Bu memlekette ne yaparız bilemiyorum. Kredi de çekmek istemiyorum. Ben en iyisi para biriktireyim.
İron tarzında alternatif bir motorda yok. Xv950 dışında.
Bilgi ve paylaşım için teşekkür ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler