Honda XLR 125 ve XL 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
eveet galiba xlr yi arayacağım. baktıgım 2 xl200 haşat çıktı.fotoda düzgün ama yanına gidince görülüyor herşey.evet arkadaslarında dedıgı gıbı plastık aksamlar kafaya takılacak değil ama.motor yağ sızdırırsa, debriyaj sona dayanmışsa, amortisörler atlamaktAn yumuşacık olduysa, zincir dişli bitik durumdaysa, motor lakır lukur sesli çalışıyorsa böyle bir xl200 e 4,000tl vermek parayı sokağa atmak demektir. yanlışmıyım beyler????
neyse bir süre daha araştıracağım. bakalım kısmetse bulur ve alırız.
ege bölgesinde bayağı var ama gidip bakmak sorun.o yüzden sadece ist ve çevresi kalıyor !!
Reklamlar
-
fethiye civarlarında bulursan eger... orda motorcu arkadaslarım var.. bende ole alldım.. motora baktırabiliriz..
-
sefakarhan adlı üyeden alıntı
fethiye civarlarında bulursan eger... orda motorcu arkadaslarım var.. bende ole alldım.. motora baktırabiliriz..
eyv sağolasın sefa
-
XL 200 hakikatten evladiyelik motor.Temizi bulunduktan sonra sorunsuz her şekilde binilebilir...
Düşünüseniz:
http://www.sahibinden.com/boyle_moto...XQQdisplayitem
-
ben eksoz umu deiştim bikaç gün içinde resim koyarım baya güzel oldu motorun çekişi arttı ama son hızda 5 10km azalma var ama önemli deil bana tork ve atiklik lazım zaten önceden düşük devirlerde zor toparlıyodu şimdi çok rahatladı
-
sezon açılıyor havalar düzelmeye başladı pazargünü biraz gazladım
-
sonunda bendee motoru yukselttim.. parca ekledim amortsrun baglantısı yerine.. motorr tay gibi kalktıı ayaga.. birazz arazide deneme yapmam lazım.. sonrasındaa detaylarıı paylasırım..
-
ben denedim arazide süper
-
manyak olmak lazım bu motora 2.5 - 3 milyar vermek için birde bunun parçaları yok artı tarihte kaldı birde 20000 km de temiz diyorsun 20000 de o motorun motorluğu gitmiştir zaten
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
çin malı motora 1 lira vermektense buna 5 veririm ayrıca parca sorunu yaşamıyorum çünkü arıza yapan parçası yok bu kategorite 2 lira ramzeye mi vermek daha akıllıca yoksa diğer çinlilere mi?
-
valla motora can geldi ya... cok rahatladıı artıkk yukseklik sıkıntısı kalmadı.. asvalta daha bi yukardan bakar oldum.. en kısa surede resimleri eklicem arkadaslar..
-
-
07 Nisan 2010, 17:37
#113
Arkadaslar merhaba,
tarz değişikliğinden sonra xt 125 R 'da karar kıldım ve kendimi motocross konusunda geliştirmek istiyorum. Hafta sonları özellikle istanbuldaki arkadaşlar ne yapıyor merak ediyorum.. Belirli bir parkurları var mı? dağ-bayır dolaşabileceğimiz bir ekip oluşturabilir miyiz? yada halihazırda bir ekip var ise tanışabilir miyiz?
Haklı olmaktansa mutlu olmayı tercih ederim...
-
07 Nisan 2010, 19:00
#114
doğru tercih hafta sonları sitres atmak için güzekdir cross trafikte insan kafayı yiyor kimse umursamıyo motorları motor dan zek almayı bırak nefret ediyosun bir zaman sonra şahsen cross dan başka motora bineceğimi sanmıyorum bu arda hoş geldin inş istanbulda bir gezi gurubu bulursun kafana göre arada gezi fotosu bekleriz
-
08 Nisan 2010, 17:04
#115
aynen katılıyorum.. ankarada ollsayydın her haftasonuu cıkıoruzz biyerlere..tum haftanın yorgunluguu ucupp gidioo adeta..:=)
-
11 Nisan 2010, 01:50
#116
-
11 Nisan 2010, 23:25
#117
guzell gorunuyoo valla.. ya bisii sorcam.. disliyii buyutunnce araziidekii yeterliligii nasıl oldu.. 2. vitess de boguluoo orjinal disli ilee dik yerlerde 1 e dusuyo.. farkettimi.. bide son hız ne oldu bu disliyyle..?? bende dusunuyorumm buyuttmeyi disliyi.. yola giderken yine orjinalini takarım die dusunuorum..
-
12 Nisan 2010, 03:55
#118
Benim motorun dişlisini değişmişlerdi almadan önce ama sanayi işi yapma dişli vardı paslı falandı bende aynı çapta alüminyum dişli buldum taktım yani eski halindeki çekişi bilmiyorum.Son hız 110km havaya bağlı olarak 110 120 arası diş sayısı 45 dişlinin.Ama eksoz u deiştikten sora o dediğin bayılma azaldı çekişi baya arttı önceden devrini kaybettimi bayılma yapıyodu ama şimdi fazla yok o sanırım orjinal eksoz biraz sıkıyo motoru eksoru deiştikten sora son hızda azalma oldu 5-10 km arası açıkçası araziye girmek istiyosan arka dişliyi 45 yapmanı tavsiye ederim 110 km yeterli bide eksoz şart yoksa bayırda devrini kaybettimi bayılıyor.
-
13 Nisan 2010, 00:36
#119
esasında asvaltta herhangi bi sorun yokda.. araziide cok dik yerde sıkıntı.. benimm motorr 130 a kadarr rahat cıkıo..110 km hızzla normal seyir halinde gidebiliorum.. dissli daha ufak.. orjinal.. arazi icinn bi buyukk disslii de ben yapptırayım enn iisi:=)
-
13 Nisan 2010, 23:56
#120
güzelmiş temiz baya endro lastik var fazla arazide kullanmıyon heralde ben genelde arazide kullanıyom koltuğu değiştircem çok geniş olduğundan arazide zorluyo special bi motorun koltuğunu uydurursam arka kuyruğuda special kuyruk tkarım led stoplu olanlarından bütcem olsa bi crf250r alırım arkadaşımda var felaket gidiyor koltuk ve kuyruğu değişirsem foto koyarım special xl200 olcak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------
sefakarhan sana beyaz crf ön çamurluk tavsiye ederim süper oluyo 50 lira falan motorun görünümü baya değişiyo ben hiç beğenmiyorum xl in orjinal ön çamurluğunu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler