Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

Katılımcı sayısı
729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 151 RS

    445 61.04%
  • 151 RSİ

    57 7.82%
  • ASYA 150T

    58 7.96%
  • SUKIDA

    10 1.37%
  • WUXY

    12 1.65%
  • DİĞER

    147 20.16%

MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #581
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı diespiter adlı üyeden alıntı
    Valla dostlar,
    Namussuz hırhızlar tarafından araklanan Ex aşkım Vespa ET4 150'nin farlarında tek ampul vardı ama çift devreliydi, yanlış hatırlamıyorsam 90Watt'dı ve bana projektör tadında bir görüş sağlıyordu. Bu aletede böyle bir ayar çekemezmiyiz ne dersiniz?
    Canlarım benim,
    Arkadaşlar bu motorun ampülleri de çift devreli zaten,ayrıca uzunlarda da çok güzel aydınlatıyor
    gaza gelme;kaza gelmesin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    iyi aydınlatıyorsa sorun yok,
    bir arkadaş iyi aydınlatma olmadığı yönünde görüşü vardı bu yüzden sordum
    yaw bir şey var bu konu dışında ama henüz bir görüş oluşmuş değil nazariyemde, bilen varsa lütfen söylesin bu aleti düzgün kullansak kaç bin km. sonra yeniden motor yaparız? birde düzgün kullanmasak iflahını keserek kullansak ne kadar zaman sonra yeniden ilim irfan çekmek zorunda kalırız? Bu çok önemli bir nokta kanımca.
    Ne diyorsunuz?
    Canlarım benim,

  3. #583
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı diespiter adlı üyeden alıntı
    iyi aydınlatıyorsa sorun yok,
    bir arkadaş iyi aydınlatma olmadığı yönünde görüşü vardı bu yüzden sordum
    yaw bir şey var bu konu dışında ama henüz bir görüş oluşmuş değil nazariyemde, bilen varsa lütfen söylesin bu aleti düzgün kullansak kaç bin km. sonra yeniden motor yaparız? birde düzgün kullanmasak iflahını keserek kullansak ne kadar zaman sonra yeniden ilim irfan çekmek zorunda kalırız? Bu çok önemli bir nokta kanımca.
    Ne diyorsunuz?
    Canlarım benim,
    Ne zaman olacağını önceden kestirmesi güç ama İlim-İrfan sahibi olmak için çalışıyoruz otobanlarda
    gaza gelme;kaza gelmesin

  4. #584
    scoozy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Motosikleti
    Wuxi Scoozy 150cc.
    Alıntı motorinn adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar bu motorun ampülleri de çift devreli zaten,ayrıca uzunlarda da çok güzel aydınlatıyor
    Abi bunlarda far ayarı olayı var mı?ben de wuxi var ve kısalar fazla yere bakıyo gibi,biraz kaldırmak istiyorum...

  5. #585
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Bugün 10 km kadar sağanak yağmur altında gitmek zorunda kaldım. "Acaba yolda kalır mı, kalırsa naparım vs." gibilerinden düşündüm durdum. Ama neyseki bişey olmadan geldim. Motora güvenim arttı Şu an 152 km de, henüz bir problem yok.

  6. #586
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    evet altta bir ayar var
    gaza gelme;kaza gelmesin

  7. #587
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Motorinn,
    Çalışmalarında başarılar diliyorum. Olurda otobanın şöyle ortalık bir yerinde hani makineyı bir eline alacak olursan bu istikrarlı çalışmalarından dolayı sanırım o an biniciler yer değişir. Kaç kilo demiştiniz bu makinayı 117 Kg'mi? Eyvah eyvah.

  8. #588
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Yaw şaka bir yana hakkatten yolda kalacak olursa bisiklet gibi pedal çevirme şansımızda yok haa. Yanında yürütmek gerekecek aleti. Bu arada lastikler tubeless miydi bu ateşli aletin?

  9. #589
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı diespiter adlı üyeden alıntı
    Motorinn,
    Çalışmalarında başarılar diliyorum. Olurda otobanın şöyle ortalık bir yerinde hani makineyı bir eline alacak olursan bu istikrarlı çalışmalarından dolayı sanırım o an biniciler yer değişir. Kaç kilo demiştiniz bu makinayı 117 Kg'mi? Eyvah eyvah.
    Eee dostum,attan korkan eşşeğe binmesin,varsa kaderde üzülmek mendille gezeceksin.(ulams edebiyat parçaladık yine )

    Yani diyom ki ;çook motor ittik artık teknoloji var : zzıınnnkkkkk??? aloooo kamyoneti al gel
    gaza gelme;kaza gelmesin

  10. #590
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Demekki bu motora sahip olmanın gerekliliklerinden bir taneside ekstradan bir kamyonet ve bu kamyoneti kullanabilen bir vatandaş. Yaw bu maliyetle ben Goldwing alırım bee. Yanlışmı yapıyoruz ne!!!
    Canlarım benim,

  11. #591
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Lastiklerin durumu nasıldı dostlar? Umarım tubeless vardır?

  12. #592
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı diespiter adlı üyeden alıntı
    Lastiklerin durumu nasıldı dostlar? Umarım tubeless vardır?
    Dostum,ardarda mesaja flood diyoruz.Bunu yapma zira modlar mesajlarını silebilir.Aklına sonradan gelen birşeyi mesajını değiştirerek yazabilir ya da bir başkasının mesaj yazmasını bekleyebilirsin

    Motorun lastikleri tubeless zannediyorum.Daha doğrusu şamyelli olacağını tahmin ummadığım için dikkat etmedim.En kısa zamanda bakacağım
    Ya da bakan varsa yazsın lütfen.

    Bir de bu 151 RSI den alan yok mu arkadaşlar? Acil yorum ya da resim bekliyoruuuuz...
    gaza gelme;kaza gelmesin

  13. #593
    RAPTOR666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    şimdilik konya
    Motosikleti
    kıçımı başımı dağıttığım motor SKYTEAM ST 200 TR
    ben bildim lastikler tubless, dubles, dublex hangisi dooru bilmiyom

    bide benim rs in validesi kullanım şartlarından dolayı göz yaşlarına hakim olamamakta o yüzdendir sanırım 1950km de şuan ilim ile irfana ihtiyaç duyuyor şimdiden bujiler gitti galiba yenilemeyi düşünüyom ama ikl bakışta aklıma kaliteli bi bujiyi nerden bulurum sorusu geliyo bu durumda sizlerden yardım talep ediyorum
    sayılar efenim
    (( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
    BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR

  14. #594
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı RAPTOR666 adlı üyeden alıntı
    ben bildim lastikler tubless, dubles, dublex hangisi dooru bilmiyom

    bide benim rs in validesi kullanım şartlarından dolayı göz yaşlarına hakim olamamakta o yüzdendir sanırım 1950km de şuan ilim ile irfana ihtiyaç duyuyor şimdiden bujiler gitti galiba yenilemeyi düşünüyom ama ikl bakışta aklıma kaliteli bi bujiyi nerden bulurum sorusu geliyo bu durumda sizlerden yardım talep ediyorum
    sayılar efenim
    Dostum önceki sayfaları incelememiş olmalısın.Yine de yardımcı olayım burda buji ile ilgili bir resim ve numarası var:

    http://www.motosiklet.net/forum/show...&postcount=408
    gaza gelme;kaza gelmesin

  15. #595
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Raptor666,
    Yaw yigenim sen ne menem bir driversin bele!!! Heeç 1950km'de bir motorlupisiklete ilim irfan çekile hele? Mondi nineyi pek rahat bırakmamışsın anlaşılan!!! :-) Pambukdanmı yapmışlar bu aleti ne? Bu arada almaya kesin karar verdiğim mondial rs151'in hangi renginden tercih edeceğime henüz karar veremedim. Önerisi olan kangilerim yolunu hasretle bekliyorum.
    Canlarım benim,

  16. #596
    ilanerid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    raptor666 arkadaşım sana özel bi mesaj atmıştım eğer mesajıma cevap verirsen esvinirim

  17. #597
    RAPTOR666 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    şimdilik konya
    Motosikleti
    kıçımı başımı dağıttığım motor SKYTEAM ST 200 TR
    Alıntı motorinn adlı üyeden alıntı
    Dostum önceki sayfaları incelememiş olmalısın.Yine de yardımcı olayım burda buji ile ilgili bir resim ve numarası var:

    http://www.motosiklet.net/forum/show...&postcount=408

    oke sağolasın senin başına gelen musluk sorunu şindi bana da geldi sorun aynı senin dediin musluğa bi bakiim ama anlamadıım benzin hortumu bitane diilmi çıkartınca nasıl alıyo benzini

    bi soru daha hava filtresinin kutusunun içinde hava alması için bırakılan 3 tane deliğin birisini tıkayan beyaz bi sünger vardı o nedir ben onu söktüm çok bişe biliyomuş gibi nedir takiimmi geri luzumlu bişe olmasın bide ama gidişte filan bişe değişmedi


    diespiter
    tosunum sen siyahını al o motorun gerisi boş bende mavi var ama olsun sen siyah al kıyak olur
    (( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
    BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR

  18. #598
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motorunuzun(RS151) şarj dinamosu 110 W galiba !

    Ve 100. mesajımı çektim . Bu benim için küçük
    dünya için dahada küçük bir adım !

  19. #599
    diespiter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006

    No name...

    Raptor yiğenim siyahı tavsiye ediyorsun ama forumda bazı arkadaşlar güneş ışığı altında kalırsa renginin solduğunu gri gibi çirkin birşey olduğunu söylüyorlar. Sence bunun aslı astarı varmı?
    Bu söyleyeceğim ise tüm ilgililere; arkadaşlar şu hava filtresindeki 2 veya 3 delik ve delik içi filtre meselesine dair birşey anlayamadım, şu meseleyi olması gerektiği gibi bir arkadaş izah edebilirmi lütfen????
    Yanıtlarınızı ve görüşlerinizi hasretle bekliyorum...
    Canlarım benim,
    diespiter... " dies ' de diyebilirsiniz "

  20. #600
    motorinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial 151 RS
    Alıntı RAPTOR666 adlı üyeden alıntı
    oke sağolasın senin başına gelen musluk sorunu şindi bana da geldi sorun aynı senin dediin musluğa bi bakiim ama anlamadıım benzin hortumu bitane diilmi çıkartınca nasıl alıyo benzini

    bi soru daha hava filtresinin kutusunun içinde hava alması için bırakılan 3 tane deliğin birisini tıkayan beyaz bi sünger vardı o nedir ben onu söktüm çok bişe biliyomuş gibi nedir takiimmi geri luzumlu bişe olmasın bide ama gidişte filan bişe değişmedi


    diespiter
    tosunum sen siyahını al o motorun gerisi boş bende mavi var ama olsun sen siyah al kıyak olur
    Dostum bu konuyu daha önce yazmıştım sanıyorum ama kısaca anlatayım:

    Scooterların benzin musluğu otomatiktir.Bizimki de öyle.3 giriş var,birisi depodan geliş ki motor çalışmazken yaylı diyafram kapatır ve benzin geçişini engeller.İkincisi ise karbüratör şamandıra haznesine gidiştir ve çalışmayınca benzin alamaz.Üçüncüsü de motor çalışınca oluşan vakum ile musluk içindeki diyaframı açmak için olandır ve manifolta bağlıdır,devamlı emildiğinde diyaframı çekene kadar müsaade eder,sonra tıkanır ve buradan motora ekstra hava gitmez,diyafram musluğu açmış ve motora benzin geçişi başlamıştır.

    Eğer bu diyafram yırtılırsa musluk tarafından değil dehava emiş tarafından emme manifoltundan motora aşırı benzin emilir ve çalışma sapıtır,gaz yemez,boğulur v.s.

    Bu diyaframın yırtık oldup olmadığını hortumun manifolt ucunu söküp emerek anlayabiliriz.Eğer benzin geliyorsa yırtıktır.Normal hali: emilip dilimizle tıkayınca sürekli dilimizi emmesi gerekir.
    Olay bu (amma kısa anlattım ha )

    Hava filitresi içindeki süngerleri koyun çünkü gerekliler.sade filitre motora yeterli vakumu yaptıramıyor,iyi gaz yemiyor.Bu motorlarda vakum ile gaz açan değişik ve mükemmel bir karbüratör var.Şuna benziyor istediğiniz kadar ısrar edin,misafir istediği kadar yer.
    gaza gelme;kaza gelmesin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler