Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Kasım 2010, 14:25
#4221
tamam zorladığım doğru ama bu kadar erken olması çok berbat bari bi 10 15 i görseydi
muhabbet şimdi çin malı zaten elimizdeki malzeme narin olayına gelicek.haklısın bende bilerek aldım bu motoru ama nedense insan sınırları zorlamak, haz almak adına motora işkence çektiriyor bazen =)
yok yaptırmadım zaten.ustam bunlar fazla tutar bayramda beni ara benim atelyede hallederiz dedi :d normalde mondial servisi bu adam.
bakalım el altı ucuz bişeye halletcez.
bilmiyorum bana takım dedi 50 55 arkadaki 30 öndeki dedi.hatta ayrı ayrı satılmaz takım dedi yani.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
Reklamlar
-
07 Kasım 2010, 22:51
#4222
huska adlı üyeden alıntı
ani sert kalkış yapıyorsan balata yer.normaldir.ön takım balatası ne bu arada ilk defa duydum? arka balata 50 değil 35lira.işcilikte 25 30u gecmez cok almış.orjinal kayışta 7binde bitmez mutlaka zorlanırsa 2000de bile kopartır
peki ya cok saglam gıden motor mesala hızlı kalkısı 140 gosteren ıbrede 120 yı vuran bir motor neden 1den performansı dusp 80ni gecemez ki
-
08 Kasım 2010, 00:42
#4223
5 binden sonra başladı işte bendede dediğin olay.
sorunun kökeninde debriyaj balata takımı ve kayış varmış..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
08 Kasım 2010, 08:03
#4224
darkboy adlı üyeden alıntı
peki ya cok saglam gıden motor mesala hızlı kalkısı 140 gosteren ıbrede 120 yı vuran bir motor neden 1den performansı dusp 80ni gecemez ki
buji,hava fitresi,kullanılan yağ,debriyaj,varyatör,kayış,hatta hep bu hızlarda devamlı olarak kullanıyorsan motor içinde bile problemler olmuş olabilir.yani bir çok sebebi olabilir. mesela bujiyi ve yağı enson ne zaman değişti? kalkışlarda aşırı bir titreme varmı? motoru askıya aldığında rölantide tekerlek dönüyor mu? gaz verdiğinde egzozdan ne tür duman çıkıyor,elektrik kablo soketler ne durumda? akünü en son ne zaman kontrol ettin gibi gibi sorularla çözüme gidebilirsin
-
08 Kasım 2010, 16:12
#4225
-
09 Kasım 2010, 00:44
#4226
ben hor kullandım doğruya doğru.
tek olduğum zamanlarda ani kalkışlar
genelde 1 artçı
yerine göre 2 artçı =)
yapmadım demiyorum yaptım mtor çokta çekti benden
ha isterdim ki 2-3 bin daha idare etseydi durumları düzeltince kayışı koparsaydı
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
10 Kasım 2010, 13:34
#4227
arkadaşlar bende mondial rs 151 var 90 ı geçmiyor ne yapmam lazım?
-
10 Kasım 2010, 19:33
#4228
@ProkaryoT
buji, hava filtresi, motor yağı bunlar artık bilindik şeyler her sayfada yazıyoruz.biraz arama yapın !
bende bu arada yarın baskı balatayı yaptırıyorum bayramdan önce cıksın aradan dedim.
50-60 malzeme 20 veya 30 da işçilik yani bana toplam 80 liraya patlayacak.
bide bando kayış takıyım diyorum 20 de ona.100 liraya çıkıcaz bakalım yarın.
boğaza yemez motora verir olduk benzini bakımı sorunu derken :D
ilkbahar da satmak farz oldu artık.
1000 lira fiyat full bakımlı 151rs ankara.ilkbahar için rezervasyon alınır:D
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
10 Kasım 2010, 21:24
#4229
iyi aksamlar arkadaslarrr
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
11 Kasım 2010, 16:42
#4230
kavrama bilyeleri + arka varyatör komple + bando kayış + işçilik = 100 lira
nasıl arkadaşlar sizce ?
BUNLAR ÇIKAN MALZEMELER
BU ARADA BİZİM SCOOTLARDA POWERLİNK VARMIŞ.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
11 Kasım 2010, 17:13
#4231
!Lk£® adlı üyeden alıntı
kavrama bilyeleri + arka varyatör komple + bando kayış + işçilik = 100 lira
nasıl arkadaşlar sizce ?
BUNLAR ÇIKAN MALZEMELER
BU ARADA BİZİM SCOOTLARDA POWERLİNK VARMIŞ.
iyi arkadaşım şimdi normal bu fiyat.güle güle eskit.cıkan kayış powerlınk orjınal olarak ustunde bunu kullanıyor fabrıka.çokda kötü sayılmaz kötünün iyisidir.bandodan memnun kalırsın kolay kolay yolda bırakmaz yalnız 2 bin bakımlarında kayışıda kontrol etmeden kapatma.kazasız belasız binmen dileğiyle
-
11 Kasım 2010, 17:33
#4232
çıkan kayışın sadece 1 yerinde bi çatlak vardı ama hani derler ya.ölümcül bi çatlak yani pamuk ipliğinin üstündeydi resmen.iyi oldu değiştirdiğim zamanı gelmiş.
sağol kardeşim motoru yeni almış gibi tın tın tın gidiyorum artık.dersimizi aldık 100 lira gidince eşşek gibi yüklemek, abanmak yok artık..
özlemişim vallahi ilk günlerdeki çekiş gücünü
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
11 Kasım 2010, 21:50
#4233
!Lk£® adlı üyeden alıntı
çıkan kayışın sadece 1 yerinde bi çatlak vardı ama hani derler ya.ölümcül bi çatlak yani pamuk ipliğinin üstündeydi resmen.iyi oldu değiştirdiğim zamanı gelmiş.
sağol kardeşim motoru yeni almış gibi tın tın tın gidiyorum artık.dersimizi aldık 100 lira gidince
eşşek gibi yüklemek, abanmak yok artık..
özlemişim vallahi ilk günlerdeki çekiş gücünü
senın scooter 80den yukarı cıkmıyordu sanırım sımdı rocket olmuştur
-
12 Kasım 2010, 01:45
#4234
-
12 Kasım 2010, 18:16
#4235
banarlı adlı üyeden alıntı
KAYIŞ 10000 VEYA 15000 GİTMEZMİ NE GİTMEMESİ KARDEŞİM BEN 30000 KM DE DEĞİŞTİRDİM DAHA DEĞİŞTİMESEN GİDERDİ ÇEKİ DEN DÜŞTÜĞÜ İÇİN İÇİM RAHAT ETMEDİ DEĞİŞTİRDİM
Abi benim yaziyi iyi okursan ne demek istedigimi anlarsin Ben GITMEZ demedim, benimki sadece tavsiye. Kayis'in ömru surucuden surucuye denisir. Ne kadar dik rampalarda, kumlu - islak zeminde motoru zorlarsaniz okadar kayis kacirir = disli'leri biter zamanla, ineldigi yerden kopar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------
Bazi arkadaslar benim motor artik 80-90 kecmiyor deyenlere muhtemel bir care
Motorun karburatörunu temizletin ve Shell V-power tipi benzin doldurun ilk zamanlarda ki karburatörun icine daha az katkili benzin girsin ve benzin kanallari iyice bir temizlensin. Benim motorda gitmemezlik yapiyordu ilk baslarda bu yaz. Bir karburatör katkisi ile hall oldu sorun. Ama sunu ekleyim ki motorun ilk gunku cekisini hic bir zaman geri yakalayamazsiniz.
-
16 Kasım 2010, 02:13
#4236
herkesin kurban bayramı mübarek olsun
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
21 Kasım 2010, 18:47
#4237
Arkadaslar ilk once size saygılarımı sunarım.ben yeni 2. el mondial rs aldim 2006 model.ilk aldimda cekişi flan cok guzeldi.rampada 80 km yi goruyodu.71 km yaptim bi yagına bakayım dedim.baktığımda gozlerime inanamadım yag hiç kalmamıstı nerdeyse.bu durumu aldıgm kişiye soledim.oda bana dediki (Motora cok yuklenmişsindir ondan yag yakmıstır.motoru cok zorlama dedi)ama motor zorlanmayla yag yakarmı?ve bu arada yag çubuğunun neresine kadar yag koymalıyım lütfen yardım edin.
-
21 Kasım 2010, 19:06
#4238
efkar67 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ilk once size saygılarımı sunarım.ben yeni 2. el mondial rs aldim 2006 model.ilk aldimda cekişi flan cok guzeldi.rampada 80 km yi goruyodu.71 km yaptim bi yagına bakayım dedim.baktığımda gozlerime inanamadım yag hiç kalmamıstı nerdeyse.bu durumu aldıgm kişiye soledim.oda bana dediki (Motora cok yuklenmişsindir ondan yag yakmıstır.motoru cok zorlama dedi)ama motor zorlanmayla yag yakarmı?ve bu arada yag çubuğunun neresine kadar yag koymalıyım lütfen yardım edin.
devamlı yuksek devir çevirirse bitirecek kadar olmasada bir miktar yağ yakabilir bu normaldir.hemen yağ doldur.seviye çubuğun en üstündeki çarpı işaretinin olduğu yerde kalmalı.
-
22 Kasım 2010, 15:22
#4239
efkar67 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ilk once size saygılarımı sunarım.ben yeni 2. el mondial rs aldim 2006 model.ilk aldimda cekişi flan cok guzeldi.rampada 80 km yi goruyodu.71 km yaptim bi yagına bakayım dedim.baktığımda gozlerime inanamadım yag hiç kalmamıstı nerdeyse.bu durumu aldıgm kişiye soledim.oda bana dediki (Motora cok yuklenmişsindir ondan yag yakmıstır.motoru cok zorlama dedi)ama motor zorlanmayla yag yakarmı?ve bu arada yag çubuğunun neresine kadar yag koymalıyım lütfen yardım edin.
Motor kucuk bir miktar yag yakabilir eher cok gaza yukleniyorsan. Normal suruste bile yag yakabilir motor, sifir yag yakan motor yoktur! Ama sen diyorsunki motorda yag kalmamis, belki eski sahibi hic yag denistirmedi ve zamanla yaka yaka dusuk seviye'ye getirdi. Kis zamanlari ''hafif'' yag turlerinden kullanmaya bak, 10w-40 mesala. Yaza dogru geldik mi 15w-45'e dogru cika bilirsin. Dikkat! Motorun karteri 0.9l civari yag aliyor icine, sana tavsiyem tika basa doldurma yagi, 0.7litre doldursan yeter.
-
22 Kasım 2010, 20:46
#4240
151ts
wergı ne kadar oduyrsnz 151 rsde muayene yaptrrken vede motoru devır alırken
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler