içimden bi ses bu RS 151 in motorunun 4 valfli olduğunu söylüyor sizin bir
bilginiz var mı 4 Valfli ise gücü 8 Kw(11 HP) olmalı !
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
içimden bi ses bu RS 151 in motorunun 4 valfli olduğunu söylüyor sizin bir
bilginiz var mı 4 Valfli ise gücü 8 Kw(11 HP) olmalı !
Aslında ben de çok merak ediyorum,bir gün bakarım nasıl olsa...(yine gaza geldik)
gaza gelme;kaza gelmesin
motorinn kaç km desin şu anda nasıl gidiyor var mı problem
ne sağcıyım ne solcu motorcuyum motorcu kalayım:cat:
Arkadaşlar bende en sonunda 151 RS mi aldım :-) Me-la-ku arkadaşımızınkiyle aynı renk :wink:
Motoru genel olarak beğendim fakat sol aynası 2. gün kendiliğinden koptu :shock: Aynı motorinn abininki gibi oldu yani :? Servise gittim fakat hemen yapılamayacağını söyledi , onun için cumartesi günü erkenden servise götürcem motoru halledicekler .Ve bu sorun bu moedellerde hastalık haline gelmiş durumda sanırım.Onlarda aynen motorin abi gibi kaynak yapıcaklar .Yani işlem resimlerde gördüğümüz gibi.:wink:
Bide motor soğukken (genelde sabahları) ilk marşa bastığımda çalışıyor fakat 2 sn. sonra stop ediyor .Bu durum ancak 3 veya 4. basışta düzeliyor...Motor belli devirden sonra gazı tam yemiyo sanki bu durumla karşılaştınızmı.Yani motor gaz kesermiş gibi oluyo ,gazı bırakıp tekrar basınça düzeliyo.Servise bu sorunuda söyledim ilk 500 km. de bu tür sorunlar olailir dedi. :| ve filtre süngerini söyledim ama 500 bakımından sonra takıcaz dedi .Takılmaması sadece iraz fala benzin yakmasına neden olur dedi.Israr etmedim ama c.tesi günü tekrar gidicem o zaman taktırmayı düşünüyorum. Bunlarda bide karbüratörü temizlemeleri gerekmiyormu ?
Böyle sorunlarla sizde karşılaştınızmı arkadaşlar. Bide bu filtre yi kesin taktırayımmı ?
Yardımcı olursanız sewinirim.Şimdiden Teşekkürler :rendeer:
Motorun resimlerinide en kısa zamanda koyucam. :wink:
motorin abi senin motor kaç km de bu aralar bir otoban yapmıyorsun
no ride ,no otoban = no problem arkadaşlar.İşe gidip geliyoz.Km. 400 civarı +az evvel yağmuru yedik yine.
Team 106 GTI,hadi ben aynayı dokundurdum biyere öyle koptu.Sen ne yaptın da kopardın hemen yaw.Neyse üstteki fotoromanım kılavuz olsun yapabilirsen kendin sök,bi kaynakçıya götür gidonu.Yapamazsan servise...ama gidonu yerinden söktür,iki tarafı da(ayna bağl.) kaynattır sökmüşken,sağlam olsun.Ayrıca km saatinin jelatinini de temizlersin rahatça.Cep telefon ikazın çalışmıyorsa (benimkinin ledi yanıktı değiştim)onu da baktırırsın.
+ayrıca süngerleri taktır sorunun çözülür.
gaza gelme;kaza gelmesin
Abi bende anlamadım ayna olayını ama yolda giderken koptu birden. çarpsam bi yere anlarım ama kendiliğinden kopması moralimi bozdu açıkçası.Serviste halledicekler işte.Dediğin gibi 2 aynayıda sağlamlaştırıcam zaten aklımda o iş :=) Cep tel. göstergesi çalışıyo bende çok şükür ...
Şu filtreyi taktırayım o zaman abi inşallah düzelir boğulma sorunu .Bide motor soğukken çok zor çalışıyo.Akşam iş çıkışı yine 15 dk uğraştım çalıştırmak için:-( Bu sorun için bujileri değiştirsem düzelirmi acaba ???
Bu arada bende akşam biraz yağmura yakalandım ama fazla ıslanmadım mont sağlam olduğu için Montuda test etmiş oldum
Abi kaynak resimleri çok güzel olmuş .Sağlam olmuştur şimdi aynaların .Eline sağlık ;-)
motorinn yaptığın onarım güzel olmuş.serviste,senin gösterdiğin özeni asla göstermiycekleri kesin.fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla mesleki bir yatkınliğin var hem evin bahçeli galiba burada dilediğin gibi motora müdahele etme şansının olması güzel.
motorlar 2 valfli üstten eksantirikli .eksantirik zinciri zamanla uzayacağı için gergi kontrolünü aksatmamak lazım.
Space,dostum iki subap okey,Eksantrik zincirinin otomatik gergili olduğunu duydum.Sen söktün mü?,orda bir kapakcık var iki vidalı sanırım.Altında kontralı gergi mi var?yoksa sadece yay mı?yani gergi ayarına ihtiyaç var mı? Biliyor musun?Ayrıca silindiri söktün mü hiç?
gaza gelme;kaza gelmesin
Motorin abiciim, Şu senin motorun arkasında da olan sepet olayına da bi girsen, bizi aydınlatsan?.. Nedir?.. Ne değildir?.. Saygılar...
burada bahsettğin kapakçığın üzerinde büyük bir vida var büyük bir ihtimalle bu vidayla gergi ayarını yapıyorsun.conta takımını bulamadığım için silindiri sökmedim kesin bir şey söyleyemiyeceğim.zincirin her iki tarafına basan uzun yassı çubuklar var daha önce honda cb125 motorum vardı onunda mekanizması aynı bunun gibiydi vidayla zinciri geriyordum kontralıydı fakat bunda bahsettiğin gibi yay olabilir.aslında buna bakmak lazım zira zincir uzayınca silindir yuvasını aşındırıyor. ama kısa bir sürede olacak birşey değil tabi şimdiden endişenmeye gerek yok;-)
team 106 gti ssöle bakem hadi hadi montun nası güsel demissin bi resm göndersende bakalım bizde alırıs belki
Motorize Birlikler K.lığı......
Dostum ne yazıkki resimleri daha çekemedim. Ama çektiğim zaman hemen koyucam siteye ;-)shadowofspirit adlı üyeden alıntı
mrb arkadaşlar bildiğini motor kiralayan yer var mı ,,, bilgilernize
mustafa
ya ben bu motoru alıp plakasız filan binsem(şu anda kış zaten pek binemem,yazın plaka taktırsam anormallik olmaz dimi?
SERHAT_FB Abi başını hiç derde sokma gidipte aldığın yerden motora para veriyorsunda birde 200-300 ytl plaka+ruhsat için ver ondan sonra paşa paşa aslanlar gibi gez dolaş derim.serhat_fb adlı üyeden alıntı
dostum yerin neresi bilmiyorum ama İst. sirkeci'de her çeşit bagaj çantası bulabilirsin.Benimki en ucuzundan iki kask alan safebet marka,muadilleri var farklı markalarda.Orjinalleri 100 dolar ve yukarısı.Ben Çin malı motora çin malı aksesuar tercih ediyorum.Örn alarm,çanta hatta eldivenlerim bile Çin malı.Hem daha ucuz.Ben çantayı 40 ytl'ye almıştım ama sen 50 den aşağı bulamazsın iki kask alanı.Goldwing tipi bir çanta vardı 80 ytl.Çok yakışmıştı,stopları bile bağlayabiliyorsun ama benim açılır kask sığmadı içine.DeliDUMRUL68 adlı üyeden alıntı
Burda resimleri var:
http://motosiklet.net/forum/showpost...3&postcount=93
Alıcan motoru gidicen,orda üstüne koyup beğenicen.Takması çok kolay iki tane 13 anahtar gerekiyor.Orda bile takarlar.Arkada bagaj olsun yeter.Üstüne koyup,lamalarla alttan kıstırılıyor,herhangi biryer delinmiyor.
Arkadaşlar Kimler RS 151'e biniyor bilmiyoruz.Yorumlar,şikayetler,arızalar neler,yakıt nasıl ? izlenimlerinizi bekliyoruz.İsterseniz liste yaparız:
1.motorinn,kırmızı
2.Mel-a-ku,siyah
3.Team 106 GTI,siyah
4.space ,yeşil (wuxy)
5.....?
gaza gelme;kaza gelmesin
Ewet arkadaşlar bencde herkes motorundaki sorunları , motoru hakkındaki yorumlarını yazsınki bilgilerimizi paylaşalım
Motoru aldığımın ertesi günü yolda giderken sol aynam dibinden koptu. serwise gittiğimde bu sorunun sadece bende olmadığını anladım.Sadece ben serwisteyken yanlış hatırlamıyosam 4 kişi falan bu ayna sorunu için geldi... Bide sabahları motor çok zor çalışıyodu ve yolda giderken gazı tam yemiyordu.geçen c.tesi günü serwise gittim aynayı ve bu yazdığım diğer sorunlarımın hepsi çözüldü.Filtrenin oraya takılan sünger takılmamıştı , onu taktılar .Motorun gidişi değişti Aynayıda aynen Motorinn abinin yaptığı gibi kaynak yaptılar .Fakat sol aynam bugün vidasından gevşedi .artık onuda ben sıkıcam tekrar napalım
Şuan çok şükür bi sorunum kalmadı yani ( Aynayı sıkmak dışında )
Yakıt konusuna gelince ;Motoru ilk aldığım gün içinde biraz benzin vardı .Depoyu fulledim 15 ytl lik falan benzin aldı.125 km yol yaptım tekrar fulledim 10 ytl lik aldı . Yani ortalama olarak 1 depoyla 200 km falan yapması lazım diye düşünüyorum.Ama tabiki bu değerler kullanıma göre değişlebilir.Bide, benim motor daha çok yeni.Rodajdan sonra yakıt durumları nasıl olucak çok merak ediyorum
Diğer arkadaşlardanda yorumları bekliyoruz...
bu tip motorlar 10 ytl ile 130-140 km arası yol yapabilirler.
[SIZE="2"][B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]gerçekleri [/COLOR][COLOR="Yellow"]tarih [/COLOR][COLOR="Red"]yazar[/COLOR],[COLOR="Yellow"]tarihi [/COLOR][COLOR="Red"]galatasaray[/COLOR] [COLOR="Yellow"]yazar[/COLOR][/FONT][/B][/SIZE]
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)