Siyah sticker çok yakışmış dostum tebrik ederim
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
enıskardesım motorun harıka olmus.
ya arkadaslar sıze bırsey sorcam bızım buralarda aynı otoban gıbı guzel yollar var o yolda baya gıttım geldım ve tam hız yapılabılecek genıs ve sakın oluyor genelde. ben orda bır kac kere son gaz gıttım ama 100 den yukarı mıh demıyor benım makına ustelık 715 km.de gözüm gibi bakıyorum heryerıne ama sakarlıkmı dıyeyım sans mı dıyeyım bılmıyorum baska rs ler var burda onlarla aynı yolda gıdıyoruz adamlar benı gecıyor.tabı benım gayem hız yapmak değil. ama ıste aynı model motorlar nasıl oluyorda hız farklılıkları gosterıyor anlamadım. benımkındede aynı perfosmansı alabılmek ıcın ne yapmam gereklı yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tşk. ederim ıyı akşamlar. ayrıca bende motorun resımlerını yayınlayacam nasıl eklıyoruz sıteye resımlerı onu bılmıyorum.
tamam nerden oldugunu buldum arkadaslar yarın eklıycem resımlerı
enis arkadasım ferhat_oz10@hotmail.com benim cvp weremedim sana dısardaydım kusura bakma benı ekle listene
QM125T-10D...cok sugar.kırmızısı tabi:Drmz
teşekkür ederimBy CaPTaiN adlı üyeden alıntı
enıs kardesım motor harıka sıyah bantlar yakısmıs ama mos yazılarını yapıstırmasan daha ıyı gozukur.
ayrıca benım sorum hakkında bılgın varmı??????????????????
o nos etiketlerini yapıstırmamın sebebi sol taraftan ufak bir kırık var motor düşmüstü onu kapatmak için yapıştırdım.soruna gelince.motoru ilk aldıgın zaman 500 km ye gelene kadar kullanıs seklin cok onemli bu surede benim fikrim tabiki bunlar motoru tatlı tatlı dinlendirip yüklenceksin.ben bunun için her aksam göztepeden cıkıp karsıyakaya kadar cok yavas gidip dönerken yapabildigim kadar hız yaptım.tabi hep son gaz değil arada dinlendirerek.efsane09 adlı üyeden alıntı
yukarıd abır arkadasımzı rs modeller arasında hız farklılıkları olurmu demiş cok buyuk fark olacagını zannewtmıyorum ama bildiğim kadarıyla motorun karburatorunde ayar yaptırıp bıraz dah ahız yapılmasını saglıyabılıyorlar sneın gorduklerın bu gıb ayarlar yapmıs olabılır ayrıca 444 gibi yag kullanıyomsuun bunlarda etken olabılır bırde fıltredekı sunger olayı baya onemlıymıs cekiş için
arkadaslar bu arada forumu okurken aklıma geldı bılınmesı gerekenler motoru ilk aldıgınızda vidalarını falan kontrol etmek gerekıyor dıyolar yenı motor alan arkadaslar elınıze bı 10 12 anahtar alıp yatıın motorun altına dısarda gorunen butun cıvataları kendınız sıkın bunun ıcın servıse gıdıp ucret falan odemenız gerekmez bızım arkadasın egzoz sallanmaya basladı baktık bır ıkı cıvata dusmus baızlerıde sllanıyor aynılarını bulup tuturduk eskısınden dah aıyı oldu ayrı bır dipnot daha motorun altına yattıgınızda egzoz borusunu goreceksınız boylu bıoyunca bu boru zamanla asınıp delınebılıyor bunuda ılk aldıgınızda dogalgaz borularına sarılan amyant bantlar var bunlardan sararsanız egzozun omrunu uzatmıs olursunuz cunku sıcak la bırlıkte suya ve camura en cok mahruz kalan bolge orası bılgınıze.....
max. hızı düşük olan arkadaşlar bi süre sürünce disklere bakın el değmicek kadar ısınıyosa balatalar geri salmıyodur servise gösterin benimkide önceden basmıyodu 100 ü zor geçerdi şimdi 110 çok raha t basıyo yol olsa daha basar
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
raptor arkadasımızın dedıgı dogru bızede olmustu on taraftaki dıske dokunan ıkı balatadan bıtanesı daha cok erımıs tı buda ayar bozuklugundna dolayısıylşa hızı kesıyor boyle sorunu olanlar servıse baktırsınlar
tşk. arkadaslar bu dediğiniz balata olayı herhalde benım motorun hızını kesıyordu. servis bugun on dısktekı balataları değiştirdi yenısıyle yaylar ayırmıyormu ne dedı ama ben pek anlamadım değiştirdikten sonrada hızlı gıtmedım bılmıyorum yarın deneyelım bakalım gercekten sorun ordanmı kaynaklanıyormus. aynı sey arka fren ıçın de gecerlı olabılırmı acaba. ama arka fren de oyle bır sorun olsa benım rolentı ayarı yuksek 3000 devıre kadar cıkıyor calıstırınca. ve tekerlek kendı kendıne donmeye baslıyor aynı sey arka tekerleklerde yok galıba. ayrıca arkadaslar ben alarm taktırdım uzaktanda çalışmasını sağlıyor gercekten cok guzel bır sey. ben uzaktayken bı calıştırıyorum herkes hayret edıyor. kım çalıştırdı bunu dıye hadı hoscakalın arkadaslar.
goruslerınızı beklıyorum arkadaslar
efsane09 arkadasım sorunun umarım çözülmüştür.uzaktan calıstırma olayı pek güvenli değil.elektrik sisteminde sorun cıkarıyomus ve bundan dolayı olan arızalar garantiye girmiyomus.125 liklerde alarm ve uzaktan kumanda modulu var.onları bile söküyolar.ama alarm güzel.gerçi adam aküyü sökse iş biter güle güle kullan
senin kumandanın frekansında başka bir kuman da daha olsa senin gibi çalıştırabilir motorunu ki bu aldığın alarm eğer çin malı falansa bu da mümkün
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
arkadaslar artık uzaktan calıstırmıyorum arıza olabılır elektrık sıstemınde. yok alarm turk malı made ın turkey yazıyor valla. eger bızım turkler akıllı adamlar ya çin malına made ın turkey yazmadıysa turk herhalde.
Mahalede yan komşumda kırmızı aldı
kim görse hasta oluyor bu rs ler çok yakışıklı makineler
birde bün parçacıdan 2 adet cam siyorta alıp bagaja attım arkadaşlar sizde alın dağda bayırda sigürta atar üş kuruş için rezil olmayın
sigorta yeri akünün artısından çıkan kablo üzerinde bilginize.
yaw çok zorda kalsan sigortanın ik, ucunu birbirne takarsın idare eder seni parçacıya kadar
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
bugun alışveriş yaparken ısıklı sibop kapağı gördüm ikitane olarak satılıyo aldım hemen.motora taktım karanlıkta hareket ederiken yanıp sönüyo akşam çıkıp denicem bakalın nasıl durcak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)