bakın ben tarafsız bi görgü şahidi olarak ve olayın tüm aşamalarını birebir gören bilen bi gs200 kullanıcısı olarak yazayım.
eczacı Hakan beyin motoru ciddi bi arıza yaptı. tamam bence de üretim hatası olabilir şu olabilir bu olabilir hemen markayı kötülemek markayı suçlamak olmaz. sonuçta bi çok arkadaş motordan memnunuz bi şanssızlık olmuş. olayın bu boyutu tamam.
sonrasında olması gerektiği gibi garanti prosedünü devreye girdi o da tamam. ancak adananın verdiği cevap parçayı garantiden temin ederiz ama işçiliğe karışmayız. böyle bişey olamaz bu konuda lütfen savunmacı yaklaşmayın bunu kabullenemem.
hadi bu vartoda atlatıldı, polen motor çıkan parçaları incelemek için istedi. bakın bunu anlarım mantıklı, kötüniyetli servisler olabilir. parçalar adanaya kargolandı incelediler inceleme epey uzun sürdü hadi onu da anladım olabilir dedim.
ama bugün GARANTİ kapsamında değişecek parçalar kargodan geldi. beraber gidip baktık işte fotolar ortada, çıkma piston silindir göndermişler.
işte bu da kabullenilemeyecek bi şey. ister çin olsun ister bilmem ne motorlu taşıt ithalatı yapan bi şirket garanti kapsamında değişecek diye ÇIKMA parça gönderemez gönderirse yanlış yapmış olur.
burda eczaci Hakan beyin şikayeti motor değil bu servis sıkıntısı sadece yoksa doğru düzgün kullanma şansı bile olmadı serzenişi bundan kaynaklanıyor.
yoksa seviyoruz Zealsunu