Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Aralık 2005, 01:54
#141
karar vermem daha da güçleşti bu durumda ya bugünkü kazamız çok atraksiyonluydu cidden. ama şu kesinki aprilia da gilera da epey sağlam motorlarmış. gilera runner 180 toplu gezilerde tam bir racing tavrı sergiliyor. ciğeri diğer hiçbir scooterlar kıyaslanmayacak kadar kuvvetli bence ama çok yakışı fazla malesef
Reklamlar
-
07 Aralık 2005, 12:45
#142
Nemrut,
Evet devam ediyor. Aşağıdaki bağlantıdan detayları öğrenebilirsin
http://www.vespaturkiye.com/index.php
orada testride'ı tıkla !
-
07 Aralık 2005, 12:57
#143
[ sizce bunların hangisi daha cazip.tabi bide işin teknik yönü var.<yakıt olarak x9 un 100km de ortalama 5 litre yaktığını yazmışsınız,x8 in durumu ne>[/QUOTE]
bence X8 daha modern ve güzel bir tasarıma sahip, ama X9 kombine fren sistemi, daha güçlü bir motor, ve bir sürü dijital oyuncak (500 de elektrikli sehpa-interkom) gibi artıları var, X8 'den X9 a geçen epey cok var. X9 gerçekten de 5lt/100km cıvarında, bazen de fazla yakıyor, yani az değil, X8 yakışını ben de merak ediyorum,
-
08 Aralık 2005, 18:43
#144
neo slm, yardımın için teşekkürler
kompresör halinde egzosttan çıkan patlama sesini büyük oranda hallettim artık eskisi kadar sık yapmıyo. ne yaptın dersen tanıdığım bi ustanın tavsiyesiyle bujiyi değiştirdim ve yenisini daha sıkı olarak taktırdım. şimdilik iyi gidiyo. bu arada 14.000 e geldim dediğin gibi artık servis zamanı geliyo genel bakımlar için
-
08 Aralık 2005, 18:59
#145
Sevgili croc,
yahhoo grubuna da katılmak istersen : http://autos.groups.yahoo.com/group/clubpiaggio
Not: Bu gruba bu topiğin başlığında bulunan motor kullanıcılarının tümü davetlidir
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
10 Aralık 2005, 02:06
#146
hayatımdaki ilk kazayı malesef runner 180 ile yaptım. bana çarpan ise aprilia rs 125 böylece bu markaların parçalarının ne kadar pahalı olduğunu anlamış oldum başa gelince anlıyormuş insan
-
12 Aralık 2005, 16:25
#147
One_Way adlı üyeden alıntı
hayatımdaki ilk kazayı malesef runner 180 ile yaptım. bana çarpan ise aprilia rs 125
böylece bu markaların parçalarının ne kadar pahalı olduğunu anlamış oldum
başa gelince anlıyormuş insan
peki nasıl oldu bu iş ? Denemek için aldığın "Runner" ile kaza yapınca, satın almak zorunda kalmadın mı ?
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
12 Aralık 2005, 23:19
#148
-
14 Aralık 2005, 11:53
#149
abicim haklısın iki zamanlı makinaların tipik karakteridir bu zannedersem sana arkadan vuran makinada iki zamanlı idi
-
15 Aralık 2005, 18:30
#150
aslında zorudan kalmadım ama benim motorla takas yapmak daha cazip duruma geldi mecburen runner benim olacak gibi görünüyor
One_Way, motoru alınca haber ver de kutlayalım...
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
16 Aralık 2005, 02:55
#151
ledo kardeşim ne kutlaması ya, ona benzin nasıl yetiştirecem diye karalar bağlayacam ogün
-
16 Aralık 2005, 16:22
#152
slm arkadaşlar
özellikle runnercılar bu oyunu bi deneyin basit ama eğlenceli
http://www.oyunweb.com/oyun.php?id=271
-
24 Aralık 2005, 12:10
#153
yuh o kadar da yemiyo be basarsan 3litre ile 87 km gidiyo test yaptım :D
in the absence of light,darkness prevails...
(Honda CBR 600f / 34 UMK 93)
-
24 Aralık 2005, 17:03
#154
Herkeze selamlar,
Forumu yeni buldum bari katilalim dedim. Bende Gilera DNA 180 var.
-
24 Aralık 2005, 17:18
#155
croc adlı üyeden alıntı
ledo anladım kardeşim teşekkür ettim.
vxr kullanan varsa motor kompresördeyken egzostta patlama oluyomu? tecrübesi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
Croc benim motor vxr ile ayni. egzosttaki patlama iki sebebten olabilir bir karburator ayarinin bozuk olmasindan ama senin motor fuel injection zannedersem ozaman hava filitren cok kirli olsa gerekki hava benzin ayarini bozuyor ondan patlama yapiyor kompresordeyken. Ikinci sebeb egzostun icinde ki filling gitti ise (zamanla oluyor) gene ayni problemi yapar. Bende aftermarket egzost oldugu icin acip icini degistirebiliyorum ama sende ki egzost original ise acilabilecegini pek zannetmem. Tavsiyem ilk once hava filitresininden emin ol (temiz oldugundan) en son egzost olayina bak. Umarim bu fikirler yardimci olur daha detayli bilgi istersen e-mail at pbaydan@bigpond.net.au
-
25 Aralık 2005, 00:26
#156
aynı sorun bendede vardı hava filtresini temizleyince düzeldi
-
25 Aralık 2005, 13:00
#157
Monaro ve bera, hoşgeldiniz !
bera motorun nedir ? fotodaki vespa mı ?
mail grubuna üye olmak isterseniz : http://autos.groups.yahoo.com/group/clubpiaggio/
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
25 Aralık 2005, 14:05
#158
herkese merhaba,
ben de mayıs 2005den beri Piaggio Fly 150 kullanıyorum.
Baska kullanan arkadaslar var ise bir sorum olacak.
Far ayarı kısalar yanarken bile cok yuksek benim motorda, onden gidenlerin gozunu aliyor. sizde de bu durum var mı?
-
28 Aralık 2005, 11:57
#159
monaro slm hoşgeldin verdiğin bilgiler için teşekkürler motoru uzun zamandan beri kullanmıyorum ama hava filtresini temizlicem bakim olucakmı tekrar
-
Arkadaşlar bu runner nasıl daha az yakar, bir bilgisi olan varsa yazsın lütfen. km de 180.000 yakıyor en az, bana da bu normal gelmedi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler