Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Eylül 2007, 00:15
#241
arkadaşım ben de aynı tereddütte kaldım ve gs500 de karar kıldım. hyo kullanmadım ama sırf model yeni olacak diye +250 cc den vazgeçmemek lazım derim.
bu arada bu topic canlansın gs500 kullanıcıları bilgi paylaşımı yapalım yahu. yeni bi gs500 sahibi olarak öğrenmem gereken çok şey var...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
-
10 Eylül 2007, 13:33
#242
bu sayfanın varlığını bile unutmuşum baya oldu bakmayalı.
==============================
==============================
-
10 Eylül 2007, 14:18
#243
benim vites in ordan yağ akıtmaya başladı var mı daha önce başına gelen,onun kecesi nasıl bişey acaba yaptırıcam ama fırsat bulamıyorum yaw.
-
10 Eylül 2007, 17:25
#244
faruk59 adlı üyeden alıntı
benim vites in ordan yağ akıtmaya başladı var mı daha önce başına gelen,onun kecesi nasıl bişey acaba yaptırıcam ama fırsat bulamıyorum yaw.
Vitesin ordan yag akitmaya basladiysa zincir yagini kontrol et derim. Eger zincirini cok fazla yaglamissan fazla yag ordan bi yerden asagi suzuluyordur.
Benim motor 2004 model mavi. 10 gun once Istanbul'dan cikip 4 gunde Eskisehir-Polatli-Aksehir-Karaman-Mersin-Aksaray-Istanbul yaptim, ve benzin sarfiyatim asagidaki sekilde oldu.
Mesafe (km) Sarfiyat (lt) Sarfiyat (YTL) Ortalama (lt/100km)
Bozuyuk 272 10.68 30.54 3.93
Polatli 204 7.39 22.49 3.62
Ilgin 227 9.35 27.02 4.12
Mut 287 11.89 34.01 4.14
Tarsus 260 12.68 36.02 4.88
Aksaray 236 9.76 28.01 4.14
Kazan 262 11.73 34.02 4.48
Izmit 274 12.87 36.55 4.7
Toplam 2022 86.35 248.66 4.25
Uzun yolda 80-90 gibi hizlarla giderseniz 3.5 lt/100 km gibi bir yakit sarfiyati var.
Uzun yolda 110-120 gibi hizlarla gidince 4 lt/100 km gibi oluyor bu.
Uzun yolda 130-150 gibi giderseniz ya da sehir icinde kullanirsaniz 4.5 lt/100 km filan oluyor.
Uzun sureli yol gidince bile hava sogutmali motor olmasina ragmen bir sorun olmuyor, ama cok sicak havalarda cok yuksek devirlerde uzun sureli giderseniz birazcik yag eksiltebilir, mola verdiginiz yerlerde yagini kontrol etmenizde fayda var, ama normalde bir sorun olmaz.
Uzun yolda oldukca rahat bir motor. Ozellikle bol virajli yerlerde araba sollarken filan masallahi var, cok atik. 6000 devirden dusuk devirlerde kullanirsaniz sakin bir motor. 7000-8000'lerde delleniyor. Ben normal sartlarda 4000-5000 civarlarinda kullaniyorum, ve oldukca da memnunum.
Birkac resim:
-
11 Eylül 2007, 02:00
#245
ben 700 km dir kullanıyorum suzukiyi. inşallah Allah herkese kazasız belasız uzun kilometreler yapmayı nasip eder.
motorla ilgili ilk izlenimlerim çok olumlu. şimdiye kadar toplam 5000 km motor tecrübem var ilk kez 250 cc üstü bi motor kullanıyorum doğal olarak ivmelenme bana inanılmaz keyifli geliyor.çok kısa bi sürede 100 km/h sürate çıkabiliyorum ayrıca en hoşuma gideni torku. hangi viteste olunursa olsun gaz açınca hemen tepki verip devirlenebiliyo. sollamalarda falan çok güven verici.
ayrıca oturma pozisyonu ve ayna görüşü çok iyi. trafiği çok rahat kontrol edebiliyosunuz. katiyen yorucu değil. geçen gece bi arkadaşımla iki motor çeşmeye gittik biraz gezip geri geldik toplam 250 km yol yaptık hiç bi tarafım ağrımadı mesela..
bu arada aklıma takılan şehir içi yoğun trafikte hararet yapar mı yaparsa nasıl anlarız ? tabi hararet olursa çekiş düşecektir ama bu ne seviyede olur başına gelen var mı ?
genel olarak bu motorda nelere dikkat etmek gerekir ?
herkese selam...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
11 Eylül 2007, 03:04
#246
gs 500 culer gun gectikce artiyor, ne guzel ama daha fazla bilgi paylasimi yapalim...
haziran ayindan bugune 5000 kusur km yaptim, sadece arada yag degisimleri oldu.. bugun de yagini, yag filtresini ve klasik bakimini yaptirdim... surekli uzun yol yaptigimdan simdiden cok alistim... 200 cc den sonra bana da cok keyifli geldi ta ki gecen ay arkadasin kawasaki zx 10 uyla Bodrumdan Cesme ye gidene kadar... simdi daha guclu biseyler ariyorum...
bence kullanimi rahat ve tam bir gecis motoru, ama naked olmasi cok ruzgar almasina sebeb oluyor, 120 den sonra uzun yolda ruzgari bayagi bi hissettiriyor...
chopperrider bu arada yeni motorun hayirli olsun, kazasiz belasiz bol gunesli gunler diliyorum sana... bi ara musait oldugun da turlayalim İzmir sahilinde
GET UP STAND UP DONT GIVE UP THE RIDE
-
11 Eylül 2007, 12:51
#247
chopperrider adlı üyeden alıntı
şehir içi yoğun trafikte hararet yapar mı yaparsa nasıl anlarız ? tabi hararet olursa çekiş düşecektir ama bu ne seviyede olur başına gelen var mı ?
genel olarak bu motorda nelere dikkat etmek gerekir ?
Istanbul'da yasiyorum, ve ise gidip gelirken de motora biniyorum. Trafikte motor kullanmak adami illallah ettiriyor. Sirf trafige girmemek icin sabah 6bucuk 7 gibi evden cikmis oluyorum, aksam da trafik saatinden once isten cikiyorum. Bir kac kere cok pis dur kalk trafigine girmek zorunda kaldim, ve aralardan da kacamadim. Hava sogutmali oldugundan, cok dusuk hizda surekli dur kalk yapmak zorunda kalinca motor biraz fazla isiniyor, ama ondan dolayi motorda bir cekis dusmesi ya da baska aksaklik yasamadim. Zaten onca mucadele sirasinda motor bir rahatsizlik vermeden once surucunun kendisi cok yoruluyor, ve bir an once kendini dinlenecek bir yere atiyor.
GS500'un hareket halindeyken ne kadar dengeli oldugunu hepiniz farketmissinizdir, ve bunu daha once GS500 kullanmis olanlar da soylerler. Ama dur kalk trafiginde motorun agirligindan dolayi hakimiyeti kucuk motorlara gore azicik zor gibi gelebilir, ama kibar bir makina oldugundan dolayi trafikte dar aralardan gecebilirsiniz.
GS500 sehir icinde de kullanilabilecek bir makina olmasina ragmen bu makina bence uzun yolda cok daha keyifli oluyor. Uzerinizde koruma kiyafetleriniz, kaskin icinde gozunuzde gunes gozlugunuz, ve kulaginizda kulak tikaciniz da oldumu uzun yolda gidebildiginiz kadar gidin... Sizi ne ruzgar ugultusu rahatsiz edecek, ne yavas giden arabalari sollamakta problem yasayacaksiniz, ne de cok benzin yakmadigindan dolayi cebinizi uzecek.
GS500'de dikkat edilecek bir sey olarak: motorun yagini kontrol edin ara ara, ihmal etmeyin. Bunun yapilmasi da soyle: Motor sicakken orta sehpaya alin. Bi 5-10 dakika durup yagi dibe suzuldukten sonra sag taraftaki yag kapagini acip temiz bi bezle silin. Kapagin icindeki cubugu yuvasina birakin, geri cikartin. Yag seviyesi yuksek (H) ile dusuk (L) arasinda olmali. Kapagi ilk cikarttiginizda bezle silmeden once cubugun ucundaki seviye H'den daha yuksekte gozukebilir, sorun degil, cunku siz vida gibi sIkIp onu iyice oturtuyorsunuz yerine. Yag eksikse mutlaka tamamlayin. Normalde GS500 10W/40 motor yagi kullaniyor, ama cok sicak iklimlerde ya da yuksek devirlerde kullanacaksaniz 15W/50 de dusunebilirsiniz. O zaman da gerci motor soguk havalarda ve dusuk devirlerde gec isinir... Kullandiginiz yag dandik bir marka olmasin, belli basli markalardan kullanin. Ben mesela Castrol Magnatec kullaniyorum.
Lastik havalarini kontrol edin derim yine arada bir. Lastik sogukken on 33 PSI, arka 36 PSI olmali. Arkaya yolcu alinacaksa 42 olmali.
-
12 Eylül 2007, 03:26
#248
sercan hakkaten tanışalım yahu motorlara bakalım. senin motorun rengi özellikle çok hoşuma gitmişti ama kısmet değilmiş. cuma akşamıtoplantıya gelirim bi aksilik olmazsa. narlıdere inciraltı tarafında gelirsen beklerim telefonum sen de var.
man19190 verdiğin bilgiler için çok teşekkürler. en acil cevap bulmam gerekn soruları yanıtladın. yağ markası lastik basıncı gibi.
ben de sercan (uglychild) gibi 200 cc den geçtiğim için motorun performansına hala alışamadım. gaz açarken dikkat etme ihtiyacı hissettiriyo bana acayip keyif alıyorum bundan.havalar soğumadan yapabildiğim kadar yol yapmak istiyorum. dün akşam depoyu fulledim bakalım ne kadar gidecek merak ediyorum
benim de yakın arkadaşım zx6rr aldı al kullan test et diyo ama yanaşmıyorum. 47 hp etkileyici gelirken 136 hp kullanırsam moralim bozulur diye istemiyorum ...
bu arada topcase takan var mı motora tavsiye edeceğiniz marka model var mı ? ya da depo üstü çanta mı tercih etsim acaba ?
neyse çok soru soruyorum galiba ya. yeni motorun hevesine verin artık
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
12 Eylül 2007, 03:38
#249
chopperrider adlı üyeden alıntı
ben 700 km dir kullanıyorum suzukiyi. inşallah Allah herkese kazasız belasız uzun kilometreler yapmayı nasip eder.
motorla ilgili ilk izlenimlerim çok olumlu. şimdiye kadar toplam 5000 km motor tecrübem var ilk kez 250 cc üstü bi motor kullanıyorum doğal olarak ivmelenme bana inanılmaz keyifli geliyor.çok kısa bi sürede 100 km/h sürate çıkabiliyorum ayrıca en hoşuma gideni torku. hangi viteste olunursa olsun gaz açınca hemen tepki verip devirlenebiliyo. sollamalarda falan çok güven verici.
ayrıca oturma pozisyonu ve ayna görüşü çok iyi. trafiği çok rahat kontrol edebiliyosunuz. katiyen yorucu değil. geçen gece bi arkadaşımla iki motor çeşmeye gittik biraz gezip geri geldik toplam 250 km yol yaptık hiç bi tarafım ağrımadı mesela..
bu arada aklıma takılan şehir içi yoğun trafikte hararet yapar mı yaparsa nasıl anlarız ? tabi hararet olursa çekiş düşecektir ama bu ne seviyede olur başına gelen var mı ?
genel olarak bu motorda nelere dikkat etmek gerekir ?
herkese selam...
Motoru aldın pas ta vermiyon artık.... Martıda yakalarım işallah......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
12 Eylül 2007, 03:45
#250
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Motoru aldın pas ta vermiyon artık.... Martıda yakalarım işallah......
yok hocam ya dün için kusura bakma hakanın eski motoruyla uğraşıyoduk tam çıkacaktım gelmek için ama son anda yalnız bırakamadık. martıya geçeceğiniz zaman bi sms yazıver atlar gelirim muhabbete hemen...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
12 Eylül 2007, 10:34
#251
chopperrider adlı üyeden alıntı
... narlıdere inciraltı tarafında ...
ben de sercan (uglychild) gibi 200 cc den geçtiğim için motorun performansına hala alışamadım. gaz açarken dikkat etme ihtiyacı hissettiriyo bana acayip keyif alıyorum bundan.havalar soğumadan yapabildiğim kadar yol yapmak istiyorum. dün akşam depoyu fulledim bakalım ne kadar gidecek merak ediyorum
bu arada topcase takan var mı motora tavsiye edeceğiniz marka model var mı ? ya da depo üstü çanta mı tercih etsim acaba ?
neyse çok soru soruyorum galiba ya. yeni motorun hevesine verin artık
GS500 benim ilk motosikletim. Satin aldigim arkadas "ben sana bunu satmam" diye tutturmustu, daha kucuk motorlarla iyi bir egitim aldim, ondan sonra motoru alabildim. Yine de aldigim arkadas israrla 6000 deviri gecmememi soyledi. Ben de bayaa bi sure 6000 deviri gecmedim, ve simdi bile normal sartlarda gecmem. Ha, altindaki motor gitmez mi, gider. Ama 6000 devire kadar oldukca sakin ve uysal olan makina yuksek devirlerde delleniyor, ve hakim olmasi zorlasiyor. Iste onun icin 6000 devir diyorum. Yani kontrolsuz guc guc degildir olayi. Makinaya iyice alisip biraz daha tecrube kazandiktan sonra istediginiz kadar agresif kullanin, ama o zamana kadar bir gozunuz devir saatinde, ve 6000 devir ust siniriniz olsun. Zaten 6000 devirde 6. viteste 120 km/h filan surat yapiyor. Hem yuksek devirlerde aciyor kesenin agzini motor, yakit sarfiyati yukseliyor. Benim klasik kullanimim soyle: 5000 devire geldiginde vitesi yukseltirim, 4000'e filan iner zaten o. Devir 3000 civarina dusmusse de vites duserim, yine 4000'e filan cikar. Yani 4000 civari benim devrim. Hem motor bagirmaz, hem torku yeteri kadar iyi, hem de kontrolu kolay.
Yakit deposu GS500'de bildigim kadariyla 14+3 lt. Yani 17 lt, ama bunun 3 lt'sini rezerv olarak tutuyor. Kullanima bagli olarak 100 km'de 4 ila 4.5 lt yakiyor benimkisi. Kaba hesapla 1 lt benzinle 20-25 km yol gidiyor demek ki. 14 lt ile 300 kusur km gider diyebiliriz. Benim benzin alisim su sekilde: Benzin aldigimda depoyu ful yapiyorum, ve alttaki km sayacini sifirliyorum. Km sayaci 250-300 arasina geldiginde benzin aliyorum yine ayni sekilde. Sehirlerarasi yollarda ise mumkunse 250'yi gecmeden benzin almaya calisiyorum. Cunku bi keresinde anlasilan cok basmisim, dag basinda bi yerde 293 derken makina oksurmeye basladi, hemen rezerve aldim, yola devam. Ama ara bul ki bi tane benzinlik... Bi de rasgele bi yerden benzin almak da istemiyorum. Benzinlik buluncaya kadar 30-40 km boyunca yusuf yusuf gittim. Allah'tan yolda kalmadim, ama bu bana ders oldu. Km'sine gore benzin doldurunca makinanizin yakit sarfiyatini da kolayca hesaplayabilirsiniz.
Benim topcase var, aldigimda vardi. Sagolsun motoru aldigim arkadas takmis. Cok ucuz degiller bildigim kadariyla. Zaten motorda direk olarak canta takilacak yer yok, onun icin topcase aparati taktirmak lazim, onun fiyati da cok ucuz degil. Google'dan "kappa topcase aparat" diye aratip detayli bilgiler, ve baska markalar da bulabilirsiniz. Depo ustu canta ise hic kullanmadim, bilmiyorum. Ufak tefek seyler tasimak icin de lastik orumcek gibi biseyler faydali olur, selenin altinda tasirsiniz kullanmadiginiz zamanlarda.
Vay be! Narlidere... Bir anda gozumde anilarim canlandi. 2004 yilinda Narlidere'de Istihkam okulunda 3 ay kalmistim, astegmen adayi ogrenci olarak... Sonra bi daha Izmir'e gelmek kismet olmadi, ama hep aklimin bi ucunda duruyor. Aslinda bu aralar atlayip motora Izmir'e gelmek var, ama yarin Ramazan basliyor, oruclu oruclu cok keyifli olmaz heralde... Kismet...
-
13 Eylül 2007, 14:40
#252
geçen gün ilk kez depoyu flledim ve sayacı sıfırladım bakalım ne kadar gidecek ?
man19190 ın yorumlarına katılıyorum. 6000 rpme kadar sakin olan motor 6000-10000 arasında karakter değiştiriyo. gaz açarken tecrübe şart. özellikle viraj içinde küçük viteste iken gaz tepkisine özellikle dikkat etmek gerek. ben 500 cc ilk kez kullanmaya başladığım için böyle geliyo tabi kısmetse zamanla alışırız.
bu arada performanslı kullanımlarda hangi viteste hangi süratlere hangi devirlerde ulaşıyosunuz ?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
14 Eylül 2007, 10:32
#253
chopperrider adlı üyeden alıntı
bu arada performanslı kullanımlarda hangi viteste hangi süratlere hangi devirlerde ulaşıyosunuz ?
Performansli kullanicam diye motoru 8000-9000 devirlere filan cikarmiyorum ben normal sartlarda. Ama trafikte olusan tehlikelerden kacmak icin filan bazen ara viteslerde yuksek devire cikarim, yoksa 6000'i gecmem. Yol ve trafik musaitse 6. viteste 7000 devirlere ciktigim olur, zaten o zaman surat 130-140 km/h olur.
http://www.eurospares.com/gsfaq.htm adresinde bir takim istatistikler vermisler, ufak bir kismini elimden geldigince Turkceye cevirmeye calistim. Makale 1998 yilinda yazilmis, belki o tarihten sonra cikan GS500'lerde ufak tefek farkliliklar olabilir, kisinin kullanimina gore de kucuk farklar cikabilir.
Yakit sarfiyati: 100 km'de 3.99 ila 4.80 lt, ortalama 4.36 lt
80.47 km/h hizla giderken 182.88 metre mesafedeki ortalama hizlanmada ulasilan hiz: 6. viteste 111.37 km/h; 5. viteste 116.36 km/h
400 metrede olculmus en iyi hizlanma: 13.60 sn. @ 149.94 km/h
Olculmus en yuksek hiz: 173.81 km/h
Viteslere gore maksimum (teorik) hiz @ 11,000 rpm:
* (1) 77.25 km/h
* (2) 107.83 km/h
* (3) 138.40 km/h
* (4) 170.59 km/h
* (5) 199.56 km/h
* (6) 225.31 km/h
-
15 Eylül 2007, 03:27
#254
arkadaşım verdiğin site çok ilginç veriler içeriyo tşk.
bu arada 6000 rpm de vites değiştiriyodum dediğin için bugün ben de deneyeyim dedim ama inan hiç keyif alamadım motordan. tabi yakıt tüketimi de önemli ama 8000 rpm civarında vites büyütünce gerçekten keyif veriyo makine. ne biliym daha düşük devir sanki motoru sınırlıyomuşum gibi hissettirdi keyif de alamadım. bu arada bu yazdıkların sürat düşkünlüğü gibi algılanmasın bilakis otoyolda dahi 120 km/h üzerinde gitmemeye hatta trafik izin veriyosa 100 km/h civarı seyrederim şehir içi tabi ki çok daha düşüktür ancak tek istediğim motorda akselerasyon ve 8000 rpm civarında bunu çok iyi sağlıyor belki bu yüzden bana 6000 rpm keyifsiz geldi biraz...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
15 Eylül 2007, 04:06
#255
valla kullanmıs biri olarak dikkatli olmanı tavsiye ederim belli bi devirden sonra sakinligi kalmaz onların gsde performans arayanlara tavsiyem ekzos alıcaklarsa vince hines almaları gs için tavsiye edilen bi eksozdur bende vardı ses olarakda cok tatmin ediciydi bulabilirseniz jet kit karburatör igne takımları ve ateslemeyi daha ii ve seri hale getiren parcalar var ve son olarak ısınma problemine degineyim dur kalkları ve sehiriçi trafigini pek sevmez gs 500 ler ama çözümü var arastırın gs ler için bi yağ radyatörü var bu sorununuzu çözebilir arkadaşlar görüşmek üzere herkese marmaristen selamlar ve hayırlı ramazanlar gs ile ilgili her sohbete varım bu arada görüşmek üzere
özgürlügüm benligim motosikletim beni dizginliyen herseyden nefret edenim:bounce:
-
15 Eylül 2007, 11:54
#256
Bilalcim hoş geldin mt net e. bayağı uzun yol yapmışsın. geçen senin motor kapının önündeydi ama sen yoktun. görüşürüz inşallah bi ara.
how can you know what the things are worth?
ıf your hands won't move to do a days work.
-
16 Eylül 2007, 10:10
#257
chopperrider adlı üyeden alıntı
bu arada 6000 rpm de vites değiştiriyodum dediğin için bugün ben de deneyeyim dedim ama inan hiç keyif alamadım motordan. tabi yakıt tüketimi de önemli ama 8000 rpm civarında vites büyütünce gerçekten keyif veriyo makine. ne biliym daha düşük devir sanki motoru sınırlıyomuşum gibi hissettirdi keyif de alamadım.
Arkadasim, bu tamamen tarz meselesi. Ben sehir icinde sakin kullanmayi severim, sen agresif kullanmayi seversin. Yeri geldiginde ben de agresif kullanirim, ama o zamanlarda trafikte olusan riskler bir anda inanilmaz artiyor, bunlar cok cabuk tepkiler vermemizi gerektirdigi icin tehlikeli, ve yorucu oluyor. Senden bir deneme yapmani isteyecegim: Bir isiklarda durdugun zaman, butun arabalarin onunde oldugunu farzediyorum, yesil yaninca normal bir sekilde kalk, hep 5000 devire geldiginde vitesini yukselt. Arabalardan aranin azicik acildigini goreceksin. Ayni denemeyi bu sefer hep 6000 devire geldiginde vitesini yukselterek yap, o zaman sen daha 6. vitese takmadan arabalarla aranda en az 200-300 metre mesafe olustugunu goreceksin. Bu makinayi yuksek devirlerde kullanmak bana luzumsuz risk gibi geliyor, ama dedigim gibi, tarz meselesi bu. Guvenli ve keyifli surusler diliyorum.
copycat adlı üyeden alıntı
Bilalcim hoş geldin mt net e. bayağı uzun yol yapmışsın. geçen senin motor kapının önündeydi ama sen yoktun. görüşürüz inşallah bi ara.
Eyvallah Emre, tesekkur ederim. Eger geri disari cikacaksam veya motoru yikayacaksam motoru sogusun diye evin onune birakiyorum bazen. Ben de senin motoru gorup gorup "Nerde bu Emre" diyordum.
-
16 Eylül 2007, 12:13
#258
Forumdan Uzaklaştırıldı
Arkadaşlar merhaba benim makinada 1998 model çok memnunum yalnız benimde bi sorunum var makinanın ön amartisör keçeleri patladı binince yağ atıyor nerden bulup alabiliriz yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
-
16 Eylül 2007, 21:22
#259
man19190 adlı üyeden alıntı
Arkadasim, bu tamamen tarz meselesi. Ben sehir icinde sakin kullanmayi severim, sen agresif kullanmayi seversin. Yeri geldiginde ben de agresif kullanirim, ama o zamanlarda trafikte olusan riskler bir anda inanilmaz artiyor, bunlar cok cabuk tepkiler vermemizi gerektirdigi icin tehlikeli, ve yorucu oluyor. Senden bir deneme yapmani isteyecegim: Bir isiklarda durdugun zaman, butun arabalarin onunde oldugunu farzediyorum, yesil yaninca normal bir sekilde kalk, hep 5000 devire geldiginde vitesini yukselt. Arabalardan aranin azicik acildigini goreceksin. Ayni denemeyi bu sefer hep 6000 devire geldiginde vitesini yukselterek yap, o zaman sen daha 6. vitese takmadan arabalarla aranda en az 200-300 metre mesafe olustugunu goreceksin. Bu makinayi yuksek devirlerde kullanmak bana luzumsuz risk gibi geliyor, ama dedigim gibi, tarz meselesi bu.
Guvenli ve keyifli surusler diliyorum.
aman aman şimdi bu mesajlarımızı okuyan arkadaşlar beni gazci gençliğe mensup sanacaklar şaka bi yana sana katılıyorum otoyol neyse de şehir içinde sürate, ani hızlanmalara ben de karşıyım ve sürüş stilim değil. sakince gidebildiğimiz yere gidebilmek özellikle bu sınıf motosiklette çok keyifli. bugün mesela ufak bi seferihisar gezisi yaptık ortalama 90 km/h süratle hem doğanın hem manzaranın tadını çıkara çıkara gezip geldik. yüksek süratte gidonu yapışmış bütün kaslar gerilmiş vaziyette yol yapmanın bi getirisi de yok zaten.
ozaktasi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba benim makinada 1998 model çok memnunum yalnız benimde bi sorunum var makinanın ön amartisör keçeleri patladı binince yağ atıyor nerden bulup alabiliriz yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
sahibihden.com da aratırsan marmariste birisi epey bi gs500 parcası satıyo bi irtibata geç istersen...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
17 Eylül 2007, 00:08
#260
man19190 adlı üyeden alıntı
Performansli kullanicam diye motoru 8000-9000 devirlere filan cikarmiyorum ben normal sartlarda. Ama trafikte olusan tehlikelerden kacmak icin filan bazen ara viteslerde yuksek devire cikarim, yoksa 6000'i gecmem. Yol ve trafik musaitse 6. viteste 7000 devirlere ciktigim olur, zaten o zaman surat 130-140 km/h olur.
heheheh
motosiklet degil, bisiklet senin sürüs sekline daha uygun olur herhalde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler