Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ekim 2010, 00:09
#4181
aynen kardesim orası öyle =)
aklıma gelmedi değil kendim değiştirme olayı
ama balata ve buji değiştirmeyi bilmiyorum
kelepceyi kendim takabilirdim
yağını da çokca kez değiştirdim zaten
ama oraya kadar gitmişken parça parça iş olmasın dedim ne biliyim
zaten ayaz hertaraf
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
Reklamlar
-
09 Ekim 2010, 21:41
#4182
!Lk£® adlı üyeden alıntı
aynen kardesim orası öyle =)
aklıma gelmedi değil kendim değiştirme olayı
ama balata ve buji değiştirmeyi bilmiyorum
kelepceyi kendim takabilirdim
yağını da çokca kez değiştirdim zaten
ama oraya kadar gitmişken parça parça iş olmasın dedim ne biliyim
zaten ayaz hertaraf
Bende bu sene buji'yi kendim denistiriyim dedim. Actim o öndeki kapagi, buji'yi gördum. Yanimda kuzen vardi, sert asil kanka dedi. ilk basta fazla asilmadim baktim cikmiyor böyle ya allah dedik cektim . Yeni buji taktik felan iste, geri monte ettim herseyi, piston dönuyor icinde, basinc var cilindirin icinde ama gel gelelim buji ateslemiyor yana döne cözum ariyoruz bu ara en sonunda sorunu bulduk, asilirken buji'nin götundeki bakir tipli bir parcayin facasini assa almissim onu denistirdik motor calisti
-
10 Ekim 2010, 01:30
#4183
mondial çosmus ya bu aralar atv de ve vitesli lerde yeni model 250 liklere başlamısşlar çıkarmaya
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
10 Ekim 2010, 15:02
#4184
banarlı adlı üyeden alıntı
mondial çosmus ya bu aralar atv de ve vitesli lerde yeni model 250 liklere başlamısşlar çıkarmaya
Bu ara fiyatlarda almis kayafi gidiyor gercekten ama o krom jantli atv'ye hasta oldum ya
-
11 Ekim 2010, 18:05
#4185
250 mr çok hosuma gitti vallah para olsada alsam ama tek sorun o lanet olsaı kağıt parası ALLAH kahretsin
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
11 Ekim 2010, 18:08
#4186
mondi şart değil be kardeşim, 2. el cbr lara falan bak diyeceğim ama
cc büyütmekte kararlıysan bilemem =) veya 2. el seymiyosan
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
12 Ekim 2010, 22:16
#4187
banarlı adlı üyeden alıntı
250 mr çok hosuma gitti vallah para olsada alsam ama tek sorun o lanet olsaı kağıt parası ALLAH kahretsin
Bizim burda onlarin kopyasi var, biraz göz attimda 250cc'nin hakkini vermiyormusssss yazmislar, titresim yuksek devirlerde boy gösteriyormus ama o paraya verdikleri motor kategorisinden 10/10 almis
-
13 Ekim 2010, 17:29
#4188
S.a arkadaslar Siz değerli dostlara bir sorum olacak.bende de rs 151 var gayet normal canavar qibi çalışıyodu.2 hafta yattı motor ondan sonra çalıştırdığımda çalıştı şöle bir 1 2 saat gezdim hiç durdurmadan ondan sonra seyir halindeyken motor boğulur gibi oldu hafif gaz kestim istop etti .Sonra ertesi gün epey bi (ayak marşından)uğraştıktan sonra çalıştı.fakat gene boğulur gibi oldu bi tık yok çalışmıyor.Nedeni ne olabilir ??
Cevap için şimdiden tşkkrler..
-
13 Ekim 2010, 17:52
#4189
aynı sorun bendede ilkbahar aylarında boy gösterdiğinde sorun hava filtresi kaynaklı idi
kesin bi bilgim olmamakla beraber orası olabilir diyim
en iyisi götür ustana bi tanı koysun ona göre bi yol izlersiniz
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
13 Ekim 2010, 17:58
#4190
Eyw tşkkr ederim yorum için .Bi de istop ettiğinde yağ damlatıyodu.
-
14 Ekim 2010, 16:05
#4191
motor kitlemiş olmasın sakınnn yağsız kalıp
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
14 Ekim 2010, 17:38
#4192
Yağını yeni değiştirmiştim ya.Bi de hava filtresini açtım baktım sıkıyorum filtreyi yağ çıkıyor :S bitmiş yani.
-
16 Ekim 2010, 10:48
#4193
selam arkadaşlar nasılsınız umarım ıyısınızdır. ya benım akü bitti ayak marjıyla çaliştırmayı denedım olmadı benzınde yoktu benzın koydum yine aynı :( acaba bujıdemi sorun wardır
-
16 Ekim 2010, 11:01
#4194
-
16 Ekim 2010, 12:37
#4195
Bana yardımcı olacak kimse yokmu ? xD
-
16 Ekim 2010, 12:46
#4196
Firari35 adlı üyeden alıntı
Bana yardımcı olacak kimse yokmu ? xD
arkadas senin buyuk bir ihtimal yağ sekmanında problem.filtre yağlanması normal bi durum değil.ancak sekman aşınırsa yağ kaçağını filtrede toplar
-
16 Ekim 2010, 16:10
#4197
Hadi ya ozamn sekman kurtarırmı yoksa komple motor mu ? xD
-
16 Ekim 2010, 16:25
#4198
Firari35 adlı üyeden alıntı
Hadi ya ozamn sekman kurtarırmı yoksa komple motor mu ? xD
normalde sekmanla kurtarılır ama açmışken bence hepsini elden geçir.çünkü işçiliği para bu işin madem açılacak komple yaptırmanı tavsiye ederim.filtre yağlanıyorsa sorunun yağ sekmanıdır.sekman aşındığına göre piston ve silindir içide bir okadar kötüdür.çin motorlarında sadece sekman pek tat vermez,motor düzen tutmaz duman atma yağ yakma bir süre sonra tekrar bu sorun basına gelebılır bunun için komple yaptırman mantıklı olacaktır.malzemeleri alırken kaliteli olanlarla yenilersen sorunsuz kilometrelerce rahat edersin
-
16 Ekim 2010, 23:52
#4199
huska adlı üyeden alıntı
:D geçen yolda aynısı oldu benzın az wardı rampa cıkıodum ıkı ıstop ettı sonra bı kac kes denedım baktım oldu allahatan rampanın sonuna geldım elımı gazdan çekınce ıstop ettı bı daha calısmadı dedım benzın komple bıttı kesın neyse abi .. göturdum tamırcıye dedı bole bole ztn ıcınde hortum war o catlamıs dedı ondan bıde benzın koyalaım dedı aldım bıdonu elıme aldım benzın geldım :D doldur abı dedım aynı dedgın gıbı yaptı sonra 10 tl mı aldı boruyuda 25 tl degstırrım dedı tmm dedım bıraz gezdım aksam saglam şekılde koydum sabak calıstıramdım tekrar benzın koydum hartumlardan benzın çektım banamsın demedı acaba bujıden kaynaklanıor olmasın abi ya
-
17 Ekim 2010, 12:55
#4200
huska adlı üyeden alıntı
normalde sekmanla kurtarılır ama açmışken bence hepsini elden geçir.çünkü işçiliği para bu işin madem açılacak komple yaptırmanı tavsiye ederim.filtre yağlanıyorsa sorunun yağ sekmanıdır.sekman aşındığına göre piston ve silindir içide bir okadar kötüdür.çin motorlarında sadece sekman pek tat vermez,motor düzen tutmaz duman atma yağ yakma bir süre sonra tekrar bu sorun basına gelebılır bunun için komple yaptırman mantıklı olacaktır.malzemeleri alırken kaliteli olanlarla yenilersen sorunsuz kilometrelerce rahat edersin
Haklıymışşşın Kardesim aynen dediğin gibi olmuş.Dün Götürdüm bizim abiye aynı şeyleri söyledi.komple motor yaptırıyorum.Peki Motor açmak 150 tL tutarmı ? xD 150 dedi yaw .:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler