Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
73. sayfa BirinciBirinci ... 23637172737475 ... SonuncuSonuncu

Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1441
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    ben x8 kullanmaktayım parçalardaki fiyat hariç şükür hiçbir sorun yaşamadım ,
    takılan parça diğerlerine oranla çok daha uzun süre gittiğini göz önünde bulundurursan oda sorun sayılmaz ( stubborn ben )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1442

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    Alıntı exile adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben x8 kullanmaktayım parçalardaki fiyat hariç şükür hiçbir sorun yaşamadım ,
    takılan parça diğerlerine oranla çok daha uzun süre gittiğini göz önünde bulundurursan oda sorun sayılmaz ( stubborn ben )
    keşke tek sorun bu olsa almak istediğim motor çok temiz görünüyor bir sorum olacak kayışı ne kadar sürede değişiyor agır bakımlarında ne gibi işlemler yapılıyor ve kaça maal oluyor
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  3. #1443

    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Runner St 200
    selamlar bizde burdayız runner 200 st
    [B]2009 Ybr / 2011 Runner [/B]

  4. #1444

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    hadi motorsever arkadaşlar bana biraz yardımcı olun kayışı nekadar zamanda bir değişir ve ücreti nedir anlatın lütfen dikkat etmem gereken hususlar nedir yardımcı olun bana
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  5. #1445
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    serkanyeliz,
    buraya yazarak reklam amaçlı zannedilmesini istemiyorum.
    ben de x8-200 kullanıyorum. bir istegin olursa bana özel mesaj at. onun dışında fercomotor'da yedek parçalar (sarf malzemeleri) bence çok pahalı.

  6. #1446

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serkanyeliz,
    buraya yazarak reklam amaçlı zannedilmesini istemiyorum.
    ben de x8-200 kullanıyorum. bir istegin olursa bana özel mesaj at. onun dışında fercomotor'da yedek parçalar (sarf malzemeleri) bence çok pahalı.
    reklam amacı olacağını sanmam sonuçta herkes kesesini düşünmek zorunda sana iki sorum olacak varyatör kayışı kaç kmde değişir alacağım makina 17 000 küsürde yan sanayi nasıl performan gösteriri ne kadardır cevap için şimdiden teşekkürler
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  7. #1447
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    kullanım kitapçıgında varyatör kayışını 12.000km'de bir değiştirin yazıyor.
    benim kullanım tarzıma gore ben 18.000km'de bir degistiriyorum (ben çok gazlayan biri değilim. belki 20.000-25.000'de gider ama kayışın kopup yolda kalma olasılıgım artıyor. 18.000 km civarında kayıştan dolayı motorun çekişi düşüyor, ben de değiştiriyorum.)
    eger kayış hiç değişmediyse 17.000km'de varyatör kayışını değiştirmeni tavsiye ederim.
    fercomotor'da orjinal kayış 200 TL idi en son.
    piyasada 90-100 TL'ye farklı markalarda fakat aynı kalitede bulabilirsin. ayrıca kevlar katkılı kayış da takabilirsin. kevlar malzemesi kayışın daha uzun ömürlü ve saglam olmasını saglar.
    orjinal kayış kevlarlı değildir.
    benim motorumun üstündeki üçüncü kayışım ve kevlarlı taktım 36.000'de. ilk defa kevlar kayış taktım. şu an 41.000'de. kevların farkını daha saglıklı soyleyebilmem için 18.000 km yapmam lazım.

    kayış ölçüleri: 826 x 22 x 13 (mm)

    bir sıkıntın, istegin olursa çekinmeden sorabilirsin.

  8. #1448

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanım kitapçıgında varyatör kayışını 12.000km'de bir değiştirin yazıyor.
    benim kullanım tarzıma gore ben 18.000km'de bir degistiriyorum (ben çok gazlayan biri değilim. belki 20.000-25.000'de gider ama kayışın kopup yolda kalma olasılıgım artıyor. 18.000 km civarında kayıştan dolayı motorun çekişi düşüyor, ben de değiştiriyorum.)
    eger kayış hiç değişmediyse 17.000km'de varyatör kayışını değiştirmeni tavsiye ederim.
    fercomotor'da orjinal kayış 200 TL idi en son.
    piyasada 90-100 TL'ye farklı markalarda fakat aynı kalitede bulabilirsin. ayrıca kevlar katkılı kayış da takabilirsin. kevlar malzemesi kayışın daha uzun ömürlü ve saglam olmasını saglar.
    orjinal kayış kevlarlı değildir.
    benim motorumun üstündeki üçüncü kayışım ve kevlarlı taktım 36.000'de. ilk defa kevlar kayış taktım. şu an 41.000'de. kevların farkını daha saglıklı soyleyebilmem için 18.000 km yapmam lazım.

    kayış ölçüleri: 826 x 22 x 13 (mm)

    bir sıkıntın, istegin olursa çekinmeden sorabilirsin.
    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim 5 ay mondial 150 zc kullandım allah var hiç yolda kalmadım çok titiz kullanmaya özen gösterdim ama bana güven vermiyordu x8 200 gerek geniş bagaj hacmi gerek italyan kalitesi gerek sizlerin buradaki yorumları beni bu motoru almaya yöneltti 3 ocak 2011 sabahı motoruma kavuşmayı planlıyorum anladığım kadarıyla kronik sorunu falan yok çok iddalı bir motor aslında aklımda x9 250 vardı ama gönlüm x8 200 e kaydı hız konusuna gelince pek hız takıntısı olan biri değilim ama bazen trafikte hızlanmak gerekiyor ve 150 zc bu konuda sınıfta kalıyordu hafif eğimli yolda 90 ı geçemedim alacağım motorun farlar xenon gibi beyaz motor siyah gerçekten tarzı olan kaslı bir makina belli belirsiz küçük çizikleri var egsozda pas yok ve 2009 trafik çıkışlı olması beni cezbetti
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  9. #1449

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    evet arkadaşlar makinama kavuşmuş bulunuyorum piaggio kullanmak ayrıcalık gerçekten güzel makine sizlere bir sorum var lastik basınçları nasıl olmalı ben 85 kiloyum ( yazın 80 dim ne ara kilo almışım ya) ön ve arkaya mondial 150 zc de arka 30 ön 27 yapardım bunda nasıl olur yazın lütfen herkesin yeni yılını kutlarım
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  10. #1450
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    Alıntı serkanyeliz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar makinama kavuşmuş bulunuyorum piaggio kullanmak ayrıcalık gerçekten güzel makine sizlere bir sorum var lastik basınçları nasıl olmalı ben 85 kiloyum ( yazın 80 dim ne ara kilo almışım ya) ön ve arkaya mondial 150 zc de arka 30 ön 27 yapardım bunda nasıl olur yazın lütfen herkesin yeni yılını kutlarım
    Hayırlı olsun..

    Ön 29 psi
    Arka 31-32 psi
    ..İslam kadını dişiliğiyle değil, kişiliğiyle var olandır..

    Gülün dikene katlanması, onu güzel kokulu yaptı. - Mevlâna Celâleddin-i Rûmî

  11. #1451

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    Alıntı tasarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun..

    Ön 29 psi
    Arka 31-32 psi
    teşekkürler lastiklerin orjinali ne bilmiyorum ama bendeki michelin yol tutuşu mükemmel ıslak zeminde performansı harika zaten motorun kendisi harika piaggio kullanıcıları gerçekten kaliteye biniyorsunuz
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  12. #1452
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    Alıntı serkanyeliz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler lastiklerin orjinali ne bilmiyorum ama bendeki michelin yol tutuşu mükemmel ıslak zeminde performansı harika zaten motorun kendisi harika piaggio kullanıcıları gerçekten kaliteye biniyorsunuz
    farkındayız

  13. #1453

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    arkadaşlar bir sorum olacak motorla günde 22 km lik bir yol katediyorum giderken biraz trafik oluyor dur kalklar artınca gaz vermeye başlamamla sanırım debriyajdan kronik olan kavrama sesi geliyor bunu nasıl çözdünüz anlatırsanız sevinirim birde motoru stop edince çok hafif plastik kokusu gibi koku geliyor buda kavramaylamı alakalı acaba
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  14. #1454

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    eski zc ciler nerde diyorduk bizde(:...

  15. #1455

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    Alıntı -unnamed- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski zc ciler nerde diyorduk bizde(:...
    buradayım burada artık x8 ciyim ilerde değiştirmek için x evo 400 ü düşünüyorum bu makina gerçekten kaliteli
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  16. #1456

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    arkadaşlar piaggio kullanıcıları siteye fazla yazmıyorsunuz tamam motor çok güzel sorunsuz ama bilgi paylaşımı güzel olurdu bir sorum var x8 ile istanbul izmir arası iki kişi yolculuk yapılabilirmi? cevaplarsanız sevinirim
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  17. #1457

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı serkanyeliz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir sorum olacak motorla günde 22 km lik bir yol katediyorum giderken biraz trafik oluyor dur kalklar artınca gaz vermeye başlamamla sanırım debriyajdan kronik olan kavrama sesi geliyor bunu nasıl çözdünüz anlatırsanız sevinirim birde motoru stop edince çok hafif plastik kokusu gibi koku geliyor buda kavramaylamı alakalı acaba
    X9 250 de de aynı sorun mevcuttu. Trafikte çok fazla dur kalk yaptıktan sonra kavrayana kadar rahatsız edici bir ses. Oto sanayide debriyaj yapıştıran yerler var, orijinali 250 tl nin üstünde idi, araştırdım ve daha yumuşak bir balata yapıştırdım. Ses yok, daha rahat bir kavrama oldu. Yaklaşık bu şekilde 6 ay kadar kullandım. Sorun olmadı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------

    Alıntı serkanyeliz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar piaggio kullanıcıları siteye fazla yazmıyorsunuz tamam motor çok güzel sorunsuz ama bilgi paylaşımı güzel olurdu bir sorum var x8 ile istanbul izmir arası iki kişi yolculuk yapılabilirmi? cevaplarsanız sevinirim
    X9 max. 140km yapıyordu oda son gaz. Dengeli koltuğu rahat ama yol biter mi bilmiyorum
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  18. #1458

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    Alıntı _UnReaL_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    X9 250 de de aynı sorun mevcuttu. Trafikte çok fazla dur kalk yaptıktan sonra kavrayana kadar rahatsız edici bir ses. Oto sanayide debriyaj yapıştıran yerler var, orijinali 250 tl nin üstünde idi, araştırdım ve daha yumuşak bir balata yapıştırdım. Ses yok, daha rahat bir kavrama oldu. Yaklaşık bu şekilde 6 ay kadar kullandım. Sorun olmadı.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------



    X9 max. 140km yapıyordu oda son gaz. Dengeli koltuğu rahat ama yol biter mi bilmiyorum
    evvela istanbul içi kısa uzun yolculuklarla deneyim yapıp öyle yola çıkarım tabii bakımını falan yaptırdıktan sonra geze geze gidilirse yol biter açıklamaların için teşekkürler
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  19. #1459

    Üyelik
    24 Kasım 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki burgman AN 400 k6
    arkadaşlar foruma hiç yazan yok gerçi sorunum falan yok çok şükür ama yinede arada bilgi paylaşımları yapsak iyi olur 18 000 km de kayışı değiştirmeyi düşünüyorum daha doğrusu ilk bakımıma gideceğim sanırım değişim gerekebilir malossi kayışın iyi olduğunu duydum kayış son hızda fark yaratıyormu yada ara hızlanmada ivmelemede fark oluyormu yazarsanız sevinirim maksat bilgi paylaşımı olsun
    ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:

  20. #1460
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    yeni kayışın çekişi veya son sürati arttırması olayı değiştirmeyi düşündügünüz kayışın eskimesinden dolayı kendini salmasından kaynaklanır.

    scooter'ların tekere gücü aktarma sistemini zincirli motosikletler gibi düşünün.
    zincirli motosikletlerde ön dişli veya arka dişliyi değiştirmedikçe son hız ve ivmelenme değişmez. scooter'da aynı boyle, tahrik eden veya tahrik edilen kasnagı degiştirmedikçe son hız ve ivmelenme degerleriniz değişmez.


73. sayfa BirinciBirinci ... 23637172737475 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler