KANUNİ'nin dört yeni modeli & Özellikleri
Reklamlar
-
KANUNİ BS 100
ÖZELLİKLERİ
Fiyatı : 1.699,00 TL
Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör : Teleskopik
Silindir Hacmi : 97,2 cm3 Arka Amortisör : Hidrolik çift amortisör
Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 9,5 Litre
Sıkıştırma Oranı : Ön Lastik : 2,50 - 18
Maksimum Güç : 7,02 Beygir / 8000 d/dak Arka Lastik : 2,75 - 18
Maksimum Tork : Boyutlar : 1835 x 750 x 980
Soğutma Sistemi : Hava Soğutma Ağırlık : 88 Kg
Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,3 Litre
Ön Fren : Kampana
Güçlü ve ekonomik motor, Devir ve vites göstergesi, modern tasarım
Arka Fren : Kampana
Şanzıman : 4 Vites
KANUNİ BS 125
ÖZELLİKLERİ
Fiyatı : 1.968,00 TL
Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör : Teleskopik
Silindir Hacmi : 124 cm3 Arka Amortisör : Hidrolik çift amortisör
Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 12,5 Litre
Sıkıştırma Oranı : Ön Lastik : 2,50 - 18
Maksimum Güç : 9,84 Beygir / 7820 d/dak Arka Lastik : 2,75 - 18
Maksimum Tork : Boyutlar : 1885 x 750 x 1005
Soğutma Sistemi : Hava Soğutma Ağırlık : 102 Kg
Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,8 Litre
Ön Fren : Disk
Modern Tasarım, Ön Disk fren, Alaşımlı çelik jantlar, arka bagaj demiri
Arka Fren : Kampana
Şanzıman : 5 Vites
KANUNİ CUP 100
Fiyatı : 1.724,00 TL
ÖZELLİKLERİ
Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör : Teleskopik
Silindir Hacmi : 97 cm3 Arka Amortisör : Helezonik çift yaylı
Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 3,5 Litre
Sıkıştırma Oranı : 9,1 : 1 Ön Lastik : 2,50 - 17
Maksimum Güç : 8,9 Beygir / 7250 d/dak Arka Lastik : 2,75 - 17
Maksimum Tork : 6,2 Nm / 5750 d/dak Boyutlar : 1900 x 660 x 1075
Soğutma Sistemi : Hava Soğutma Ağırlık : 96 Kg
Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,1 Litre
Ön Fren : Disk
Emniyet kapaklı kontak, güçlü aydınlatma, ön disk fren, ekonomik ve güçlü motor
Arka Fren : Kampana
Şanzıman : Yarı Otomatik 4 Vites
KANUNİ Kanuni Dolphin 100
ÖZELLİKLERİ
Fiyatı : 2.096,00 TL
Motor : Tek Silindir 4 Zamanlı Ön Amortisör :
Silindir Hacmi : 97,2 cm3 Arka Amortisör :
Silindir Çapı - Stok : Yakıt Tankı Kapasitesi : 4 Litre
Sıkıştırma Oranı : Ön Lastik : 120 / 70 - 12
Maksimum Güç : 5,75 Beygir / 6300 d/dak Arka Lastik : 130 / 70 - 12
Maksimum Tork : Boyutlar : 1850 x 680 x 1140
Soğutma Sistemi : Hava Soğutmalı Ağırlık : 90 Kg
Çalıştırma : Elektrik / Pedal Yakıt Tüketimi ( Ortalama ) : 2,9 Litre
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Kampana
Şanzıman : Otomatik
Reklamlar
-
4 modelininde muadili ve alternatifi zaten kanuni motor seçeneklerinde vardı, ben beğenmedim :(
-
wow hayatımda görmedim böle özgün modeller
emeğin için sağol.
Kymco Kymco Partizani
-
ya kanuni bu tür motorlar üretmeyi ne zaman bitirecek eski mz ler bile bunlara 10 çekerdi, yani türkiyede hiç bir üretelim yapalım kalmamış
-
tubejh adlı üyeden alıntı
ya kanuni bu tür motorlar üretmeyi ne zaman bitirecek eski mz ler bile bunlara 10 çekerdi, yani türkiyede hiç bir üretelim yapalım kalmamış
Kymco Kymco Partizani
-
Anca zaten böyle motorlar çıkarsınlar gereksiz tiplerde motosikletler.Yav zaten öyle bir tipte motorun var hala neden çıkartıyorsun.Neyi amaçlıyorsun kardeşim sen doğru değil mi arkadaşlar.Onların yerine şöyle daha yeni tipte daha kaliteli tasarlanmış motorlar çıkarsalar en azından daha iyi olmaz mı?
-
ya usta iyi aletler de cıkardılar da "s" seriler gibi , milletin ucuz arayanına kalitelisi bu diyerekten götürmeye calısıyorlar kanımca .
ucuz ve kaliteli
bi de yerli die yayıldı ya ağızlara tamam işte dar gelirlinin koşarak aldığı marka.
-
Peugeot 103-Honda kinetic-Asya 150 T1-Vespa ET 150-Şu an ybr 125...
-
vay be modellere bak 80 li yıllardan günümüze...pek bişey değişmemiş ....iğrenç....
-
mertyagci adlı üyeden alıntı
Anca zaten böyle motorlar çıkarsınlar gereksiz tiplerde motosikletler.Yav zaten öyle bir tipte motorun var hala neden çıkartıyorsun.Neyi amaçlıyorsun kardeşim sen doğru değil mi arkadaşlar.Onların yerine şöyle daha yeni tipte daha kaliteli tasarlanmış motorlar çıkarsalar en azından daha iyi olmaz mı?
Tamamen Katılıyorum.
+ Elite100
+ Tigrina100
Şimdi de cup 100 Bunlar farklı İsim Altında Farklı Renklerde Fakat Aynı Motorlar Özellikleri Arasında fazla Bi Fark Yok. Sadece Bu Değil Breton 125 De bs 100 Ün Farklı Rengi .Dolphin 100 Dediğide Hussar 125 İn 100cclik Versiyonu.Bende mert arkadaşa katılıyorum en azından motoru değiştiremiyorlarsa tasarımı değiştirsinler daha çok satarlar.
Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...
-
bunlar neya kardesım sacmalıktan baska bır sey degıller kanunı ne yapıyor boyle ya hıcmı kafası calısan bırı yok bu kanunıde hala kendılerını 50 lılı yıllarda sanıyorlar sanırım az efektıf olun lutfen aaaaaaaaaa
-
kursattekin adlı üyeden alıntı
4 modelininde muadili ve alternatifi zaten kanuni motor seçeneklerinde vardı, ben beğenmedim :(
evet luzumsuz
Herkez öLür lakİn herkez gerçekten yaşayamaz...
-
Arkadaşlar mondialde 2 yeni model çıkarmış.2'sindede 100 'lük motorlar var.Biri scooter biride kanuni bs 100'ün aynısı.Yine mondial mantıklı yapmış çünkü mondialin vergiye girmeyen 100 'lük bi tek cup modeli vardı, şimdi seçenekleri arttırmışlar ama bu kanuni aynı motorları yaparak ne amaçlıyor neyin peşinde bu adamlar valla merak ediyom!!!
-
yahu benim kafam dağınıkken bile karaladığım iki üç parça tasarımım bunların yanında 2100 yılı için concept kalır. bu kadar mı çalışıyor kafaları bunların. yok yok . basmıyor...
-
eski mz buna 10mu çeker yok artık be kardeşim amma attın en az 25 çeker ne heybetli makinaydı be allah var mz' ler
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
-
swalbard adlı üyeden alıntı
yahu benim kafam dağınıkken bile karaladığım iki üç parça tasarımım bunların yanında 2100 yılı için concept kalır. bu kadar mı çalışıyor kafaları bunların. yok yok . basmıyor...
sende benım kafadansın
-
artık bu 100lük 125lik çin halk cumhuriyeti modellerinden sıkıldık,
maddi imkanları olan türk firmalarından (kanuni,mondial,asya,ramzey vb.)
250lik hatta üst sınıf 500lük üretimler bekliyoruz dört gözle,sanırım bu ürün grubunu ar-ge testlerinden sıyrılıp deneme partilere getirme zamanı geldi
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
-
motorhocası adlı üyeden alıntı
Alın size Cgl 125 daha ne istiyosunuz, ben beğendim gayet yerinde,sağlam ve hesaplı modeller, modası da geçmez keşke 70'li modelleri getirseydi
,şu alttakinden de yedek parça yaparım
çelik jant farkı ile cgl 125 ... arkadaşlar iyi hoşda kanuni 500 - 600 cc motor yapsa , kanuniyi alan adam o parayı yine veremez heh verdi diyelim ben şahsen o 600 lük motora binmem japon olmazsa
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
Hep alışılagelmiş şekiller... Hiç bir estetik yok... Hep benzetme....
Biraz daha geliştirilmesi lazım modelerin...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)