Ne gelmez aktivasyon mailiymiş 2 gün bekledim =) Bu arada 28 sayfadaki her mesajı okudum çok yararlı bilgiler edindim hepinize teşekkürler.
Gelelim sebeb-i ziyaretime. Önümüzdeki hafta GS500 almayı düşünüyorum,2003 yılı ve sonrası olacak, bütçe olarak ise 6,5tan yukarı çıkmayacağım. Sahibinden.com aracılığı ile burdan (Antalya) 2003 model 24000km'de Suzuki Yetkili Servisi Ulusoy'dan bir motor buldum. Telefon ile görüştüm kazası boyası vs yok dediler,bakımlarıda orj. serviste yapılmış haliyle. *Aklıma takılan ise bu motoru antalya merkezde başka kime gösterebilirim? Alanyada bir yetkili servis daha var oraya götürebilirim ama bunu ancak motoru aldıktan sonra yapabilirim.
Daha düşük km'li daha yüksek modelli 6,5 6,750 civarı motorlar var ancak sorduklarım hep yan yatırmış komple boyanmış vs pek içime sinmedi,2005 13-14bin'de olanlar da 7000ytl üzeri genelde. *2003 ile 2004/5 arasında sticker'ları dışında bir fark var mı?
*Noter satışı ve ruhsata işleme ne kadar tutar?
*İlk motorum olacak,hiç bişey bilmiyorum desem yeridir,özellikle sormam gereken birşey var mı bu motor hakkında? (motoru açılmış mı vs gibi)
*2003 modellerin şasisi siyah değil,bir şekilde siyaha boyatmak istesem ne kadara mal olur acaba?
* LS2 Delta kaskları nasıl bilirsiniz? Ne çok adi ne de çok pahalı olsun istiyorum bu LS2'ler 170ytl civarı ECE 22.05 Onaylı şekli şemali de güzel. Shoi arai vs beni aşar belki ilerde alır ilk kaskımı artçıya bırakırım.
Umarım ben motoru almadan yanıt verebilirsiniz =) bi aksilik çıkmazsa önümüzdeki hafta resimleri koyar GS500 camiasına katılırım.Şimdiden teşekkürler.
Hayırlı uğurlu olsun gs500kAllah kazadan saklasın keyifli bol km li sürüşler..
Diğer konularda yardımcı olamadığım için üzkusura bakma...
Bu arada GS 500 modifiyesini düşünenlere bir street fighter'modu buldum onu paylaşayım dedim.Daha önce yayınlandı ise affola. Aman motora dalıp benim soruları unutmayında :D
Yapılan Modlar Şu Şekilde
1995 Suzuki GS500
Front end: Suzuki RGV 250 forks, Rick's rotor, Rick's "Freestyle" wheel
Rear end: BCB swingarm, Honda VFR750 wheel and rotors, Suzuki GSX-R1000 shock, Rick's "Freestyle" 360 wheel
Motor: BCB exhaust, K&N filters
Paint: BCB
Polish/chrome: BCB
Bodywork: BCB
Accessories: Custom case cover with 24-carat gold, BCB bars, footpegs
Other: Megatec seat, Motogadget gauges
Owner: Jim Knopf
Builder: Michael Brandtner
www.brandys-custom-bikes.de
öncelikle şimdiden hayırlı olsun gs500k3;
şimdi eğer gri şaseli (2004 öncesi ) gs500 alırsan bence şase boyatma fikrinden vazgeç. çünkü motorun indirilmesi, şasenin komple soyulması lazım bu işlemin düzgün yapılabilmesi için. ayrıca maliyeti ve uğraşması bi yana boyasız bi şaseyi boyaman ileride motorunu satarken sıkıntı yaratabilir. ha ben de eğer motorumu satmazsam şaseyi de gövdeyi de zevkim için boyayacağım. eğer sen de aynı fikirdeysen yapabilirsin tabi.
bu işi maliyeti iyi bi işçilikle jantlar va şase birlikte 300 YTL bi fiyat aldım ben. tabi kişiden kişiye değişen bi maliyettir. ama bu boya maliyeti motorunun soyulması için ustana vereceğin meblağ ayrıdır ve tamamen ikili ilişkine kalmıştır.
diğer soruna gelince antalyada kime gösterebilirsin bilemiyorum ama eğer ilk motorunsa muhakkaka yanında anlayan biriyle git. en önemli şey motor saplamalarında anahtar izi olmaması bunu saptayabilirsen motorunun açılmamış olduğu ortaya çıkar. ayrıca sadece kilometri saatinde yazan değen aldanma, elcikler (orjinalse) ve koltuğun durumu motorun kilometresi hakkında bi fikir verir sana.
ayrıca bi öneri 6500 YTL ye bence çok rahat temiz 2004 de bulursun (gerçi 9000 isteyenlerde var ama o ayrı bi konu) tabi başka illerde aramak kaydıyla.
sticker ve şasi rengi haricinde bi fark olduğunu zannetmiyorum. ama ne kadar model yılın küçülürse o kadar rahat edersin.
noter maliyetine gelince şu an söylenti mevzuat değişikliğinin yapıldığı ve artık trafik tescil şube müdürlüüklerinde satış işlemlerinin bitirildiği yolunda. yani galiba artık noter satış sözleşmesi yapılmıyor. ama tam emin değilim araştırmadım o yüzden net lorum yapamama. ama forumu aratırsan bi kaç güncel başlık olacaktı bu konuda.
şimdiden hayırlı olsun...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Arkadaşlar st kanuni gt 250 r grenajı gs 500 e olur,şase boyutları aynı şase şekli şemali aynı bağlantı yerlerini inceledim monte etmek çok kolay,çokta güzel olur grenaj düşünen arkadaşlara yardımcı olabilir bu bilgi
Selamlar.Benim motoru alırken,Yaklaşık 1 ay önce noter masrfı 167 ytl tuttu.Bilginize.
Benim motorum 2005 model ve orjinal 15500 km.de.Henüz satışa koymadım ama nakit sıkıntısı dolayısı ile satmam gerekebilir.Motorumdan çok memnunum.Satarsam,ilerde yine aynısını alacağım.Motorumda ekstra olarak sadece motor koruma demiri ve orta ayaklık mevcut.İlgilenenlere duyururur.
aslında evet hyosung 250 cometin şase yapısı gs500 e çok benziyo grenajın uyma ya da ufak bi tadilatla uyarlanması olası gözüküyo. benim grenaj isteğim yok ama bi inceliycem...bilgi için tşk.
hocam umarım sorun hallolur da satmazsın çünkü eğer makineden memnunsan aynı ayarda başka bi tane bulmak çok kolay değil. şimdiden hayırlısı olsun.
Bu arada yarın yine uzun yola gidiyorum. sabah yükleyip motoru Çorum'dan Ankara'ya kısmetse. ordan sonra Aksaray'a arkadaşımı ziyarete ordan Konya'ya ailemi görmeye. Ordan da bakalım kısmetse güneye ineceğim.umarım keyifli sorunsuz bi gezi olur. yol üzerinde olan varsa görüşelim . selamlar
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Fiyat olarak 6,5'a kadar baktığım 2004 modeller illaki düşmüş/yan yatmış boyanmış yada çiziği var,kilometreleri ise hep 23000 civarında.2 tane 13-14binde 2004 var onlarda 7-7250 istiyor. Istanbulda 7000km'de 2003 model var 6,5'a bırakırım kazasız boyasız dedi ama Istanbula git gel motorun nakliye masrafı vs derken çok üşendim bu Antalyadaki motor suzuki yetkili servisinden olduğu için daha bi güvenilir geldi ama chopperrider dediğin gibi,elciklere ve koltuğa bakacağım,motora anahtar değdi ise zaten direk vazgeçerim.Umarım dürüst bi insandır sonuçta motoru aldıktan sonra yine aynı servise götüreceğim adamla yüz yüze olacağız hep,bi kazık atmaz heralde bunu bile bile. Photoshop ile şasiyi siyaha boyadım güzel durucak gibi.
Satış işlemleri halen noterde yapılıyor bir arkadaşım 2 gün önce fazer aldı onunki de 200 civarı tutmuş,bilgi için teşekkürler esse.Teşekkürler arkadaşlar inş temiz bir motor bulurumda daha ilk motordan hevesim kursağımda kalmaz.
sprey airbrush vs gibi bişeyle sadece görünen kısımları boyayamazmıyız? cehaletimi bağışlayın =) photoshopla ne kolay 2 dk de oldu
vallahi içine sinen motoru al bence arkadaşım. çok ince eleyip sık dokumaya da gelmiyo bu işler biraz kısmet işi.
bu arada photoshoptan anlıyosan bi zahmet şu benim motorun şasesini ve jantlarını altın rengine boyarsan sevinirim
bu arad 2004lerin kuyruk stickerları ve siyah egzos çok ayrı hoş bi hava veriyo... keşke bizde yapabilsek öyle. benim motor bayağı bi yaşlı duruyo şöyle bakınca...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
bu tarz bi renk mi? Hayırlı yolculuklar bu arada.
çok teşekkürler...evet arkadaşım buna yakın azıcık daha koyu belki. nasıl anlatayım subaru imprezaların jantlarının rengi.
bu arada depoyu, kuyruğu ve çamurluğu da mat siyaha boyamayı düşünüyorum. bu konuda bi güzellik daha yapabilir misin acaba????
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
mat siyahı beceremedim valla kusura bakma :\
estuğfurullah arkadaşım kusura bakmak ne demek. bu şase rengini vermen bile ciddi bi fikir verdi teşekkür ederim. geziden dönüşte son kararı vericem kısmetse.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
choperrider ordamısın?bir iki sorum olacak?
http://www.sahibinden.com/pancar_mot...XQQdisplayitem
bu ilandaki motoru almayı düşünüyorum biraz masrafı var 500-600ytl kadar ne dersiniz?
hocam şunu söyleyebilirim eğer alacağınız makine rektefe isterse ki buna krank, egzantrik ve zinciri falan dahil değil işçilik ve orjinal parçayla yaklaşık 1000 ytl gidiyo. bu durumda açıkçası masraflı bi motoru uygun fiyata almanın pek cazibesi kalmıyo bence. evet bu motorun fiyatı uygun ama bi kere komple boyalı ve motor masrafı var. bi de ustada götürseniz motor açılmadan tam ne sıkıntısı olduğu da anlaşılmaz. bence riskli bi motor...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Bu farları nerden bulabiliriz? çok güzel durmuş ya Triumph speed triple gibi
Güzel olmuş, km saatleri de cancanlı olmauş, nasıl boyatmış acaba
Arkadaşlar size bir sorum olacak,
Ben motoru alırken 4400 aldım, lastikleri sıfırladım, amotisörlerin yağlarını ve keçelerini değiştirdim, deposunu onardım, tekerleklerin göbek bilyelerini yeniledim, şimdi makinanın 5. vites dişlisinde ses var alırken biliyodum bu sorunu, 5. vitese atmasam sorun yok, Motor 37000 de, ben buna 500 ytl harcıyımp bu sorundan kurtulsam mı yoksa bu motoru satıp, başka bir motormu alsam, sonuçta 500 makinadan daha ötesini düşünmek istemiyorum, Ne dersiniz, ??
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)