Mondial 150kn Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Haziran 2010, 11:30
#101
KAFsinKAF adlı üyeden alıntı
Evet uzun yolda ortalama 80km de 85 krşa düşüyor. Son sürat 105 i geçmiyor ben de ama. Herkes 120 yi gördüğünü söylüyor. Hız meraklısı değilim ama neden olabilir ? 3100 kmdeyim.
merhaba. 80 km. değil 100 km.de 85 kr. yakmalı. sizinki biraz fazla..Tabii bu kullanım tarzına göre de değişir..Benim tavsiyem öndişliyi büyüt. yani 16T dişli tak.NGK buji kullan.Böylelikle hem titreşim nispeten azalır hem de son hızın 5-10km. artar.yalnız bişey daha söyleyeyim bu motorlardan çok da süper performans beklemek pek doğru değil yapabilecekleri maksimum çok zorlasan işte bu.. bu da zaten son gücünü harcayarak yapabildiği,sınırı bu kadar..Yaptım diyenlerin hayal güçleri çok geniş, açıkcası palavraları bol..
Reklamlar
-
13 Haziran 2010, 22:10
#102
Dişliyi 16 yaptım zaten ustad.Buji sadece başlangıçta etkili değil mi ? yani performansa bi katkısı olur mu ki ? nese bi de yağ değişimi yapayım belki artış olur.2400 de aldım 700 km yaptım bi castrol koyayım bi de dediğiniz bujiden takarım. Birde bazen pıst dio sanki hava kaçırıo gibi sonra stop edio motor; bu sibop ayarı istediğinin bir göstergesimidir?
-
19 Haziran 2010, 09:19
#103
Bİr de 2500 km de aldım 3500 oldu yağ değişimi ne zaman yapmalıyım ? kaç km de bir ?
-
21 Haziran 2010, 11:10
#104
KAFsinKAF adlı üyeden alıntı
Bİr de 2500 km de aldım 3500 oldu yağ değişimi ne zaman yapmalıyım ? kaç km de bir ?
Yağ değişimini her 2.000 km.yaparsanız çok iyi olur. Yazın sıcaklarda 15-50 Shell tam sentetik yağ kullanmanızı tavsiye ederim. Kışın 10- 40 iyidir..
-
09 Temmuz 2010, 00:19
#105
-
30 Temmuz 2010, 00:57
#106
çok memnunum
iyiki 150 kn almışım hem fiyatı uygun hemde beklediğimden çok iyi çıktı...rampaları 2 kişi keçi gibi tırmanıyor yakıtı çok düşük çok memnun kaldım ............
-
03 Ağustos 2010, 01:31
#107
motor hem seri hem gçlü çekişiyle yeterl derecede insanı tatmin ediyor özelliklede fren sistemi çok güçlü ön fren ayak feren sistemi yetmediği yerde motor fren derken harika bir tutuş sistemi var bu paraya alına bilecek en iyi motorlardan diye düşünüyorum....en azından gerek çekiş gücü gerekse son hızlanmada kendi rakiplerinden önde diye düşünüyorum benim görüşüm bu çünkü hemen hemen her markanın 150 ve 125 cc lerini tekten bu pazar karşılaştırma fırsatım oldu uzun yolada ve otobanda ....hem rampada hwmde düzde açıkcası geçen olmadı kn yi.. oynanmamış orjınal helideydi tüm motorsikletler örneğin kanuni 125 breton,mondial 125 uag,bisan 125 ve küba 150 t modeli ama hem rampada hemde düzde geçen olamdı kn yi artı süsbansiyon diğerlerine göre daha rahat bu motorda birde yakıtta uag ile kafa kafaya kaldı diye bilrim ....
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
-
03 Ağustos 2010, 02:26
#108
150kn
bu motoru kım ıcat ettı 150 KN KIMSEYE TAVSIYE ETMEM adında meymenet olmayan motor ılk motorum 250 mct ıkıncısı 125mt sonuncusu 150 kn evet kn anlatayım vıraj alma kabılıyet vasat vıtes gecırmede sıkıntısı 1-2-2-3 arası takılmaları var 14300 de depo catlattı arka fren sıstemını dagıttı cukura gır jantları yamulur yok bole bı alet 90 vurun zangır zangır tıtrer koruma demırını kırar o tıtresım plastık kaportaların baglantıları kopar kafa granajı da dahıl allah dusmanıma kn 150 nasıp etmesın gerısı sıze kalmıs
-
03 Ağustos 2010, 02:29
#109
exali0101 adlı üyeden alıntı
motor hem seri hem gçlü çekişiyle yeterl derecede insanı tatmin ediyor özelliklede fren sistemi çok güçlü ön fren ayak feren sistemi yetmediği yerde motor fren derken harika bir tutuş sistemi var bu paraya alına bilecek en iyi motorlardan diye düşünüyorum....en azından gerek çekiş gücü gerekse son hızlanmada kendi rakiplerinden önde diye düşünüyorum benim görüşüm bu çünkü hemen hemen her markanın 150 ve 125 cc lerini tekten bu pazar karşılaştırma fırsatım oldu uzun yolada ve otobanda ....hem rampada hwmde düzde açıkcası geçen olmadı kn yi.. oynanmamış orjınal helideydi tüm motorsikletler örneğin kanuni 125 breton,mondial 125 uag,bisan 125 ve küba 150 t modeli ama hem rampada hemde düzde geçen olamdı kn yi artı süsbansiyon diğerlerine göre daha rahat bu motorda birde yakıtta uag ile kafa kafaya kaldı diye bilrim ....
Apache bunu çiğ çiğ yer.
-
06 Ağustos 2010, 01:31
#110
yaptığımız yarışta tvs yoktu ama ybr yi çiğ çiğ yediği bir gerçek her açıdan yer yani sen tek kişi ybr sür ben 2 kişi kn yinede ybr yi yer kardeşim bin defa denediğim olay ama tvs ile denemedim bir şey diyemem............
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
-
06 Ağustos 2010, 02:13
#111
exali0101 adlı üyeden alıntı
yaptığımız yarışta tvs yoktu ama ybr yi çiğ çiğ yediği bir gerçek her açıdan yer yani sen tek kişi ybr sür ben 2 kişi kn yinede ybr yi yer kardeşim bin defa denediğim olay ama tvs ile denemedim bir şey diyemem............
2004 sonrasına bişi demem ama 2004 ybr de bunu yer
-
29 Ağustos 2010, 23:36
#112
exali0101 adlı üyeden alıntı
yaptığımız yarışta tvs yoktu ama ybr yi çiğ çiğ yediği bir gerçek her açıdan yer yani sen tek kişi ybr sür ben 2 kişi kn yinede ybr yi yer kardeşim bin defa denediğim olay ama tvs ile denemedim bir şey diyemem............
tvs acayip bi makina bence ya ybr den iyi hem şu ybr yi neden bukadr büyütüyolar ya benim amca oğlunda hunter 125 var inanmacanız ama 140 km tek kişii önemli olan motorun içiii dışı deyil
-
29 Ağustos 2010, 23:57
#113
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
-
23 Eylül 2010, 01:13
#114
titreşim
arkadaşlar ön dişliyi 17 yaptım titreşim 90 km de biraz kaldı fakat devir saati 9000 nigeçtimi sürat 100 km oluyor titreşim kesiliyor daha bassan gidecek fakat ben gaz kesiyorum hemde iki kişi .......şimdi öndişliyi 18 veya 19 yapıp deneyeceğim.. yine yazarım...
-
24 Eylül 2010, 13:49
#115
vedatkavak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ön dişliyi 17 yaptım titreşim 90 km de biraz kaldı fakat devir saati 9000 nigeçtimi sürat 100 km oluyor titreşim kesiliyor daha bassan gidecek fakat ben gaz kesiyorum hemde iki kişi .......şimdi öndişliyi 18 veya 19 yapıp deneyeceğim.. yine yazarım...
merakla bekliyorum
BEN DEGİL,BİZ DİYE ÇIKTIK BU YOLA
-
24 Eylül 2010, 20:10
#116
slm arkadaşlar siteye yeni üye oldum kn150 aldım bende 3 ay önce çok seri ve kuvvetli motor fakat hem çabuk devirleniyor hemde çok titriyordu titreme yüzüne zararına satmayı bile düşündüm sonra bi arkadaş ön dişliyi değiştirmemi söyledi gidip değiştirdim çok bi masrafıda olmuyor emin olun motorun hayatı değişti diyebilirim titreme hiç yok gibi ,tabi çin malı azda olasa hepsinde oluyor.motor şimdi çokdaha hızlı kullanımı kolay inanın viteslerin geçişi bile değişti rahat bi makina oldu vazgeçtim satmaktan süper diyebilirim fakat biraz çekişten düşüyor iki kişi binince farkediliyor tek kşi istediğin yeri çok rahat çıkıyor iki kişide çıkıyor da biraz aşağdan kaptırman gerekiyor olsun inanın bana çok değişti motor hemen değişin dişliyi rahat rahat binin
-
04 Aralık 2010, 23:04
#117
zabun46 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar siteye yeni üye oldum kn150 aldım bende 3 ay önce çok seri ve kuvvetli motor fakat hem çabuk devirleniyor hemde çok titriyordu titreme yüzüne zararına satmayı bile düşündüm sonra bi arkadaş ön dişliyi değiştirmemi söyledi gidip değiştirdim çok bi masrafıda olmuyor emin olun motorun hayatı değişti diyebilirim titreme hiç yok gibi ,tabi çin malı azda olasa hepsinde oluyor.motor şimdi çokdaha hızlı kullanımı kolay inanın viteslerin geçişi bile değişti rahat bi makina oldu vazgeçtim satmaktan süper diyebilirim fakat biraz çekişten düşüyor iki kişi binince farkediliyor tek kşi istediğin yeri çok rahat çıkıyor iki kişide çıkıyor da biraz aşağdan kaptırman gerekiyor olsun inanın bana çok değişti motor hemen değişin dişliyi rahat rahat binin
arkadaş çok haklı birde vidalarını iyice sıktırırsanız titreme gerçektende bayagı azalıyor tamam tamamen yok olmuyor ama ilk aldığınız halinden çok daha konforlu ve atak hızlı bir makina oluyor....birde orjinali gibi hemen devir almıyor ve her viteste maksimum düzeyden kendini yırtana kadar hızlanıyor ... sadece 10 ytl ye motorun konforu ve performansı artıyor...
mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:
-
13 Aralık 2010, 00:36
#118
dişli değişimi
Arkadaşlar ben ön dişliyi 15 den 17 ye büyüttum arka dişliyide 43 de 40 a düşürdüm süper oldu titreme yok vites araları çok güzel uzatıyor sürat arttı tabi rampalarda 5 inci vites yerine 4 ile çıkıyorsunuz fakat sürat yine aynı... aşağıdaki adresten göre bilirsiniz http://www.eskisehirenduro.com/forum...927#post_57927
-
19 Aralık 2010, 16:46
#119
Merhaba arkadaşlar bende yarı mondial 150kn kulanıcısıyım artık. babamın motorudur. SS'e çok rahatsız bir oturuş pozisyonu var çok dik hiç rahat edemedim :D Rolantisi çok sessiz ve titreşimsiz. Karbüratörlü olması bir eksi 2006 model bizimki si. Yağmurdan dolayı hız yapamadım ama 60kmyi çabucak görüyor Derbiye göre baya bir uslu Arka fren bana biraz garip geldi fotoğrafını çekmem gerekirdi unuttum. Ama ayağımın altında durmuyor biraz yuarı kaldırmam gerekiyor ayağımı ve fazla bir boşluk var.
Sorum şu ki pegler ile fren pedalı aynı seviyede mi durmalı yoksa aşağıda mı (bizimkisi yukarıda)
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
-
21 Aralık 2010, 01:14
#120
Aynı hizada veya 1 cm aşağıda olursa daha iyi olur frene basmak için ayağını kaldırmana gerek kalmaz frenleme zamanın kısalmış olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler