Honda XLR 125 ve XL 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2010, 01:01
#161
Merhaba Xl 200 enduro motorun değişik bir adlandırması olan dual-purpose olarak adlandırılır , enduro motor ağırlık uzun yol ve kısmen arazi kullanımını birlikte sunar. Genelde küçük hacimli ve arazi kullanımı ağır basanlar dual-purpose olarak adlandırılır.
Mesela bu Xl 600R'ye Avrupa'da dual-purpose deniyor,enduro değil.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...a-xl-600/detay
Reklamlar
-
13 Temmuz 2010, 17:08
#162
Tabiki xl 200 cross deil. Ağırlığının fazlalığı süspansiyon un yapısı, kadrosu uygun deil, makina bi cross için çok ağır bunları hiç bilgin olmasa bile bir iki arazi tecrübesinde hissedersin.Bence bi iki oynama ile cross için başlangıç motoru olarak çok iyi başlangıcta tecrübesiz birinin special bi cross alması tehlikeli olabilirBenzin konusunda hiç denemedim moturu topladığımda denerim1 2 aydır motorla fazla ilgilenmemiştim hep gelzdim arazide şimdi ön takımı arka aömrtisör ü söktüm bakım yapıcam biraz karbüratör ü temizledim hava filitresini ve kutusunu temizledim arka amörtisör patlak deişcem ön takımın yağlarını deişicem altın sarısı gidon aldım onu takıcam bide akort ayarı yapılacak ve o ara jant göbeklerinide altın sarısı boyatıcam belki çemberleride deişip alüminyum çember takarım inş toplayınca güzel olur.Bitince resim paylaşırım.
-
14 Temmuz 2010, 00:39
#163
maniactsli adlı üyeden alıntı
Tabiki xl 200 cross deil. Ağırlığının fazlalığı süspansiyon un yapısı, kadrosu uygun deil, makina bi cross için çok ağır bunları hiç bilgin olmasa bile bir iki arazi tecrübesinde hissedersin.Bence bi iki oynama ile cross için başlangıç motoru olarak çok iyi başlangıcta tecrübesiz birinin special bi cross alması tehlikeli olabilir
Benzin konusunda hiç denemedim moturu topladığımda denerim
1 2 aydır motorla fazla ilgilenmemiştim hep gelzdim arazide şimdi ön takımı arka aömrtisör ü söktüm bakım yapıcam biraz karbüratör ü temizledim hava filitresini ve kutusunu temizledim arka amörtisör patlak deişcem ön takımın yağlarını deişicem altın sarısı gidon aldım onu takıcam bide akort ayarı yapılacak ve o ara jant göbeklerinide altın sarısı boyatıcam belki çemberleride deişip alüminyum çember takarım inş toplayınca güzel olur.Bitince resim paylaşırım.
Sen işi çözmüşsün.. Ara sıra yanına geleyim de benim makinaya da el atarsın olmaz mı
-
14 Temmuz 2010, 01:27
#164
-
16 Temmuz 2010, 17:42
#165
Benim de ağzım CRF'lere sulanıyordu ama pahalı meretler..
-
17 Temmuz 2010, 01:06
#166
serhat söylemişti geçen bahsettim sizden tanıdım dedi crf 250 varmış galiba ama r mı x mi olduğunu söylemişti unutmuşum
-
25 Temmuz 2010, 00:01
#167
tesekkurler arkadaşlar ben xlr125 ile idare edeceğim artık öyle görünüyor takas durumu da yok şuan ama xl 200 olsa superdi :(
-
26 Temmuz 2010, 23:42
#168
maniactsli adlı üyeden alıntı
serhat söylemişti geçen bahsettim sizden tanıdım dedi crf 250 varmış galiba ama r mı x mi olduğunu söylemişti unutmuşum
CRF250X baba makina.. keçi gibi her yere tırmanıyor ama fazla zorlarsan üzerinden atıyor..
Ben chopper düşünüyordum gittim yine Enduro aldım..
-
29 Temmuz 2010, 15:02
#169
ben motorumu sattım hayırlısı sonunda alıcam heralde bi special makina sizi takip edicem yine
-
01 Ağustos 2010, 14:48
#170
Hayırlısı olsun kardeşim şimdiden..
-
01 Ağustos 2010, 18:51
#171
mrtvural adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun kardeşim şimdiden..
saol abi bugün parkurda yarış vardı motorum olsa bi ödül kapardık kimse yoktu alt kılasmanda 250cc de 3 kişi girdi 1 2 3 zaten:D 450cc de serhat 2. oldu
-
03 Ağustos 2010, 20:20
#172
Ben XL'yi temiz tutmak istediğim için cross yapmıyorum uzun zamandır da araziye çıkıp cross antremanı yapmadım zaten. Eğer bu yarışlara katılsaydım bende mutlaka birşeyler çıkartırdım o zaman ama mutlaka saf kan bir cross makina lazım
-
03 Eylül 2010, 22:53
#173
Sonunda motoruma kavuştum yamaha yz125 97 model bildiğiniz gibi xl 200 ü satmıştım artık bi special e geçmek istedim ama maddi olarak yüksek model bi motor alamadım.Aslında 250cc istiyodum ama 2 zamanlı uygun fiyatlı ve en önemlisi faturalı bi motor bulmak çok zor o yüzden bu motoru kaçırmak istemedim.Hem böyle daha ii olur yamaş ve sağlam adlım atmış olurum ekonomik olarak uygun olduğumda çok temiz 2 zamanlı 250cc bi motora gecicem inş...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
08 Eylül 2010, 18:23
#174
selam beyyler uzunn suredirr giremiodum forum a... "motoruu satıyorum duyurulur".. net e ilan verrmedim.. arkadas ese dossta gitsin die.. burd ayazdıgım uzunnca yazılarrda motorun bendekii sureciini biliyosunuz zaten.... duyurulur....
-
08 Eylül 2010, 19:34
#175
XLR125 'mi satıyorum arkadaşlar :( 13.400 km'de temiz sorunsuz 2002 model ilgilenenler varsa sahibinden.com dan yahut burdan benle iletişime geçebilirler
-
12 Eylül 2010, 11:58
#176
sefakarhan adlı üyeden alıntı
selam beyyler uzunn suredirr giremiodum forum a... "motoruu satıyorum duyurulur".. net e ilan verrmedim.. arkadas ese dossta gitsin die.. burd ayazdıgım uzunnca yazılarrda motorun bendekii sureciini biliyosunuz zaten.... duyurulur....
selamlar... özelden yazdım ama görmediniz sanırım. ankaradayım ve cross'a başlamayı düşünüyorum. sizinle hem motorunuz hem de cross ile ilgili görüşmek isterim, hatta müsait olursanız yüzyüze de görüşebiliriz. telefonum 0.532.4363241 ve 0.505.3486270 Cemal
görüşmek üzere, saygılar...
Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!
Carpe Diem & Smile
-
18 Eylül 2010, 14:38
#177
Evet arkadaşlar XL 200'ümün ön disk kaliperinde bir sorunum var.Çıkma olarak nerede bulabilirim bu kaliperi bi fikriniz var mı ???
-
Yağ kaçırma
Merhabalar, 2. el aldığım xl 200 ün motor üst kapağından (OHC yazan yerin oralardan br yerden) yağ kaçırıyor. Neden olabilir?
-
giantx3 adlı üyeden alıntı
Merhabalar, 2. el aldığım xl 200 ün motor üst kapağından (OHC yazan yerin oralardan br yerden) yağ kaçırıyor. Neden olabilir?
mrb bunun birkaç sebebi olabilir ya o ohc yazan kapağın oring i bozuktur ya subap ayar kapaklarının oring i yada kulbiratör kapağından kaçırıyodur yada biyerde çatlak vardır o yüzden görmeden bişey denilemez
-
maniactsli adlı üyeden alıntı
mrb bunun birkaç sebebi olabilir ya o ohc yazan kapağın oring i bozuktur ya subap ayar kapaklarının oring i yada kulbiratör kapağından kaçırıyodur yada biyerde çatlak vardır o yüzden görmeden bişey denilemez
Akşama birkaç foto çekeyim buraya yüklerim belki nereden kaçırdığı anlaşılır. xl 200 için tavsiye edilen 10w-40 yazıyor kullanıcı kitabında. Evde 15w-40 motor yağı vardı. 15w-40 kullanmanın bir sakıncası var mı?
Bir de polisport çamurluk el koruma görüyorum bazı fotolarda bunları en hesaplı nereden temin edebiliriz bilgisi olan var mı
xl200 ün service manual ktapçığını buldum buraya adresi yazacağım sonra isteyen baksın
Teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler