o değil de 1 yıl sürdüm bende bu motoru.nedense 8bin devirden fazlasını göremedim.
ne takıyosunuz arkadaşlar nos falan mı
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
o değil de 1 yıl sürdüm bende bu motoru.nedense 8bin devirden fazlasını göremedim.
ne takıyosunuz arkadaşlar nos falan mı
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
bakalım burc alayım ıcı dolu olanlardan birde hava filtre borsunu degıstırdım boruya kucuk bır ınce boru gırıyor yenı taktıgımız boruda delık yok ınce boruyu motorcu hava fitresının yanındakı delıklere soktu ilk defa boyle bırsey gordum :D yoksa ona gore boru yoktuda benımı kekledı hava fıltresının kapagın altındakı delıge soktu :D
[B][COLOR="DarkRed"]:queen:O Şimdi kütahya'Da:queen:[/COLOR][/B]
ilker abi, benim motoru sifir aldigimda 7200rpm'e cikiyordu, motoru sadece iki ay kullanilip yatiyordu geri, motor git gide iyice hantallasmaya baslamisti, nerdeyse 100cc cup'lari gecemeyecek seviyeye dusmustu, bende yenilgiyi kabul etmeyi sevmeyen birisiyim, 12g'lik agirliklar, 30mm'lik karburatör, el yapimi aluminum egsoz, sinirsiz cdi, bando atesleme, birde acik hava filtresi göturdum burdan gecen yaz. Herseyi taktiktan sonra motor eskisine bakarak bam baska birsey oldu. Herkeze tavsiye ederim, ben Ebay'dan aldim butun kiti, hersey icinde, isvece gönderimle beraber 200 dolar ödemistim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:04 ----------
Yazi getirdik, 6 ayin 11'de insallah Turkiye'ye geliyorum, ilk is garajda yatan canavari hayata döndurmek olacak, asfaltlar cok uzun sure bos kaldi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------
O ince boru dedigin, motorun silindir kapaginin ustunden cikiyor sanirim ve hava filtresine baglaniyor, ince borunun görevi motorun icindeki fazla basinci hafifletmek ve yag fazla basincli olursa yagin kacabilecek bir yeri olmasi icin takilmis. Bazi motorlarda yagi okadar guclu puskurtuyor ki hava filtresi diye birsey birakmiyor
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
maşallah numan kardeşim, maşallah.ben böyle modifikasyon olayına girmeden satmıştım.aslında bakıyorum da, eğlenceli olabilirdi ..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
Sagol ilker abi daha bizim bu yaptiklarimiz modifiyenin m'si olmaz. Amerikada yada daha beteri, Puerto Rico'da öyle GY6 modifiyeleri varki kafayi felan bozarsin TR'ye varinca resimlerini yuklerim motorun, dis aksamda egsozdan baska hic bir sekilde fark edemezsin okadar esya oldugnu ustunde, YBR'cinin biri fark edemedi...
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
merakla bekliyoruz kardeşim bizimkilere taş çıkaran avrupalılar nasılmış bakalım
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
ya scooter nazik motor işte neyi övüyorsunuz bende de var bunlara neyse onu takacaksın yok hızlı gitsin yok çok ceksin bos işler yapanları da gördüm bütün motorlar temizz benim ki 34500 km yi geçti halada zehir gibi allha şükür
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
Scooter olmasi gerekcesiyle modifiye yapmayacakmiyiz yani bizim motorlara Benim bu yaptiklarim Mondial'in fabrikadan cikarken böyle olmasi gerekiyordu, orjinal karburatörun en ust kapagini acarsaniz icinde kucuk bir vida gibi birsey görursunuz, onu söktunmu motor tam gaz aliyor vs vs. Ben bu engelleri kaldirdim sadece Biraz fazla performans hic birzaman kötu olmaz demi
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
mrb arkadaslar 151rs scooterımı rektefe yaptıracam servise ne kadar tutar sizce acaba kutahyada yaptıracam .
[B][COLOR="DarkRed"]:queen:O Şimdi kütahya'Da:queen:[/COLOR][/B]
slm herkese.rs benim ilk göz agrım di bi arkadasimin vardi 1 ay kadar bende kaldi ve kullandim.motr gayet güzeldi ve rahatti.suan zc kullaniyorum rs zc ye göre daha rahat amörtisör bakimindan.aslinda zc almadan önce rs düsünüyodum çok yere baktim sordum sorusturdum ama bulamadim sıfır km de..ikinci elide düsünmedim ne olur ne olmaz..zc dende memnunum bi ariza çikarmadi bana ama aklim hala rs de.
aman uzak durun rs den ben her hafta tamircideyim.
16 BH 631
2008 yilinda, fabrika cikisi, 0 km RS almistim, zaten 2008'den sonra yapimi kalkti RS'lerin, gecen yaz oglanin biri 1400TL teklif etti satmam icin ama...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 ----------
3 senedir kullanirim, yazdan yaza, 2 ay her sene, hic bir sorun cikartmadi, motor ömrunun cogunu yatarak gecti ama hic yatmis motor oldugu belli olmuyor. Hic bir sekilde pas veya boya solma görmedim motordan. Eee, ne demisler, ona bak ki oda sana baksin
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
Merhaba arkadaslar
Size bir sorum olacakti buji hakkinda. Bizim motorlarin ustunde, belki hepsi degil ama, benimkinin ustune NGK marka CR7HSA tipi buji takiliydi. Ben bunu CR7HIX, yani iridium tipi ile denistirmek istiyorum ve bu bujinin Turkiye'de bulabilirmiyim?
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
CR7HSA nın yerine kullanılacak iridyum buji CR7HIX tir. Ben NGK bujiden sordum gelen cevap böyleydi.
Orhan KÖNİ
"Some see things as they are, and ask why?
I dream things that never were, and ask why not?"
kardeş senin bilgilerin baya iyi banada yardımcı olmuştun bir mesajda ama burası biraz sallamasyon olmuş. motor fabrika çıkışlı max 8000 rpm çeviren bir motora sahip 151 rs. ve sen bunda 11 12 bin d/d den söz ediyorsun. eğer gerçekten bunu yapabiliyorsan bence o motora kanat takıp havalanabilirsin sen ciddiyim
herkese merhaba arkadaşlar burada bir müddet ewel egzos hakkında bilgi vermiştiniz bana ancak hala uygulayamadım,daha pratik olarak acaba egzos çapının 1/3 ü boyunda(susturucunun ortasındaki boşluğu tıkamamak için,uzun vida kullanırsam boydan boya geçerken,boşluğu tıkayabilir) vidaları uygun olan yaerlerden( içeride zıplayan malzemeyi tespit etmek için)sıksam işe yararmı?,ayrıca ben bujımı değiştirdim ama tırnak aralığı kontrolu yapmadım aldığım gibi taktım,yanlışmı yaptım,bu arada benim motorum 19000km de kayışı da daha hiç değiştirmedim ,değiştirmem gerekiyorsa tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı?
kayışın durumuna göre bleki yarın kopar belkide 10000 km daha idare edecektir. ilk başlarda motor kalkarken titremeye başlar daha sonra şanzıman bölümünden tık tık diye ses gelir. işte o ses kayışın "ben en fazla 15 km daha dayanırım" deyişidir. o sesi duyana kadar kayışı elleme bence duyduğundada en yakın tamirciye motoru hiç zorlamadan gitmeye bak. egzoz konusunda tek önerim arkadaşım elleme. ellediğinde çok masraf açacaksın başına. en başta % 25 yakıt artar. bende abart egzoz vardı motoru aldığımda 23km/lt gidiyordum şu an 30~35km/lt gidiyor. gerisini sen hesapla
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)