Selam aytekin,modifiye için gerekli kişilerle yazıştığını söylüyosun,en kısa zamanda öğrenip bizlerede bilgi verirsen seviniriz.Resimlerdeki motorlar mükemmel görünüyorlar umarım bizimkilerde böyle olur.Hepiniz motorunuzun üzerinde kalın.
Selam aytekin,modifiye için gerekli kişilerle yazıştığını söylüyosun,en kısa zamanda öğrenip bizlerede bilgi verirsen seviniriz.Resimlerdeki motorlar mükemmel görünüyorlar umarım bizimkilerde böyle olur.Hepiniz motorunuzun üzerinde kalın.
Süper olmuş ya bu gs200sportlar.Valla hevesim arttı bu motora karşı zaten.Çok kalın oturaklı bir yapısı var.yeni grenajlar ile çok daha şık olmuş.bu arada ilk iki resimdeki farlar ile birlikte kafa grenajı ile gövde grenajları muhteşem olmuş.Ama sanırım çok büyük masraf gerektiriyordur bu işler.Neyse mükemmel olmuş.Ama motor modifiyeleri ile birlikte bu modifiyeler motoru bir başka yapar.Gerçekten hakkını vermek gerek mükemmel olmuş ya.
AKIN FİDAN
aytekıncım adamalar yapıyor..bende hayırlısı ile bir alayım...beraber baslarız
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
Daha maliyet araştırmalarına başlayamadım, birde şimdi çok para ister ustalar sezon diye. Kışın işler azalsın ufaktan fiyatlar düşsün grenaj kolay. Hafif kafadan kırık bir polyester ustası buldukmu hayabusa bile oturtur bizim motorların şasesine. Kuyruk kaldırmayla ön çatal düşürme işinin peşindeyim şimdi, maliyeti en düşük olanlar onlar. Gerekli parçaların çizimini bitirip bi tornacıya yaptırayım, uyguladıktan sonra yayınlarım burada. Hepimiz kuyruklar havada gezeriz
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
Ya arkadaşlar şu zs200gs yi bulamadım bi türlü bayilerde forumu okuyan izmirli arkadaşlar varmı bilen falan varmı motorun şu bulunduğu bir bayi izmirde?bana ayrdımcı olursanız sevinirim...
........Lastiği yak ama ruhunu asla........
http://www.bikepics.com/pictures/651075/
Arkadaslar yurt dışından güzel bir resim.Muhteşem duruyor...Bu arada son sayfalara gelemdim okuyorum 35.sayfadayım daha...
AKIN FİDAN
Serkan abi hayırdır foruma girmişin motoru nasıl bırakabildin
15 gündür beklemedeyim...haftayada gelmezse artık yaz bitecek:(((
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
yeni gelecek motorların içinde 250 cc de warmıs polenmotor öyle dedi
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
Arkadaşlar hayırlısıyla dün itibariyle motoru aldım bugün bindim bayağı gerçekten harika bi motor görünüşü falan resimlerdeki gibi değil yakından canlı bakınca insan gerçekten bi hoş oluyo neyse aldım sonunda..Aytekin bişey soracam motorun ayaklıkları yani fren ve vites pedallarının olduğu yerdeki benim ayaklarımı koyacağım yerler çok gevşek
ayağı mı harif geri çekmem geri kapanmasına neden oluyo pasoluda değil nası sıkıştıracam onu bilemedim?Bide benzin olarak kurşunsuz kullanıyoruz demi?Sen hangisinden kullanıyosun ben petrol ofisinden 95 oktan kurşunsuz alsam ne dersin iyimidir?
........Lastiği yak ama ruhunu asla........
Şu sizin kasalar var ya 30-35 hp yi kaldırır rahatça.Bir kaç yer de gördüm benim 500 lük kadar nerede ise
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
Hayırlı olsun kardeşim güle güle bin ama dikkat et oturuş tarzı falan adamı gaza getiriyor sakın kanma. Motoru kullanırken 6000-7000 deviri geçmemeye çalış, her viteste de aynı devirleri göster. Motor şimdi çok sıkıdır ve ayarsızdır, ister bir süre idare edip 800km bakımında ayarlat ayaklıkları istersen uğra servise iki dakkada baksınlar. Ben yan ayaklığın üzerindeki kaynaklı demirleri kestim vites kolunu aşağı alamıyorum diye, keza fren pedalını da maksimum derecede aşağı aldım, kendi anatomik yapıma göre ayarlıyorum, sende o şekilde yaparsın. Benzin olarak başlarda 98 oktan kullandım baktım ki çok fark yok 95 kullanmaya başladım. O iş kafana göre ben bi 95 bi 98 yalama ettim motoru, yakında mazot koyacam onla bile gidecek
Abi selamlar;
Walla dediğin gibi şöyle kazara biyerlerden falan bulabilsek çift silindir 400-500cc bi ciğer, tak diye koyacan üzerine ama nerde bizde o şans. Hafif bir iki hareketle 160 arka lastik falan da takılabiliyor, o zaman tadından yenmez herhalde
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
Kapak taşlanıp,kompresyon 11-12/1 lere çıksa,Zannedersem hava soğutmalı,uygun gömlek ve piston çakılıp eksantrikle de oynanıp arka dişli karbüratör performans filtre buji avans vs ufak tefek masrafı kaldırır.
Büyük ihtimalle parçalar ucuzdur japonlara göre.
Olmazsa geri de dönülebilir
Yağ pompası varsa basıncı yükseltilir. En az %50 artış sağlanabilir.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
ihtiyar abi sende al bitane bundan modifiye yaparsın valla çok güzel modifiye oluo daha bozulan motor yok kimse sevmio çin die ama amerikada bile satılıyor...
herkese selam arkadaşlar.
sport türane başlamak için cbr 125 düşünüyorum ama ona fiyat olarak uluşamazsam diye bence en yakışıklı ve kaliteli gördüğüm 200 gs yi incelemeye ve topiği takibe başladım.
dün bayide fiyatını sordum 2.900 YTL peşin 3.300 YTL vadeli dediler. hem illaki biraz da pazarlık payları da varmış.
hemek ikinci el sitelerine baktım ama o da ne istenen fiyatlar 2800 2900 YTL. en uygunu 2550 YTL idi ki bence o da uygun olmaktan çoook uzak.
Sizce 200 gs'nin mantıklı 2. el piyasası nedir ?
selamlar...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
ya millet bende bu motordan etkilendim dorusu topike girdim fotolar güzel ama polenmotorun sitesinde fotograf yok uyuz oldum bu motorun sıfır fotografları varmı elinize sitedekileri gördüm onnar yurt dışı fotolar bze göre deil bide sizce ilk defa motor kkullanacak birine göre nasıl gider bunun 200 yada 250 lik motoru
Bişnev in ney çün şikâyet mîküned, Ez cüdâyîhâ hikâyet mîküned...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)