Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ekim 2012, 13:20
#1501
Arkadaşlar gs 500 için performans egzozu uygunmudur?Kaç beygir güç artışı sağlar?Birde forumu okuyan arkadaşlara tavsiyem 6000 6500 tl parası olanlar için alınacak en uygun motorlar suzuki gs 500 ve kawasaki er 5 tir.düşük kilometreli denk getirirseniz alın.Gidip bu paraları 250'lik çinlilere verenleri gördükçe kanım donuyor.0 100 6 sn 190 km hız 2004 model 23.000km 6500 tl'ye daha iyisi olamaz.
Reklamlar
-
30 Ekim 2012, 13:28
#1502
slm
kagy48
Tamircime sordum yedek parçada illa ki bir sıkıntı olur dedi. Bulunur ama zaman alır bulunması dedi. Motor 2004 model 50binde. Ben iki sene binsem 75bine gelecek. 2 yıl sonra 10 yaşında 75 bin kmde ki bir motora kim para verir? Verse bile 2bin mi 3bin lira mı verir ?
Ha tamam... Motorun keyfi çok güzel eyvallah ama kilometresi çok işte. Foruma geliyorum belki teşvik eden olurda alırım şu GS500'ü diye; ama nafile...
Forum da insan kalmamış yazılan bir yazıya çok geç cevap geliyor teşvik eden hiç yok.
Hadi bütün bunları geçtim, ben bu motoru alsam satabilecek miyim? Bu motor 10-15 bin sonra bana kesin masraf açacak. Hemde bi 500-1000 liraya patlayacak masraf.
İşin özü abilerim ilgilenen pek bir insan göremedim şu an. Demek ki GS500'ün devri geçmiş yada GS500'cüler ölmüş. Bu sebepten dolayı 2012 model temiz bir CBR 125 R almaya karar verdim 6 bin lira civarlarına. Er-5 almak istemiyorum. Neyse çok uzadı yazı; burda olan olmayan herkese İyi Geceler...
kagy48
Motor şu anda tam 50binde. Makul bir fiyata anlaştık, inanc abi dediğin gibiyse ki öyle gözüküyor. Yakın zamanda ki ilk masrafım zincir değişimi(250TL civarı) 10bin km sonra ex zinciri gergisi değişimi. Onun dışında sıkıntı yok, param geliversin alacağım GS500'ü hayırlısıyla
Bakiyorumda fikriniz degismis, tamircilerin km yuksek diyerek ileride satisa koydugunda zor satarsin dediginden dolayi, km dusuruculere gun doguyor
-
31 Ekim 2012, 19:29
#1503
Şimdi abi ben öğrenciyim. Yakıt, periyodik bakım vs masraflarının altından kalkabilecek miyim bilmiyorum açıkçası. Şehir içi 25 kuruş civarı yakan bir makine. Ha tamam 125liklerle performansta asla kıyaslanmaz ama bir yağ değişimi demek bu motorda 70-80 lira. Masraflı motor hani. Kmde var aklım tam karıştı açıkçası..
-
09 Kasım 2012, 22:32
#1504
Benimde aklım çeliniyor yaw. Hyo gt250 alayım diyorum bir yandada gs 500 hemen hemen aynı paralara japon makina :(
Biri Beni Durdursun !!!!!
-
18 Kasım 2012, 02:26
#1505
valla temizi alınır diyorum başka da bişey demiyorum )))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
01 Aralık 2012, 16:44
#1506
Arkadaşlar, GS500 arıyorum.. Hangi yıl modelini önerirsiniz? Satılık olan varsa haberleşelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------
ThE_Unforgiven adlı üyeden alıntı
Benimde aklım çeliniyor yaw. Hyo gt250 alayım diyorum bir yandada gs 500 hemen hemen aynı paralara japon makina :(
Senden Önce almam lazım devrem Sonra Bi klip çakarız youtube koyarız
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
02 Aralık 2012, 17:29
#1507
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
04 Aralık 2012, 13:18
#1508
güzel kardeslerim 2004 lodel bi motor bi kere 50000 binin altında olması imkansızdır piyasadaki er5 ile gs500 ler ömrünü doldurmustur 7000 etmezler :D açıklık getirelim bu gs500 aldın diyelim ilk iş bi motoru elden geçittirmek yaklasık 4000 e çıkacak dislileri değiştiriceksin ezosların kromarı dtüzün olmadığı için kendin bir ezos yada orinalini alıcaksın zincirini balatalarını hidroliğini değiseceksin lastik vites kutusuna da bakım bunlar kesin olucak yani 50000 altında yazanlara inanmayın yerine gidip kanıtlarım :D bu motoruun ederi kazasınnın boyutuna göre en fazla 4000 ile 5000 arasıdır fazlasını vermiin rızkınızı yedirmeyin hadi güzelde bi lastık taktın geldi sana 8500 bunun ideali budur beyler er 5 motoru çabuk dağıtıo uzak durun gs lerde bi pas sorunu var egzosda oo kadarda olur ama yasına göre ölü bi tabutada binmeyin lastikten zincire disliye motora karbiröte bulduğunuz yerde orjinal bulamadığınız yerde yan sanayiden değistirin sağlıklı binin ( amörtisörlerine çok titiz bakın bazen sorun çıkabilio hani keçeleri falan geçin almayı aklınıza koduysanız ilk is amörtisörler özellikle önde abilerim çok sorun yaşadı)
-
05 Aralık 2012, 14:37
#1509
Ellerine sağlık.. GS500'den soğudum ve vazgeçtim. GT250 comet bakacaz artık
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
05 Aralık 2012, 15:58
#1510
serhat58 adlı üyeden alıntı
güzel kardeslerim 2004 lodel bi motor bi kere 50000 binin altında olması imkansızdır piyasadaki er5 ile gs500 ler ömrünü doldurmustur 7000 etmezler :D açıklık getirelim bu gs500 aldın diyelim ilk iş bi motoru elden geçittirmek yaklasık 4000 e çıkacak dislileri değiştiriceksin ezosların kromarı dtüzün olmadığı için kendin bir ezos yada orinalini alıcaksın zincirini balatalarını hidroliğini değiseceksin lastik vites kutusuna da bakım bunlar kesin olucak yani 50000 altında yazanlara inanmayın yerine gidip kanıtlarım :D bu motoruun ederi kazasınnın boyutuna göre en fazla 4000 ile 5000 arasıdır fazlasını vermiin rızkınızı yedirmeyin hadi güzelde bi lastık taktın geldi sana 8500 bunun ideali budur beyler er 5 motoru çabuk dağıtıo uzak durun gs lerde bi pas sorunu var egzosda oo kadarda olur ama yasına göre ölü bi tabutada binmeyin lastikten zincire disliye motora karbiröte bulduğunuz yerde orjinal bulamadığınız yerde yan sanayiden değistirin sağlıklı binin ( amörtisörlerine çok titiz bakın bazen sorun çıkabilio hani keçeleri falan geçin almayı aklınıza koduysanız ilk is amörtisörler özellikle önde abilerim çok sorun yaşadı)
Ne kadar çok bilen adam varmış.2004 model gs 500'ü büyük bir şans eseri 22 binde aldım şu an 25000 binde inanmayan gelip bakabilir ki ustalar orginal olduğu görüşünde(Ersan Kocaman'ı bilen bilir).Aldım 3000 km kullandım ve sadece benzin masrafım oldu.4000 5000 ne anca cbf 150 alırsınız.Gidin hyosung alın ondan sonra krankı eden elime aldım deyip durun(çamur at izi kalsın ne yapak)Gs 500 motor ömrü olarak 150 200 bin km leri görebilen bir alettir.Yabancı satış sitelerine bakın.er 5'de mükemmel motordur onu da bilen bilir.
-
23 Aralık 2012, 23:50
#1511
Çok hararetli bir konuşma olmuş eski makinaları özledim valla gs 500 ün düzgünü zor bulunursa alınmalı kaçınılmamalı hyo gs den inince 20 sene öncesinin motoru gibi geliyor vites geçişleri parça kalıitesi gs nin temizi yoksa er 5 bulunurn alınır.durum bundan ibaret yeni 250 likler 10/413 arsı sanırım bu ara, biz fazeri daha 11 e satıcaz ))) şaka bir yana 5/6 duruma göre yeni kasa alınmalı eski kasa da 4/5 arası samanlıkta felan saklanmışsa alınmalı efekan kardeşime bir defa 19 binde denk gelmişti ))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
24 Aralık 2012, 00:13
#1512
Piyasadaki en değerli motorlardan biri gs500..,nadide. Sahibi olan arkadaşlar, kıymetini bilin motorlarinizin.
-
13 Ocak 2013, 14:47
#1513
Merhaba arkadaslar...ben 1,5 sene önce aldım gs500'ü ve çooook memnunum...yeni kasaları özellikle tavsiye ederim.hep istediğim bir motordu, beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı.
bu arada bir şey danışmak istiyorum,motoru hep orta sehpaya alırım ama şu an kış sebebiyle kapalı bir yere aldım. zeminin kötülüğünden dolayı yan ayak üzerine duruyor,malum kış artık genelde yatıyor motor.
acaba uzun süre böyle yan ayakda durmasının bir mahsuru olurmu acaba?
-
16 Ocak 2013, 02:29
#1514
depoda bir miktar su olabilir, dolayısıyla o köşeden çürüme yapabilir, deponun en zayıf yer köşeleridir . orta sehpaya almanda ve full depo bırakmanda fayda var
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
27 Şubat 2013, 22:30
#1515
Arkadaşlar bugün bir GS 500 e baktım. Motorsiklet genel anlamda iyi ve orjinal. Tabi bu amatörce değerlendirme ama. 37000 km de bakımları düzgün yapılmış lastikleri yiy durumda bir motorsiklet. Bana bu sezonu geçirtmesi bana yeticek zaten. Önümüzdeki sezona daha büyük ve yüksek bir modele geçerim zaten.
Şimdi sorularıma gelelim. GS 500 alırken nelere dikkat etmeliyim 2000 model bir motoru kaça almalıyım? Motorun genel anlamda sorunları var mı? Varsa nelerdir?
Şimdiden güzel cevaplarınıza teşekkür ederim.
-
06 Mart 2013, 14:31
#1516
ANTHYPATHY adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bir GS 500 e baktım. Motorsiklet genel anlamda iyi ve orjinal. Tabi bu amatörce değerlendirme ama. 37000 km de bakımları düzgün yapılmış lastikleri yiy durumda bir motorsiklet. Bana bu sezonu geçirtmesi bana yeticek zaten. Önümüzdeki sezona daha büyük ve yüksek bir modele geçerim zaten.
Şimdi sorularıma gelelim. GS 500 alırken nelere dikkat etmeliyim 2000 model bir motoru kaça almalıyım? Motorun genel anlamda sorunları var mı? Varsa nelerdir?
Şimdiden güzel cevaplarınıza teşekkür ederim.
Gs500 lerin 40000 km'de egzantirik zincir değişimi olur.O yapılmamışsa 1000 1500 gibi bir masrafın olur.Genel bakımda yapılır bu arada.Buna göre bakımları yapılmamışsa 4500 5000 tl civarı alınabilir.Bakımdan sonra rahat rahat binilir.Genel anlamda hiçbir kronik sorunu yoktur.Çok sıkıştırmazsan sıfır problemle karşılaşırsın.Parçaları ebay'dan bulunabilir.
-
07 Mart 2013, 11:48
#1517
Merhaba arkadaşlar,
Aşağıda ilanını verdiğim motoru düşünüyorum. Bu hafta sonu motoru göreceğim. İlana bakarak beni bilgilendirirmisiniz? Bu motor hakkında bilgisi olan varmı? Bu arada motorun dikkat etmem gereken noktaların nereleri? Hafta sonu motora bakarken sizin tecrübelerinizle hareket etmek istiyorum. Ayrıca bu kilometrede bir motorda hangi bakımları yapmam gerekir ve bana ne kadar masraf çıkartır?
Çok soru sordum sanırım. Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...08665569/detay
Alayına İsyan...
-
07 Mart 2013, 15:28
#1518
Kimseden yorum yokmu arkadaşlar.
Alayına İsyan...
-
07 Mart 2013, 16:27
#1519
lonelyboy adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Aşağıda ilanını verdiğim motoru düşünüyorum. Bu hafta sonu motoru göreceğim. İlana bakarak beni bilgilendirirmisiniz? Bu motor hakkında bilgisi olan varmı? Bu arada motorun dikkat etmem gereken noktaların nereleri? Hafta sonu motora bakarken sizin tecrübelerinizle hareket etmek istiyorum. Ayrıca bu kilometrede bir motorda hangi bakımları yapmam gerekir ve bana ne kadar masraf çıkartır?
Çok soru sordum sanırım.
Şimdiden cevaplar için teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...08665569/detay
Yazılan fiyat dışında iyi gözüküyor.egzantirik zinciri değişmişse ve bakımı yeni yapılmışsa bir dahaki 6000km periyodik bakımına kadar masraf çıkarmaz.Masraf dediğim yağ değişimi ıvır zıvır.Bence ederi max 6000 tl.ona göre pazarlığını yap.
-
07 Mart 2013, 16:45
#1520
Fiyat konusunda bende aynı fikirdeyim. Bakalım hafta sonu ne olacak.
Bu arada ex zinciri değişmemişse bana ne kadar masraf açar? Fiyatı konusunda bilginiz varmı? Ayrıca motoru test ederken nelere dikkat edeyim?
Alayına İsyan...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler