yeni motosiklet alacağım yardım
Reklamlar
-
rman adlı üyeden alıntı
blue-life : güzel kardesim paran var belki ama motosikletten anlamiyorsun biraz gelistir kendini(motosiklet bilgisi acisindan)yazik etme kendinede ailenede.
Sormak yerine ilk önce oku oku oku ögrenirsin emin ol neyin ne oldugunu, neyin sana uygun oldugunu. Direk soru sorma insanlara, cünkü insanlarin huyudur akil vermeyi cok sever bütün insanlar.
Sitede hersey mevcut daha önceki topicleri arastir neler tavsiye edilmis insanlara.
Vede en acisi zamaninda senin gibi alel acele motosikletini alip hicbir tecrübe sahibi olmadan motosiklet kullanmis arkadaslarin kaza haberleri yada en acisi vefat etmeleri.
Bizler bunlarin olmasini hicbir zaman istemiyoruz. Kullanamassin demiyoruz ne haddimize ! tabikide kullanabilirsin, hatta ilk gün 220 kmh bile yapabilirsin emin ol cok kolaydir 10 saniyeni alir (touring motosikletlerde süratlidir her ne kadar rahat olsalarda) !!!! ama ben senin dostun olarak bu aciklamayi yapmak zorunda hissettim kendimi.
Biraz düsün söylediklerimi...
haklısınız. motor kulanmaya başlayalı bir sene oldu.Daha öncede dediğim gibi hız merakım yok.Ağır ağır geze geze kullanmayı seviyorum keyif adamıyım biraz.
sadece daha oturaklı bi motor almak istiyorum.220 km basmak gibi hiç idalim olmadı 9 senedir araba kulanırım otoban hariç 120 yapmamışımdır.
Reklamlar
-
Manevra neyi istediğine göre değişir, arabalar arasında makas atacaksan hiç bulaşma derim. Dragstar uzun yol keyif motorudur, kontrolü hiç zor değil, zorlamaz seni, anormal hızlara çıkmaz, sürüşü rahat ve güven verici ama tekrar söylüyorum uzun yolda hız yaparım diyorsan Dragstar uygun değil sana, adı üstünde Cruiser, yavaş ve keyifli seyir...
-
[QUOTE=NoVaRiX;1475450]Tork ve Beygir gücünü birbirine karıştırmışsın sanırım.
Herşeyden önce chopper değil, cruiserdır doğrusu.
Chopperlar el yapımı, kişiye özel motosikletlerdir ve TEK olurlar, seri üretim değillerdir. Classic görünümlü seri üretim makinelere ise cruiser denir.. Sizin söylediğinizin aksine cruiserların karakteristik özelliği her devirde YÜKSEK TORK vermeleridir. Düşük torklu makineler demek komik olur...
---
Konuyu açan arkadaşa önerimde cruiser sevdasından vazgeçmeden; Dragstar 650 ile devam etmesidir.[/önerin için sağol.
-
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Tork ve Beygir gücünü birbirine karıştırmışsın sanırım.
Herşeyden önce chopper değil, cruiserdır doğrusu.
Chopperlar el yapımı, kişiye özel motosikletlerdir ve TEK olurlar, seri üretim değillerdir. Classic görünümlü seri üretim makinelere ise cruiser denir.. Sizin söylediğinizin aksine cruiserların karakteristik özelliği her devirde YÜKSEK TORK vermeleridir. Düşük torklu makineler demek komik olur...
---
Konuyu açan arkadaşa önerimde cruiser sevdasından vazgeçmeden; Dragstar 650 ile devam etmesidir.
haklısınız cruiser demek istedim.. başlık sahibi de chopper yazınca dalgınlığıma gelmiş normalde bu hatayı yapmazdım.. teşekkürler.. fakat beygir gücüyle torku birbirine karıştırmadım.. touring'ler ortalama bir beygir gücüne sahipken buna kıyasla çok yüksek tork değerlerine sahiptir.. ivmelenmesi bu yüzden racing'den çabuktur..
-
Mboy adlı üyeden alıntı
haklısınız cruiser demek istedim.. başlık sahibi de chopper yazınca dalgınlığıma gelmiş normalde bu hatayı yapmazdım.. teşekkürler.. fakat beygir gücüyle torku birbirine karıştırmadım.. touring'ler ortalama bir beygir gücüne sahipken buna kıyasla çok yüksek tork değerlerine sahiptir.. ivmelenmesi bu yüzden racing'den çabuktur..
benim takıldığım nokta, cruiserlara düşük torklu demenizdi.
sanırım cümle yapısıyla alakalı bir yanlış anlaşılma.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
madem cruiser'ile başladınız cruiser'ile devam edin..bende dragstar'650'yi tavsiye ediyorum rahatlık arıyorsanız,hız aramıyorsanız eğer..
-
-
usta al bi 2. el harley davidson sporter hem motordan gelen sese kulak ver hemde o sesi başkalarına dinlet derim eğerki enduro diyosan africa twin derim yada transalp bu benim görüşüm şahsen hayallerimi yazdım ki shadow'uda unutmamaklazım
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
-
abicim burda herkes kendi gönlünden geçeni yazıyor o yüzden bende yazayım. eğer o bende olsaydı kesinlikle africa twin alırdım.hayatımda sadece 1 kere üzerine oturmak nasip oldu.oda park halindeydi motor.aicim atla sırtına aletin dünyayı gezdirsin sana.motorun kendine gelmesi 25000-30000kmde oluyor.o yüzden hepsi temiz bu aletlerin.o parayada çok rahat alırsın 2003 model(daha üst modeli yok arama boşa)
-
CBF 600 gibi ama biraz daha sportif birşey arıyorsun ha ? Hmm...
Bence kesinlikle Yamaha FZ-6 Fazer'a bakmalısın.
FZ-6 Fazer başlığı:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...da-hersey.html
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
dragstar
sıfırıda uygun bu aralar
enjoy your ride
and enjoy forever
-
ben 3 aydır cbf 600 abs kullanıyorum. aslında çok memnunum.ancak 2 kişi bindiğimizde en ufak bir kasiste altı tere vuruyor.bir tanede sukutır ım var onunlşa çok daha rahat geçiyorum bozuk yollardan.ama tek başıma kullanırken enfes bir alet hızlanması fren sistemi mükemmel uzun yolda yormuyor.tavsiye ederim.kolay gelsin esen kal...
-
bmw f650gs dağ bayır asfalt sıktınmı gider...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
-
Cbf1000
İlk kez motosiklete binmediğine göre en kralını al bence yani CBF1000.şu an 2008 model bayilerde kalanlar var CBF600 fiyatına.İstediğin herşeyi verir.güç,konfor,heybet...Maddi açıdan sorun yoksa hiç düşünme.Ne alırsan al kazasız sürüşler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)