Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1181
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    güzelll olmuş canavar suzuki logosunu ebaydan mı aldın kaça geldi?
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1182
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)


    Uploaded with ImageShack.us

    bu da benim düldül))
    amerikan versiyon yağ radyatörü kiti:
    suzuki bandit ön far
    suzuki bandit aynalar
    2,5 santim direksiyon yükseltme kiti
    gs 500 oymalı crom zincir muhafazası
    arka yolcu kaydırmaz döşeme
    pirelli sport demon lastikler 110/70/17 150/70/17
    kn hava filtresi.

    değişikliklere devam edicem elimde bu motorlara ait bir kısım yedek parça mevcut. bu ara onları da liste halinde ilan vericem.
    40 bin kmde gayet memnunum . 3. gs 500 üm..
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  3. #1183
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    2004 kasa kullanan var mı))devir saatim çalışmıyordu.teli yok diye önemsemiyordum. kabloyu aldım. bloğa bakıyorum yuva yeri yok kapalı))
    şaşırdım. devir saatinin altında da yer bulamadım bağlantı için. sizden ricam 2004 modele binen veya yakınında olan varsa devir saatinin altından devir teli bağlı olup olmadığını kontrol edebilir mi)) alışmışız japon versiyona ilk fireyi verdik
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  4. #1184
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı gs500inanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2004 kasa kullanan var mı))devir saatim çalışmıyordu.teli yok diye önemsemiyordum. kabloyu aldım. bloğa bakıyorum yuva yeri yok kapalı))
    şaşırdım. devir saatinin altında da yer bulamadım bağlantı için. sizden ricam 2004 modele binen veya yakınında olan varsa devir saatinin altından devir teli bağlı olup olmadığını kontrol edebilir mi)) alışmışız japon versiyona ilk fireyi verdik
    İnanç ilahi sende yaa :D Şaştım kaldım bu lafına :D
    2003 ve üstünde telsiz.Elektronik devir saati var.Cdi ünitesinden alıyor bilgiyi.Soketini takınca çalışması lazım direkman.Arızalı ise ebay.co.uk da bolca gördüm geçenlerde.Bir bak derim ;)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

    Alıntı gs500inanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzelll olmuş canavar suzuki logosunu ebaydan mı aldın kaça geldi?
    Wemoto kargo dahil 23.64€ ya geliyor.Yanında manetler filtreler a dan z ye siparişlerimi verdim.
    Bu arada silindir üst kapak contamında siparişini vermiştim geçen hafta geldi hafta sonu söktüm değiştirdim.Yağ sorunum kalmadı.

    Bunun dışında içinden çıkamadığım konu motosiklet 160Kmye geldiğinde benzin yetersiz geliyor gibi kesinti yapıyor.Gitmiyor.Gazı bırakıyorum 3-5 saniye kompresörde gidince benzin şamandıra haznesini dolduruyor gazlayınca gidiyorum.Ancak 160 a gelirken yine bitiyor :D

    Ayarım kaçtı çözemiyorum.Sofuoğluna gittim aman abi dedi :D Bizi aşar.Bi ustamız var ona götürürüz dedi.Peki dedik.Para vermek işime gelmiyor açıkçası :S
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  5. #1185
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Bendede aynı sıkıntı vardı.Benzin musluğuna akuple vakumla çalışan bir sistem var,motor stop ettiğinde benzini kesen.İçindeki membran sertleşmiş yada kaçırıyor ,vakum hortumunda çatlak vs olabilir.Söküp bir elden geçirirsen sorun hallolur.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  6. #1186
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    Alıntı ilkantek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnanç ilahi sende yaa :D Şaştım kaldım bu lafına :D
    2003 ve üstünde telsiz.Elektronik devir saati var.Cdi ünitesinden alıyor bilgiyi.Soketini takınca çalışması lazım direkman.Arızalı ise ebay.co.uk da bolca gördüm geçenlerde.Bir bak derim ;)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------



    Wemoto kargo dahil 23.64€ ya geliyor.Yanında manetler filtreler a dan z ye siparişlerimi verdim.
    Bu arada silindir üst kapak contamında siparişini vermiştim geçen hafta geldi hafta sonu söktüm değiştirdim.Yağ sorunum kalmadı.

    Bunun dışında içinden çıkamadığım konu motosiklet 160Kmye geldiğinde benzin yetersiz geliyor gibi kesinti yapıyor.Gitmiyor.Gazı bırakıyorum 3-5 saniye kompresörde gidince benzin şamandıra haznesini dolduruyor gazlayınca gidiyorum.Ancak 160 a gelirken yine bitiyor :D

    Ayarım kaçtı çözemiyorum.Sofuoğluna gittim aman abi dedi :D Bizi aşar.Bi ustamız var ona götürürüz dedi.Peki dedik.Para vermek işime gelmiyor açıkçası :S
    teşekkür ederim dostum kabloları bir kontrol ederim geniş zamanda. benim sana tavsiyem karbüratör ayarını ve senkron ayarını suzuki servisine yaptırman.çift karbüratör olduğundan deneme yanılma yöntemi ile sorunu çözmen uzun sürebilir.aslında kurcalamışken şu jetkit iğne takımını da sipariş et tak öyle ayara götür. tam olsun.

    bu hafta kn filtreyi temizlemek için söktüm. filtre üstünde yokken mecburi sebeplerden 5 dakka kullanmak zorunda kaldım.altımdaki motorun benim motorum olduğuna inanamadım))farkedilir güç artışı oluyor. hava filtresi box iptali ve karbüratörden direk açık hava filtresi takmak lazım)) normal kn filtre 2 hp veriyorsa, bu durumda 5 hp güç alınabilir..
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  7. #1187
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendede aynı sıkıntı vardı.Benzin musluğuna akuple vakumla çalışan bir sistem var,motor stop ettiğinde benzini kesen.İçindeki membran sertleşmiş yada kaçırıyor ,vakum hortumunda çatlak vs olabilir.Söküp bir elden geçirirsen sorun hallolur.
    Neler kalmadı Musluğa vakum yaptırıp çalıştığında benzinin gelmesini sağlayan parçadan bahsediyoruz sanırım.
    Çok sağlam.Söktüm baktım temizledim hiçbir sorun yok.Test ettim işlemi aynı şekilde yapıyor sorunsuz.
    Karbüratöre benzini veriyor.
    Bu arada motor 60Krş yakıyor :D
    50TL benzin ile
    yani 12 litre ile 84km yol yaptım.
    Ciddi bir ayarsızlık var.Sofuoğlu da çok iyi dediği usta için 200-300TL arası tutar dedi.Biliyorum ki çok basit birşey.Parçalanmak işime gelmiyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

    Alıntı gs500inanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim dostum kabloları bir kontrol ederim geniş zamanda. benim sana tavsiyem karbüratör ayarını ve senkron ayarını suzuki servisine yaptırman.çift karbüratör olduğundan deneme yanılma yöntemi ile sorunu çözmen uzun sürebilir.aslında kurcalamışken şu jetkit iğne takımını da sipariş et tak öyle ayara götür. tam olsun.

    bu hafta kn filtreyi temizlemek için söktüm. filtre üstünde yokken mecburi sebeplerden 5 dakka kullanmak zorunda kaldım.altımdaki motorun benim motorum olduğuna inanamadım))farkedilir güç artışı oluyor. hava filtresi box iptali ve karbüratörden direk açık hava filtresi takmak lazım)) normal kn filtre 2 hp veriyorsa, bu durumda 5 hp güç alınabilir..
    Sana bu filtreyi tavsiye ediyorum.

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...=STRK:MEWAX:IT

    Ama fiyatı yüksek.
    Airbox iptal oluyor.Aslında iyi de oluyor :D
    Bu arada karbüratörü söktüm baktım temizlenmiş zaten.Sorun yok.
    Hava ayarlarını komple bozdum.
    Sonra manovakummetre satın alıp düzenek yaptım.
    Bağladım lakin vakumlar neredeyse eşit.
    Havayı açıyorum motor düzgün çalışmıyor.Çalıştıığı noktada da gaza basında çiğ atıyor yani yakmadan atıyor.Havasız zengin çalışıyor.Anlayamadım çözemedim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

    Bu jet kitin esprisi nedir ya bunu takınca motor uçacak mı ? :D
    Bunları kombine yapmak lazım.
    Egzost Filtre Buji Jetkit
    Bunlar içinde rahat 1000TL ayırmak lazım.Bana lazım olan şuan için motor yürüsün düzgün.
    190-200 ü rahat oturttursun.60krş yakmasın , 20krş yakmaya devam etsin.
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  8. #1188
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    60 krş mu??? Ne diyorsun yahu? Benim 919 33krş.yakıyor. Bir anormallik var taş çatlasın25 krş.yakması lazım.Bir yerlerden hava alıyor olmasın karbüratörler?
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  9. #1189
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60 krş mu??? Ne diyorsun yahu? Benim 919 33krş.yakıyor. Bir anormallik var taş çatlasın25 krş.yakması lazım.Bir yerlerden hava alıyor olmasın karbüratörler?
    Vallah Ergün Bey benim 2004 20-23Krş arası yakıt tüketiyordu.
    Bu motor kafayı yemiş olmalı :D
    Adam gibi ayar yapacak birisi yok ki..
    Ben manovakummetreler ile yaptım ama senkronda sorun yok gibi.Hava alan bir kısımda söz konusu değil.Zira karbüratör havalarını kapatınca da normal seyrinde çalışmalı motor o zaman.
    Karbüratör hava memelerini kısıp sonuna kadar kapatana kadar motor havasız kalıp boğuluyor ve stop ediyor ;)
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  10. #1190
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Uzaktan bir şey diyemeyeceğim ama var bir sıkıntı.vakummetre ile manifolddaki vakumu ölçüyorsun yanıltabilir.Gene karbüratör,filitre tarafında birşeyler var gibi.Servis manualin varmı ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 ----------

    http://www.easy-share.com/1910206352/Suzuki Gs 500E Service Manual.pdf

    Şu adrese bir bak hala varmı bilemiyorum.Engelli ama halledersin heralde
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  11. #1191
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzaktan bir şey diyemeyeceğim ama var bir sıkıntı.vakummetre ile manifolddaki vakumu ölçüyorsun yanıltabilir.Gene karbüratör,filitre tarafında birşeyler var gibi.Servis manualin varmı ?
    Evet manual v.s. var.
    Motorun silindir üst kapak contasının siparişini vermiştim ingiltere'den o geldi.O ara sökünce hepsine bakarım dedim.Contayı falan taktım herşeyini ayarladım topladım karbüratörü açtım (alt tahliyelerden gece boyu 5-6 damla civarlarında benzin damlatıyordu) kirlidir diye.Lakin aksine temizlenmiş.Tortu bile yok.
    Şamandıra seviye ayarı yaptım.Tamamen kapalıya yakındı yolda giderken benzin bitiyordu ve 1 dakika beklemek gerekiyordu seviyeler dolana kadar.
    Ayarladım sorun ortadan kalktı kiii bu soruna kadar :S
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  12. #1192
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Karbüratörlere bir daha göz at bence.Servis manualdeki değerlerle karşılaştır iğneleri v.s yi.Aklıma gelen bu kadar maalesef.Olay yerinde bakmak lazım .
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  13. #1193
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı ergün1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratörlere bir daha göz at bence.Servis manualdeki değerlerle karşılaştır iğneleri v.s yi.Aklıma gelen bu kadar maalesef.Olay yerinde bakmak lazım .
    Valla bilmiyorum ama karbüratörü hiç sevmiyorum.Çok ince ayrıntıları var.Ve ayar tutturmak çok zor.
    Kulağımla ayarladım en azından yolda gidebiliyorum.Zira 60krş yakıyor işin ayrı bir boyutu.
    Service manual'de yazan karbüratör spefikasyonlarından anlamıyorum açıkçası.
    Çok ayrıntılı çeşitli numaralar var.
    Benim karbüratörüm BSR33SS olmalı.2004TE BSR34 vardı.
    Hatta bir tane de 2007 modelin karbüratörü var elimde BSR34 modeli.
    Takmayı denedim ancak onunda gaz telinin bağlantı biçimi farklı teli bağlayamadım.
    Vakitte geç olduğundan sinirim bozuldu bırakmıştım toplayıp :D
    Ayrıca 2007 modelin karbüratörü fişeklerden 33hp olarak sınırlandırılmış ingiltere'deki ehliyet prosedüründen.Satılan motorlarda 33hp ve 48hp olarak iki seçenek ile satılmış zamanında
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  14. #1194
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Acaba tamir takımı mı temin etsem ?
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  15. #1195
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Arkadaşlar yine dayanamadım motoru komple doldurmaya karar verdim.
    İlk etapta sırasıyla

    Tiger Exhaust'a özel yapım parlak desenli uzun tüp Trioval Parlak krom egzost siparişi verdim.

    Kısmetse gideceğim yarın hazır olacak.Bu akşam resmini atacak Serkan Bey.Eline geçince yüklerim.

    İkinci olarak KN RU-2970 Universal Tam açık hava filtresinin siparişini Abd'den verdim.




    Üçüncü ve buna bağlı olarak ;
    DynoJet Mikuni Bsr33 için Stage 3 Karbüratör Jet Kitinin siparişini de verdim.



    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  16. #1196
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Evet egzostta hazır arkadaşlar ama hava bugün yağışlı olduğu için malesef gidemedim Bursa'ya.
    Umarım yarın hava iyi olur

    Resimler :





    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  17. #1197
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    bu kadar temiz nadide bi parçanın can sıkıcı besleme sorunu olması büyük şanssızlık :(
    ama öte yandan eminim sorun çözülünce ve de jet kit ile açık filtre uygulanınca performans harika olacaktır.
    karbüratörden nefret ediyorum desem yeridir sırf bu ayar sorunları, sertleşen contaları,senkron meselesi ıvırı zıvırı yüzünden
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  18. #1198
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    BU ARADA EGZOSTUN MODEL İSMİNİN "TIGER TRIOVAL 'PÜSKEVİT' EDiTiON" OLMASI KONUSUNDA KARAR KILDIK :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu kadar temiz nadide bi parçanın can sıkıcı besleme sorunu olması büyük şanssızlık :(
    ama öte yandan eminim sorun çözülünce ve de jet kit ile açık filtre uygulanınca performans harika olacaktır.
    karbüratörden nefret ediyorum desem yeridir sırf bu ayar sorunları, sertleşen contaları,senkron meselesi ıvırı zıvırı yüzünden
    Sana yürekten katılıyorum.İnşallah sorunu çözünce herşey daha iyi olacak.
    Bu arada herşey bittikten sonra yani

    -Tiger Trioval Püskevit Edition
    -K&N RU-2970 Universal Filtre
    -Dynojet 3128 Stager III Jet Kiti

    Montajları yapılınca 47-48HP olan motor gücünü 58Hp olarak ölçmeyi ve cbf500'e yolda el sallamayı ümit ediyoruz :D

    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  19. #1199
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Arkadaşlar tiger'ı dün taktık.
    Taze çekilmiş bir video.Bursa yolunda da birkaç resim var onlarıda düzenleyip ekleyeceğim..

    YOUTUBE
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  20. #1200
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    cbf e el sallarsın... er 5 topiğindekiler 4 5 sene önce fanatizme vuruyorlardı) takriben 47hp bile olsa tahminim 55 hp garanti güç elde edersin üstünü bilemem. farklı formüllerim var kafamda sen bunları yap) 5 hp de benden) sağ yan kapağın içinde ateşleme sensörü var.
    tabla üstündeki okuyucuların yeriyle oynayacağız)))) port polish üst kapak taşlama) psikopatın biri sv 650 pistonu ve karbüratörleri koymuş geçmiş zaman yabancı bir forumda okudu idim) kısaca dostum bu işlerin sonu yok. en son biri enjeksiyon takmış onun videolarını seyrettim.)) oynamıyorum ben ya)))
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler