Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

Katılımcı sayısı
729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 151 RS

    445 61.04%
  • 151 RSİ

    57 7.82%
  • ASYA 150T

    58 7.96%
  • SUKIDA

    10 1.37%
  • WUXY

    12 1.65%
  • DİĞER

    147 20.16%

MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4221
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    tamam zorladığım doğru ama bu kadar erken olması çok berbat bari bi 10 15 i görseydi
    muhabbet şimdi çin malı zaten elimizdeki malzeme narin olayına gelicek.haklısın bende bilerek aldım bu motoru ama nedense insan sınırları zorlamak, haz almak adına motora işkence çektiriyor bazen =)

    yok yaptırmadım zaten.ustam bunlar fazla tutar bayramda beni ara benim atelyede hallederiz dedi :d normalde mondial servisi bu adam.
    bakalım el altı ucuz bişeye halletcez.
    bilmiyorum bana takım dedi 50 55 arkadaki 30 öndeki dedi.hatta ayrı ayrı satılmaz takım dedi yani.
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4222

    Üyelik
    04 Haziran 2010
    Şehir
    isanbul\beykoz
    Motosikleti
    Mondial (151 RS)
    Alıntı huska adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ani sert kalkış yapıyorsan balata yer.normaldir.ön takım balatası ne bu arada ilk defa duydum? arka balata 50 değil 35lira.işcilikte 25 30u gecmez cok almış.orjinal kayışta 7binde bitmez mutlaka zorlanırsa 2000de bile kopartır
    peki ya cok saglam gıden motor mesala hızlı kalkısı 140 gosteren ıbrede 120 yı vuran bir motor neden 1den performansı dusp 80ni gecemez ki

  3. #4223
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    5 binden sonra başladı işte bendede dediğin olay.
    sorunun kökeninde debriyaj balata takımı ve kayış varmış..
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  4. #4224
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı darkboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki ya cok saglam gıden motor mesala hızlı kalkısı 140 gosteren ıbrede 120 yı vuran bir motor neden 1den performansı dusp 80ni gecemez ki
    buji,hava fitresi,kullanılan yağ,debriyaj,varyatör,kayış,hatta hep bu hızlarda devamlı olarak kullanıyorsan motor içinde bile problemler olmuş olabilir.yani bir çok sebebi olabilir. mesela bujiyi ve yağı enson ne zaman değişti? kalkışlarda aşırı bir titreme varmı? motoru askıya aldığında rölantide tekerlek dönüyor mu? gaz verdiğinde egzozdan ne tür duman çıkıyor,elektrik kablo soketler ne durumda? akünü en son ne zaman kontrol ettin gibi gibi sorularla çözüme gidebilirsin

  5. #4225
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    Alıntı numan94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardes onlar variatör agirliklari. Onlar motordan gelen gucu bir nebze hafifletiyor, eher yanlis hatirlamiyorsam onlarin tanesi 15g geliyor. Ama ustan sana yenisini al derse orjinal alma, git 13-14g'liklardan al ve farki gör, 151cc'nin gercek gucunu hisset

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------



    Senin usta neymis abi yau, herseyi pahaliya patlatiyor. Insan 15tl alirmi kelepceye... Git birde baska ustaya göster, 7000km bitmez debriaji bizim motorlarin. Teflon'dan yapilmis, yani adi bir malzeme degil ve sana 7000km'de bunu bitirmissin demis Kayislar en fazla 5000km surulecek sekilde kullanilacak, 10bin ve 15bin gitmez bizim motorlarin orjinal kayislari. Ama kevlar kayis dersen o baska
    KAYIŞ 10000 VEYA 15000 GİTMEZMİ NE GİTMEMESİ KARDEŞİM BEN 30000 KM DE DEĞİŞTİRDİM DAHA DEĞİŞTİMESEN GİDERDİ ÇEKİ DEN DÜŞTÜĞÜ İÇİN İÇİM RAHAT ETMEDİ DEĞİŞTİRDİM
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  6. #4226
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    ben hor kullandım doğruya doğru.
    tek olduğum zamanlarda ani kalkışlar
    genelde 1 artçı
    yerine göre 2 artçı =)
    yapmadım demiyorum yaptım mtor çokta çekti benden
    ha isterdim ki 2-3 bin daha idare etseydi durumları düzeltince kayışı koparsaydı
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  7. #4227

    Üyelik
    24 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    RS 151
    arkadaşlar bende mondial rs 151 var 90 ı geçmiyor ne yapmam lazım?

  8. #4228
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    @ProkaryoT
    buji, hava filtresi, motor yağı bunlar artık bilindik şeyler her sayfada yazıyoruz.biraz arama yapın !

    bende bu arada yarın baskı balatayı yaptırıyorum bayramdan önce cıksın aradan dedim.
    50-60 malzeme 20 veya 30 da işçilik yani bana toplam 80 liraya patlayacak.
    bide bando kayış takıyım diyorum 20 de ona.100 liraya çıkıcaz bakalım yarın.
    boğaza yemez motora verir olduk benzini bakımı sorunu derken :D
    ilkbahar da satmak farz oldu artık.
    1000 lira fiyat full bakımlı 151rs ankara.ilkbahar için rezervasyon alınır:D
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  9. #4229
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    iyi aksamlar arkadaslarrr
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  10. #4230
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    kavrama bilyeleri + arka varyatör komple + bando kayış + işçilik = 100 lira

    nasıl arkadaşlar sizce ?

    BUNLAR ÇIKAN MALZEMELER

    BU ARADA BİZİM SCOOTLARDA POWERLİNK VARMIŞ.

    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  11. #4231
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı !Lk£® adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kavrama bilyeleri + arka varyatör komple + bando kayış + işçilik = 100 lira

    nasıl arkadaşlar sizce ?

    BUNLAR ÇIKAN MALZEMELER

    BU ARADA BİZİM SCOOTLARDA POWERLİNK VARMIŞ.

    iyi arkadaşım şimdi normal bu fiyat.güle güle eskit.cıkan kayış powerlınk orjınal olarak ustunde bunu kullanıyor fabrıka.çokda kötü sayılmaz kötünün iyisidir.bandodan memnun kalırsın kolay kolay yolda bırakmaz yalnız 2 bin bakımlarında kayışıda kontrol etmeden kapatma.kazasız belasız binmen dileğiyle

  12. #4232
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    çıkan kayışın sadece 1 yerinde bi çatlak vardı ama hani derler ya.ölümcül bi çatlak yani pamuk ipliğinin üstündeydi resmen.iyi oldu değiştirdiğim zamanı gelmiş.
    sağol kardeşim motoru yeni almış gibi tın tın tın gidiyorum artık.dersimizi aldık 100 lira gidince eşşek gibi yüklemek, abanmak yok artık..
    özlemişim vallahi ilk günlerdeki çekiş gücünü
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  13. #4233

    Üyelik
    04 Haziran 2010
    Şehir
    isanbul\beykoz
    Motosikleti
    Mondial (151 RS)
    Alıntı !Lk£® adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çıkan kayışın sadece 1 yerinde bi çatlak vardı ama hani derler ya.ölümcül bi çatlak yani pamuk ipliğinin üstündeydi resmen.iyi oldu değiştirdiğim zamanı gelmiş.
    sağol kardeşim motoru yeni almış gibi tın tın tın gidiyorum artık.dersimizi aldık 100 lira gidince eşşek gibi yüklemek, abanmak yok artık..
    özlemişim vallahi ilk günlerdeki çekiş gücünü
    senın scooter 80den yukarı cıkmıyordu sanırım sımdı rocket olmuştur

  14. #4234
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    geç de olsa farkettik demekki sorunun iyice ortaya çıkması gerekiyormuş.
    bu gün işimi hallettikten sonra tur atarken motor birden patır patır ötmeye başladı.aynı egsoz u patlak bi kamyon gibi.gittim gösterdim meğer hava filtresi nin hortumunun kelepçesi çıkmış ve çekişte patpat atıp da çekmemesi ondan kaynaklanıyomuş.
    yani baskı balata değiştirmeyip sadece bu olayı halletsem motorum gene canavar gibiydi.sadece kalkışlarda bocalıyodu biraz işte.
    neyse sözün özü kıcı kırık kelepce bana semeriyle 80 e mal oldu ama iyi oldu zamanı gelmişti kayışın ve takımın neyse hayırlısı olsun diyelim.

    pek akıcı olmadı ama idare edin

    @darkboy
    aynen.şuan 80 90 da gaz vermeme rağmen ilk günkü çekiş gücünde.verdikçe alıyo gazı.ilk günden fazla zorlamayalım dedim bıraktım 90 da
    aman dostlar benim gibi 3 kişi binip yokuşta tam gaz açıp eşşeklik etmeyin altınızdaki çin motor
    yaptık bişey çektik cezasını.sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali..
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  15. #4235

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı banarlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KAYIŞ 10000 VEYA 15000 GİTMEZMİ NE GİTMEMESİ KARDEŞİM BEN 30000 KM DE DEĞİŞTİRDİM DAHA DEĞİŞTİMESEN GİDERDİ ÇEKİ DEN DÜŞTÜĞÜ İÇİN İÇİM RAHAT ETMEDİ DEĞİŞTİRDİM
    Abi benim yaziyi iyi okursan ne demek istedigimi anlarsin Ben GITMEZ demedim, benimki sadece tavsiye. Kayis'in ömru surucuden surucuye denisir. Ne kadar dik rampalarda, kumlu - islak zeminde motoru zorlarsaniz okadar kayis kacirir = disli'leri biter zamanla, ineldigi yerden kopar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------

    Bazi arkadaslar benim motor artik 80-90 kecmiyor deyenlere muhtemel bir care

    Motorun karburatörunu temizletin ve Shell V-power tipi benzin doldurun ilk zamanlarda ki karburatörun icine daha az katkili benzin girsin ve benzin kanallari iyice bir temizlensin. Benim motorda gitmemezlik yapiyordu ilk baslarda bu yaz. Bir karburatör katkisi ile hall oldu sorun. Ama sunu ekleyim ki motorun ilk gunku cekisini hic bir zaman geri yakalayamazsiniz.

  16. #4236
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    herkesin kurban bayramı mübarek olsun
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  17. #4237

    Üyelik
    21 Kasım 2010
    Arkadaslar ilk once size saygılarımı sunarım.ben yeni 2. el mondial rs aldim 2006 model.ilk aldimda cekişi flan cok guzeldi.rampada 80 km yi goruyodu.71 km yaptim bi yagına bakayım dedim.baktığımda gozlerime inanamadım yag hiç kalmamıstı nerdeyse.bu durumu aldıgm kişiye soledim.oda bana dediki (Motora cok yuklenmişsindir ondan yag yakmıstır.motoru cok zorlama dedi)ama motor zorlanmayla yag yakarmı?ve bu arada yag çubuğunun neresine kadar yag koymalıyım lütfen yardım edin.

  18. #4238
    huska - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2009
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    '08 DL 650- '88 px200
    Alıntı efkar67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar ilk once size saygılarımı sunarım.ben yeni 2. el mondial rs aldim 2006 model.ilk aldimda cekişi flan cok guzeldi.rampada 80 km yi goruyodu.71 km yaptim bi yagına bakayım dedim.baktığımda gozlerime inanamadım yag hiç kalmamıstı nerdeyse.bu durumu aldıgm kişiye soledim.oda bana dediki (Motora cok yuklenmişsindir ondan yag yakmıstır.motoru cok zorlama dedi)ama motor zorlanmayla yag yakarmı?ve bu arada yag çubuğunun neresine kadar yag koymalıyım lütfen yardım edin.
    devamlı yuksek devir çevirirse bitirecek kadar olmasada bir miktar yağ yakabilir bu normaldir.hemen yağ doldur.seviye çubuğun en üstündeki çarpı işaretinin olduğu yerde kalmalı.

  19. #4239

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı efkar67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar ilk once size saygılarımı sunarım.ben yeni 2. el mondial rs aldim 2006 model.ilk aldimda cekişi flan cok guzeldi.rampada 80 km yi goruyodu.71 km yaptim bi yagına bakayım dedim.baktığımda gozlerime inanamadım yag hiç kalmamıstı nerdeyse.bu durumu aldıgm kişiye soledim.oda bana dediki (Motora cok yuklenmişsindir ondan yag yakmıstır.motoru cok zorlama dedi)ama motor zorlanmayla yag yakarmı?ve bu arada yag çubuğunun neresine kadar yag koymalıyım lütfen yardım edin.
    Motor kucuk bir miktar yag yakabilir eher cok gaza yukleniyorsan. Normal suruste bile yag yakabilir motor, sifir yag yakan motor yoktur! Ama sen diyorsunki motorda yag kalmamis, belki eski sahibi hic yag denistirmedi ve zamanla yaka yaka dusuk seviye'ye getirdi. Kis zamanlari ''hafif'' yag turlerinden kullanmaya bak, 10w-40 mesala. Yaza dogru geldik mi 15w-45'e dogru cika bilirsin. Dikkat! Motorun karteri 0.9l civari yag aliyor icine, sana tavsiyem tika basa doldurma yagi, 0.7litre doldursan yeter.

  20. #4240

    Üyelik
    22 Kasım 2010
    Şehir
    adana

    151ts

    wergı ne kadar oduyrsnz 151 rsde muayene yaptrrken vede motoru devır alırken


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler