bu gs500 e hastayım desem yeridir...
şu krizi bi atlatıyım hemen alıcam bir tane...
bu gs500 e hastayım desem yeridir...
şu krizi bi atlatıyım hemen alıcam bir tane...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
Arkadaslar bu GS500 lerde yakıt göstergesi yok mu? Bana mı öyle geldi?
doğrudur yoktur.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
gs500inanc, 93'ler 52 beygirken 99'lar 47 ama daha yeni teknoloji kullanılarak daha seri hale gelmiş olabilir. Ben henüz o modellerine yolda bile rastlamadım.
2. ve 3. viteste ivme keyfini yaşamak için dipgaz yapınca benim Suzi'den de kesicinin sesi geliyor. Ama o nasıl ses; motorun sesini geri plana atacak kadar tiz, adeta "yeter bu kadar ivme, beni bu kadar zorlarsan ben de kulaklarını tırmalarım" dercesine.
İsveçli bir Suzuki kullanıcısının tümüyle Suzuki modellerinin tanıtımı amacıyla açtığı bir siteye denk geldim. GS500 tarihçesinden :
GS 500 E 1980
Overall Length: 2,200 mm (86.6 in)
Overall Width: 850 mm (33.5 in)
Overall Height: 1,155 mm (45.5 in)
Wheelbase: 1,435 mm (56.5 in)
Dry Weight: 200 kg (440 lbs)
Engine type: Air-cooled 486 cc inline-4, DOHC, 8 valves. 46 hp.
GS 500 E 1993
Overall Length: 2,075 mm (81.7 in)
Overall Width: 755 mm (29.7 in)
Overall Height: 1,045 mm (41.1 in)
Seat Height: 785 mm (30.9 in)
Wheelbase: 1,430 mm (56.3 in)
Ground Clearance: 155 mm (6.1 in)
Dry Weight: 169 kg (373 lbs)
Engine type: Air-cooled 487 cc inline-2, DOHC, STDCC, 4 valves. 52 hp (38 kW)/ 9.200 rpm, 41 Nm (4.2 kg-m)/ 7.500 rpm.
GS 500 E 1999
Overall Length: 2,075 mm (81.7 in)
Overall Width: 745 mm (29.3 in)
Overall Height: 1,045 mm (41.1 in)
Seat Height: 790 m (31.1 in)
Wheelbase: 1,410 mm (55.5 in)
Ground Clearance: 155 mm (6.1 in)
Dry Weight: 169 kg (372 lbs)
Engine type: Air-cooled 487 cc inline-2, DOHC, 4 valves. 47 hp (34.3 kW)/ 9,200 rpm, 40 Nm/ 7,400 rpm.
GS 500 E 2004
Overall Length: 2,075 mm (81.7 in)
Overall Width: 745 mm (29.3 in)
Overall Height: 1,045 mm (41.1 in)
Seat Height: 790 m (31.1 in)
Wheelbase: 1,410 mm (55.5 in)
Ground Clearance: 155 mm (6.1 in)
Dry Weight: 169 kg (372 lbs)
Engine type: Air-cooled 487 cc inline-2, DOHC, 4 valves. 47 hp (34.3 kW)/ 9,200 rpm, 40 Nm/ 7,400 rpm.
Siteyi merak edenler için; www.suzukicycles.org
"2. ve 3. viteste ivme keyfini yaşamak için dipgaz yapınca benim Suzi'den de kesicinin sesi geliyor. Ama o nasıl ses; motorun sesini geri plana atacak kadar tiz, adeta "yeter bu kadar ivme, beni bu kadar zorlarsan ben de kulaklarını tırmalarım" dercesine".
Arkadaşlar bizim makinalarda devir kesici yok bilginize!Aşırı yüksek devirlerde duyduğunuz o mekanik ses ise,sübapların vuruntu sesi.Güç eğrisi 9200 devirde maksimum gücün alındığını belirtiyor.Yani bu devirden sonra güç düşüyor ve sübaplar görevini tam olarak yerine getiremiyor.Kısacası tam performans sürüşlerinde vites yükseltme sınırı max.9500 olmalı bundan sonrasında makina hem güç kaybediyor hemde üst kapak ve sübaplar tehlikeye giriyor.Tavsiyem o bahsettiğiniz sesi duyana kadar devir çevirmemeniz.
Birde bu makinaların tarihçesine ilave olarak;2004 sonrasında üretim devam ediyor.Ancak Amerika ve yanlış bilmiyorsam kanada için gs 500 F olarak üretiliyor,ilave olarak yarım grenaj ve yağ soğutma radyatörü eklenmiş.Maalesef bizim ülkemize henüz girmedi.
bana benzin göstergesi sorun yaratmadı ama yazın kullanmadım hiç kışın başında aldım ne olacak bilmiyorum
Bilgilendirme için teşekkürler. Mesajın üzerine yabancı GS500 forumlarına göz attım. Gerçekten de hem E hem F modellerinin hiçbir yılında devir kesici kullanılmamış. Yalnız benim dipgazda duyduğum ses motor/subap sesi de değil. Tizliği nedeniyle o yoğun motor sesini bile bastıran sanki bir tür elektrikli alet sesi.
Tabi ikinci bir olasılık daha var, o da dünyadaki tek devir kesicili GS500'ün benimki olması. İşte türünün tek örneği 'Suzi' ve sahibi:
Umarım bu bir vesile olur da sizlerin motorlarının resimlerini de görürüz.
ya benım gs500 üm var ama boozuuuuukk...2007 kasımdan öncekı mesajların cogundan adım gecıyor ozaman askere gıttımde....
benım 88 modelde vaaaarr
tabı onunda anasını belledim muhahahahaa
yaw benımkı nasıl gs500 anlamıom...88 model gs500 yok...ya 87 yada 89.....bakıom tarıhcesındekı resımlere benım gs500 e benzeyen öle bı motor yok...bırıne bakıom ön cift disk benımkınde tek..ötekıne bakıom arka disk benımkı kampana....benım bozuk gs500 88 model ve gs500 değil sanırım.....bıde benımkı beyınlı değil...platinli gecenlerde platin ayarınıda bozdum tek sol piston ateslemıo...bıde bujı yerını yalama ettik....ohhh
ama gönlumde gene gs500 var....işlerimi bı yoluna koyuyum...şöle yaza dogru 2000 ve üzeri bı gs500 alacagım inşallah.....
benım gs500 ün ön dişli 21 arka 48....
lastıkler arka 110 90 18
ön 90 18....aradakı rakamı unuttum :D
vites göstergesı var sıralı yanyana 1-2-3-4-5-6
benzın göstergesıde var....
suan motorun yan kapaklar ve depo yoktur....o haldede 800 ytl ye satılıktır....yanı işe yara kısmı komple motor blogudur....
satılmazsada yenı alacagım gs500 için parcaya bozarım....
bide erzurumda 1500 e sanzuman kitlemiş bı gs500 vardı
onu alsamda motorun içi için lazım olan parcayı bendekınden kullansam parcalar uyarmı acaba....
gs500 ün motoru guzelce adam edersem...edecegim inşş bunun motor blogunu sökp jawaya takmayı düşünüyorum....ama süper olur yaaa bi yapsam....zaten bendekı sasenın işi bıttı artık...depo yok yan kapaklar yok...o haldede gidlimez zaten....
depo ve yan kapaklar hariç... motorum bozuk olsada içimde gs500 sevgisi var oda yeter burda durmama..
gs500ün motor blogunu söküp te aha bu jawaya taksak nasıl olur...
bahadinli; askere gittin geldin mi?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
"Suskunluğum asaletimdendir / Her lafa verilecek bir cevabım var / Lakin; / Bir lafa bakarım laf mı diye, / Bir de söyleyene bakarım adam mı diye?"
banada rüzgarlık lazim yazdım voyagerx a güzelmiş ondaki
ben kesinlikle gs 500 grenaj arıyorum...,
bilen döken filan biri varsa bana bildirsin yahu. resmen kafayı yicem.
Allah rızası için bir grenaj :(
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Selam nasılsın?
Naapıcan grenajı hayırdır??
Az önce motor yan kapaklarındaki aleminyum suzuki amblemleri için korlasa telefon açtım.Ellerinde olmadığını siparişle getirtmeleri gerektiğini ve 20 25 gün gibi bir zaman alacağını söylediler.Kabul ettim.Ancak öyle bir şey daha söyledilerki şaştım kaldım.Toplamda 50 TL. tutan parça için kapora vermeden sipariş alamıyorlarmış.Koskoca korlas demekki buymuş.Yorumu size bırakıyorum.
"Suskunluğum asaletimdendir / Her lafa verilecek bir cevabım var / Lakin; / Bir lafa bakarım laf mı diye, / Bir de söyleyene bakarım adam mı diye?"
selam abiler ben 93 model gs 500 aldım bu motor hakkında bana tavsiyeleriniz varmı ? yakıt ,kullanım, v.s bende cbr 125r vardı 2 yıla yakın bi süre cbr kullandım
93 model gs nin artı ve eksilerini tavsiyelerini yaparsanız sevinirim simdiden teşekkürler
yürekçe özel mesajdan bana ön arka jant sormuşsun elimde mevcut 1 takım var 350 lira istiyorum. bence grenaj olayına gerek yok motor naked bir motor
arkadaşlar yan suzuki amblemi elimde mevcut değil.suzukide 50 tl olduğunu yazmışsınız bence makul.ergün abi kapora vermeden adamın sipariş etmemesi normal. sen suzukiye şükret ben bir sene er 5 kullandım.zmoto ile tanıştım. bir daha 0 motor alsam kawasaki almam yani o kadar bir memnuniyetsizlik yaratıyor kawasaki
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
2 ADET amblem 50 tl.fiyat ok.yurt dışına baktım daha pahalı.Ama bu kadarlık bişey için kapora istemeleri garibime gitti doğrusu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)