Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Şubat 2008, 10:42
#641
arkadaşlar zaman zaman bende takip ediyorum bu topiği,daha önce soran oldumu bilmiyorum ama benim bir sorum var;2005 model yaklaşık 4000 km de gri renk x8 buldum,5500 ytl istiyorlar en son fiyat,sizce bu motorun piyasası ne kadardır ? bu paraya almak mantıklımıdır?
Reklamlar
-
16 Şubat 2008, 10:44
#642
Ben bir Piaggio Beverly kullanıyorum. Motosiklet ile yanında gelen iki anahtar var, birisi kullanıcı için olan siyah, diğeride master anahtar kırmızı kahverengi rengini tam anlayamadığım. Master anahtarını kesinlikle saklaman gerekli olaki diğer anahtarın kaybolur yenisini yaptırdığında immobiliser yüklenmesi için gerekli ve servisteki elektronik problemlerinin giderilmesinde kullanılıyor diye biliyorum.
Bunlarda anahtarlar
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
16 Şubat 2008, 10:46
#643
PHAETONW12 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar zaman zaman bende takip ediyorum bu topiği,daha önce soran oldumu bilmiyorum ama benim bir sorum var;2005 model yaklaşık 4000 km de gri renk x8 buldum,5500 ytl istiyorlar en son fiyat,sizce bu motorun piyasası ne kadardır ? bu paraya almak mantıklımıdır?
Sahibindencom'da 7100 ytl ye kadar düştü sıfırı. 5000 ytl normal gibi geliyor bana...
-
16 Şubat 2008, 12:19
#644
EliteXC adlı üyeden alıntı
Ben bir Piaggio Beverly kullanıyorum. Motosiklet ile yanında gelen iki anahtar var, birisi kullanıcı için olan siyah, diğeride master anahtar kırmızı kahverengi rengini tam anlayamadığım. Master anahtarını kesinlikle saklaman gerekli olaki diğer anahtarın kaybolur yenisini yaptırdığında immobiliser yüklenmesi için gerekli ve servisteki elektronik problemlerinin giderilmesinde kullanılıyor diye biliyorum.
Bunlarda anahtarlar
Resimdeki kahverengi anahtarın üst bölümü açılıyor..Bu bölümü sormuştum......resme büyük olarak bakınca görünüyor....(ben koltuk altı bagajı açarken kahverengi anahtarı kullanıyorum)Senin bahsettiğin bende bir kredi kartı şeklinde üzerinde çeşitli kodlar bulunan bir kart.......Teşekkürler.....
-
16 Şubat 2008, 12:46
#645
tasarslan adlı üyeden alıntı
Resimdeki kahverengi anahtarın üst bölümü açılıyor..Bu bölümü sormuştum......resme büyük olarak bakınca görünüyor....(ben koltuk altı bagajı açarken kahverengi anahtarı kullanıyorum)Senin bahsettiğin bende bir kredi kartı şeklinde üzerinde çeşitli kodlar bulunan bir kart.......Teşekkürler.....
Söz konusu anahtar master anahtardır. Evet immobiliser için başka bir kart var ama ikinci bir anahtar yaptırabilmek için muhakkak bu kahverengine ihtiyaç duyuluyor. Diğer bir deyişle siyah anahtarı götürüp yedek anahtar yaptırtamazsın.
Kahverengiyi kesinlikle saklamanı ve günlük işlerde kullanmamanı tavsiye ederim.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
16 Şubat 2008, 14:24
#646
ledo adlı üyeden alıntı
Söz konusu anahtar master anahtardır. Evet immobiliser için başka bir kart var ama ikinci bir anahtar yaptırabilmek için muhakkak bu kahverengine ihtiyaç duyuluyor. Diğer bir deyişle siyah anahtarı götürüp yedek anahtar yaptırtamazsın.
Kahverengiyi kesinlikle saklamanı ve günlük işlerde kullanmamanı tavsiye ederim.
Teşekkür ederim.Bilgiler için..........
-
16 Şubat 2008, 14:37
#647
Yazdıklarım sanırım eksik olmuş tasarslan, evet master anahtar kullanılmayıp saklanması gereken anahtar. Kahverengi anahtarın açılan kısmı yeni yaptırdığın bir anahtara immobiliser kodlaması yaparken kullanılıyor. Eğer immobiliser kodlaması yapılmadan yedek yaptırdığın anahtarı kullanırsan motosikletin yaklaşık 20km hız, 2000 devir gibi limitler altında çalışıyor veya hiç çalışmıyor.
Elindeki kart'da eğer anahtarların kaybolursa son çare olarak başvuracağın kart....
Umarım açıklayıcı olmuşumdur bu defa..
Endurocular neden genç görünür? Cevap: Çamur cildi gençleştirir.
Ride fast, yet ride smart!!!
-
16 Şubat 2008, 18:09
#648
EliteXC adlı üyeden alıntı
Yazdıklarım sanırım eksik olmuş
tasarslan, evet master anahtar kullanılmayıp saklanması gereken anahtar. Kahverengi anahtarın açılan kısmı yeni yaptırdığın bir anahtara immobiliser kodlaması yaparken kullanılıyor. Eğer immobiliser kodlaması yapılmadan yedek yaptırdığın anahtarı kullanırsan motosikletin yaklaşık 20km hız, 2000 devir gibi limitler altında çalışıyor veya hiç çalışmıyor.
Elindeki kart'da eğer anahtarların kaybolursa son çare olarak başvuracağın kart....
Umarım açıklayıcı olmuşumdur bu defa..
Kesinlikle teşekkür ederim,bilgiler için heralde bu konuda çok kimsenin bilgisi yoktur.................
-
16 Şubat 2008, 18:11
#649
Arkadaslar yeterince aciklamislar herseyi @tasarslan
Benimde sana tavsiyem o kahverengi anahtari yogun manyetik alanlardan ve siddetli darbelerden koruman yonunde olacak. Zira siradan bir anahtar olmadigi ve icinde minik bir chip barindirdigi icin daha dikkatli davranman gerek ve anahtari gundelik kullanimda kullanmaman senin yararina olacaktir...
-
16 Şubat 2008, 18:22
#650
PHAETONW12 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar zaman zaman bende takip ediyorum bu topiği,daha önce soran oldumu bilmiyorum ama benim bir sorum var;2005 model yaklaşık 4000 km de gri renk x8 buldum,5500 ytl istiyorlar en son fiyat,sizce bu motorun piyasası ne kadardır ? bu paraya almak mantıklımıdır?
4000 km dahi olsa motorun kondisyonuna gore(krenaj, boya, balata, bakım,amortisor,kece,aku,lastik vs ) 4500 ile 5200 arası derim ben bunlar iyiyse gozun kapalı al biraz daha veririm diyorsan 250 i.e al
-
18 Şubat 2008, 01:55
#651
pininfarina adlı üyeden alıntı
Sanmam hocam X8 ve X9'da mevcuttu ve arada sadece 200ytl fark vardi. Alacak olsaydim o zaman alirdim
Benim hayallerimi yaklasik bir yildir surekli beverly susluyordu ve en sonunda da sahip oldum Allaha sukur
x9 daki rahatı görseydin kesin x9 alırdın.
arkadaşlar benim X9 a sol ayna almak istiyorum. ufak çaplı bir kaza sonucu aynam plastik aksamından çatladı. sıfır almasam da şöyle elinde bulunan bir arkadaştan alsam nasıl olur?
-
20 Şubat 2008, 20:23
#652
Uzun suredir kar ve soguktan dolayi kapali garajdan cikarmadigim ve asagidaki link'te incelemesini yaptigim motorumu bugun hava biraz acinca cikarip birkac fotografini cektim arkadaslar.. İncelemem;
-
21 Şubat 2008, 00:28
#653
pininfarina makina cirlop....o bir piaggio...bu topiğe heyecan markaya asalet kattın...fotolar ruhumu okşadı...2005 te bende lıberty sahibiydim...İtalyanlara scooter konusunda şapka çıkartmak gerekir...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
21 Şubat 2008, 00:54
#654
hehe km ye bak istanbulu az önce fethetmiş 1454
-
21 Şubat 2008, 01:13
#655
mete_han adlı üyeden alıntı
pininfarina makina cirlop....o bir piaggio...bu topiğe heyecan markaya asalet kattın...fotolar ruhumu okşadı...2005 te bende lıberty sahibiydim...İtalyanlara scooter konusunda şapka çıkartmak gerekir...
Rica ederim, o senin asaletin @mete_han ustad
06bluedragger adlı üyeden alıntı
hehe km ye bak istanbulu az önce fethetmiş 1454
1454 degil 145km'de makina. En sagdaki beyaz zeminli rakam her 100mt'yi gosteriyor km degil
-
21 Şubat 2008, 01:16
#656
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
21 Şubat 2008, 01:25
#657
mete_han adlı üyeden alıntı
birde seni görseydik fotolarda...avatardaki Ali Desideromu...
ona benzettimde azcık..
benim lıbertyle olan pozlarım sitede efsane olmuştur...dilden dile yayılır...bulamadım...bulunca atarım buralara
...
eski Pıaggıocudan selamlar...
Sendede amma goz/nizam varmis mete_han ustad! Ne ali desidero'su yerle bir ettin bizi!
-
21 Şubat 2008, 11:12
#658
pininfarina Motorun süpermiş Allah nazardan saklasın,iyi günlerde kullan ,Ücreti ve ne şartlarda aldığını özelden yazarsan sevinirim.....Ümit...
-
21 Şubat 2008, 11:21
#659
pininfarina Fotoğrafları paylaştığın için teşekkürler. Gerçektende çok güzel makine güle güle kullan. Bütçem iyi olsa idi direk bu makineyi alacaktım ama Dylan'a yetti. Ama sonrasında almak istediğim motor gerçekten bu. Eğer biraz daha çıkabilrisem Beverly 500 düşünüyorum.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
21 Şubat 2008, 11:41
#660
tasarslan adlı üyeden alıntı
pininfarina Motorun süpermiş Allah nazardan saklasın,iyi günlerde kullan ,Ücreti ve ne şartlarda aldığını özelden yazarsan sevinirim.....Ümit...
"U have got a mail" @tasarslan
@ tasarslan;
Pm'den sordugun sorunun cvp'ini buraya'da yaziyorum boylece ozel bir konu olmadigindan tum piaggio severlerin bu detaylari bilmesi iyi olur diye dusundum.
Piaggio simdilerde (fuardan once) bir degisiklige giderek beverly 250'lerin ön far tasarimini beverly 500'lerde oldugu gibi yuvarlak ve gidona monteli olarak degistirecegi soyleniyor. Acikcasi bu tasarim benim pek hosuma gitmiyor zira motor sportif ruhtan uzaklasarak fazla nostaljik, klasik ve siradan bir gorunum kazaniyor. Ki, sirf bu yuzden beverly 500'u tercih etmedim. Beverly 250'nin sonundaki "i.e" motorun enjeksiyonlu, puskurtme oldugu anlamina geliyor. "S" uzantisi ise "sport" anlamina geliyor ve bu motorda puskurtmeli (enjeksiyonlu) bir motora sahip olup i.e ile aralarinda hicbir fark bulunmuyor.
Sport modelin farki sadece bazi detaylardaki renk farklari ve kisa olan ön cam. Bu modelde "jantlar, aynalar ve sele mat siyah olup, ön camin kisa olmasinin disinda i.e modelinden hicbir farki yok gerisi ayni. Fiyati ise 2.500ytl pahali. Bence tamamen gereksiz bir ayrinti oldugu icin ben "i.e" modelini tercih ettim.
İste "S" (Sport) modelin kasa farki;
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler