Benimde siyah 2008 rs151'im var. Kimse bu motora yada diğer modellere çin malı deyip geçmiceksin demesin. Bende alırken çin malı bakarsan bağ bakmazsan dağ olur dediler. Deli gibide baktım bi fok olmadı
Motorda marş motorum, diyafram 2 kere, buji 3 kere, beyin 1 kere, benzin hortumu, hava hortumu, benzin deposu, karbirator yayı, orta sehpa, ön buç takımı, kayış 2 kere, egzos 3 kere ve daha sayamayacağım birsürü parça değişti...
2bin lirada masraf yapmışımdır rahat. Ha şimdiye gelecek olursak tık demeden çalışıyor. Çalışıyor diyorum çünkü çalışması gitmesinden daha büyük problemdi benim için.
Başıma gelen en büyük sıkıntıda giderken karbürator yayı koptu. 130 kiloyum ve ben üzerindeyken motor en fazla 90'ı görüyor yay kopunca gaz köklendi 120ye dayandı motor. Gittiğim yol 5km falan dümdüz ve yolun sonunda hastane var o süratle giderken kontağı kapadığımda düşeceğimi bildiğim için yol boyunca düşündüm nereye düşsem diye...
hastaneye 200 metre kala asıldım frenlere balatalar 50 metrede yandı tabi hız 70e kadar falan düştü hastanenin çimenliğine yatay geçiş yaptım...
Neyse konuya gelelim motor dandik ama seviyorum keratayı. Yaz geldi ve motor mevsimini açtık. Bugün ön buç takımını değiştirdim ön ve arka lastikler değişti dişli lastik taktırdım amortisörler tekrar ayarlandı falan filan toplamda 200 lira masraf ettim. Egzosum birkere garantiden değişti onun üzerine birkerede ben değiştirdim gene perçinleri dağıldı ve o salak zırıltı gelmeye devam ediyor. Bana tavsiye edebileceğiniz paslanmaz bir egzos varmıdır. Zaten motorda çin malı bi egzos kaldı onuda değiştireyimde tam olsun.