Kardeşim Ben yabancı değilim. Benden korkma.Ben ve arkadaşlarım Barışçıl duygularla geldik bu gezegeneokan4037 adlı üyeden alıntı
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
Kardeşim Ben yabancı değilim. Benden korkma.Ben ve arkadaşlarım Barışçıl duygularla geldik bu gezegeneokan4037 adlı üyeden alıntı
:))) [COLOR="Red"]U.F.O. gören masum köylü![/COLOR]
sen yabancı değilsin ama sitede öcüler var görünmüyolar
Yeni yine yeniden
ya beyler sormayın nedir bu yaa benim 500km bakımı henüz oldu.. serwise götürüp böle böle anlattım adam rölantiyi yükseltti ama bu seferde benzin cok yemeye basladı.ztn belli motorun sesi solugu deişti!ertesi gün götrdm çok yakıo dedim bana hyr normal dedi ugrasmak istemedi anlıcagınız! bu sefer ben söylendim biraz oda bırak motoru 2 gün sonra al dedi.bırakmadım bastım gittim kendim düşürdüm rölantiyi şimdilik 1 2gün pek istop etmedi bakalım nolcak ama eskiye göre çoook zor calısıo özellikle sogukken
Ahanda işte benim problem de böyle başladı. İlk zamanlar çok nadiren viraj falan dönerken gaz kesiyodum ve motor istop ediyordu daha sonraları motoru çalıştıramaz oldum vede gaz kestiğim anda duruyor ve motora bindiğimde gazı hiç kesmeden varacağım yere kadar gittim. Eyer sende de böyle ise benzin musluğu problemin oluşmuş. Detaylar için aşağıdaki linke tıklayabilirsin.
http://motorgezer.com/modules.php?na...viewtopic&t=13
esed saol detaylar için ama ben okadar anlamıorumki bu ince işlerden ya..bunu serwis nası bilmio anlamadım.. neyse dediğim gibi biraz beklicem bakalım nolcak.. ilginiz için saolun
arkasasım benim kullandığım mecazi anlam bunu herkes anlıyorda senmi anlamıyorsun..
Motorize Birlikler K.lığı......
Herkes Çin malını anlıyor da sen mi anlamıyorsun yoksa anlamak mı istemiyorsunshadowofspirit adlı üyeden alıntı
Sevgiler, bu arada alan memnun satan memnun...burada ki herkes neyin ne olduğunu biliyor.
:))) [COLOR="Red"]U.F.O. gören masum köylü![/COLOR]
Kardeşlerim. 2haftalık 151 rs -135 km deyim aldığım baştan buyana bir arkadaşımızın sözüydü. ekzoza civata koyulmuş gibi zırlama sesinden deliye döndük.
araştır dök.. yok pedal değişti. kepçe sılıldı.. enson tekrar yazmıştımç helezon mudur. yay amortisöre dııııır cırrr vuruyor.. ahada tüm ses bağırtı burda kopuyor. servise söyle.. olur. normal normali ne arkadaşlar.. alllah aşkına amortisörü sökücek bişeyler yapıcak motorin kardeşim gibi elime aldımı dağıtasım geliyor..(tamir etme)
napmak lazım.. carıl dırılll ses dinlemekten.. hanımla gıcık olduk... ben yuvamı 2 tekerde taşır.. kendimizce gezer pikniğe çıkarız.. milllet biz gaz verince
dırıldamaya zırıldamaya dönüyo nerdeyse diycem. deli oldum.amortisöre içine bahçe hortumu bile sokmayı. düşündüm.. sökemedimm. napcazz kardeşlerim. bişeyler bişeyler. alllaha emanet olun. kazasız belasız sessiz sürüşler dilerim.
yanlış anlaşılmasın motorumuz çok iyi hoşumuza gidiyor..ama ses deli ediyorr. yayyyyyyy.
walla ne diyem mksar77 kardeş allah kurtarsın bende sesten çok çekiyom ama geçmiş sayfalara bi bak bi arkadaş eksozt sorununu halletmesini resimli açıklamıştı ayrıca bu motorlar bu fiyata ................[süpeeeer]
Bir arkadaş derken sanırım benden bahsediyorsun gursu. Egsoza cıvataları ben koydum ve fotoğraflı açıklamıştım. Dedimya şiddetler tavsiye ederim.
Bu arada başka bir konuya daha dikkatinizi çekmek istiyorum arkadaşlar. Sağ tarafta arka tekerleği tutan siyah metal bir parça var. Bu metal parçanın arka tarafına tekerlek dingili, amortisör ve fren sistemi bağlanıyor. Ön tarafı ise motor bloğuna 2 uzun cıvata ile sabitlenmiş durumda. Yani arka tekerlek yukarı aşağı esnediğinde motor bloğu ile birlikte hareket ediyorlar. Yalnız bu 2 cıvata çok ama çok önemli!
Geçenlerde bunlardan birinin olmadığını gördüm! Doğal olarak düşmüş olabileciğini düşündüm ama içinde kırılmıştı! Çok zor bir uğraştan sonra kırılmış cıvatayı içinden çıkardım. Nasıl derseniz; 5mm çelik matkap ucuyla cıvatanın tam ortasından delik açarak. Daha sonra uzun bir vidayı içine oturtup sıkarak arka taraftan (cıvatanın girdiği yerin arka tarafı boş) dışarı çıkardım. Ve yerine yenisini taktım.
Özellikle 2 kişi binen arkadaşlar; Demek ki bu civatalar, çelik (çelik çok sert olduğu için kırılabiliyor, daha yumuşak alaşımlı metali olan cıvata seçilmeli)olmasından dolayı, arka tekerleğin bir çukura girmesi ve sert bir şekilde esnemesi sonucu kırılabiliyor. Ama tekerleği tutan çok önemli cıvatalar bunlar. Bu cıvatalara çok dikkat etmek gerekir.
Herkese kazasız, belasız, keyifli sürüşler...
evet, hafta ici ise gidip gelirken hafta sonu da gezi, tozu, yazlik derken 4000 km buldu sonuda benim RS im. Bu 4000 km hepsi iki kisiyle gidildi. simdiye kadar, nazar deymesin, beni ne yollda birakti nede pisman etti. simdiye kadar yasadigim sorunlar: arkadan gelen sesler, amortisör demirinden veayak marsindan , benzin pompasinin arizasi.... hepsi bu. ödedigim tamir ücreti 0 YTL aldigim keyif paha bicilmez
bu ara motoriin abinin anlatigi ama bir türlü nasil yaptigi söylemedigi hava filitresi sünger ayarinda cözmüs bulunuyorum! sonuc: daha az benzin sarfiati ve cekiste %10 luk bir artis.
pardon fabia abicim güzel bi buluştu süpeeersin ben bişi soracam rölentiyi nasıl düşürebilirim acaba resim koyman mümkünmü
OK gursu arkadaşım.
Üstteki bahsettiğim konu ve senin sorduğun rolanti düşürme ve yükseltmeyle ilgili fotoğrafları akşam koyucam. Bakabilirsin...
OLEEEEEEYYYY ÇOK SAĞOL BÜYÜKSÜN
Bence bu topiğin başlığına birde 150 HS ekleyin mondial çıkardı ya yeni onun için
SAKAL adlı üyeden alıntı
150 hs nin başka bir topiği var zaten...
bu zaten 151 rs topiği
bence 151 hs konusu 151 rs de devam etmeliydi
Sen Ne Kadar Bilirsen Bil, Senin Bildiğin Karşındakinin Anladığı Kadardır. Hz. Mevlana
Sagol Fabia, hangi civata nersei filan derken resimlerin yardimci oldu. Biz sürekli iki kisi kulandigimizdan o civatalari yedek olarak yanimiza alalim. iki civatadan bir sey cikmaz, zaten yanimda sürekli benzin pompasi, buji, sigorta, tel, kablo vs gibi acil durumlarda gerekli olacak nesneler bulunduruyorum
evet, hafta ici ise gidip gelirken hafta sonu da gezi, tozu, yazlik derken 4000 km buldu sonuda benim RS im. Bu 4000 km hepsi iki kisiyle gidildi. simdiye kadar, nazar deymesin, beni ne yollda birakti nede pisman etti. simdiye kadar yasadigim sorunlar: arkadan gelen sesler, amortisör demirinden veayak marsindan , benzin pompasinin arizasi.... hepsi bu. ödedigim tamir ücreti 0 YTL aldigim keyif paha bicilmez
bu ara motoriin abinin anlatigi ama bir türlü nasil yaptigi söylemedigi hava filitresi sünger ayarinda cözmüs bulunuyorum! sonuc: daha az benzin sarfiati ve cekiste %10 luk bir artis.
Arkadaşım şu sünger olayını vede benzin tasarrufunu resimlerle anlatında bizde bilgilenelim.
Gursu Arkadaşım;
Dün akşam fotoları koyarım dedim ama kusura bakma! Akşam olması ve kameranın flashından dolayı hiç net çıkmadı! Gündüz ışığıyla çektim ama yinede çok net değil!
Olsun en azından nerede olduğunu az çok anlarsın. Motorun o kısmından içeri baktığında Sarı, ince uzun bir civata göreceksin. Büyük bir kısmı dışarıda ve etrafında yay var. Kısa bir tornavida yardımıyla o civatayı sağ sola çevirdiğinde rolantiyi ayarlayabilirsin. Motor çalışırken yapabilirsin ama fazla çevirmeden arttırıp azaltmak gerekir. Çeyrek tur kadar...
Rica ederim İntercom. Dediğin gibi yanımızda sürekli yedek malzemeleri bulundurmakta fayda var!İntercom adlı üyeden alıntı
Herkese keyifli şürüşler...
resim aah su resimler, ama ben yinede resimsiz bi anlatayim siz kesinlikle anlarsiniz:
filitrekutusunu tutan 6 tane vida sökülür ( ALTI vida yuh.. abi bu cinlilerin neyi kaliteli yapicagi beli olmaz), kapak kaldirilir. kutunun (motorun arkasina bakan bölümünde) yine 6 vida ile tutrulmus, altinda ince bir sünger bulunan plastikten bir mazgal bulunuyor. vidalari cikartiyorsun, ince süngeri aliyorsun. orda alti delik üc odacik bulunuyor. genelde teki bir sünger ile kapatilmistir. bu süngeri cikartma! motor fazla hava alir, cekisin düser. ortadakini bos birak, diyer tarafindakine bir sünger yerlestir... simdi deneme yanilma yolu ile o süngerin boyunu sikisiklik oranini ayarlayacaksin. yani tak bi sünger kapat kapagi tak birkac tane vida ve sür motorunu iki, üc sefer sonra tam ayarini bulmus olursun. Hayirli olsun
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)