Kardeş çok yakışmış eline sağlıkTeam 106 GTI adlı üyeden alıntı
zaten RS nin özeliği yarış motoru tipinde olması
bende birkaç şey yapıştırıp beğişik bir hava vermeyi düşünüyorum.
Güle güle kullan.
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
Kardeş çok yakışmış eline sağlıkTeam 106 GTI adlı üyeden alıntı
zaten RS nin özeliği yarış motoru tipinde olması
bende birkaç şey yapıştırıp beğişik bir hava vermeyi düşünüyorum.
Güle güle kullan.
Arkadaslar,
hepimiz sadece hızdan bahsediyoruz, sürat güzel bir olay fakat bunu kontrol etmek ve hizli bir sekilde frenleyip durmak hayati bir olay. hem enisin cevabindan hemde captanin sorusundan anladigim kadar bu konuda gercekten bilgi sahibi olan arkadaslar az. madem hepimizin bilgisayari ve internet baglantisi var lütfen güvenli sürüs ve fren tekniklari hakkinda bilgilenelim! bu bizi ve baskalarin hayatini kurtarabilecegini de unutmayalim.
motor la fren yapmak, viraja girmek cok farklidir.... onun icin sürat denemeli yanisira daha özenle firen denemeli yapmanizi öneririm.
arkadaslar ben bişiy merak ettim.151 rs ile 130 kg 2 kişi bi bayiri rahat cikabilirmiyiz????bide benim oturdugum yerde 4-5 tane mondial servisi var.biri en eskisi mondiali ilk getirenlerden servisi iyi die duydum biride servisinde genc elemanlari falan calistiriyo sizce motoru alirken nerden alayim.
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
Merhaba arkadaşlar,,
Ben forumunuzu uzun zamandır takip ediyorum ama kayıt olmamıştım çünkü motorum yoktu ama artık motor almaya karar verdim ve foruma üye oldum benide bu güzel muhabbetlerinize katarsanız sevinirim.
Alacağım motor mondial 150rs sizce iyi yapmışmıyım..
saygılar...
arkadasım sen galiba benim yazdıgım yazılara taktın fren le virajın ne alakası var demissin benim anlatmak istedigim fren nerde gerekli olur bu belli değildir virajdada önünde bir araç olursa fren sıkman gerekebilir bu durumda ön frene agırlık verip cok sıkarsan motor altından kayar gider.en önemlisi arkada yuklenip onu cok sıkmamaktır.bu benim düşüncem.sen farklı düşünebilirsin ama kimseyi bilgisizlikle suclayamazsın....İntercom adlı üyeden alıntı
team106gtı motorun yesıl farı guzel olmus ama yazıları yazmana gerek yoktu bence yapacaksan eger ben polis durdurur dıye korktugum ıcın yapamıyorum tekerlegıne ısık tak bıde motorun altına neon ışık herkesın gozu uzerınde olur..
Yeni yine yeniden
motorin nerde hıc gozukmuo bıde hatırlatmak ıstedım bu sıte bos laf konusmak için kurulmadı...bırbırımızle sevıyelı konusalım...
Yeni yine yeniden
harbiden okan4037 arkadasın dedigi gibi motorin yok nerelerdesin motorinnn işler yogun galiba artık eskisi gibi vakit ayıramıyosun.
arkadaslar benım motorun on dıskınden yolda gıderken ses gelıyordu. ve servıse goturdum dıskın arızalı oldugu cıktı ve servıs parcayı sıparıs ettı. valla ıyıkı 600 km kadar bır tehlıke yaratmadı. arkadaslar dısk sureklı surtuyormus sızlerde kontrol edın eger ses gelıyorsa kesın bır sey vardır bıde on fırenı sıkınca dıreksıyon gıdonundan ses gelıyor. bu konu hakkında bılgılendırırsenız sevınırım. ıyı akşamlar tum arkadaslara.
arkadaslar merak ettım 1000 km bakımında servıse gıdenler varmı. ve ne kadar ucret alıyorlar bunlar sadece yag parasımı alıyor yoksa ıscılıkdemı alıyorlar anlayamadım dogrusu yag taş patlasa 15 ytl. ama neden 30-40 ytl arası alıyorlar. yoksa baska bır seyler dahamı değiştiriyorlar. servıse gıtmesekte bu yagı kendımız alıp koysak nasıl olur. goruslerı olan akradaslar yardımcı olsun.
ya aynı seyden bende sıkayetcıyım benımkı 700 km oldu servıse gosterdım dedım bu surtuyor onlarda dedıkı normal dedı yenı oldugu ıcın surtermıs.. ben elımle cevırıyorum (onteker) resmen cevırmemle durması bır oluyor.. bu konu cok onemlı bırsey aslında ozman bu servıs o.cocugu hıcbırseyden anlamıyor derım.efsane09 adlı üyeden alıntı
Yeni yine yeniden
ayrıca bende ilk 500 bakımına goturmedım bı sorun cıkarmı ............ dıreksıyonu cevırınce benımkınde gajjjjj dıye ses gelıyo ama fren yapınca hıc ses cıkmıyo benımkınde emınım
Yeni yine yeniden
kardesım tamam hadı ben motoru ılk aldıgımda hemen bastım yanı rodaj falan hıc dınlemedım dınlesemde zaten ne demek oldugunu bılmıyorum. ama 500 km olmadan servıse gıttım soyle her tarafının vıdalarını sıktırdım hepsı sallanıyormus. bıde yagını değiştirdıler yag değişimi ılk 500 km ve 1000 km lerde onemlıymıs servısın dedigine gore tabı ben anlamadım neden bu kadar onemlı neyse adam değiştirdı. ve bır farkı da goremedım. ama sen yınede gıt bır bakıma allah korusun yag onemlı değil de bu motorlar çin çun ışı zaten makıneyı toplarlarken ıyı sıkmıyorlar ben aldım 2 gün sonra egzost vıdaları dusmus alttan motor sanki su motoru gıbı bagırmaya basladı yanı. o bakımdan aksı bırsey olmadan sen yınede gıt baktır derım arkadas.okan4037 adlı üyeden alıntı
o seste o dıreksıyonu sıkan buyuk vıdalar buyuk bır ıhtımal oradan gelebılır. ıste butun bunlara baktır. ılerde daha kotu durumlarla karsılaşmadan.
benım motor 670 de ama km telı cıkmıstı 60 km fılan fazladan gıttım..adamlar hıc sıkmıyorkı
Yeni yine yeniden
okan o zaman kendıne ıyı bır servıs bul .ne dıyeyım. soyle bır sıkması lazım butun cıvataları moturu alıp kendısıde denemesı lazım ses gelıp gelmedıgını servısın eger bunları yapmıyorsa salla gıtsın geğiştir servısını.
ya bıde motoru satın aldıgım yer cok buyuk bır yer en azından otekı yerlerden buyuk yamaha bmw mondial fılan satıyor servısıde kendısı bıde ustelık
Yeni yine yeniden
oh sonunda bende kaptım RS imi. siyah ve gayet hos bu alet... bu fiata bu kadar motor nasıl olur? tamam kabül plastikler hafif ve sağlam sayılmaz, kabloları bi düzeltmek lazım filan falan, yinede hemen sevistik 1538 e bu alet sonucta herkeze tavsıye edilir bence.
8 seneden beri motor sahibiyim, 5 tane motor deyistirip, 200.000 inın üzerinde yol gittim veee 4 büyük kaza gecirdim, toplam 13 kemigim kırıldı, aylarca hastanelerde yattim.. nedenmi ? süratten ve doğru frenlemekten, kendine fazla güvenmekten ve bilgisizlikten. örnek: viraj sandıgımdan dar ve süratim fazla... bastim frene (arka frene) yavaşlayım diye ve kendimi cukurda buldum! (motor haşat ben hastane ) nemi oldu? frene yüklendigimden tüm ağırlik öne gecti, ön tekerin kontolü cok hasaslaşti, arka hafiflediğinden teker yere basmadi, kaydi ve ben kendimi hastanede buldum. peki doğrusu neymis? viraja girmeden önce hızı düşürmek, viraja başlarken, sadece o (yavaşlamış) hızını, hafif gaz vererek sabitleştirmek ve daha virajdayken, ortasina gelmeden, cok hasas bir sekilde gitdikce gaza yüklenip viraja yatmakmis... karsina bir sey cikarsada viraja daha da yatmak ama frene asılmamak! eeh pes doğrusu!!! bunu ben ne zaman düsünüp nasil uygulayim???? iste olay da orda zaten. deneye deneye bu bir refelks haline geliyor ve zamanla cok rahat bir sekilde farkına bile varmadan yapıyorsun. yaptığımız sürati kontrol etmesini bilmedikce kazalar bizi bekler. fren, gaz ve viraja yatmak 3 madde hepi hepizi... bunlari bilsende bilmesende 100 km/h la gidiyorsun ama 10km/h dan sonra kendini tutamaz hale geldigini ve bir yere carptiginda ucacagını da düşünüyormusun? bu nedenle: alin RS lerinizi cıkın sakin biyere ve 50km/h da nerde durarım, 70de 100 de, kaygan, islak zeminde nasil frene basarim ne zaman kayar önü arkasini hangi oranda kulanırım, hangi süratle ne kadar yatarim vs.. bunları deneyin ve motor deneyiminizi bir yerlerinizi kirmadan geliştirin ve bilgilerinizi okuyarak ve deneyerek coğaltin. üüff be roman oldu bu..
Bu arada sormak istediğimi de unutum.. şu hava flitresine sünger meselesi, hepnizde bahsedilen efsanevi süngerden varmı? RS i aldığım yer bana, abi onlar ilk gelen patide lazımdı simdi düzeltiler ve gerek yok, diye laf attı bu da benim aklıma hic mi hic yatmadı... lütfen biii haber atın....
Ben bakıma 570 km'deyken gitmiştim. Önceden Castrol Go4T yağ alarak tabi.(Sanırım 7.5 YTL idi) Servis bu bakımdan hiç para almadı. Şaşırdım sesimide çıkarmadım, eyvallah dedim çıktım.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)