kardesım ole bısey sordunkı gıdıp motorun yanına olcmek lazım)ıllakı lazım dıosan aksam olcer sana yazarım)
http://www.zongsheninternational.com/ kardesım bu siteye gir istediğin cogu bilgiye ulasırsın
kardesım ole bısey sordunkı gıdıp motorun yanına olcmek lazım)ıllakı lazım dıosan aksam olcer sana yazarım)
http://www.zongsheninternational.com/ kardesım bu siteye gir istediğin cogu bilgiye ulasırsın
Selamlar arkadaşlar;
Herkesin, ya da takdir edenlerin diyeyim iyi niyet temennilerine çok teşekkürler. Benim makinanın motoru modifiyeden çıktı fakat son ayarlar için tekrar ustaya gitmem gerek, bir nevi rodaj sonu ayarları yapılacak hava cıva subap falan. Şu bir haftalık dönem içerisi için söyleyebileceğim, fazlasıyla artmış torkun ivmelenmesinin verdiği keyif ve eskiye oranla daha az vites küçültme gereksinimi. Son süratte herhangi bir değişiklik yok şimdilik ama daha büyük bir dişliyi kaldırabilecek kadar güç artışı olduğu kanısındayım.
İş yoğunluğum biraz hafifleyince son ayarları yapıp izlenimlerimi ve ücreti yazacağım. Belki bir de video kaydederim.
İyi Sürüşler...
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
selam beyler...tanselozturk arkadasım senın motorun yenı halı 10 numara olmus ınan cok kıskandım....(maaşallah)allah nazardan ve kazadan korusun.bu motor uzerınde oynanmaktan hoslanan bır tavrı var...ne yapılsa yakısıyor bırde dogru seyler yapıldımı gercekten cok baska bı karakter alıyor...bence hepınız motorlarınızın kıymetını bılın benımgıbı bulupta bınemeyen var :(...SAYGILAR
Selam arkadaşlar, yaklaşık 2 aydır forumunuzun tamamını okudum. 15 Nisan tarihi itibariyle bende bir 2.el ZS200GS almış bulunmaktayım. Bir amatör olarak kullanımından memnunum. Fakat size bir sorum olacak her 20-50KM yol yaptığımda park ettikten sonra motor manifold çıkışının yaklaşık 1Cm altından petek arasından 3-4 damla yağ akıtıyor. Sanırım bu normal birşey değil bilgisi olan arkadaşımız var mı acaba? Teşekkürler...
Üst kapak contasıyla ilgili bir sorun olabilir, iyice ısındıktan sonra gevşeyip yağ kaçırıyordur tahminen. Çok elzem olmamakla beraber bir servise göstermende fayda var derim. Sonrası için daha ciddi şeylere yol açmadan önlem alınması iyi olur.
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
arkadaşlarım canlarım ciğerlerim kısa bi aradan sonra tekrar forumu takip etmeye başladım ve gerçekten gzl şeyler olmuş bu arada tansel kardeşim motorunu boyamışın hayırlı uuğurlu olsun renk çok hoş olmuş yani cadde de hafif bi ara gazıyla geçsen manitalar bakışlarıyla motoru ve seni yerler artık :D
ve aytekin kardeşim sana artık söleyecek bi kelime daha bulamıorum yani helal olsun .......
o kadar güçsüz bi alette inanılmaz şeylere yapıosun bravo kardeşim işte motor aşkı başka söze ne hacet ve bide bizim gibi çömezleri bilgilendirdiğin için Allah razı olsun yüreğine sağlık.......
son olarak arkadaşlar yazıyı bitirmeden bi konu açayım dedim geçen hafta moto gp vardı onun hakkında hiç kimseler yorum yapmamış yani istanbul park'a giden oldumu orası tam bir motor karnavlı tadındaydı... her cins motor vardı... beni en mutlu eden görüntü ise bi zealsuncu grup geldi 5-6 kişilerdi ve bi anda ilgiler onların motorlara yöneldi çok gzl bişiydi keşke bende almış olsaydım dedim içimden.....
off off neyse ben daha fazla motor hasretiyle yanan yüreğimi sızlatmadan yazıyı bitirim hepiniz kendinize ii bakın Allahın selamati üzerinizde olsun.......
[B][COLOR="Red"] BaYbArS [/COLOR][/B] ::coool::
eyvallah arkadaslar sagolun sızın olumlu yorumlarınız benı dahada mutlu etti.rengi değiştirdim,hava filtresinide değiştirmiştim.sıra su ön zincir dişlisiyle para ayarlayıp bir performans egzosa geldi onlarda kısmet bakalım.ön dişliyi denemek için alıcam bizim motorların bence torku bayagı iyi ben bir büyük dişliyi kaldırabilir hem motorunda biraz rahatlıyacagına inanıyorum baktım kotu bir performans sergilerse tekrar orjinale dönerim)
aytekin kardesım sen daha once dişli buyutmekle ılgılı birseyler yazmıstın denemismiydin deniyecemmi demiştin hatırlıyamadım.bir bilgi tazelermisin))forumumuz okadar saglam olduki (yani kapsamlı) bazen yazdıgını bıldıgım seylerı bulamıorum)))
tanselozturk kardesım hanı bana sele yukseklıgını olcup yazacaktın...
hımmmmmmm bozusuruz bak ona gore saygılar....
BiRi TeKNoLoJiYi DuRDuRSuN..!
EVREKA arkadaslar sonunda buldum bu motordaki şeytan tüyünün nereden geldiğini...az önce farkettimde zs200 gs de cok hoş bi yamaha tdm850 havası var...onden arkadan bıraz daha yukseltilse daha bır benzeyecek sanırım...allah kısmet ederde alırsam ınsallah ilk işim biraz daha makyajla tdm850 ye benzetmek...sanki yani bence zs ye,race havasından daha cok yakısıyor hafıf
bı enduro esintisi vermek...heleki zamanında ağzımızın suyu akarak baktıgımız gumus sarı rengine benzetilse yemede yanında yat walla...becerebilirsem resim eklicem...formlarda acemiyimde hatta bu ilk
bu arada bunun altına tansel arkadasımızda kendi motorunun resmını eklese daha belırgın anlasılabılırdı benzerlık.(motoru boyatmıssın hem merak edenler vardır mutlaka ben yıne kıskanıcam ama )herkese selamlar saygılar...
acayüp kardşeim öncelikle resmi araştırıp koyduğun için saolasın ama yamahada olsa zealsundaki bi albeni duygusunu ben bu alette göremedim hem race havasıda pek yok dimi ben motor konusunda daha yeni yeni bişiler kapmya çalışıom sizin gibi değerli arkadaşlar sayesinde.........
benim bi çömez olarak görüşüm dış görünüş olarak zealsun daha sağlam duruo...hatta şu alt grenaj olayıda yapılsa yemede yanında yat olayı koparır valla..... .
canım kardeşlerim hem kesemize uygun hemde kılası var daha ne olsun ama hala benim gibi alamayan arkadaşlarda var
bu arada benim avatarımdaki resmide koymak istiorum foruma ama nsl yapıcam bi bilgilendirici kardeşimiz sölerse i olur çünkü bu motoru ben foto shopla kırmızı şeytana çevirdim bakalım beyenicekmisiniz.....
sevgiler zealsuncu kardeşlerim........
[B][COLOR="Red"] BaYbArS [/COLOR][/B] ::coool::
Tansel selamlar;
Bu arada yazmayı unutmuşum, motorunun rengi çok hoş olmuş, Allah nazarlardan saklasın
Dişli konusuna gelince; kendi orjinal dişlisi 15T, yani 15 diş. Ben önce 16T sonra da 17T takıp denedim ve orjinaline dönmek zorunda kaldım. Kaldım diyorum çünki iyi kalitede 16T bulamayınca orjinalini geri taktım. Honda titan dişlileri ölçü olarak uyuyor ama malzemesi yumuşak olanlar iki günde dümdüz oluyor. 17T ile 4. ve 5. vites bitmek bilmiyor, motorun seriliği çok azalıyor. Güç modifiyesi olmadan zor derim. Fakat 16T bilhassa tek kişi kullananlar için iyi diyebilirim, hem benzin tüketimi hemde son hız açısından rahat olur. Şu son ince ayarlarımı yaptırdıktan sonra tekrar 16T ve 17T deneyip birinde karar kılacağım, benim makina oldukça torklandı nasıl olsa.
İyi Sürüşler...
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
Aytekin kardeş yardımın için teşekkür ederim.
Tecrubelerinize dayanarak bir sorum daha olacak benim sağ aynada bir problem yok fakat sol aynayı ayarlamama rağmen yolu hic görmüyorum. Sizde herhangi bir ayna problemi var mı?
Bu arada Asi_çocuq sele yüksekliği 84cm
arkadaslar bugun cok sevınclıyım vala bu gece uyuyamam bır adres aldım bakalım herkez dua etsın ve granaj dıorum ben buldum orjınal tabı resım ıstedım onu beklıyorum veya dayanamayıp olsuda yopraktan olsun deyıp gonder derım bmotorumun ustunde resım gonderırım ) nasıp dua edın ha
SİNOP _ RÜZGAR HERGÜN ÖZÜR DİLESEDE DAL KIRILDI ARTIK
kardesım kusura bakma ya ben zongshen de yazıodur diyince sana olcmeyi unuttum en gec yarın yazmıs olurum.
sagol aytekın begendıgıne sevındım.
valla bu soledıklerın cok ıyı oldu bende sımdı 16T arastırmasına gırınce kesın banada titanınkını verirlerdi.ozaman baska bır marka model bir motorunkını bulmam gerekicek acıkcası 17T dişliye girmeyi düşünmüorum en azından benim motorum 17 T yi kaldırmaz şimdilik)ama su 16T yi bulup deniycem sagol kardesım verıgın bilgiler için( bu arada ben genelde motora zaten tek biniyorum
arkamda artcı olmasını sevmiorum fazla)bide 63 kıloyum zaten fazla yormam motorumu)))
torku arttırmak için neler yaptın yada aklında baska ne var ben acık hava fıltresı taktım birtek bujısını iridyum yapıcam buji piposuna pek guvenmıorum onu deiştiricem.kısacası su atesleme sıstemını bı elden gecırıcem.ılerde para olursada saglam bi egzos
cok cok tesekkurler jesus27 tanselozturk'ten once davrandın ama tansel senden de sevap baklıyorum yani
önemli degıl tansel kardesım olur boyle şeyler bosver kafanı yorma...
peki size gore ZS200GS benım altımda nasıl durur. bıraz buyuk duracak bılıyorum ama sızler ne dersınız.
boy1.70 70kg
BiRi TeKNoLoJiYi DuRDuRSuN..!
ASİ COCUG KARDEŞİM SENİN BOYUN ZEALSUN İÇİN MÜKEMMEL BENCE NEDEN DİYECEKSİN BİLİORUM ŞÖLE SÖLİYİM BEN 1.93 BOY 80 KİLO YANİ ALTIMDA CBR 125 GİBİ KALIO BİRAZCIK DAHA ALAMADIM AMA AKBULUT YETKİLİ SERVİSİNDE BİNDİM ... YANİ BOYUNUN UZUN OLMASIDA O KADAR İİ BİŞİ DEĞİL AMA GENEDE NE OLURSA OLSUN ZEALSUNA BİTTİM........
BOYUM 2 BUCUK METREDE OLSA ÇOK TATLI Bİ MOTOR YA Bİ CEZBEDİCİ GÜZELLİĞİ var DAHA ÖNCEDENDE DEDİĞİM GİBİ FAZLA SÜRAT YAPMAYI SEVMİOSAN BU MOTORA HAFİF Bİ MODİFİYE (MODİFİYEDEN KASTIM ALT GRENAJ BİDE BOYA) SÜPER BİŞİ OLUP ÇIKAR............
AYTEKİN KARDEŞİMDE SANIRIM UZUN BOYLUYDU 1.80 CİVARINDA O DAHA İİ BİLİR GERÇİ AMA PARAN VARSA HİÇ KAÇIRMA DERİM...
PARAN YOKSADA 1000 YTL PEŞİNAT VER 250.00 X 12 AY TAKSİTLE ALABİLİRSİN......... BEN ONU YAPMAYA ÇALIŞIORUM Bİ YANDANDA EHLİYETİ ALMAYA ÇALIŞIORUM.........
ŞİMDİDEN HAYIRLISI OLSUN KARDEŞİM.....YENİ ALACAKLAR İÇİNDE..... ALLAH KAZALARDAN BELALARDAN KORUSUN TÜM MOTORCU KARDEŞLERİMİZİ.........
[B][COLOR="Red"] BaYbArS [/COLOR][/B] ::coool::
Hah haay, forum coştu yine. Ne zaman açsam yeni postlar görüyorum. Allah nazarlardan saklasın.
Ayrıca yine boy kilo oranlamasına dair soru işaretleri görüyorum. İşte merak edenlere 1.80cm ve 80kg civarı olan benim motorla olan orantım.
http://www.bikepics.com/pictures/666986/
http://www.bikepics.com/pictures/667857/
Ayrıca karizma da tamamdır yani
Bu arada tansel kardeşim, honda titanın dişlisinin iyi çelikten yapılmışı olabilir ama yumuşak malzemeden yapılmışını alma. İyisini bulursan uyumlu marka-model parçası için benide bilgilendir, bu aralar işlerim yoğun ve tembelliğim üzerimde :D
İyi Sürüşler...
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
eyvallah cok tesekkur ederım bılgılerınız ıcın baybars_tas aytekin saolun...
bir de bir sey dusunuyorum motorda sızlerle paylasayım belkı daha ıyı fıkır verebılırsınız....
sınyal lambalarını grenaja gomdurmeyı dusunuyorum arkadaslar sızce nasıl olur???
hangı motorda gordum bılmıyorum ama galıba kanuni racer200 idi muthıs durmus gercekten. 200GS de oldugu gıbı kaputtan fırlamıs parca gıbı durması bı acaiy gorunuyor gozume, siz ne dersınız bu fıkrıme???¿
BiRi TeKNoLoJiYi DuRDuRSuN..!
http://www.bikepics.com/pictures/702364/
Bu linkten sinyalin nasıl durduğuna bakabilirsin.
Motora hakimsen bence görüntüsü daha güzel olur, uygula. Yalnız şunu unutma ben motoru 30Km/h hızla sağa yatırdım. yaklaşık 5 metre kadar kaydı sadece egzoz kelepçesi ve sağ ön sinyalin altı çizildi. Ön sinyaller motor yan yatıgı zaman bükülerek asfalta ilk sürten kısım oluyor ve onun üstünde motor kayıyor. grenajda cizik bile olmadı ve sinyal hala sapasağlam, adamlar boşuna o şekilde yapmamışlar bi bildikleri var bence..
arkadaşlar slm ara sıra topiğinize bakıyorum dolanıyorum çengelköylü ark harbı güzel boya cekmişim çok yakışmış harbı beğendim yani.kendi motorumdan sonra japona geçmeyi düşünüyorum fakat bu motor bazen aklımı çeliyor hem 2. eli ucuz hemde hoşuma gidiyor.bazen şeytan diyor al bunu sıyaha boyat simsiyah sizde yakışırmı? ondan sonra zenon yap artı performans egsoz taktır zincir ön dişliyi değiştir sizce nasıl bir fikir olur? artı periyodik bakımlarını yaptırdıktan sonra sorun çıkartırmı? şimdiden tsk ederim vericeğiniz bilgilere..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)