Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ekim 2010, 13:54
#4201
darkboy adlı üyeden alıntı
:D geçen yolda aynısı oldu benzın az wardı rampa cıkıodum ıkı ıstop ettı sonra bı kac kes denedım baktım oldu allahatan rampanın sonuna geldım elımı gazdan çekınce ıstop ettı bı daha calısmadı dedım benzın komple bıttı kesın neyse abi .. göturdum tamırcıye dedı bole bole ztn ıcınde hortum war o catlamıs dedı ondan bıde benzın koyalaım dedı aldım bıdonu elıme aldım benzın geldım :D doldur abı dedım aynı dedgın gıbı yaptı sonra 10 tl mı aldı boruyuda 25 tl degstırrım dedı tmm dedım bıraz gezdım aksam saglam şekılde koydum sabak calıstıramdım tekrar benzın koydum hartumlardan benzın çektım banamsın demedı acaba bujıden kaynaklanıor olmasın abi ya
benzin otamatiği düzensiz çalışıyor o zaman yada karbüratör emişi sağlıksız.görmeden bir şey söyleyemem ama söylediklerine göre fikir veriyorum.ustanı değiştir burdan belki usta tavsiye edecek olan arkadas cıkacaktır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 ----------
Firari35 adlı üyeden alıntı
Haklıymışşşın Kardesim aynen dediğin gibi olmuş.Dün Götürdüm bizim abiye aynı şeyleri söyledi.komple motor yaptırıyorum.Peki Motor açmak 150 tL tutarmı ? xD 150 dedi yaw .:D
malzemelerle beraber 175-200 e komple yapılıyor
Reklamlar
-
17 Ekim 2010, 15:44
#4202
150 çok para saçmalık bencede hiç bi iş yapmadan
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
17 Ekim 2010, 16:09
#4203
benimde ilkbaharda böyle bi olay gündeme gelmişti
evet hiç bir iş yapmadan sadece motor açmaya 150 lira istiyolar.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
17 Ekim 2010, 22:28
#4204
150TL sadece motoru acmak icin mi??? Sanki bana Bugatti veyron motoru dökup toplayacak Bizim burda 200-250TL'ye fabrika cikisi motor takiyorlar, o fiyatin icinde sifir sanziman da var, sadece rektefiye icin 150tl civari aliyorlar di yanlisim yoksa
-
19 Ekim 2010, 18:11
#4205
bi paket sıgaraya her tarafını yaptırıyorm benn
-
28 Ekim 2010, 17:06
#4206
göstergelerdeki devir saati bozuldu çalışmıyor bu neden olabilir söküp baktım altında 2 - 3 tane civata var kablo ile bağlı herhalde göstergeler bozuldu
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
28 Ekim 2010, 17:56
#4207
en basitini düşünelim
yay olabilir =)
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
30 Ekim 2010, 16:15
#4208
ne yayı nerdeki yayı bahsediyorsunn
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
31 Ekim 2010, 00:02
#4209
devir saati nin ibresi kalkmıyorsa onu çeken yay kopmuştur
ayrıca devir veya hız yükseldikce ibre titreme yapıyorsa gene yay kaynaklıdır.
bu arada ben de bu gün çalışmayan motorumun aküsünün bitmiş olduğuna kanaat getirip şarja götürdüm.
5 lirayı bayıldım bi oh çektim
canavar gibi şuan marş motorunun sesini duymadan motorun çalışma sesini duyuyorum
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
05 Kasım 2010, 23:37
#4210
selam arkadaslar .... benım makına 7 bın kmde aldgımda 4 bındı 120 rahat goruyordum sımdı neden 80ni gecmıor :( 80ne gelınce cok bagıryor sankı motor boguluyormus gıbı yagı yenı degstırdım servıste en kalıte dedı ama bılmıyorum sızce neden kaynaklanabılır
-
05 Kasım 2010, 23:44
#4211
seninkini bilmiyorum dostum ama benimki kayış+karbüratörden
kayışım çok viyikliyor kalkışta kaçırma yapıyor top speed e etkisi oluyor
karbüratörüm karışımı iyi ayarlıyamıyor çok berbar durumda istop ettiriyor habire motoru
seninkiler de bundan ötürü olabilir
olmadı diğer ek seçeneklere bak buji, hava filtresi v.b..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
06 Kasım 2010, 01:34
#4212
ya bi kerette çalışmamaya başladı devir saati hiç bu güne kadar sallanma yapmadı geliba yayı dediğin gibi
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
06 Kasım 2010, 20:17
#4213
arkadaşlar daha önce kayış değiştiren varmı
maliyeti hakkında bilgi verebilirmi
ve çekişte aşırı derecede düşüklük normalmidir
kalkışta berbat 60 dan sonra gitmiyor motor 6bin devirde bağırıyor vicik vicik ses geliyor kayıştan :D
umarım tek sorun odur
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
07 Kasım 2010, 01:46
#4214
olan oldu ve bugun en cok korktgum basıma geldı :D otobanda en sagda gıderken kayıj koptu elle otobandan cıktım ve tamırcıde yarım satte hallettı 25 tl dedı orjınal kayışa 35e komple sokup taktı kalkısta gercekten etkısı var ama hala 80ni gecemıyorum :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------
http://img470.imageshack.us/i/200611125fg6.jpg/
kayışı degıstırıken usta bu yuvarlak mıskete benzeyen parcaları söledi ısmını soledı ama unuttum neyse o parcalar catlamıs kara halıne gelmıs hızlı gıtmmesının sebebı buyuk ıhtımal ordan kaynaklanıyormus vede tıtremesı.
-
07 Kasım 2010, 02:32
#4215
varyatör dü sanırım o, yanlış bilgi de vermek istemem tabi
geçmiş olsun bu arada =)
kaç bin km gitti senin kayış
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
07 Kasım 2010, 10:56
#4216
!Lk£® adlı üyeden alıntı
varyatör dü sanırım o, yanlış bilgi de vermek istemem tabi
geçmiş olsun bu arada =)
kaç bin km gitti senin kayış
şuan motor 6,700 km . ilk kayıjıydı sanırım
-
07 Kasım 2010, 12:08
#4217
banarlı adlı üyeden alıntı
ya bi kerette çalışmamaya başladı devir saati hiç bu güne kadar sallanma yapmadı geliba yayı dediğin gibi
benzin deposunun sağında iki soketi sök uçlarını temizle veya değiştiriver düzelecek banarlı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:00 ----------
!Lk£® adlı üyeden alıntı
arkadaşlar daha önce kayış değiştiren varmı
maliyeti hakkında bilgi verebilirmi
ve çekişte aşırı derecede düşüklük normalmidir
kalkışta berbat 60 dan sonra gitmiyor motor 6bin devirde bağırıyor vicik vicik ses geliyor kayıştan :D
umarım tek sorun odur
28bin kmde 3 defa degistirdim.markası bando ,fiyatı 25tl.oldukca kalıtelıdır.öbür sorun için önce kayışı değiştir daha sonra varyatöre bi bak.bunlardan sonra düzelmediyse bir daha yazarsın ne olduğunu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 ----------
darkboy adlı üyeden alıntı
şuan motor 6,700 km . ilk kayıjıydı sanırım
6700km cok az arkadaş sen hor kullanmışssın motoru.normal bi kayış 10bin hatta 15bin km sorunsuz kullanılabir
-
07 Kasım 2010, 13:29
#4218
ustadan geldim şimdi.
sorun kayış + ön arka debriyaj balatası imiş
yani 25 kayış 50 arka 3o ön takım balatası.
toplamda 140 lira geçireceğini söyledi
7 bindeki motorun sorunlarına bak ne mutlu ne mutlu..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
07 Kasım 2010, 13:41
#4219
darkboy adlı üyeden alıntı
olan oldu ve bugun en cok korktgum basıma geldı :D otobanda en sagda gıderken kayıj koptu elle otobandan cıktım ve tamırcıde yarım satte hallettı 25 tl dedı orjınal kayışa 35e komple sokup taktı kalkısta gercekten etkısı var ama hala 80ni gecemıyorum :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------
http://img470.imageshack.us/i/200611125fg6.jpg/
kayışı degıstırıken usta bu yuvarlak mıskete benzeyen parcaları söledi ısmını soledı ama unuttum neyse o parcalar catlamıs kara halıne gelmıs hızlı gıtmmesının sebebı buyuk ıhtımal ordan kaynaklanıyormus vede tıtremesı.
Kardes onlar variatör agirliklari. Onlar motordan gelen gucu bir nebze hafifletiyor, eher yanlis hatirlamiyorsam onlarin tanesi 15g geliyor. Ama ustan sana yenisini al derse orjinal alma, git 13-14g'liklardan al ve farki gör, 151cc'nin gercek gucunu hisset
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:37 ----------
!Lk£® adlı üyeden alıntı
ustadan geldim şimdi.
sorun kayış + ön arka debriyaj balatası imiş
yani 25 kayış 50 arka 3o ön takım balatası.
toplamda 140 lira geçireceğini söyledi
7 bindeki motorun sorunlarına bak ne mutlu ne mutlu..
Senin usta neymis abi yau, herseyi pahaliya patlatiyor. Insan 15tl alirmi kelepceye... Git birde baska ustaya göster, 7000km bitmez debriaji bizim motorlarin. Teflon'dan yapilmis, yani adi bir malzeme degil ve sana 7000km'de bunu bitirmissin demis Kayislar en fazla 5000km surulecek sekilde kullanilacak, 10bin ve 15bin gitmez bizim motorlarin orjinal kayislari. Ama kevlar kayis dersen o baska
-
07 Kasım 2010, 13:53
#4220
!Lk£® adlı üyeden alıntı
ustadan geldim şimdi.
sorun kayış + ön arka debriyaj balatası imiş
yani 25 kayış 50 arka 3o ön takım balatası.
toplamda 140 lira geçireceğini söyledi
7 bindeki motorun sorunlarına bak ne mutlu ne mutlu..
ani sert kalkış yapıyorsan balata yer.normaldir.ön takım balatası ne bu arada ilk defa duydum? arka balata 50 değil 35lira.işcilikte 25 30u gecmez cok almış.orjinal kayışta 7binde bitmez mutlaka zorlanırsa 2000de bile kopartır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler