Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Haziran 2010, 23:19
#3681
bikaç gündür sabahları arka frenim çok yumusak ve tutmamaya başladı. yola çıkıp 2-3 km gidince sertleşiyo ve normal tutmaya başlıyodu. bugün servise gittim dedim böyle böyle, fren merkezinde problem olduğuna kanaat etti usta. motor sıcakken stop ettiğimde 5-10 dk kadar tekrar çalışmadığını söyledim, beyinden kaynaklandığını değişmesi gerektiğini söyledi. yağı kontrol ettiğimde çok ince oldugunu kalın yağ koyucamı söyledim, artık bizde 15-45 yağ getiriyoruz önceden 10-40 koyuyoduk dedi.. bu arada çok kalın yağın keçeyi tıkayacağını ve problem yaratacağını söyledi. ayrıca yağına duble up koyan birinin başına bi sürü iş açıldığını bütün yağı temizleyip baştan yağ koymak zorunda kaldıklarını söyledi. bide motoru teslim aldığım günden beri yanlış gösteren benzin göstergem, şamandırayı değiştireceğini söyledi bana. bütün bunları p.tesi sabahtan servise bırakıcam ve garantiden olacak bakalım....
Reklamlar
-
12 Haziran 2010, 23:42
#3682
-
13 Haziran 2010, 00:12
#3683
-
13 Haziran 2010, 00:12
#3684
-
13 Haziran 2010, 00:17
#3685
-
13 Haziran 2010, 01:34
#3686
iyi geceler arkadaşlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------
bir aydır bakıyorum uygun bir 151 rs düşüremedim yardımcı olurmusunuz
-
13 Haziran 2010, 13:54
#3687
-
13 Haziran 2010, 23:46
#3688
selam arkadaşlar herkeze iyi akşamlar.
motorumda çekme sorunu baş gösterdi, gaz yiyor fakat durduktan sonra kalkışlarda ve top speed de önemli bir düşüş var.
hava filtrem yeni karbüratörüm temizlendi motor yağı ona keza.
neyden kaynaklanıyo olabilir yardımcı olursanız sevinirim
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
13 Haziran 2010, 23:51
#3689
h.geldin ilker..
bende deneyimsizlerdenim ama forumdan edindiğim bilgilere dayanarak bi egsozunla oynadın mı? bide kayışını değiştirdin mi diye bir sorayım sana
-
13 Haziran 2010, 23:57
#3690
boşbuldum
hayır kayışım orjinal 4bin de motor, değiştirilmedi yani.
egzozda oynama da söz konusu değil, kelepçelerden bitisi biraz aşşağı kaydı yamuk duruyor ama alakası olmaz sanırsam =)
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
14 Haziran 2010, 00:02
#3691
yok kelepçe deilde arkadas sesi artsın diye deldi egsozunu sora da motor çekişten düştü o yüzden sormuştum. bide genelde kayışı değişenler motor bağırıyor ama gitmiyor çekişten düştü falan diyorlar. ama sende bunlar yok karbüratör temiz filtre yeni diyorsun valla geriye aklıma bi benzinin geliyo. benzin aldığın yeri değiştirdin mi iyi anlayan arkadaslar online deiller şuan yarın görüp derdine çare olmaya çalışacaklardın eminim
-
14 Haziran 2010, 00:07
#3692
arkadaşın birisi baskı balata demişti ama üstünde durmadım, 4bin de baskı balata mı olur ya :S
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
14 Haziran 2010, 00:46
#3693
!Lk£® adlı üyeden alıntı
arkadaşın birisi baskı balata demişti ama üstünde durmadım, 4bin de baskı balata mı olur ya :S
kalkışta motor rahat kalmıyorsa benim bildiğime göre hava filtresi karbüratör buji 3 geni önde gelir senin filtren yeni karbüratör yeni temizlnemiş ayarlarına ellendiyse oda yapar takılan bujiyi biliyormusun ? adi buji benzinle havayı tam yakamıyor bunlardan sonra kayış ve debriyaj gelir benim orjinal kayışım uzun yoldan sonra çok feci kaçırma yapıyordu ağır kalkmayı geç teker vuruntulu dönüyodu 5 bin km de elime para geçti bando kayış taktırdım debriyajı filande değiştirdim allaha şükür aynı sorunu yaşamadım....sen en iyisi müsait olduğunda ustana göster motoru
-
14 Haziran 2010, 00:54
#3694
!Lk£® adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar herkeze iyi akşamlar.
motorumda çekme sorunu baş gösterdi, gaz yiyor fakat durduktan sonra kalkışlarda ve top speed de önemli bir düşüş var.
hava filtrem yeni karbüratörüm temizlendi motor yağı ona keza.
neyden kaynaklanıyo olabilir yardımcı olursanız sevinirim
gecmıs olsun sadece kalkıslarda zor kalkıyorsa kavramada problemler baslamıstır komple debrıyajı actır ustana ılk bunu söyle debrıyajın baskıları bıtıkse degıstır cok para degıl zaten.problemın devam ederse tekrar yardımcı oluruz
-
14 Haziran 2010, 07:35
#3695
Beyler hayırlı sabahlar
İlk kayış değişimini kaç km.de yaptınız ?
Koparana kadar bindiniz mi yoksa yıprandığını görüp değiştirdiniz mi ?
***Pazar günü 200km kadar yol yapıcam da.Motorum 7binde ve orjinal kayış var üstünde halen..***
__SoUnD Of GrEeN HiLL__
eşşek ne biLiR zevk-i sefayı eğeR biLseydi zevk-i sefayı ömRünde 1 kez oLsun çekeRdi kafayı:bounce:
-
14 Haziran 2010, 11:22
#3696
t.madde adlı üyeden alıntı
kalkışta motor rahat kalmıyorsa benim bildiğime göre hava filtresi karbüratör buji 3 geni önde gelir senin filtren yeni karbüratör yeni temizlnemiş ayarlarına ellendiyse oda yapar takılan bujiyi biliyormusun ? adi buji benzinle havayı tam yakamıyor bunlardan sonra kayış ve debriyaj gelir benim orjinal kayışım uzun yoldan sonra çok feci kaçırma yapıyordu ağır kalkmayı geç teker vuruntulu dönüyodu 5 bin km de elime para geçti bando kayış taktırdım debriyajı filande değiştirdim allaha şükür aynı sorunu yaşamadım....sen en iyisi müsait olduğunda ustana göster motoru
kalkışta hakikaten senin dediğin gibi bir sendeleme var, ilk gazı verip 2. vitese geçip motor devrini alana kadar.
aklıma iyi getirdin kayış ta olabilir hakikaten :S
fakat bilmiyorum toplam hızdada farkeder mi 120 yaparken 90-100 arası yapıyor motor suan.
huska adlı üyeden alıntı
gecmıs olsun sadece kalkıslarda zor kalkıyorsa kavramada problemler baslamıstır komple debrıyajı actır ustana ılk bunu söyle debrıyajın baskıları bıtıkse degıstır cok para degıl zaten.problemın devam ederse tekrar yardımcı oluruz
sağol kardeş.hiç yoktan ustaya giderken aklımda bikaç şey olsun.şuan baskı ve kayış problemi var önümde seçenek olarak.inş daha büyük birşey çıkmaz =)
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
14 Haziran 2010, 11:29
#3697
yesiltepeli adlı üyeden alıntı
Beyler hayırlı sabahlar
İlk kayış değişimini kaç km.de yaptınız ?
Koparana kadar bindiniz mi yoksa yıprandığını görüp değiştirdiniz mi ?
***Pazar günü 200km kadar yol yapıcam da.Motorum 7binde ve orjinal kayış var üstünde halen..***
4000kmden sonra rısk olusturur.kullanıma baglı ıstersen yola cıkmadan once kapagı ac bak kayısta kırılma catlak ıp cıkarma gıbı seyler varsa degıstır 200km az degıl bu rıske gırmeden kapağı acıp gözle kontrol edebılırsın.bando marka kayıs 25tl sorunsuz 4ila 5bın km kullanabılırsın.
-
14 Haziran 2010, 12:32
#3698
huska bando marka kayış servislerde bulunuyor mu? 4500 km. deyim bende bi açıp bakayım bakalım yıpranma var mı..
-
14 Haziran 2010, 13:13
#3699
baBAha adlı üyeden alıntı
huska bando marka kayış servislerde bulunuyor mu? 4500 km. deyim bende bi açıp bakayım bakalım yıpranma var mı..
motorsiklet yedek parça satan fırmalarda rahatlıkla bulabılırsın.gittiğin servistede olabilir yalnız mutlaka kayışa bak bando yazar üstünde oldukça kalıtelıdir.normal kullanımda her 4000de kontrol edılmelı.daha fazla kmre yapanlarda var yalnız bu kmden sonra kayışlarda esnemeler hafıf catlaklar oluşur uzuna giderken rısk almamak ıcın uygun kayısla degıstırılebılır nede olsa 25tl için kendımızı yollarda rezıl etmeye ne gerek var
-
14 Haziran 2010, 13:27
#3700
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler