Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2013, 16:13
#1641
valla aslında er-5 de gs500 de üç aşağı beş yukarı aynı motorlar.
baktığım er-5 feleğin sillesini yemiş çıktı, fotolarda iyi duruyordu ama yanına gidince durum değişti.
yoksa genel olarak er-5'i beğenmediğim için suzuki almış değilim, baktığım er-5 diri olsaydı onu alır gelirdim.
iki motorun da temizini alırsan mutlu olursun bence,
motoru bir yıkatayım temizleyeyim foto paylaşıcam mutlaka
Reklamlar
-
17 Haziran 2013, 19:55
#1642
11 lt aldı bunda. 260km şehir içi (RES e geçtim)
Değiştirsem mi Bu makineyi gitsem 250 lik birşeymi alsam arkidiş.
-
18 Haziran 2013, 12:23
#1643
muhittinKaplan adlı üyeden alıntı
11 lt aldı bunda. 260km şehir içi (RES e geçtim)
Değiştirsem mi Bu makineyi gitsem 250 lik birşeymi alsam arkidiş.
muhittin sen satacanmı 3000 vereyim bak sen git başka motor al
-
18 Haziran 2013, 12:29
#1644
Tükanın Önünü Kapamasak agbiiii...
-
18 Haziran 2013, 12:36
#1645
iyi iyi ağlama 4000 vereyim
yav benim 170 lik motor 170krş yakıyo napacan satıp 250 lik alacan aralarında ne kadar fark olacakki elindekinin kıymetini bil bin gitsin bence
ama satacak olan arkadaş varsa bizde buralardayız bilin yani :D
-
18 Haziran 2013, 12:39
#1646
Yahu ne bileyim adamlar benimkisi 110guruş yakıyor. Yahu Araba gadar yağıyomuş diye söyleyince birden kaba yerimde cerahat oluştu.
-
18 Haziran 2013, 12:43
#1647
arkadaşlar istanbl anadolu yakasında kartal çevresinde oturan yokmu? bu motoru düşünüyorum ne kadar piyasası er-5 den hareketsiz olsada daha spor (2004 sonrası) bi görünüşü var bence ve yakıtı daha az diye yazıyor aşağı yukarı 1 litre fark ettiği yazıyor yakıttüketimi sitesinde ben öğrenciyim öyle çok maliyetli bi motora binemem ama düşmediğim sürece bana çokta masraf çıkartacak bir motora benzemiyor araştırdığım kadarıyla kaç bin km altında motor alınabilir? bütçem 6500 en fazla 7500 civarına çıkarsam 250cc daha genç bi makina bakarım sanırım (cbr250 vs.)
-
18 Haziran 2013, 13:08
#1648
muhittinKaplan adlı üyeden alıntı
Yahu ne bileyim adamlar benimkisi 110guruş yakıyor. Yahu Araba gadar yağıyomuş diye söyleyince birden kaba yerimde cerahat oluştu.
motor başka bi şeydir yaaaa napacan diyeni yapanı benim pideci arkadaş var küçücük scooterler 200krş yakıyo diyor. Bakma sen millete motor aşkı başka bir şey ve tamamen zevk meselesi.
takılma öyle şeylere bin devam et milletin çenesi bitmez.
-
18 Haziran 2013, 13:27
#1649
hangi 500cc makine 11 kuruş yakıyormuş ? Benzinin litresi 4.75 !!
millet matematik bilmiyor ya da 2 litre yakan 500cc motor var piyasada bizim haberimiz yok
beyler bu arada benim motorun ayağında DURO lastik var. Lastikler yeni henüz 2000 km falan yürümüş ancak pek tanımadığım bir marka. Tutuşu nasıldır, ıslakta nasıldır?
frenlemede falan bi sıkıntı yaşamadım ama viraj performansını da çok anlayamadım henüz, genel olarak motorun limitlerini bilmediğimden lastiğe çok güvenmek istemedim.
ne dersiniz ? acil lastik değiştirip michelene pirelliye falan geçmek gerekir mi ?
-
18 Haziran 2013, 19:17
#1650
chopperrider adlı üyeden alıntı
hangi 500cc makine 11 kuruş yakıyormuş ? Benzinin litresi 4.75 !!
millet matematik bilmiyor ya da 2 litre yakan 500cc motor var piyasada bizim haberimiz yok
beyler bu arada benim motorun ayağında DURO lastik var. Lastikler yeni henüz 2000 km falan yürümüş ancak pek tanımadığım bir marka. Tutuşu nasıldır, ıslakta nasıldır?
frenlemede falan bi sıkıntı yaşamadım ama viraj performansını da çok anlayamadım henüz, genel olarak motorun limitlerini bilmediğimden lastiğe çok güvenmek istemedim.
ne dersiniz ? acil lastik değiştirip michelene pirelliye falan geçmek gerekir mi ?
cbf lerin ve bii çok japon motorunun üstünde standart gelen ve lanet bi lastiktir sert yapılı çabuk erimez ama ne virajda nede ıslak zeminde güvenilir değil kuru zeminde bile limitleri zorlama sürekli kaydıracaktır can güvenliğin için michelin almalısın bence saygılarımla (not: motoru sıfır aldığımda 500 km sonra duroları çöpe attım
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
19 Haziran 2013, 11:19
#1651
cd0345 adlı üyeden alıntı
cbf lerin ve bii çok japon motorunun üstünde standart gelen ve lanet bi lastiktir sert yapılı çabuk erimez ama ne virajda nede ıslak zeminde güvenilir değil kuru zeminde bile limitleri zorlama sürekli kaydıracaktır can güvenliğin için michelin almalısın bence saygılarımla (not: motoru sıfır aldığımda 500 km sonra duroları çöpe attım
Herkes uzun süre kullanmayacağını bildiği bir motorun lastiğine 700 lira vermek istemeyebilir veya veremeyebilir. 300 liralık bir lastik ile 700 liralık bir lastiği kıyaslarsak tabiki 700 liralık lastik daha iyidir. Duro gibi lastikler olmasaydı ben ve birkaç arkadaşım daha bazılarının yaptığı gibi 10 yıllık lastiklerle idare ediyor olacaktı. cbf150 sahibi olsam kesinlikle michelin gibi bir lastik takardım çünkü fiyatları gayet uygun
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
19 Haziran 2013, 13:40
#1652
Evet durduk yere 700 tl lastige pwra vermek kolay degil ozellikle de motorun ayagindaki lastikleri henüz yeniyken ama virajda tedirgin olmadan surebilmenij rahatlığı da paha biçilemez gerçekten, ben şartları zorlayip en kisa zamanda bi takim michelin alayım
-
19 Haziran 2013, 13:58
#1653
chopperrider adlı üyeden alıntı
Evet durduk yere 700 tl lastige pwra vermek kolay degil ozellikle de motorun ayagindaki lastikleri henüz yeniyken ama virajda tedirgin olmadan surebilmenij rahatlığı da paha biçilemez gerçekten, ben şartları zorlayip en kisa zamanda bi takim michelin alayım
kardeş sen alda sezon sonu bana bişey bırakma temiz bak motora
daha yıkatamadınmı motoru öle resim bekliyoz bak
-
20 Haziran 2013, 01:50
#1654
buberk adlı üyeden alıntı
Herkes uzun süre kullanmayacağını bildiği bir motorun lastiğine 700 lira vermek istemeyebilir veya veremeyebilir. 300 liralık bir lastik ile 700 liralık bir lastiği kıyaslarsak tabiki 700 liralık lastik daha iyidir. Duro gibi lastikler olmasaydı ben ve birkaç arkadaşım daha bazılarının yaptığı gibi 10 yıllık lastiklerle idare ediyor olacaktı. cbf150 sahibi olsam kesinlikle michelin gibi bir lastik takardım çünkü fiyatları gayet uygun
hocam yanlış düşünce. lastik kask kadar önemlidir. motora biniyoruz 2 teker kaydımı yattımı geç frenledimi bizim için olumsuz şeyler olur araba olsa kayar vurursun en fazla. ayrıca virajı alamama fren mesafesi uzaması vs. bi çok olay var herneyse bunları geçtim verdiğiniz örnekten yola çıkalım
cbf için duro marka lastik piyasadan 100 tl ye max. bulunuyor (50tlye hiç kullanılmamış sıfır motordan çıkartılış satılanları var)
ırc150 pirelli 175 michelin ise 230-250 tl ben taktırdım ve motor bakarken sıfır michelin metzeler takacak gibi bütçe hesaplıyorum 500 tl az ayırıyorum motora ki lastikler sağlam olsun saygılar
Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.
Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...
-
23 Haziran 2013, 02:26
#1655
Herhalde Oynamam Daha. (Gidonuda Değiştirsem mi ? :p )
-
23 Haziran 2013, 23:11
#1656
aynalar güzel olmuş ama ton farkı çok belli ben olsa gövde rengine boyatırım.
bir de kesinlikle gidonu orjinalle değiştir derim
-
24 Haziran 2013, 01:52
#1657
Aynaları Boyayabilirim. Gidon da bazı çekincelerim var. Çok Eğilirmiyim ?
-
24 Haziran 2013, 11:00
#1658
orjinal gidon takarsan eğilmezsin gayet dik oturuş pozisyonu var. Ben modifiye ettiğim gs500'e düz boru gidon takmıştım evet onda eğilerek sürüş pozisyonu yakalıyordun ama çok sportif olmuştu aslında. Orjinalde bi sıkıntı olmaz ama senin motorundaki gidon öldürmüş tamamen motoru bisiklet gidonu gibi duruyor
-
24 Haziran 2013, 11:30
#1659
ölçü şekil şemal verebilecek olan varmı gidonla ilgili ?
-
28 Haziran 2013, 11:58
#1660
Bir Emlak Konusu Sebebiyle Motorsikletimi Satmam Gerekebilir.
İnşallah Satma Gereği Duymam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler