motor temiz duruyor ama 60bin km üzerinde olması biraz düşündürücü. Zamanında GS500'e komple motor yaptırmış biri olarak bunun çok da keyifli olmadığını söyleyebilirim )
motor temiz duruyor ama 60bin km üzerinde olması biraz düşündürücü. Zamanında GS500'e komple motor yaptırmış biri olarak bunun çok da keyifli olmadığını söyleyebilirim )
Yapma Yav. Keyifli olmayan parça fiyatları mı
ya çok zaman geçti ama 2008 senesinde motorun komple rektefiyesine 1000 TL'nin biraz üzerinde para harcamıştım. Ama bloğun içinde ne varsa orjinal değişmişti. Canavar olmuştu alet canavar. 2001 modeldi o GS500'üm
Aslında suzukinin motor aksam yedek parça fiyatları diğer japonlardan daha ucuz orası kesin, aynı operasyonu honda da yapsak daha maliyetli olurdu eminim.
Eğer Binilecekse 1000 lira masraf yapılır. Kafa Rahat Binilir.
Bir Foto Ekleyebilirmisiniz Gidon la Alakalı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
İlginç Araçlar kullandım. bendede Hep Oluyor Bu. "Ülen Nasıl geçersin beni" diyorum. Sonrasında on a kadar sayıyorum geçiyor.bende şimdi asya motorun 170 lik motoru var ve 170 krş. yakıyorum vede şu arabalar hatta otobüs ve kamyonlar bile vızzz diye geçiyooo acil bi taraflardan gs 500 bulmam lazım.alıncada özellikle şu otobüs şöförleriyle bir daha karşılaşmam lazım
sahibindeki yeni motoru gördünüzmü banada yakın 2-3 saatlik yol sizce nasıl bir motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Birde Orta Sehpaya ihtiyacım var. (Otomatik Yapacağım )
https://www.youtube.com/@yolsakini
muhittin ben ne kadar saysamda fayda yok özellikle otobüsçülerle hergün 15-20km beraber gidiyoruz ne geçiriyorlar adamı nede fırlayıp gidiyorlar bende arkalarından öleeee bakıyorum sonrada başlıyom motorla konuşmaya neler konuştuğumuzu az çok tahmin edersiniz artık baya bi içli dışlı olduk
bak direksiyonun açısına bak bir de kendi direksiyonunun açısına bak
Anladım.
Hocam Bunda Bile Çok Eğiliyor Gibi Geliyor. Orj Alsam Dahada Eğilirim Sanırım.
hocam o direksiyonun gs 500 ile alaksı yok devrilince direk yamuluyor gücü olmayan direk ybr vs direksiyonu takıyor. 150/200 lira arası bişeydi suzukiden al , 2 ci el aldığın bütün gidonlar yamuk olur haberin ola. Bir sefer de cross motor direksiyonu takanı gördüm depoya değiyor açısı uygun olmadığından ve depoyu eziyor
Zaten devrilmiş, Deponun Üstünde Hafif Göçük Var. Bakalım Sonrasında Değiştirririm onuda.
Selam beyler, yeni aldigim gs500'u ankaraya getirmek uzere alanyadan çıktım yola afyondayim simdi motorda tek orjinal olmayan parca aynalar, burgman aynasu takmislar kare formlu kromohali guzel ama ben orjinal yuvarlak isriyorum bulabilir miyiz elinde olan var mi
dikdörtgen forumlu olanlar da orjinal 2004 öncesi dikdörtgen 2004 ler yuvarlak. bende bandit aynası da vardı satarken üstünde gitti gsnin. yuvarlağı bulman zor cidden
Hayırlı Olsun.
Bende üzerindeki Aynaları değiştireceğim
http://www.ebay.com/itm/200918933597...84.m1439.l2649 sipariş ettim. bu hafta gelmesi gerek.
ama benim 2001'in de yuvarlak aynaları vardı, gördüğüm bazı 2003'lerde yuvarlak ? Şimdi motoru aldığım arkadaş kare aynaların burgman 400'e ait olduğunu söyledi, daha yüksek görüş açısı var diye takas etmiş zamanında. Aslında kare de fena durmuyor ama bakalım denk gelirse değiştiririm ya da ebayden isterim bir çift.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Orjinal aynalar mevcut.Banyo aynası gibi duruyor çıkarıp ybr 125 aynası taktım.Yatağın altındaki kolide kız gibi duruyorlar.
chopperrider kardeş tekrardan hayırlı olsun motorun ne diye gittin ne nasip oldu
o kadar yol gittin bi yorumlarını alalım.yolculuk nasıl gitti kaç km gittin kaç lt benzin yedin anlatda gs500 aşkımız az daha depreşsin
bu arada yeni ilana baktınızmı devir göstergesi çalışmıyor falan demiş biraz masrafı var herhalde
saolasın dostum hakkaten Er-5 diye yola çıktım Gs500 ile döndüm herşey kısmet işte.
motoru alanyadan aldım antalyaya ordan da kemere geçtim sonra kemer-antalya-afyon-ankars yaptım. herhalde bi 750 km falan oldu toplam. yakıt meselesine gelirsek. sadece dün dönüş yolunda antalya-ankara arasında ölçüm yaptım ama çok düzgün kullanmadım motoru. 2 silindir motosikletin devir-tork aralığını unuttuğum için çok verimli sürmediğimi düşünüyorum. 240 km de rezerve geçti depo, sonrasında benzin aldım tekrar. çok milimetrik hesap yapmadım açıkçası ama çok ekonomik kullanmadığım için üzerinde durmadım fazla. malum 47 hp motosiklet 120km/h üstü süratlerde bu tür karbüratörlü modeller bayağı müsrifleşebilir. Ama ben yine de denemek için 140-160 km/h aralığında baya kullandım. 6. vites 6000 rpm ve 120 km/h hızla ne yakacak uzun yolda ben de merak ediyorum.
yol genel olarak çok keyifliydi, motoru aldığımda alır almaz arka çantayı ve demirini söktük, topcase kullanamama gibi bir refleksim var. sevmiyorum hiçbir şekilde. motorda ön cam da vardı ama onu da söktük. naked dediğin rüzgar alacak )
yalnız yolda koltuk yüzünden çok yoruldum, gerçekten yorucu oldu. minder çok sert ve totoyu çok ağrıtıyor. cbr600f ile bir günde 750 km yaptığım zaman bile bu kadar yorulmamıştım, dün 550 km yolculuk sonrasında resmen perte çıktım.
bunun önüne geçmek için koltuğa uygun bir minder bağlamayı düşünüyorum. Bu hafta içi bunun ar-gesini yapıp haftasonu istanbul şile seyahatinde denemek istiyorum.
onun dışında çok şükür sorunsuz sıkıntısız geldim bu kadar yolu. Motora maaşallah çok temiz bakmışlar, saat gibi resmen, en ufak bir yorgunluk emaresi yok, kozmetik olarak da inanılmaz iyi durumda.
İlana yeni giren motor fena durmuyor aslında, koltuk döşemesi orjinal değil gibi geldi, bir de ön maşa eğikliğine dikkat etmek lazım. Fiyatı da makul biraz da pazarlık edilirse incelenip alınabilir gibi duruyor sanki.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
iyi gittiğine değmiş o zaman önemli olan o. yeni halini bi ara fotolada bakalım nasıl olmuş
bende tam ters çantasız binemiyorum işe sürekli yemek su vs. taşıdığım için mecburum. onun için çantalılar daha fazla dikkatimi çekiyor
birde er5 te beğenmediğin bişimi oldu yoksa motorlardamı sıkıntı vardı yada alışkanlıkmı neden alamadın. ben her gün işe gidip gelmek için vede gezmek için gs500 yada er5 e bakıyorum.sence bana hangisi daha uygun olur ikisinide biliyorsun nede olsa
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)