Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Mayıs 2008, 12:52
#841
atlantic adlı üyeden alıntı
Yok canım nerdeee?
Ama 100.000 lira yakmasamda 120-130.000 lira gibi bişey yakıyorum sakin kullanımda. Eski karbüratörlü 250cc motorum bile 140.000 in üstünde yakıyordu.
Sj's arkadsımızdada aynı motor var o dıyor 100kurus yaktıgını bende dedım ımkansız ama dınlemıyor gercı 120/130 da 500cc ıcın cok ıyı.
Reklamlar
-
22 Mayıs 2008, 14:04
#842
tasarslan adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/orj_cantal...XQQdisplayitem
Beverly S(Spor model) yukarıdaki ilanda örnek fotoğrfaları mevcut temel olarak bir farkı yok renkler farklı kullanılmış sadece ama fiyatı yüksek bu yüzden aynı özellikteki bir motosikleti rengi biraz farklı olduğu için daha fazla ücret ödeyerek almak biraz duygusal...
Anladım. Şahin S gibi bişey o zaman bu.
SPEC0PS adlı üyeden alıntı
Sj's arkadsımızdada aynı motor var o dıyor 100kurus yaktıgını bende dedım ımkansız ama dınlemıyor
gercı 120/130 da 500cc ıcın cok ıyı.
Valla onunki yeni kasa, belki ondan farkediyor olabilir ama sanmıyorum. Motorları aynı bildiğim kadarıyla çünkü. Dediğin gibi 500cc bir motor için gayet iyi yakıyor. 40 liraya doldurup 285km yol gidiyorum ben. Her zaman da sakin kullanamadığım için ortalaması 140 bin liraya geliyor işte.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
22 Mayıs 2008, 15:20
#843
mhyen adlı üyeden alıntı
Abi bir saat önce Kızıltoprak Mototaş'a gittik.Hani nereye baktıralım gösterelim derken rasgele oraya girdik.Motorun sahibi sen sadece arkadaşımmışsın gibi davran ben kendim alıyormuşum gibi ustayla konuşacam dedi.Gitti işte ustaya selam verdi ve "usta bu motor bir arkadaşımın ben bunu 5500 ytl'ye alıyorum nasıl işte bakar mısın" dedi.Motor bu arada 2006 model, 3200 km'de yeni kasa simsiyah runner.Öncelikle incelediler boya vs. yok.Bunları söyledi usta.Daha sonra motoru çalıştırdı.Biraz sesini dinledi.Ben de bilmiş bilmiş şaşesi ve motoruna da bakar mısınız dedim
Usta yüzüme baktı ters ters ve 3000 km'deki gileranın motorunda ne olacak ki dedi
Ben daha da karışmadım ondan sonra.Motorun kötü yanı olaraktan hani eski kasalarda olmayıp yeni kasalarda olan ilerideki küçük ayak koyma yeri kırık.Bu parça ucuz fakat ona vidalanmış olan grenajda da dikkatle bakıldığında 3-4 cm çizik var.Adam burada komple grenaj değişecek 200 € dedi.Satan abi de motordan anladığı belli olan birisi ki ben komple sanayide 100 ytl'ye herşeyini yaptırırım dedi.Usta da biraz kızararaktan tabiki o da doğru dedi.Ustaya bütün bunlardan sonra ne kadar verebileceğini sorduk.Benim gözümde bu motora 4500-4600 verilir dedi.Biz de 4500'e anlaşmıştık da motoru başka isteyenlerde var.Benim yanımda sadece iki kişi aradı ki satan adam bana söz verdiğini söylüyor ama adamlar 3 kuruş fazla verelim bize sat diyolar.Valla satıcının da kafası karıştı.Fiyatı 100 lira daha yükseltmeye çalıştı en son orada kaldık.Kısmetse perşembe noter devirini yapacağız.Daha fiyatta anlaşamadık.Motoru kaçırmak da istemiyorum ama ortada verilen bir söz var.Ne olursa olsun adamın sözünü tutmaması da hoşuma gitmedi gibi.Bu işlerden de fazla anlamıyorum zaten.Bakalım neler olacak....
Motor da bu bu arada...
http://www.sahibinden.com/3000_km_de...XQQdisplayitem
Fikirlerinize ihtiyacım var...
Ayrıca eklemek istiyorum.Motorun gerek kalkışı olsun; gerek hızlanması olsun benim çok hoşuma gitti.
SPEC0PS hocam dediğin devir olaylarına bakamadım fazla.Zaten çok hız yapılacak yol da yoktu.En fazla 85'e kadar çıktı.Bir de motor için satıcı şunları söyledi.Motor ilk aldığında çok atakmış ufak tefek gazlarda bile tekere kalkıyormuş.Bu yüzden biraz gazını kıstırmış.Durum aynen böyle.
Yardımlarınızı bekliyorum...
Valla o kadar yazdım tetmin edici bir cevap daha alamadım.Adamla anlaştıktan sonra ustaya götürdük fiyatı 150 lira artırdı.Yok neymiş piyasaya göre ucuzmuş da 5 milyar da veren varmış bana söz vermiş de.Git istediğine ver diyorum onu da yapmıyo.Ben seni beklerim diyo.Bundan önce de bir kez motor pazarlığı yapmıştım.O da bunun gibi biraz dönek çıkmıştı.Ya arkadaşlar motor satan insanlar hep mi böyle dönek oluyorlar bilmiyorum.Sadece internet üzerinden şu ana kadar 2. elde yüz küsür alışveriş yaptım.Birçok siteye üyeyim de bu motor satıcıları gibi de inanın şimdiye kadar görmedim
-
22 Mayıs 2008, 17:05
#844
öncelikle hoşbulduk!
spec0ps,atlantic,tasarslan,yanıtlar ve ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.verdiğiniz bilgiler çok aydınlatıcı.dün dükkanda gördükten sonra kararımı beverly 250 i.e ya da s modelinde verdim.görünüm olarak da hoşuma gitti.ilk motorsikletim olacak hayırlısıyla.kampanya yapılıyormuş gittiğim dükkanda ,daha uygun fiyata buldum sıfırını.umarım herşey güzel olur.paylaşımlarınıza ihtiyacım herzaman olacak.
-
22 Mayıs 2008, 17:27
#845
pulka adlı üyeden alıntı
öncelikle hoşbulduk!
spec0ps,atlantic,tasarslan,yanıtlar ve ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.verdiğiniz bilgiler çok aydınlatıcı.dün dükkanda gördükten sonra kararımı beverly 250 i.e ya da s modelinde verdim.görünüm olarak da hoşuma gitti.ilk motorsikletim olacak hayırlısıyla.kampanya yapılıyormuş gittiğim dükkanda ,daha uygun fiyata buldum sıfırını.umarım herşey güzel olur.paylaşımlarınıza ihtiyacım herzaman olacak.
Beverly 250 ie hakkında pininfarina arkadaştan da bilgi alabilirsin.Oda yeni aldı..2500 km gibi yol yapmıştır sanırım...Sana geniş ve detaylı bilgi verecektir..
..İslam kadını dişiliğiyle değil, kişiliğiyle var olandır..
Gülün dikene katlanması, onu güzel kokulu yaptı. - Mevlâna Celâleddin-i Rûmî
-
22 Mayıs 2008, 19:17
#846
Bende bişey sorım barı hazır herkez bısey soruyorken Motorumla trafikte cok dur kalk yaparsam debraj dan ses gelmeye başlıyor, ferco bu olayın normal oldugunu soyluyor cunkı ıtalyan amcalar onlara italyada istanbuldakı gıbı trafık yok demısler ne alakaysa o zaman ital etmeyın yada ona gore ımal edın her neyse gileranın motor da piaggio fabrıkasından cıktıgı ıcın aynı motor piaggio modellerde de var daha dorusu aksamlar aynı sızlerdede bu ses cıkıyor olması lazım, buna cozum olrak ne yaptınız anlatırsanız sevınırım..
-
22 Mayıs 2008, 20:16
#847
SPEC0PS adlı üyeden alıntı
Bende bişey sorım barı hazır herkez bısey soruyorken
Motorumla trafikte cok dur kalk yaparsam debraj dan ses gelmeye başlıyor, ferco bu olayın normal oldugunu soyluyor cunkı ıtalyan amcalar onlara italyada istanbuldakı gıbı trafık yok demısler ne alakaysa o zaman ital etmeyın yada ona gore ımal edın
her neyse gileranın motor da piaggio fabrıkasından cıktıgı ıcın aynı motor piaggio modellerde de var daha dorusu aksamlar aynı sızlerdede bu ses cıkıyor olması lazım, buna cozum olrak ne yaptınız anlatırsanız sevınırım..
Aynı sorun bende de var. Dur kalkta motor biraz fazla ısınıp hararet hafif yükselince oluyor bu sorun. Yaklaşık 2 ay önce motorumun bakımını yaptım, tahrik burçlarını temizleyip debriyajı hafiften zımparaladım. İlk 50-60km. süperdi. Sesten eser yoktu, hatta tamam düzeldi artık dedim ama sonra ufak ufak başladı tekrardan. Hiç takmıyorum ben de napıyım. Zaten sadece ilk kalkışta yapıyor ve o kadar da rahatsız edici değil. Fercoya sorduğumda ben de seninkine yakın bir cevap almıştım, debriyaj balatasını değiştiririz ama yine yapar dendi. Ne gerek var, mis gibi balata dedim ben de.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
23 Mayıs 2008, 01:08
#848
Bende zınparalattırmayı dusunuyorum yanlız daha once yıne bu forumda bır yazıda okumustum, yazan arkadasında italyan motoru vardı debraj balatasının tum keskın kosalerını capraz zınparalamıs ve balatanın tam ortasından boyuna kesık atmış demır testeresı ıle, bu kesıgın amacını balatanın daha cabuk soguması ve cıkan pıslıgın tahlıyesı olrak acıklamıstı. Ve sorun kalmadıgını dıle getırmıstı aynen yaptırtıcam bakalım
-
23 Mayıs 2008, 11:44
#849
SPEC0PS adlı üyeden alıntı
Bende zınparalattırmayı dusunuyorum yanlız daha once yıne bu forumda bır yazıda okumustum, yazan arkadasında italyan motoru vardı debraj balatasının tum keskın kosalerını capraz zınparalamıs ve balatanın tam ortasından boyuna kesık atmış demır testeresı ıle, bu kesıgın amacını balatanın daha cabuk soguması ve cıkan pıslıgın tahlıyesı olrak acıklamıstı. Ve sorun kalmadıgını dıle getırmıstı aynen yaptırtıcam bakalım
Umarım işe yarar ama yaramazda daha beter olursa baya masraf çıkar haberin olsun.
Artık yollarda ölmek İS-TE-Mİ-YO-RUZ!!!
-
23 Mayıs 2008, 12:30
#850
runner vxr 200 de 95 mi yoksa 97 oktan benzinmi daha iyi olur , hangisini tavsiye edersiniz . .?
-
23 Mayıs 2008, 12:51
#851
salina kullanma klavuzunda min 95 oktan olarak yazıyor. hangisinden daha iyi randıman aldığımı sorarsan ben 95 oktan kullanmayı daha çok tercih ediyordum
Gilera Runner vxr 200 (pert...)
Piaggio Xevo 250ie
-
25 Mayıs 2008, 02:24
#852
piaggio x8 almaya niyetlendim de.. acaba 15000 km'nin üzerinde olması cok birşey farkeder mi eğer bakımı yapılmış bir motorsa? yani fiyat olarak 4.500 ytl'yi gecmesin istiyorum ve biraz araştırdığımda bu fiyatta olan x8 200'ler genelde 15000'nin üstünde..
sorumu yanıtlarsanız cok memnun olurum...
ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:
-
25 Mayıs 2008, 03:54
#853
CanCanFB adlı üyeden alıntı
piaggio x8 almaya niyetlendim de.. acaba 15000 km'nin üzerinde olması cok birşey farkeder mi eğer bakımı yapılmış bir motorsa? yani fiyat olarak 4.500 ytl'yi gecmesin istiyorum ve biraz araştırdığımda bu fiyatta olan x8 200'ler genelde 15000'nin üstünde..
sorumu yanıtlarsanız cok memnun olurum...
bakımları düzgün yapıldıysa, hasarlı kazası yoksa ve temizse al bence dostum minimum 150.000 km gidersin sorunsuz olarak
-
25 Mayıs 2008, 20:07
#854
CanCanFB adlı üyeden alıntı
piaggio x8 almaya niyetlendim de.. acaba 15000 km'nin üzerinde olması cok birşey farkeder mi eğer bakımı yapılmış bir motorsa? yani fiyat olarak 4.500 ytl'yi gecmesin istiyorum ve biraz araştırdığımda bu fiyatta olan x8 200'ler genelde 15000'nin üstünde..
sorumu yanıtlarsanız cok memnun olurum...
diger topicte sorunu cevapladım dostum
-
26 Mayıs 2008, 11:15
#855
arkadaşlar benim runner 200 şu an 550 km' de , yağını ve yağ filtresini değiştirmeye gerek varmı . .?
-
26 Mayıs 2008, 12:08
#856
1000 km de degisiyor............
-
26 Mayıs 2008, 12:14
#857
@ salina,
kullanma klavuzu ne diyorsa onu yapın (ilk yag degişimi 1000km olması lazım).
motorun üstüne bu kadar çok düşmeyin; sakınılan göze çöp batar.
-
26 Mayıs 2008, 14:45
#858
SPEC0PS adlı üyeden alıntı
Bende zınparalattırmayı dusunuyorum yanlız daha once yıne bu forumda bır yazıda okumustum, yazan arkadasında italyan motoru vardı debraj balatasının tum keskın kosalerını capraz zınparalamıs ve balatanın tam ortasından boyuna kesık atmış demır testeresı ıle, bu kesıgın amacını balatanın daha cabuk soguması ve cıkan pıslıgın tahlıyesı olrak acıklamıstı. Ve sorun kalmadıgını dıle getırmıstı aynen yaptırtıcam bakalım
Hocam bana kalırsa hiç bu işlere girme ve motora extra mudahelerde bulundurtma. Her seyden once bu işten anlayan var anlamayan var herkes usta diye geciniyor ama gercek usta çok az. Basit bir yanlis mudahele sonra basına buyuk işler ve masraflar açabilir. Bu arada yogun trafikte sıkça yapılan dur-kalklarda yorularak ısınan debriyaj bende ne ses yapiyor, ne bir birsey? Saat gibi çalişiyor maşaallah tikir-tikir
Hatta havaların ozellikle aniden ısındıgı son iki haftadır sıkça maslak trafiginde bulunarak motorun sınırlarını dur-kalklarla kasten zorladım (bazen artçı ile birlikte) ancak sanki soylenenlere inat motor full hararette dahi (fan açtıgı zamanlarda) ısınan debriyaj en ufak bir ses, gurultu, sıyırma vs bilmem kesinlikle yapmadı/yapmiyor! Yani biraz makineye özel bir durum gibi zira italyan grubu bu makinelerin ısınan debriyaj sesi problemleri sadece eski kasa X9'larin bir kisminda gorulmekteydi onun dısında diger modellerde pek karşılaşılan bir sorun degil...
-
26 Mayıs 2008, 23:58
#859
aydınlattığınız için cok teşekkürler...
ne kadar dönersen dön, popon yine arkandadır... :queen:
-
27 Mayıs 2008, 00:35
#860
23:23 PM mhyen sana p.m attım bılgın olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler