Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
32. sayfa BirinciBirinci ... 22303132333442 ... SonuncuSonuncu

Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #621
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    motosikletin i.e oldugu için 2007 dir hocam fakat yurtdısı ile karsılastırmada sunu goz ardı etmemelisin bazı ulkelere bir aracın gec gelmessi 1-2 yıl mumkun olabilir atıyorum almanyada 2006 de cıkmıstır model sende 2007 de ama senin sartlarına gore o 2007 modeldir.Eger inrernette 2007 model resimlei arasında da fark yoksa uretimden ha 2006 da cıkmıs ha 2007 de emin ol ki o 2007 dir yanlısım varsa duzeltin ben bu sekilde biliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Arkadaşlar; merhaba sizlere brşey danışmak istiyorum : Piaggio Beverly200 hakkında tecrübe ve deneyimi olanlar bu motoru bi yorumlayabilir mi

  3. #623
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı TRUCKER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de yaza nexsus 500 alıcam kullanana arkadaslar çok memnun her ne kadar italyanın parçası az bulunur ve pahalıdır deselerde dizaynı teknolojisi ve sürati süper titreşim olayı da ilk kalkıstan sonra tamamen azalıyormuş... özellikle dizaynı ve gücü çarpıyor beni o yuzden parça riskine girip nexsus alacağım...
    şu İtalyan parça bulamayız stresi olmasa harika olacak ama...bakalım FERCO bu olaya bir son verecek gibi...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #624
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    200 luk x8 kullandım aynı motor var uzerinde cok rahat giden ıvmelenmesi gayet guzel ve tatminkar olan sıkıntı cıkarmayan bir motor buyuk tekerlek isin icine girince ayrı bir keyfi olacagını dusunuyorum

  5. #625
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Bildiğimkadarı ile Beverly200 :22 hp ve 200 cc ; ayrıca kuru ağırlığı 160 kg civarında imiş ; ortalama ne kadar yakıt tüketir ; yedek parcası tahminimce pahalıdır ama malum piaggio öyle kolay kolay yedek parca ihtiyacı duyarmıyım?

  6. #626
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    dediğim gibi x8 ile aynı motor var uzerindekarburatorludur 100 km de normal kullanmda 3-3.5 dur hızlı kullanımda 4 litreyi bulur karburatorlu için iyi bir skor aslında parca sıkıntısı en fazla 2-3 hafta cekersin, parcasına gore degisir. hic karsılasılmayan bu arıza ile karsılasırsan anca o zaman. onun haricinde arızası falan olmayan bu motordur makina 2. else temizse hor kullanılmamıssa fiyatta uygunsa al derim.

  7. #627
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Teşekkür ederim çelebi ; kalıbına göre epey az yakııyormuş ; bide bu avrupa birliği standartları falan var(egzost cıkışı falan) sanırım oda yakıtı etkileyen bi faktör...

    Arkadaşlar bizzat bu Beverly200 kullanan, test eden arkadaşlar sizlerin de yorumlarını bekliyorum zira bilgi noksanlığı cok olan bi model ; tutulmamış mı acep yoksa kullanan insanlar ekabir insanlar mı; buralara yazma ihtiyacı duymuyorlar mı

  8. #628
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    nedemek hocam bilgi paylastıkca anlam kazanır .euro 2 normlarında bir motor 130 rahat yapıyor tabi bu motorun rodaj sırasındaki kullanımıylada dogru orantılı bir durum ben yokus asagı 140 da gormusdum dedigim gibi ivmelenmesi cok cok iyidir

  9. #629
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    vespa satış sonrası dökümanlar dosyasından aldığım fiyatlar...işçilik fiyatları...

    MOTORU ARAÇTAN SÖKME TAKMA 100
    SİLİNDİR PİSTON DEĞİŞİMİ 100
    VARYATÖR ÖN ONARIMI 50
    KARBÜRATÖR TEMİZLİĞİ 40
    EGZOST SÖKME TAKMA İŞÇİLİĞİ 15
    ARAÇ TEMİZLİK 15
    VARYATÖR KAYIŞ DEĞİŞİMİ 35
    DÖŞEME KAPLAMA 100
    HAVA FİLİTRESİ DEĞİŞİMİ 10
    HAVA FİLİTRESİ KUTUSU DEĞİŞİMİ 10
    ARKA TEKERLEK SÖKME TAKMA ARAÇTAN 15
    DEBRİYAJ DEĞİŞİMİ 35
    BEYİN DEĞİŞİMİ CDI 40
    TEMİZLİK SPREYİ 5
    SÜBAP AYARI 70
    ARKA JANT DEĞİŞİMİ 30
    KRANK MİLİ DEĞİŞİMİ MOTOR AÇMA 250
    YATAK YENİLEME İŞÇİLİĞİ 50
    KARTER AYIRMA VE TOPLAMA 250
    EGZOST EMİSYON AYARI 30
    FREN BALATASI DEĞİŞİMİ ARKA 25
    FREN BALATASI DEĞİŞİMİ ÖN 5
    FREN KOLU DEĞİŞİMİ 15
    KİLOMETRE TELİ DEĞİŞİMİ KOMPLE 30
    TORPİDO SÖKME TAKMA İŞÇİLİĞİ 30
    FURŞ RULMAN DEĞİŞİMİ 50
    AMORTİSÖR DEĞİŞİMİ ARKA 30
    AMORTİSÖR DEĞİŞİMİ ÖN 30
    JANT DEĞİŞİMİ ÖN 25
    LASTİK DEĞİŞİMİ 25
    FURŞ KEÇE DEĞİŞİMİ 30
    FURŞ DEĞİŞİMİ 100
    MOTOR YAĞ DEĞİŞİMİ 20
    FREN HİDROLİK DEĞİŞİMİ 30
    ÇAMURLUK DEĞİŞİMİ ÖN 60
    SELE AÇMA İŞÇİLİĞİ 25
    AKÜ ŞARJ 10
    KORNA DEĞİŞİMİ 30
    BENZİN ŞAMANDIRASI ONARIMI 60
    FAR DÜĞMESİ MONTAJI 25
    DÖRTLÜ DÜĞME MONTAJ İŞÇİLİĞİ 30
    BENZİN ŞAMANDIRASI DEĞİŞİMİ 40
    SUSTURUCU BOYAMA İŞÇİLİĞİ 40
    ANAHTAR DİŞ ÇEKME VE KODLAMA İŞÇİLİĞİ 20
    BALANS İŞÇİLİĞİ 25
    LASTİK ONARIM İŞÇİLİĞİ 10
    ÇANTA ONARIM-DEĞİŞİM İŞÇİLİĞİ 35
    PERİODİK BAKIM İŞÇİLİĞİ 1000 KM 30
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #630

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı byrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eveeeet ben de bugün sonunda Mat Siyah Beverly 250 S motoruma kavuştum.
    Biraz daha fark verip 250S aldım ama özellikle rengi ve injektörlü olması beni cezbetti. Allah kazasız belasız bir sürüş nasip eder inşallah.
    Beverly'de sadece mat olan "s" (sport) modelleri degil, "beverly xxx i.e" uzantili modellerde enjeksiyonlu/puskurtme motora sahipler diye biliyorum. Ornegin ben motorumu yeni aldim Beverly 250 i.e. Bu motor enjeksiyonmu, karburatormu arkadaslar?

  11. #631
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    dogrudur hocam 252525252525

  12. #632
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    Alıntı pininfarina adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beverly'de sadece mat olan "s" (sport) modelleri degil, "beverly xxx i.e" uzantili modellerde enjeksiyonlu/puskurtme motora sahipler diye biliyorum. Ornegin ben motorumu yeni aldim Beverly 250 i.e. Bu motor enjeksiyonmu, karburatormu arkadaslar?

    Yeni motorun hayırlı olsun,kullanımı hakkında bilgi verirmisin.? 200-250-500 cc olarak var,diğer modellerini kullandın mı?Bir kıyaslama yapabilirmisin?200-250-500 cc kullanımıyla ilgili olarak..Teşekkürler..

  13. #633

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı tasarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motorun hayırlı olsun,kullanımı hakkında bilgi verirmisin.? 200-250-500 cc olarak var,diğer modellerini kullandın mı?Bir kıyaslama yapabilirmisin?200-250-500 cc kullanımıyla ilgili olarak..Teşekkürler..
    Alıntı tasarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motorun hayırlı olsun,kullanımı hakkında bilgi verirmisin.? 200-250-500 cc olarak var,diğer modellerini kullandın mı?Bir kıyaslama yapabilirmisin?200-250-500 cc kullanımıyla ilgili olarak..Teşekkürler..
    Tesekkur ederim @tasarslan,
    Beverly'yi gercek hayatta ve nette uzun sure arastirdiktan sonra almaya karar verdim.

    Oncelikle bu makineler verdiginiz her kurusu kesinlikle hak ediyor bunu bir kez daha anladim. "Bir maxi-scooter'a 8000-9000ytl para vermem" diyen kimi insanlar oldu ki, hala da oluyor. Bu insanlara baktigimda hepsinin ortak paydasi piyasada bir paket sigara fiyatina satilan ne idigu belirsiz, kopya, oyuncak misali, her yanindan ayri ses gelen, orası-burası dokuldugu icin motorun her yerini cingene bohcasi misali iple, koli bantlariyla sarip-sarmalayip dolasan, kalitesiz çin motorlarini tercih eden insanlar olduklarini goruyorum.

    Beverly 250'yi almadan once bir arkadasimindan kiyas ve karar icin sahip oldugu beverly 500'u rica ederek bir hafta bu motorla birlikte oldum. Beverly 500 hacmi geregi oldukca guclu ve yuksek tork ureten bir motora sahip. Sık sık sehirler arası yolculuklara cikiyor, uzun soluklu gezilere katiliyor, isiniz geregi otoban'i kullaniyor, artciniz eksik olmuyor, surati seviyorsaniz vs beverly500 oldukca ideal bir secim. Ancak her seyin bir bedeli vardir ve tum bu getiriler size fiyat, yuksek yakit tuketimi, agirlik, 250'ye gore sehir icinde nispeten daha az pratik kullanim ve vergi vs. olarak geri yansiyor. Tasarima gelince, gerci subjektif ve kisisel konulardir bunlar ve "herkesin birlestigi tek bir begeni" asla mumkun olmaz. Ancak kisisel olarak beverly 500'u tasarimimi ben begenmedim. Motorlarda 60 ve 70'li yillari animsatan nostaljik/klasik yuvarlak ön far tasarimi kesinlikle bana gore degil. Kisaca surekli uzun yola veya gezilere cikmayan, ev ve is yeri arasi orta-kisa mesafeli oldugundan, surati cok sevmemem, yuksek maliyet ve klasik far tasarimindan hoslanmadigim icin beverly 500'u tercih etmedim.


    Geleyim beverly 250'ye...
    Oncelikle motorun ustune oturur-oturmaz dikkatinizi ceken ilk sey ergonomik olarak mukemmel tasarlanmis, bedeninizin her kivrimini "hissederek sizi (poponuzu) kavrayan", sertlik derecesi cok iyi ayarlanmis, surucu bel destegi bulunan, ultra rahat ve konforlu sele oluyor!

    İkinci dikkatimi ceken sey genelde racing tarzi motorlarda duydugumuz marş'a basildiginda derinden gelen o "kis-kis-kis" seklindeki karakteristik mars motorunun sesi oldu! Yani honda'nin bazi scooter'larinda duydugumuz marş sonrası an'lik duyulan "cing, cong, tink" seklindeki metalik tinlama sesi bu motorda yok sanki bir racing calistiriyor gibi hissediyorsunuz kendinizi

    Biraz gaz verip yola koyuldugunuzda 16 inch tekerlek capinin ne demek oldugunu anliyor ve konfor olarak ufak teker capina sahip motorlardan "bir adim onde oldugunuzu" hemen hissediyorsunuz! Beverly 250 ile virajlara korkusuzca girebiliyorsunuz oldukca ustun bir viraj ve yol tutus kabiliyetine sahip. (Tabi virajlarda yan yatmayı fazla abartmamakta fayda var) Seyir esnasinda iscilik veya malzemeden kaynakli herhangi bir ses, tikirti vs duymaniz kesinlikle imkansiz. İnsana guven veren, tok ve yuksek iscilik kalitesini hemen her detayda gorebiliyorsunuz. Aynalarin gorus acilari yeterli, kumanda kollari ergonomik ve oturus pozisyonu fazlasiyla rahat (2 saat molasiz bir kullanimda herhangi bir sikinti, agri vs yasamadim ve ayni sey artci icinde gecerliydi) Benzin alirken motordan inmeye gerek duymuyorsunuz anahtari kontaga bastirdiginizda kapak otomatik olarak aciliyor ve isinizi goruyorsunuz. Onde iki yanlara yerlestirilmis kucuk gozler oldukca kullanislilar bu gozler ogs kartinizi, cuzdan, gozluk, eldiven, cep telefonu, harita, kucuk su vs gibi bircok sey koymak icin oldukca ideal.

    Sele elektirikli bir dugme ile kumanda ediliyor (otomatik aciliyor) ancak aku bitmesine karsi manuel olarakta acabiliyorsunuz. Sele alti aydinlatma isigi, koruma brandası ve 180 watt gucunde bir cakmak soketi mevcut. Hacim olarak pek iyimser seyler soyleyemeyecegim maalesef. Sayet full face bir kask kullaniyorsaniz buraya sigdirmaniz bir mucize olur! Nazi kask'i veya yarim kasklar ise biraz caba ile sigabiliyorlar. Ferco motor veya bayilerde beverly'nin orjinal yan cantalari mevcut hatta bu cantalarin motora oldukca şık bir gorunum de kazandiriyorlar ancak fiyatlari biraz el yakiyor iki cantanin fiyati ortalama 600ytl civari. 16 inch teker capinin selealti bolmesinden hacim caldigi aşikar.

    Henuz 90 km'deyim ve ilk 1000km rodaj suresi olarak belirtiliyor bu yuzden ilk 1000 km limitleri fazla zorlamiyorum. Ancak su ana degin edindigim tecrubelerime gore "beverly yuksek deviri seviyor" diyebilirim. Soguk havalarda motoru calistirmak su ana degin herhangi bir sorun teskil etmedi ve ilk marş'ta sorunsuzca "start" aliyor. Akabinde motor sogukken biraz gaz verip hareket etmeye kalktiginizda motor "ben buz gibiyim abicim bekle biraz isinayim" seklinde kaprisler yapmadan yoluna gidiyor. Yani motor sogukken kesinlikle stop etmeye yeltenmiyor ve cok rahat gaz yiyor!

    Motor dusuk ve alt devirlerde yeterince atak ve canli, tork ise orta-ust devirlerde zirve yapiyor! Biraz gaz verdiginiz zaman tek kelime ile "uzuyorsunuz". İki kisi + 7kg bagaj ile (95kg + 80kg= 175kg) alt devirlerde biraz isteksiz davraniyor ancak orta ve yuksek devirlere dogru motor canlanarak aciliyor ve bir an'da kendinizi 110, 120 km'lerde buluyorsunuz. Motorun tork egrisi orta-ust devirlerde daha lineer bir cizgide seyrediyor gibi, sanziman basarili ozellikle sikisik trafikte surekli dur-kalk'larda ısınan sanziman kesinlikle ses, gurultu ve en onemlisi "kacirma" yapmadi/yapmiyor. Frenler guven veriyor onde ve arkada 260mm capinda cift disk kullanilmis, dozlamasi iyi, elcikler hisli ve oldukca yumusak, bosluklari iyi ayarlanmis. Arka disk tekerin icinde konuşlandirilmis bu iyi bir asarim detayi zira yagmurdan, camurdan vs disk nispeten daha korunakli bir yerde bulunuyor. Yan ruzgarlardan pek etkilenmiyor 90-95km suratlerde bircok kez ruzgarli havada kopruyu gectim ve seridine oldukca sadik kaldi.

    Yakit konusuna gelince beverly'de enjeksiyon yani puskurtme motor kullanilmis ve min. 95 oktan benzin icmek istiyor. 100 oktana kadar benzin koyabiliyorsunuz bence en ideali 97 oktan kursunsuz benzin lakin perfonmansa kucukde olsa bir katki sagliyor. Yakit tuketimi hakkinda simdilik kesin birsey soylemem cok zor ancak ilk 1000km sonrasi suanki degerlere gore mutlak azalacaktir.

    Beverly'de el freni ve dortlu flasor bulunmuyor. Dortlu flasor cok onemli olmasada 170kg gibi kuru agirliga sahip olan bir motorda el frenin olmasi iyi olurmus. Zira rampada park yapmak zorunda kaldiginizda bu agirlikla biraz sorun yasayabilirsiniz. Sulu sogutmaya sahip beverly'de sıkısık trafikte motor fan'i gerekli gordugunde aninda devreye giriyor ve yaklasik 10- 15 sn kadar calisip duruyor. İlk defa bu motora binenlerin dikkatini cekecek olan fanin ilk actigindaki vibrasyon ve hafif gurultusu olacaktir. Fakat ses seviyesi ve titresim rahatsız edecek boyutta degil zamanla alisiliyor. Gosterge paneli oldukca sade, gosteristen uzak ve derli-toplu ve paggio'nun tum modelerinde olan calinmaya karsi immobilizer var. Park ettikten sonra kirmizi led yanip-sonerek hemen devreye giriyor ve 48 saat boyunca motor hic calistirilmazsa otomatik olarak led kapaniyor." Digital termometre ve aku voltaj gostergelerinin eksikligi gozume batti olsalarmis iyi olurmus. Sinyaller ise panelin her iki uc noktasina yerlestirilmis olsalar cok daha ergonomik ve gorsel acidan dikkat cekici olabilirdi.

    Toparlamak gerekirse herkesin amaci, beklentisi, tarzi ve ihtiyaci farklidir. Beverly 250 ozelikle konfor ve yol tutus konusunda "referans gosterilebilecek" nitelikte safkan bir italyan maxi-scooter. 16 inch teker capi, islak ve bozuk yol perfonmansı, surucu+artci guvenligi ve konforu, enjeksiyonlu motoru, sorunsuzlugu, bol yedek parcası, ferco motor gibi ciddi calisan ve her turlu sorununuza anında alakadar olan bir distr. firmaya sahip piaggio beverly'i kesinlikle herkese tavsiye ederim...

  14. #634
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    190km de olmasına ragmen cok guzel ve profesyonelce bir inceleme yazısı boyle incelemeleri dergilerde bile az buluruz tesekkurler hocam
    sayende bu forumdada hareketlenme oldu

  15. #635

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı celebi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    190km de olmasına ragmen cok guzel ve profesyonelce bir inceleme yazısı boyle incelemeleri dergilerde bile az buluruz tesekkurler hocam
    sayende bu forumdada hareketlenme oldu
    Tesekkur ederim celebi, paylasmak guzeldir

    İst'da isen havalar duzeldiginde bir ara bulusup, gorusup tanisalim hatta bunu mumkun olan tum vespa, piaggio topic uyeleriyle yapalim. Sonra bir ara motorlari degisiriz ben senin x8 ile minik bir test surusu yaparim sende benim beverly'nin tadina bakarsin. Zira X8 ve X9'lar ilk tercihim hic olmadilar ama bu araclarin surus konforu ve perfonmanslarini merak etmiyor da degilim hani...

  16. #636
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    tabiki hocam yanliz dikkat et x8 kulanırsan kendine 1 tane almak zorunda kalabilirsin

  17. #637

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı celebi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiki hocam yanliz dikkat et x8 kulanırsan kendine 1 tane almak zorunda kalabilirsin
    Sanmam hocam X8 ve X9'da mevcuttu ve arada sadece 200ytl fark vardi. Alacak olsaydim o zaman alirdim

    Benim hayallerimi yaklasik bir yildir surekli beverly susluyordu ve en sonunda da sahip oldum Allaha sukur

  18. #638
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    Allah kazasız belasız kullandırsın hocam

  19. #639
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    Arkadaşlar Vespa ların diğer modellerinde varmı bilmiyorum.Benim LX 150 nin bağaj anahtarı üzerinde açılan bir bölüm mevcut bunun ne işe yaradığı hakkında bilgisi olan var mı?

  20. #640

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Alıntı tasarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Vespa ların diğer modellerinde varmı bilmiyorum.Benim LX 150 nin bağaj anahtarı üzerinde açılan bir bölüm mevcut bunun ne işe yaradığı hakkında bilgisi olan var mı?
    Tam anlıyamadım konuyu biraz açarmısınız? Daha doğrusu kahverengi anahtardanmı bahsediyorsunuz?


32. sayfa BirinciBirinci ... 22303132333442 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler