Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 SonuncuSonuncu

Mondial 150kn Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101
    Koparal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2009
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Jawa 250 cc - Vespa PX 200
    Alıntı KAFsinKAF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet uzun yolda ortalama 80km de 85 krşa düşüyor. Son sürat 105 i geçmiyor ben de ama. Herkes 120 yi gördüğünü söylüyor. Hız meraklısı değilim ama neden olabilir ? 3100 kmdeyim.


    merhaba. 80 km. değil 100 km.de 85 kr. yakmalı. sizinki biraz fazla..Tabii bu kullanım tarzına göre de değişir..Benim tavsiyem öndişliyi büyüt. yani 16T dişli tak.NGK buji kullan.Böylelikle hem titreşim nispeten azalır hem de son hızın 5-10km. artar.yalnız bişey daha söyleyeyim bu motorlardan çok da süper performans beklemek pek doğru değil yapabilecekleri maksimum çok zorlasan işte bu.. bu da zaten son gücünü harcayarak yapabildiği,sınırı bu kadar..Yaptım diyenlerin hayal güçleri çok geniş, açıkcası palavraları bol..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Dişliyi 16 yaptım zaten ustad.Buji sadece başlangıçta etkili değil mi ? yani performansa bi katkısı olur mu ki ? nese bi de yağ değişimi yapayım belki artış olur.2400 de aldım 700 km yaptım bi castrol koyayım bi de dediğiniz bujiden takarım. Birde bazen pıst dio sanki hava kaçırıo gibi sonra stop edio motor; bu sibop ayarı istediğinin bir göstergesimidir?

  3. #103

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Bİr de 2500 km de aldım 3500 oldu yağ değişimi ne zaman yapmalıyım ? kaç km de bir ?

  4. #104
    Koparal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2009
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Jawa 250 cc - Vespa PX 200
    Alıntı KAFsinKAF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bİr de 2500 km de aldım 3500 oldu yağ değişimi ne zaman yapmalıyım ? kaç km de bir ?

    Yağ değişimini her 2.000 km.yaparsanız çok iyi olur. Yazın sıcaklarda 15-50 Shell tam sentetik yağ kullanmanızı tavsiye ederim. Kışın 10- 40 iyidir..

  5. #105

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    motor gerçektede kaliteli çıktı zaten bu ikinci mondial motorum ilkini hala kullanıyorum 60000 km devirdi öyle yolda bırakacak kadarda arıza çıkarmadı ....kurye olduğumdan hiç burmadan çalışıyor çünkü
    kn yi alalı 7 ay oldu çok şükür buda iyi çıktı 2000 km de bunla fazla gezmiyorum ama gerçekten hızlanması ve çekiş gücü gerçektn diğer 150 cc modellerine göre daha iyi...yanlız bu motorlarda herşeyden önemlisi yağ bakımını aksatmamak ve temizliğine öne vermek gerisi hikaye ....birde titreşim olayı diyorlar doğrudur ama onunda çaresi var özelliklede sıfır alacak arkadaşlara tavsiyem motoru servisten telim almadan ön ce ön dişliyi 17 lik dişli ile değiştirin hem servis adı altında yapılmış olur hem titreşim %50 azalır ve motorun çekişi ve son hızı azda olsa artacaktır.....







    bunlar ilk aldıktan sonraki durumu şimdi birazdaha modifiye edildi sadece görsel açıdan ama......
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  6. #106
    vedatkavak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    cbf 250

    çok memnunum

    iyiki 150 kn almışım hem fiyatı uygun hemde beklediğimden çok iyi çıktı...rampaları 2 kişi keçi gibi tırmanıyor yakıtı çok düşük çok memnun kaldım ............

  7. #107

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    motor hem seri hem gçlü çekişiyle yeterl derecede insanı tatmin ediyor özelliklede fren sistemi çok güçlü ön fren ayak feren sistemi yetmediği yerde motor fren derken harika bir tutuş sistemi var bu paraya alına bilecek en iyi motorlardan diye düşünüyorum....en azından gerek çekiş gücü gerekse son hızlanmada kendi rakiplerinden önde diye düşünüyorum benim görüşüm bu çünkü hemen hemen her markanın 150 ve 125 cc lerini tekten bu pazar karşılaştırma fırsatım oldu uzun yolada ve otobanda ....hem rampada hwmde düzde açıkcası geçen olmadı kn yi.. oynanmamış orjınal helideydi tüm motorsikletler örneğin kanuni 125 breton,mondial 125 uag,bisan 125 ve küba 150 t modeli ama hem rampada hemde düzde geçen olamdı kn yi artı süsbansiyon diğerlerine göre daha rahat bu motorda birde yakıtta uag ile kafa kafaya kaldı diye bilrim ....
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  8. #108
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU

    150kn

    bu motoru kım ıcat ettı 150 KN KIMSEYE TAVSIYE ETMEM adında meymenet olmayan motor ılk motorum 250 mct ıkıncısı 125mt sonuncusu 150 kn evet kn anlatayım vıraj alma kabılıyet vasat vıtes gecırmede sıkıntısı 1-2-2-3 arası takılmaları var 14300 de depo catlattı arka fren sıstemını dagıttı cukura gır jantları yamulur yok bole bı alet 90 vurun zangır zangır tıtrer koruma demırını kırar o tıtresım plastık kaportaların baglantıları kopar kafa granajı da dahıl allah dusmanıma kn 150 nasıp etmesın gerısı sıze kalmıs

  9. #109
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı exali0101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor hem seri hem gçlü çekişiyle yeterl derecede insanı tatmin ediyor özelliklede fren sistemi çok güçlü ön fren ayak feren sistemi yetmediği yerde motor fren derken harika bir tutuş sistemi var bu paraya alına bilecek en iyi motorlardan diye düşünüyorum....en azından gerek çekiş gücü gerekse son hızlanmada kendi rakiplerinden önde diye düşünüyorum benim görüşüm bu çünkü hemen hemen her markanın 150 ve 125 cc lerini tekten bu pazar karşılaştırma fırsatım oldu uzun yolada ve otobanda ....hem rampada hwmde düzde açıkcası geçen olmadı kn yi.. oynanmamış orjınal helideydi tüm motorsikletler örneğin kanuni 125 breton,mondial 125 uag,bisan 125 ve küba 150 t modeli ama hem rampada hemde düzde geçen olamdı kn yi artı süsbansiyon diğerlerine göre daha rahat bu motorda birde yakıtta uag ile kafa kafaya kaldı diye bilrim ....


    Apache bunu çiğ çiğ yer.
    HONDA

  10. #110

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    yaptığımız yarışta tvs yoktu ama ybr yi çiğ çiğ yediği bir gerçek her açıdan yer yani sen tek kişi ybr sür ben 2 kişi kn yinede ybr yi yer kardeşim bin defa denediğim olay ama tvs ile denemedim bir şey diyemem............
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  11. #111
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı exali0101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaptığımız yarışta tvs yoktu ama ybr yi çiğ çiğ yediği bir gerçek her açıdan yer yani sen tek kişi ybr sür ben 2 kişi kn yinede ybr yi yer kardeşim bin defa denediğim olay ama tvs ile denemedim bir şey diyemem............

    2004 sonrasına bişi demem ama 2004 ybr de bunu yer
    HONDA

  12. #112

    Üyelik
    17 Ağustos 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    Alıntı exali0101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaptığımız yarışta tvs yoktu ama ybr yi çiğ çiğ yediği bir gerçek her açıdan yer yani sen tek kişi ybr sür ben 2 kişi kn yinede ybr yi yer kardeşim bin defa denediğim olay ama tvs ile denemedim bir şey diyemem............
    tvs acayip bi makina bence ya ybr den iyi hem şu ybr yi neden bukadr büyütüyolar ya benim amca oğlunda hunter 125 var inanmacanız ama 140 km tek kişii önemli olan motorun içiii dışı deyil

  13. #113

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    Alıntı adrenalin59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tvs acayip bi makina bence ya ybr den iyi hem şu ybr yi neden bukadr büyütüyolar ya benim amca oğlunda hunter 125 var inanmacanız ama 140 km tek kişii önemli olan motorun içiii dışı deyil
    kardeşim zaten bende yukarıda arkadaşada anlattım ybr okadar güçlü ve harika bir motor değil sana katılıyorum tek hoşuma giden yönü sadece motorunun vibrasyon yok okadar onun haricinde neden bukadar büyütüldü biliyormusun yamaha olması ve fazla bir bütce ayırmadan alınması haaa birde herkezde var ya ondan bukadar baba motor oldu yoksa tvs ybr ye her konuda 2 ye katlar buna bende senin gibi inanıyorum.......
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  14. #114
    vedatkavak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    cbf 250

    titreşim

    arkadaşlar ön dişliyi 17 yaptım titreşim 90 km de biraz kaldı fakat devir saati 9000 nigeçtimi sürat 100 km oluyor titreşim kesiliyor daha bassan gidecek fakat ben gaz kesiyorum hemde iki kişi .......şimdi öndişliyi 18 veya 19 yapıp deneyeceğim.. yine yazarım...

  15. #115
    zion1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2007
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    taze bitti :)
    Alıntı vedatkavak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ön dişliyi 17 yaptım titreşim 90 km de biraz kaldı fakat devir saati 9000 nigeçtimi sürat 100 km oluyor titreşim kesiliyor daha bassan gidecek fakat ben gaz kesiyorum hemde iki kişi .......şimdi öndişliyi 18 veya 19 yapıp deneyeceğim.. yine yazarım...
    merakla bekliyorum
    BEN DEGİL,BİZ DİYE ÇIKTIK BU YOLA

  16. #116

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    slm arkadaşlar siteye yeni üye oldum kn150 aldım bende 3 ay önce çok seri ve kuvvetli motor fakat hem çabuk devirleniyor hemde çok titriyordu titreme yüzüne zararına satmayı bile düşündüm sonra bi arkadaş ön dişliyi değiştirmemi söyledi gidip değiştirdim çok bi masrafıda olmuyor emin olun motorun hayatı değişti diyebilirim titreme hiç yok gibi ,tabi çin malı azda olasa hepsinde oluyor.motor şimdi çokdaha hızlı kullanımı kolay inanın viteslerin geçişi bile değişti rahat bi makina oldu vazgeçtim satmaktan süper diyebilirim fakat biraz çekişten düşüyor iki kişi binince farkediliyor tek kşi istediğin yeri çok rahat çıkıyor iki kişide çıkıyor da biraz aşağdan kaptırman gerekiyor olsun inanın bana çok değişti motor hemen değişin dişliyi rahat rahat binin

  17. #117

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    Alıntı zabun46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar siteye yeni üye oldum kn150 aldım bende 3 ay önce çok seri ve kuvvetli motor fakat hem çabuk devirleniyor hemde çok titriyordu titreme yüzüne zararına satmayı bile düşündüm sonra bi arkadaş ön dişliyi değiştirmemi söyledi gidip değiştirdim çok bi masrafıda olmuyor emin olun motorun hayatı değişti diyebilirim titreme hiç yok gibi ,tabi çin malı azda olasa hepsinde oluyor.motor şimdi çokdaha hızlı kullanımı kolay inanın viteslerin geçişi bile değişti rahat bi makina oldu vazgeçtim satmaktan süper diyebilirim fakat biraz çekişten düşüyor iki kişi binince farkediliyor tek kşi istediğin yeri çok rahat çıkıyor iki kişide çıkıyor da biraz aşağdan kaptırman gerekiyor olsun inanın bana çok değişti motor hemen değişin dişliyi rahat rahat binin

    arkadaş çok haklı birde vidalarını iyice sıktırırsanız titreme gerçektende bayagı azalıyor tamam tamamen yok olmuyor ama ilk aldığınız halinden çok daha konforlu ve atak hızlı bir makina oluyor....birde orjinali gibi hemen devir almıyor ve her viteste maksimum düzeyden kendini yırtana kadar hızlanıyor ... sadece 10 ytl ye motorun konforu ve performansı artıyor...
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  18. #118
    vedatkavak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    cbf 250

    dişli değişimi

    Arkadaşlar ben ön dişliyi 15 den 17 ye büyüttum arka dişliyide 43 de 40 a düşürdüm süper oldu titreme yok vites araları çok güzel uzatıyor sürat arttı tabi rampalarda 5 inci vites yerine 4 ile çıkıyorsunuz fakat sürat yine aynı... aşağıdaki adresten göre bilirsiniz http://www.eskisehirenduro.com/forum...927#post_57927

  19. #119
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Merhaba arkadaşlar bende yarı mondial 150kn kulanıcısıyım artık. babamın motorudur. SS'e çok rahatsız bir oturuş pozisyonu var çok dik hiç rahat edemedim :D Rolantisi çok sessiz ve titreşimsiz. Karbüratörlü olması bir eksi 2006 model bizimki si. Yağmurdan dolayı hız yapamadım ama 60kmyi çabucak görüyor Derbiye göre baya bir uslu Arka fren bana biraz garip geldi fotoğrafını çekmem gerekirdi unuttum. Ama ayağımın altında durmuyor biraz yuarı kaldırmam gerekiyor ayağımı ve fazla bir boşluk var.

    Sorum şu ki pegler ile fren pedalı aynı seviyede mi durmalı yoksa aşağıda mı (bizimkisi yukarıda)
    Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS

  20. #120
    vedatkavak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    cbf 250
    Aynı hizada veya 1 cm aşağıda olursa daha iyi olur frene basmak için ayağını kaldırmana gerek kalmaz frenleme zamanın kısalmış olur


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler