ben x8 kullanmaktayım parçalardaki fiyat hariç şükür hiçbir sorun yaşamadım ,
takılan parça diğerlerine oranla çok daha uzun süre gittiğini göz önünde bulundurursan oda sorun sayılmaz ( stubborn ben )
ben x8 kullanmaktayım parçalardaki fiyat hariç şükür hiçbir sorun yaşamadım ,
takılan parça diğerlerine oranla çok daha uzun süre gittiğini göz önünde bulundurursan oda sorun sayılmaz ( stubborn ben )
selamlar bizde burdayız runner 200 st
[B]2009 Ybr / 2011 Runner [/B]
hadi motorsever arkadaşlar bana biraz yardımcı olun kayışı nekadar zamanda bir değişir ve ücreti nedir anlatın lütfen dikkat etmem gereken hususlar nedir yardımcı olun bana
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
serkanyeliz,
buraya yazarak reklam amaçlı zannedilmesini istemiyorum.
ben de x8-200 kullanıyorum. bir istegin olursa bana özel mesaj at. onun dışında fercomotor'da yedek parçalar (sarf malzemeleri) bence çok pahalı.
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
kullanım kitapçıgında varyatör kayışını 12.000km'de bir değiştirin yazıyor.
benim kullanım tarzıma gore ben 18.000km'de bir degistiriyorum (ben çok gazlayan biri değilim. belki 20.000-25.000'de gider ama kayışın kopup yolda kalma olasılıgım artıyor. 18.000 km civarında kayıştan dolayı motorun çekişi düşüyor, ben de değiştiriyorum.)
eger kayış hiç değişmediyse 17.000km'de varyatör kayışını değiştirmeni tavsiye ederim.
fercomotor'da orjinal kayış 200 TL idi en son.
piyasada 90-100 TL'ye farklı markalarda fakat aynı kalitede bulabilirsin. ayrıca kevlar katkılı kayış da takabilirsin. kevlar malzemesi kayışın daha uzun ömürlü ve saglam olmasını saglar.
orjinal kayış kevlarlı değildir.
benim motorumun üstündeki üçüncü kayışım ve kevlarlı taktım 36.000'de. ilk defa kevlar kayış taktım. şu an 41.000'de. kevların farkını daha saglıklı soyleyebilmem için 18.000 km yapmam lazım.
kayış ölçüleri: 826 x 22 x 13 (mm)
bir sıkıntın, istegin olursa çekinmeden sorabilirsin.
verdiğin bilgiler için teşekkür ederim 5 ay mondial 150 zc kullandım allah var hiç yolda kalmadım çok titiz kullanmaya özen gösterdim ama bana güven vermiyordu x8 200 gerek geniş bagaj hacmi gerek italyan kalitesi gerek sizlerin buradaki yorumları beni bu motoru almaya yöneltti 3 ocak 2011 sabahı motoruma kavuşmayı planlıyorum anladığım kadarıyla kronik sorunu falan yok çok iddalı bir motor aslında aklımda x9 250 vardı ama gönlüm x8 200 e kaydı hız konusuna gelince pek hız takıntısı olan biri değilim ama bazen trafikte hızlanmak gerekiyor ve 150 zc bu konuda sınıfta kalıyordu hafif eğimli yolda 90 ı geçemedim alacağım motorun farlar xenon gibi beyaz motor siyah gerçekten tarzı olan kaslı bir makina belli belirsiz küçük çizikleri var egsozda pas yok ve 2009 trafik çıkışlı olması beni cezbetti
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
evet arkadaşlar makinama kavuşmuş bulunuyorum piaggio kullanmak ayrıcalık gerçekten güzel makine sizlere bir sorum var lastik basınçları nasıl olmalı ben 85 kiloyum ( yazın 80 dim ne ara kilo almışım ya) ön ve arkaya mondial 150 zc de arka 30 ön 27 yapardım bunda nasıl olur yazın lütfen herkesin yeni yılını kutlarım
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
arkadaşlar bir sorum olacak motorla günde 22 km lik bir yol katediyorum giderken biraz trafik oluyor dur kalklar artınca gaz vermeye başlamamla sanırım debriyajdan kronik olan kavrama sesi geliyor bunu nasıl çözdünüz anlatırsanız sevinirim birde motoru stop edince çok hafif plastik kokusu gibi koku geliyor buda kavramaylamı alakalı acaba
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
eski zc ciler nerde diyorduk bizde(:...
arkadaşlar piaggio kullanıcıları siteye fazla yazmıyorsunuz tamam motor çok güzel sorunsuz ama bilgi paylaşımı güzel olurdu bir sorum var x8 ile istanbul izmir arası iki kişi yolculuk yapılabilirmi? cevaplarsanız sevinirim
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
X9 250 de de aynı sorun mevcuttu. Trafikte çok fazla dur kalk yaptıktan sonra kavrayana kadar rahatsız edici bir ses. Oto sanayide debriyaj yapıştıran yerler var, orijinali 250 tl nin üstünde idi, araştırdım ve daha yumuşak bir balata yapıştırdım. Ses yok, daha rahat bir kavrama oldu. Yaklaşık bu şekilde 6 ay kadar kullandım. Sorun olmadı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------
X9 max. 140km yapıyordu oda son gaz. Dengeli koltuğu rahat ama yol biter mi bilmiyorum
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
arkadaşlar foruma hiç yazan yok gerçi sorunum falan yok çok şükür ama yinede arada bilgi paylaşımları yapsak iyi olur 18 000 km de kayışı değiştirmeyi düşünüyorum daha doğrusu ilk bakımıma gideceğim sanırım değişim gerekebilir malossi kayışın iyi olduğunu duydum kayış son hızda fark yaratıyormu yada ara hızlanmada ivmelemede fark oluyormu yazarsanız sevinirim maksat bilgi paylaşımı olsun
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
yeni kayışın çekişi veya son sürati arttırması olayı değiştirmeyi düşündügünüz kayışın eskimesinden dolayı kendini salmasından kaynaklanır.
scooter'ların tekere gücü aktarma sistemini zincirli motosikletler gibi düşünün.
zincirli motosikletlerde ön dişli veya arka dişliyi değiştirmedikçe son hız ve ivmelenme değişmez. scooter'da aynı boyle, tahrik eden veya tahrik edilen kasnagı degiştirmedikçe son hız ve ivmelenme degerleriniz değişmez.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)