Merhabalar bende 2014 model iron var guzel bi eksoz ariyorum uygun olan ve sormak istedigim birkac soru var
Harley bu illaki sesi cikar biliyorum ama orjinal sesi biraz yetmiyor bana ama cokda asiri ses ciksin istemiyorum etrafdan sorun oluyor cunki site olmadigi icin mahalle ortami malum ney onerirsiniz ? Ve fuelpac takmak zorundamiyim ?
Hocam selamlar,
Bende 2010 roadster vardi, slip on vance & hines kullanmistim, silent susturucu ekleyene kadar kullanilmiyordu gurultuden ve silent susturucuda bile ceza yedim
Fuel pak kullanmazsan yada benzeri bir sistem, yakit hava oranlari uyumsuzlasmaya baslayacagi icin sikinti cekebilirsin. Tavsiyem birde guzel acikhava filtresi kullanmandir.
Saygilar
Tesekkurler..Hava filtresi sesi dahada tok cikmasini sagliyor diyebiliyorum bende vance hines shortshots fuelpac takim olarak dusundum ama masrafi ve sesi cok yuksek olucak pisman olup cikarmak istemiyorum ebay dan da baktim burayla arada pek bisey fark etmiyor
Merhaba,vance hines shortshots ekzoslar gerçekten çok gürültülü. Pişman olacağınızı düşünüyorum. Benim motorda markasız özel yapım ekzos vardı. 6 aydan sonra susturucu taktırmak zorunda kaldım. aksi taktirde yüksek sesten dolayı sürmek bile rahatsız edici olabiliyordu. Benim tavsiyem orjinal ekzoslarda ufak bir oynama yaparak güzel bir ses yakalayabilirsin.
Merhaba arkadaşlar,
2005 den beri scooter tarzı motorlar kullanımım sonrası hep hayalim olan HD Iron883 i geçen sene alabildim (2013 model).
1 senedir çok keyifle biniyorum, bu motoru isteyen herkese nasip olur binmek inşallah.
Yalnız bu kadar zamandır çok araştırdım, bırakın özellikle HD Iron hakkında genel olarak Harley Davidson motorlar ile ilgili çok az forumda başlıklar bulabildim. HD sahipleri forumlara girmeye yorum yazmaya üşenen kişilerden oluşuyor diye düşünmemek elde değil
Yine en çok sayfa/yorum motosiklet.net sitesinde, birçok bilgiyide buradan edindim.
Ne yazıkki burada da bu sayfa uzun zamandır hareketsiz kalmış, Iron883 ile ilgili o kadar sorum var ki buradan cevap verecek çıkar mı bilmiyorum :(
Birkaç sorumu aşağıda paylaşacağım umarım yardımcı olan çıkar;
1. Kışın çok kullanılmamasından kaynaklı akünün boşalması sorunu bende de oldu ne yazıkki. Ara kablo ile çalıştırabildim ve kullanmaya devam edebildim ama geçen gün yolda giderken birden hız ibresi çalışmamaya ve bir süre sonrada debriyaja bastığımda motor istop etmeye başladı. Bu tahmin ettiğim gibi akü boşalmasından kaynaklamıdır sizce ?
2. Motorumda orjinal egzoz bulunmakta. Ses daha önceki sayfalarda da yazdığı gibi videolara yansıyan ses kadar çarpıcı değil. Yine daha önceki sayfalarda V&H egzoz almak yerine egzoz'un susturucusunda ufak ayarlamalar yapılabileceğini yazmış bir arkadaş, nasıl bir ayardan bahsediliyor ve nerede yaptırabilirim bilgisi olan var mı ?
3. Maslak'da "custom unlimited moto x" isminde bir servisin olduğunu yazmış bir arkadaş internetten adresini bulamadım, paylaşabilecek olan var mı acaba ?
daha çok var sorum ama şimdilik bu kadar ile keseyim
şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim
merhaba,
Öncelikle motorun hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim. Benimde Harley de 2. senem, ben de senin gibi bilgiye ulaşmakta sınıtılar yaşıyorm.
Egzos ile olan soruna gelecek olursak bir arkadaşımın İron'nun egzoz sesini çok beğenmiştim. Maslak Harley yetkili servisinde Orjinal egzosta ufak oynamalar yaparak bu sesi elde ettiklerini söylemişti.
herkese selamlar;
dün itibariyle 883 iron alarak farklı bir tarza geçiş yaptım. fazer, CBF 1000 den sonra gerçekten çok farklı geldi kullanımı, ama keyif aldım. kesnilikle insanı sakin sürüp etrafın tadını çıkartmaya sevk ediyor. diğer motorlarda sürekli motor ve yola konsantreyken bununla resmen keyif yapılıyor. sesi orgazmik.
etraftan ilgi alaka ise 10 numara.
şimdilik ilk önceliğim lastikler. sonraısnda artçı peglerini değiştirmem gerek.
herkese hayırlı sürüşler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
böyle bişey mi gerekiyo du? dün 120 km de yağmurda sürmek zorunda kaldım şundan vardı motor üzerinde
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
selamlar, fren balatası için tavsiyeniz var mı acaba?
vay arkadaş sayfa resmen ölü...motoru aldıktan sonra genel bakımını yaptırdım. lastikleri değiştirdim. üzerindekiler resmen ölüymüş...metzeller taktırdım. şimdilik gayet iyi..
Dostum merhaba; ozel mesajda attim ama buradan da yazmak istedim..
Motor hakkindaki goruslerin nasil?
Titreme her viteste ve hizda olmakta mi? Artci ile birlikte rahat surulebilecek bir motor mudur?
Su motoru sadece 'muthis titreme yapiyor' demelerinden oturu sicak bakamiyorum..
Cok kararsizim acikcasi..
benim motor Superlow. dedikleri gibi titreşimi fazla olan bir motor. Ama, zamanla alışıyorsun hatta hoşuna bile gidiyor
onun icin satin aliniyormus zaten. Bizim hanim biraz rahatina duskun oldugundan secici olmak zorundayim. Triumph speedmaster a yoneldim su siralar..
üstad merhaba;
motor belirli devir ve viteslerde titreşimi "sıfır" ama bu aralıklar çok geniş değil..örneğin en yüksek viteste 110 la giderken sıfır titreşim mevcut, ama hızı bu noktadan sonra arttırdıkça titreşimde lineer olarak artmakta...1-2. viteslerde titreşim mevcut. motorun titreşimi rolantide çok fazla ama bunun sürüşe bir etkisi yok tabi...
ayrıca bu titreşimi çinlilerdeki titreşimle karıştırma..çinlilerdeki motorun her noktasının zangır zangır zırıldaması iken bunda motorun kudretinin titreşimi hissediyosun. dolayısı ile klasik "titreşim" kavramına göre değerlendirmemek gerekiyor. ama dediğim gibi uygun vites ve devir aralıklarında titreşim yok denilebilir.
kendi motoruma artçı olarak geçenlerde bindim ve tam bir facia açıkçası bunda erkek yapısının iriliği ile motorun artçı selesinin inceliğinin uyumsuzluğa kaynak olabilir. bir kadın belki rahat edebilecektir ama yine de uzun süreli seyirlerde rahat olacağını zannetmiyorum.
bu arada tek günde dalyan-ankara arası 700 km yol yaptım..titreşimden hiç şikayetim olmadı (110-120 aralığında sürdüm)
Ben tek kişilik sele (daha ince olabiliyor)ve yüksek gidon kullanıyorum. Kullandığın bu parçalar da sürüş konforuna etki ediyor. Bu parçaları değiştirmeden önce orjinal halleri ile kullanırken titreşimi daha az hissediyordum.
Yahu Harley almışsınız, şuraya sevabına tek foto koymamışsınız. Çok ayıp çooook..
Cok sagolun dostlar; kafa cok karisik suan. Triumph speedmaster alternatifim var. Bi ara gozum ctx1300 e kaydi sonra geri geldi falan. anlayin halimi..
Sanirim uykularima giren irona yonelecegim, alma sakin diyenlere inat.
ctx için bişey diyemem. ironla karşılaştırmak mantıklı değil elbet ama triumph baktığın zaman şekilsel olarak albenisi ancak keeway, mondial gibi benim gözümde...
açıkçası ben şekil ve işin artisliğinde olduğum için, aldığım tepkileri de değerlendirirsem iron bu iş için biçilmiş kaftan
Ctx cok ayri bir nokta zaten, aynen..
Dun esimle beraber maslak harley showroomuna gittik. Olive rengi vardi.. cok etkilendi rengine durusuna.. sanirim tercih irondan yana olacak..
2.eli gider mi gitmez mi dusuncem olmayacak motor alirken. Triumph fazla tercih edilen bir marka degil en azindan cruiser segmentinde..
Speedmaster guzel alet ama yan parca/modifiyeye uygun bir motor degil.
Uygun degil demek dogru olmaz; genis parca yelpazesi yok maalesef.
En buyuk eksisi bu..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)