yahu ne ölü topiktir bu ya.
sırf bu yüzden satacam suzukiyi er-5 alıcam. orda muhabbet var yahu...
yahu ne ölü topiktir bu ya.
sırf bu yüzden satacam suzukiyi er-5 alıcam. orda muhabbet var yahu...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
arkadaşlar öncelikle bu topigi biraz canlandırabilmemiz için bence önce bulundugumuz şehirdeki gs 500 kullanıcısı arkadaşlarla tanışmakdır sonrası organizasyonlar ardı ardına gelecekdir eminimm evet istanbuldaki gs 500 kullanıcıları haydi baqşlayalım artıık
"Suskunluğum asaletimdendir / Her lafa verilecek bir cevabım var / Lakin; / Bir lafa bakarım laf mı diye, / Bir de söyleyene bakarım adam mı diye?"
topiği güncelleştireyim o zaman ben.beni belki tanıyan arkadaşlar olabilir.70 bin km gs 500 kullandım . bu modele o kadar bağlıydım ki yedek paraça yapmak üzere 2 ci bir motor dahi aldım zamanında.hala internette bazı gs 500 parçalarının ilanları mevcut özellikle sahibinden com da. geçen sene takas üstünden benim tercihim olmamasına rağmen kawasaki er 5 geldi.parçalrı aşırı pahalı direksiyon aldım 100 euro, stop camı aldım 100 lira felan. zincir dişli takımının değişme vakti geldiydi. Gittim arakaya 48 dişli öne orjinal dişli ve aşırı derecede kalın zincir aldım 5,25 du sanırım.aşırı derecede seerileşen motor zırt pırt pati çekmeye ve 2 ve 3 cü viteste önü kalkmaya başladı bir gün bakım sırıasında hava filtre kutusunu sökerken. şasenin kırılmış olduğunu gördüm.10 tane motor kullandım ilk defa birinin şasesi kırıldı.yok pahasına verdim gitti motoru. size er5 ive diğer kawasaki modellerini tavsiye etmiyorum.Ben stunt dirver değilim ama motorun şasesi kırıldı.
mümkünse herkes gitsin yamaha ve suzuki alsın. gs 500 e 70 bin km bindim kawasakininm 10 binde şasesini elime aldım. zararına sattım
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
merhabalar 2004 model 2006 trafıge cıkıslı gs 500 umu satıyorum 27000 km de bana hıc masraf acmadı.alan kısı benzınını koyup gıdecek.bakımlar ızmır kahramanlar ahmet kazak(karen motor) tarafından yapıldı ahmet kazagı da bılen bılır zaten.ısteyen ıstedıgı kısıye gosterebılır motoru..
arkadaşlar 08.03.2009 pazar günü hava yağmurlu.ilk güzel havada şu gs500leri toplayalım bir araya.
We believe in sky,not to sunroof!
kusura bakmayın istanbullu arkadaşlar hiçbi şey yaptığınız yok.
ankarada gs yok olsa ben ayarlıycam vallahi bi eymir turu
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Merhaba arkadaşlar, Ben Ankara'dan Özgür. Artık ben de 2002 model bir GS 500 sahibiyim. Henüz tam anlamıyla deneyemedim ama denediğim kadarıyla 4*4lük bir makina. Lastiklerini değiştirdim, detay bakımını da yaptırdıktan sonra sezona hazır. GS 500 organizasyonları yapabiliriz.
Selamlar...
Sevgili Nankör Antalya Turunda Virajlarda.aşırı Dercede Esneme Vardı. Ama Tecrübeyle Alaklı Değil. şase Kırmanın Tecrübesi Olmaz. Bir Boru Kırılmış.ben Arka Lastik Rulmanları Dağılmıştır Veya Arka Beşik Gevşemiştir Ondan Esniyordur Felan Düşünüyordum.evet Senin Yukarda Yaptığın Yorum Da Ilginçmiş. Parça Lazım Olursa özelden Pm Atabilirsin Veya Sahibindenden Bana Ulaşabilirsin.elimde Suzukiden Almak Istemeyeceğiniz Beyin Komple şanzıman, ön Far Sinyaller,kuyruk Grenajı Stop Balansör Marş Motoru Gibi Bir Dünya Parça Mevcut....
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
Uğramayalı topik biraz canlanmış, ne güzel.
Şöyle bir önceki sayfalara göz atınca GS500'ün genel özelliklerinin tanıtıldığı bir mesaj olmadığını farkettim. Oysa diğer modellerin çoğunun topiği modelin genel bir tanıtımıyla başlıyor. Suzi için en yararlı görünen tanıtım Wikipedia'da yapılmış :
" GS500
Suzuki GS500 Suzuki Motor Company 'nin üretiği popüler giriş seviyesi bir motosiklettir. GS500E'ün iki farklı tarzı mevcuttur, biri 1989 yılında beri değişmeyen GS500E' modeli naked-bike biçimi, diğeri ise 2004 senesinde üretimine başlanılan GS500F sport-bike modelidir.
İlk olarak 1989 yılında ABD'de üretildi. hava-soğutmalı 487 cc hacminde paralel çift silindir bu motor GS450'den alınmaydı. Geniş bir kullanım alanına sahip GS500, çok amaçlı, düşük beygirli, yeterli bir tork'a sahip bir motor. Hafif sınıf kategorisinde yer alan GS500'ün tercih sebeblerinin başında; başlangıç seviyesine uygun ve düşük fiyatlı olması geliyor.
Model Geçmişi
* 1989 GS500E İlk olarak Kuzey America'da üretimine başlandı.
* 1990 Standart gidon yerine Clip-on tipi gidon takıldı.
* 1996 Ön fren sistemi değişti.
* 2001 Depo, arka plastikler, sele ve arka ışık değiştirildi. Karbüratör'de; pilot jet ve ana jet değişikliğine gidildi... GS500E 'deki "E" harfi çıkartıldı.
* 2003 GS500 modeli birleşik devletlerde satılmadı.
* 2004 GS500F modeli üretildi. GSX-R serisi tam boy grenaj eklendi.
GS500E Özellikleri
Motor
* Tip: 4 zamanlı, Hava soğutmalı, Paralel çift silindir, DOHC (üstten çift eksantrik), silindir başı iki sübap
* Hacim: 487 cc
* Bore/Stroke: 74.0 mm x 56.6 mm
* Yakıt Sistemi: Mikuni BSR34SS
* Ateşleme: CDI
* Sıkıştırma Oranı: 9.0:1
* Motor Redline Sınırı: 11,000 rpm
* Beygir Gücü: 47,7 hp @ 9200 rpm
* Tork: 40 Nm @ 7,400 rpm
* Fuel Economy: 5.5 ~ 3.9 litre 100 km
Aktarma
* Şanzıman: 6-vites
* Son aktarma: #520 numaralı zincir
* Ön zincir dişli: 16
* Arka zincir dişli: 39
Frenler
* Ön: Tek hidrolik disk 310 mm, Çift-Piston Kaliper
* Arka: Tek hidrolik disk 250 mm, Çift-Piston Kaliper
Tekerler ve Lastikler
* Ön lastik: 110/70-17
* Arka lastik: 130/70-17
Süspansiyon
* Ön: Teleskopik, yaylı, yağlı
* Arka: Link-tipi, 7-seviye ayarlanabilir yaylı
Boyutlar & Geometri
* Uzunluk: 2075 mm
* Genişlik: 744 mm
* Yükseklik: 1044 mm
* Sele yüksekliği: 790 mm
* Wheel Base: 1409 mm
* Yerden yükseklik: 155 mm
* Yatma açısı: 25°
* İz: 95 mm
* Ağırlık: (kuru) 169 kg
* Fuel Kapasitesi: (önceki 17 litre) 20 litre "
(Orjinal Metin: http://tr.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500)
Voyagerxs Bende Hayness Service Manuel Var Gs 500 Için Teknik Verilerinde 47 Yerine 51 Hp Yazıyor. Basım Hatası Felan Da Olabilir. Ama Bazı Kaynaklarda 47 Hp Yazıyor Bazı Yerde Farklı şeyler Yazıyor.
Hele Bikez Diye Bir Site Var Bütün Motorların Beygirleri Hatalı Yazılmış.
Bunun Dışında Yedi Kademli Sertlik Ayarlı Arka Amortisör Mevcut. Sertlik Ayarı Kurcalanıp Motor Yükselebiliyor(aslında Yükselmiyor Oturunca çökmüyor) Ama Virajlarda Arka Lastikte Kontrolsüzlük Ve Güvensizlik Yaratıyor.
130 70 17- 110 70 17 Bana Göre En Ideal Lastik Neden Derseniz Yakıt Ekonomisi Ve Motoru Yormadığından. Rahat Süratlenme
Kullanmanızı Tavsiye Ettiğim Motor Yağı 20 50 Castrol.sıcak Iklimlerde Gs 500 çabuk ısınan Bir Makina. Ben Marmariste Pek çok Yağ Ile Denedim En Iyi Performan Castrol 2050 Enkötü Performans 10-40 Magnetek Ile Gerçekleşti
190 Km Son Sürate Bakımlı Bir Gs çıkabilir.(ben Daha üstünü Görmedim Gören Olmuş Olabilir)
Er5 Gs 500 Polemiğine Başka Bir Forumda öncülük Etmiştim Yıllar önce. Ikisnin De Iyi Yanları Var. Ama Kawasakinin Parçaları Bu Kadar Pahalı Olduğu Sürece Her Yeri Iyi Olsa Da Tavsiye Etmem
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
İngilizce Wikipedia'da şöyle yazılmış:
" * Horsepower: 1989-1996 52 hp @ 9200 rpm (38 kW). 1997-2009 47 hp @ 9200 rpm (34.3 kW)
* Torque: 1989-1996 30.4 ft·lbf (4.2 kg-m) @ 7.500 rpm (41 Nm). 1997-2009 29.5 ft·lbf (4.1 kg-m) @ 7500 rpm (40 Nm) "
Yani 1996'ya kadar olan modeller 52 beygir ve 41Nm iken, 1997 ve sonrası 47 beygir ve 40 Nm. gs500inanc, elindeki Service Manuel herhalde daha eski modellere ait olmalı.
Aynı metinde kuru ağırlık, bizim de bildiğimiz şekilde 174 kg olarak görünüyor, Türkçeye nasıl 169 kg olarak yanlış çevirmişler anlayamadım.
GS500'üm için ilk kez yakıt ölçümü yaptım;
Ölçülen Mesafe: 266 km
Yolun yarısı ağırlıkla şehir dışında 80-120 km hızda, yarısı bozuk zeminli köy yollarında 40-90 km hızda yapıldı. Mesafenin tamamında düşük devirlerde vites değiştirilerek ekonomik kullanım amaçlandı.
Tüketilen Benzin: 10,4 lt
Sonuç umduğumun çok üzerinde. 100 km'de 3.9 lt benzin sarfiyatı. Çok ekonomik çok!
Ergün 1968 Ergün Abi Diycem çünki Ben 84 Doğumluyum. Fren Debriyaj Manetini Sattım Abi. Elimde Kilometre Tablosu Beyin Kuyruk Grenajı Gibi Malzemeler Mevcut. Hesaplı Buldukça Yatak Sarmış Masrafı Toplamaya Değmeyecek Gs Alıyorum. Ileri Tarihte Kendime Modelli Bir Tane Alıcam. Parça Işine Devam Gs 500 Cü Arkadaşlar Bana özelden Parça Sorabilirler. Voyagerx Kardeş Bende 93 Model Ve 99 Model 2 Tane Gs 500 Oldu. 99 Dahaz Az Yakıt Tüketiyor Ama Sanki Daha Seri Bir Aletti. Dip Gaz Yapınca Dındındın Diye Kesici Yapıyordu Cihaz. Kıyak Seri Alet Ama Benim çözemediğim Durum98 Virago 250 Lin Piyasası 98 Gs 500 Den Iyi Nasıl Işse.2001 Yılında 93 Modelialırkende Bu Böyleydi. Gs 500 Orta Sınıfın Racingi Olarak Kalsın Isterim. Keşke Tekrar Türkiyey Getirseler. çok Sağlam Az Yakan Süper Bir Alet Eski Kasaların M Direksiyonu Uzun Yolda Adamı Pert Ediyor.durmadan 330 Km Sonuç Felç
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
Alakana teşekkür ederim İnanç.motor yan kapaklarındaki suzuki amblemleri duruyormu?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)