Arkadaşlar bu motorun ampülleri de çift devreli zaten,ayrıca uzunlarda da çok güzel aydınlatıyordiespiter adlı üyeden alıntı
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
Arkadaşlar bu motorun ampülleri de çift devreli zaten,ayrıca uzunlarda da çok güzel aydınlatıyordiespiter adlı üyeden alıntı
gaza gelme;kaza gelmesin
iyi aydınlatıyorsa sorun yok,
bir arkadaş iyi aydınlatma olmadığı yönünde görüşü vardı bu yüzden sordum
yaw bir şey var bu konu dışında ama henüz bir görüş oluşmuş değil nazariyemde, bilen varsa lütfen söylesin bu aleti düzgün kullansak kaç bin km. sonra yeniden motor yaparız? birde düzgün kullanmasak iflahını keserek kullansak ne kadar zaman sonra yeniden ilim irfan çekmek zorunda kalırız? Bu çok önemli bir nokta kanımca.
Ne diyorsunuz?
Canlarım benim,
Ne zaman olacağını önceden kestirmesi güç ama İlim-İrfan sahibi olmak için çalışıyoruz otobanlardadiespiter adlı üyeden alıntı
gaza gelme;kaza gelmesin
Abi bunlarda far ayarı olayı var mı?ben de wuxi var ve kısalar fazla yere bakıyo gibi,biraz kaldırmak istiyorum...motorinn adlı üyeden alıntı
Bugün 10 km kadar sağanak yağmur altında gitmek zorunda kaldım. "Acaba yolda kalır mı, kalırsa naparım vs." gibilerinden düşündüm durdum. Ama neyseki bişey olmadan geldim. Motora güvenim arttı Şu an 152 km de, henüz bir problem yok.
evet altta bir ayar var
gaza gelme;kaza gelmesin
Motorinn,
Çalışmalarında başarılar diliyorum. Olurda otobanın şöyle ortalık bir yerinde hani makineyı bir eline alacak olursan bu istikrarlı çalışmalarından dolayı sanırım o an biniciler yer değişir. Kaç kilo demiştiniz bu makinayı 117 Kg'mi? Eyvah eyvah.
Yaw şaka bir yana hakkatten yolda kalacak olursa bisiklet gibi pedal çevirme şansımızda yok haa. Yanında yürütmek gerekecek aleti. Bu arada lastikler tubeless miydi bu ateşli aletin?
Eee dostum,attan korkan eşşeğe binmesin,varsa kaderde üzülmek mendille gezeceksin.(ulams edebiyat parçaladık yine )diespiter adlı üyeden alıntı
Yani diyom ki ;çook motor ittik artık teknoloji var : zzıınnnkkkkk??? aloooo kamyoneti al gel
gaza gelme;kaza gelmesin
Demekki bu motora sahip olmanın gerekliliklerinden bir taneside ekstradan bir kamyonet ve bu kamyoneti kullanabilen bir vatandaş. Yaw bu maliyetle ben Goldwing alırım bee. Yanlışmı yapıyoruz ne!!!
Canlarım benim,
Dostum,ardarda mesaja flood diyoruz.Bunu yapma zira modlar mesajlarını silebilir.Aklına sonradan gelen birşeyi mesajını değiştirerek yazabilir ya da bir başkasının mesaj yazmasını bekleyebilirsindiespiter adlı üyeden alıntı
Motorun lastikleri tubeless zannediyorum.Daha doğrusu şamyelli olacağını tahmin ummadığım için dikkat etmedim.En kısa zamanda bakacağım
Ya da bakan varsa yazsın lütfen.
Bir de bu 151 RSI den alan yok mu arkadaşlar? Acil yorum ya da resim bekliyoruuuuz...
gaza gelme;kaza gelmesin
ben bildim lastikler tubless, dubles, dublex hangisi dooru bilmiyom
bide benim rs in validesi kullanım şartlarından dolayı göz yaşlarına hakim olamamakta o yüzdendir sanırım 1950km de şuan ilim ile irfana ihtiyaç duyuyor şimdiden bujiler gitti galiba yenilemeyi düşünüyom ama ikl bakışta aklıma kaliteli bi bujiyi nerden bulurum sorusu geliyo bu durumda sizlerden yardım talep ediyorum
sayılar efenim
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
Dostum önceki sayfaları incelememiş olmalısın.Yine de yardımcı olayım burda buji ile ilgili bir resim ve numarası var:RAPTOR666 adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/show...&postcount=408
gaza gelme;kaza gelmesin
Raptor666,
Yaw yigenim sen ne menem bir driversin bele!!! Heeç 1950km'de bir motorlupisiklete ilim irfan çekile hele? Mondi nineyi pek rahat bırakmamışsın anlaşılan!!! :-) Pambukdanmı yapmışlar bu aleti ne? Bu arada almaya kesin karar verdiğim mondial rs151'in hangi renginden tercih edeceğime henüz karar veremedim. Önerisi olan kangilerim yolunu hasretle bekliyorum.
Canlarım benim,
raptor666 arkadaşım sana özel bi mesaj atmıştım eğer mesajıma cevap verirsen esvinirim
motorinn adlı üyeden alıntı
oke sağolasın senin başına gelen musluk sorunu şindi bana da geldi sorun aynı senin dediin musluğa bi bakiim ama anlamadıım benzin hortumu bitane diilmi çıkartınca nasıl alıyo benzini
bi soru daha hava filtresinin kutusunun içinde hava alması için bırakılan 3 tane deliğin birisini tıkayan beyaz bi sünger vardı o nedir ben onu söktüm çok bişe biliyomuş gibi nedir takiimmi geri luzumlu bişe olmasın bide ama gidişte filan bişe değişmedi
diespiter
tosunum sen siyahını al o motorun gerisi boş bende mavi var ama olsun sen siyah al kıyak olur
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
Motorunuzun(RS151) şarj dinamosu 110 W galiba !
Ve 100. mesajımı çektim . Bu benim için küçük
dünya için dahada küçük bir adım !
Raptor yiğenim siyahı tavsiye ediyorsun ama forumda bazı arkadaşlar güneş ışığı altında kalırsa renginin solduğunu gri gibi çirkin birşey olduğunu söylüyorlar. Sence bunun aslı astarı varmı?
Bu söyleyeceğim ise tüm ilgililere; arkadaşlar şu hava filtresindeki 2 veya 3 delik ve delik içi filtre meselesine dair birşey anlayamadım, şu meseleyi olması gerektiği gibi bir arkadaş izah edebilirmi lütfen????
Yanıtlarınızı ve görüşlerinizi hasretle bekliyorum...
Canlarım benim,
diespiter... " dies ' de diyebilirsiniz "
Dostum bu konuyu daha önce yazmıştım sanıyorum ama kısaca anlatayım:RAPTOR666 adlı üyeden alıntı
Scooterların benzin musluğu otomatiktir.Bizimki de öyle.3 giriş var,birisi depodan geliş ki motor çalışmazken yaylı diyafram kapatır ve benzin geçişini engeller.İkincisi ise karbüratör şamandıra haznesine gidiştir ve çalışmayınca benzin alamaz.Üçüncüsü de motor çalışınca oluşan vakum ile musluk içindeki diyaframı açmak için olandır ve manifolta bağlıdır,devamlı emildiğinde diyaframı çekene kadar müsaade eder,sonra tıkanır ve buradan motora ekstra hava gitmez,diyafram musluğu açmış ve motora benzin geçişi başlamıştır.
Eğer bu diyafram yırtılırsa musluk tarafından değil dehava emiş tarafından emme manifoltundan motora aşırı benzin emilir ve çalışma sapıtır,gaz yemez,boğulur v.s.
Bu diyaframın yırtık oldup olmadığını hortumun manifolt ucunu söküp emerek anlayabiliriz.Eğer benzin geliyorsa yırtıktır.Normal hali: emilip dilimizle tıkayınca sürekli dilimizi emmesi gerekir.
Olay bu (amma kısa anlattım ha )
Hava filitresi içindeki süngerleri koyun çünkü gerekliler.sade filitre motora yeterli vakumu yaptıramıyor,iyi gaz yemiyor.Bu motorlarda vakum ile gaz açan değişik ve mükemmel bir karbüratör var.Şuna benziyor istediğiniz kadar ısrar edin,misafir istediği kadar yer.
gaza gelme;kaza gelmesin
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)