valla motorumu büyük konuşmayım hiç bişeye değişmem ailem hariç o benim parçam
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
valla motorumu büyük konuşmayım hiç bişeye değişmem ailem hariç o benim parçam
yoook canımm... walla ben o kadar deilimm, gerçi aldıgım her şeyi mont kask sırt çantası motorun rengine uygun alıyorum ama sonuçta bir vasıta benim gözümde. beni bir yerden bir yere götüren şirin bir dost o hehe
şu ana kadar ki en büyük masrafım ona bir çift sağlam pabuç almak olacak
güzelll güzelll
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
baBAha abi motora iyice alış benim gibi ekmek teknen bile o olsun en bunaldığın anlarda seni o rahatlatsın yaptığı yolla o kadar olursun
Arkadaşlar, hararet göstergesi takdıran veya bu konuda araştırma yapan varmı? Hava soğutmalı motorlar için olanlar varmı, bilgisi olan aydınlatırsa iyi olur. Bu yaz çok sıcak olacak. Harareti kontrol altında tutmamız faydalı olur.
Orhan KÖNİ
hava soğutmalı motora hararet göstergesi takmanın pekte kolay olabileceğini sanmıyorum, sonuçta su soğutmalıda derece suyun içinde duruyo, bunda nerde duracak nasıl ölçecek, gösterge nerde duracak falan filan..... bence en basit yolu motoru sıkıştırdığınızı düşündüğünüz zamanlarda biraz rölantide gitmek, servislerdeki yeni kalın yağı kullanmak vs. yoksa her makina sıcakta zorlandığında ısınıp hata vermeye mahkumdur
dün motorumu 4.000 bakımına götürdüm arkadaşlar
motordaki çekiş düşüklüğünü ustama bildirdim
açar bakarız eğer baskı balatadan ise malzemeler 75 işçilik 25 dedi.
sizce nasıl fiyatı yada fiyatlardan haberdar olan varmıdır
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
baskı balatanın içinde neler var ? bana göre pahalı ama servis fiyatları bilmiyorum
[QUOTE=!Lk£®;2088477]dün motorumu 4.000 bakımına götürdüm arkadaşlar
motordaki çekiş düşüklüğünü ustama bildirdim
açar bakarız eğer baskı balatadan ise malzemeler 75 işçilik 25 dedi.
sizce nasıl fiyatı yada fiyatlardan haberdar olan varmıdır [/QUOTE
baskı balta dediği debriyaj balatası buda arka varyatörün içinde 15 -20 liralık bir malzeme debriyaj balatası ben komple kapağın içindeki çeki aksamlarının hepsini değiştirttim debriyaj balatası arka - ön varyatör - kayıs + işçilik 150 bence çok pahalı sadece debriyaj balatasını değiştirecek ise
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 ----------
kardeş bende banarlıdan bilirmisin
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
karterin uygun bi tarafına tornacıda diş açtırıyorsun sonra müşürü oraya monte ediyorsun kabloyla saat takım halinde satılır 120 derecelik göstergeler işine yarar ama bu iş zor ve meşaketli ayrıca pek işe yaradığına hiç şahit olmadım birde zaten rslerde böyle birşeye gerek yok sıkıştırmadıkça hava soğutma yeterlidir kolay kolay üst derecelere çıkmaz çıksada hemen çekişten düşer anlarsın hızını düşürür veya 5 10 dakıka stop edip beklersin kendine gelir bide gerekli olsaydı fabrikası hararet göstergeli yapardı değil mi? hiç bu işe bulaşma taktırdığına pişman olursun
aga gaz versende vermesende fan döner.ayrıca stop etmesende motor rolantide soğur yalnız stop edilirse hareket olmayacağından soğuma daha kolay olur.uzun süreli sıkıştırılmış her motor normalden fazla ısınır.ondan sonra contam patladı yağ kacırıyor cekısten dustu ılk gunkü gibi değil dıye topic acıyor mıllet
Benim motorun ruhsatında istiap haddi 01 kişi yazıyor. Motorum 2006 model, sizin ruhsatlarınızda ne yazıyor?
Orhan KÖNİ
alla alla ruhsatta mı? hiç ruhsatı incelememişim yaw peki kg olarak kaç yazıyor? benim bildigim 150 kg istihap haddi....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------
tmm kardeşim saol en azından fanın döndüğünü öğrenmiş oldukaga gaz versende vermesende fan döner.ayrıca stop etmesende motor rolantide soğur yalnız stop edilirse hareket olmayacağından soğuma daha kolay olur.uzun süreli sıkıştırılmış her motor normalden fazla ısınır.ondan sonra contam patladı yağ kacırıyor cekısten dustu ılk gunkü gibi değil dıye topic acıyor mıllet
çooook enteresan bir saçmalık... motorun 2 kişiyi taşıyacak gücü de var, 2. kişiye oturacak yeri de
2 degıl 3 kısıde tasır ama tehlıke arz ettiği için tek kişi kullanılması uygun görülmüş ama kımsenın buna uyduğu zaten yok. ki bende 2 motorumu kız arkadasımla kullanıyorum devamlıyani ben uyamıyorum bu kurala
ben bunun kural falan olduğunu zannetmiyorum, bence bir yanlışlık yada motoru emniyetin yanlış değerlendirmesi.. kıçı başı düzgün durmayan SS lere 2 kişi binebiliyorsa yayla gibi koltuğu olan scooter a haydi haydi biner. ayrıca bir trafik polisinin bizim motorları tek kişilik bildiğini de sanmıyorum. bende sürekli kız arkadasımla biniyorum ve günde hiç yoksa 10-15 polisin önünden geçiyorum. çünkü benm güzergah protokol yolu bakanların paşaların en çok kullandıkları cadde den gidip geliyorum TBMM nin önünden
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)