Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Nisan 2010, 03:52
#3421
arkadaşlar coğu kişiye değişik tiplerde mondial 151rs gönderilmiş mondial 151rs lerin sıyhları bezen bir birinin tipini tutmuyor bazıları hantal bazıları ince onden gorunusu bızde test ettık benımkıde on tarafı kabarık cıktı arkadşlar demese farkına varmıyacaktık 151rs lerin bazıları ebatları degısık.
[B][COLOR="DarkRed"]:queen:O Şimdi kütahya'Da:queen:[/COLOR][/B]
Reklamlar
-
16 Nisan 2010, 08:26
#3422
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Havalı korna, benim takayı aldığımda üzerinde takılı vardı. Natulius marka. Ancak sahibi korna çalabilmek için normal 55 amperlik koca araba aküsü koydurtmuş sepete.
Ben zaten kornayı fazla kullanmadığım için (ve bu kornaya basınca fazla akım çekip farları söndürüp motoru stop ettiriyordu) aküyü de havalıyı da çıkardım. Motor zaten 120 kilo, 30 kilo da akü pek akıllı işi değil. Korna torpida arkasında monte ediliydi. Anahtar istersen dörtköşe çift devreli ocak anahtarlarından kullanabilirsin. Anahtar konumuna göre 2 kornadan biri çalar. Kornaların birer uçları şasede olacak. Korna düğmesinden gelen canlı ucu takıcağın anahtarın ortasına, kalan uçları da kornalara vercen. Kolay gelsin sana ama ben saydığım sebeplerden masraf etmeni tavsiye etmem. Yolda yürüyenleri korkutup küfür yersin boşuboşuna..
senin motorun eski sahibi kornayı kendisi bağlamış belli yoksa havalı kornaya role takıyolar hiç bir sorun olmuyor benim makinede ferrari kornası var roleli eski kornası yok
-
16 Nisan 2010, 16:56
#3423
Eski sahibi tornavida tutacak biri değildi. Kumanda pili bile değiştiremez. Servise yaptırmıştır.
-
16 Nisan 2010, 17:10
#3424
ilkerabi adlı üyeden alıntı
Eski sahibi tornavida tutacak biri değildi. Kumanda pili bile değiştiremez. Servise yaptırmıştır.
bu tür şeyler yapcak arkadaşlar servis yerine oto elektirikçilerine gitsin
-
18 Nisan 2010, 01:04
#3425
151rs Tavsiyeler
http://www.resimupload.com/ds779177067_goruntu0494.html
120-130 görüyor
Tek sırı 97 beyzin kulanmak ))
Tasarım bana aiit dır daha bır cok degısık yerlerı var ama sadece bunu yayınlamak ısdedım
-
21 Nisan 2010, 13:42
#3426
----------ACİL----------
arkadaşlar motorum askere gitmeden önce bişey yoktu askerden geldım yağını castrol attım aküsünü yeniledim hava filtresini yeniledim yağ yakıyor sanırım pis yanık kokusu az duman attırdı ilk zamanlar durum ne dir neleri değişecek bizim bilader seğman degişecek dedi sizce öylemi.
[B][COLOR="DarkRed"]:queen:O Şimdi kütahya'Da:queen:[/COLOR][/B]
-
21 Nisan 2010, 14:07
#3427
devamlı yağ yakıp yakmadıgına emınmısın?yoksa uzun zamandır calısdırmadıysan ılk calıstırmada bı sure yag yakıp duman atması normal.biraz kullan ondan sonra yagı bi kontrol et bakalım cok azaltıyormu.daha sonra yag sekmanı atıp atılmayacagana karar verılsın.
-
21 Nisan 2010, 15:20
#3428
evet yağ azalıyor gecen castrol attırdım 10 w40 dı sanırım scooterlar ıcın gen aldım castrol hepsını bosalttım ıcıne taşanda olmadı.
[B][COLOR="DarkRed"]:queen:O Şimdi kütahya'Da:queen:[/COLOR][/B]
-
21 Nisan 2010, 18:44
#3429
bi sekman attır büyük ihtimal yağ yakmanın başlangıcıdır
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
24 Nisan 2010, 16:14
#3430
bütün siteyi okudum kesin karar verdim 2007 model 2.el 151 rs var onu alacağım.ama 2007 den beri yatıyor motor arasıra çalıştırılmış. neler yapalım servis için bilgi verirseniz sevinirim arkadaşlar.teşekkürler.
K(kaza) A(anında) S (seni) K(korur)
-
24 Nisan 2010, 16:25
#3431
ılk once yagını degıstır.daha sonra yenı bujı tak,karburatörü temızle hava fıltresını temızle aküyü şarj ettır,kayış özellıgını kaybetmıstır kayısı degıstır.debrıyajı aç bagaları kontrol et iyiyse yagla kapat.fren hıdrolıgını kontrol et eksıkse tamamla,lastıklerın derınlıklerıne bak,marşa bas yola devam arkadaş baskada hıc bırsey yapmana gerek yok..
-
30 Nisan 2010, 04:22
#3432
motorinn adlı üyeden alıntı
151 cc. acaba asyalardan farklı mı performansta
farklı fa ama 1 cm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:15 ----------
arkadaşlar ben yeni geldim herkese merhabalar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:17 ----------
motorinn adlı üyeden alıntı
evet ii olur gerçekten de biri gönüllü olsun bu tip işlerle yaw
mesela sen???
motorin abi ben yeni yim burlarda 151 rs var kontak kapalı olsa bile farlar her taraf yanıyo marş bile basıyo motor çalışmıo neden yapar bunu sence abi kontak açıkken çalışıo sorunum kontak kapalıyken her tarı yanması bu arada merhabalr arkadaşlar
-
30 Nisan 2010, 13:32
#3433
selam arkadaslar ben 1 senelik 151 RS ciyim, foruma dün kayıt oldum bütün RS cilere merhaba diyorum..
motorum kasımdan marta kadar kapalı garajda yattı ayak marşıylada olsa zar zor çalıştırabildim. 3600 km de , garaja koyarken stop eder etmez 1-2 dk içinde tekrar çalışmama sorunum wardı ama düzelmiş ) motorun en sağlam yerinin motoru oldugunu düşünüyorum , gidişinden çok memnunum fakat 1-2 yerden ses gelmesine gıcık oluyorum. lastiklerin naylon olması beni çok tırsıtıyo sizce en uygun naylon olmayan lastik hangisi. birde serwisteki balataların demir tozundan yapıldıgını duydum acaba başka marka daha kaliteli balata bilen war mı? az bucuk cvp weren birileri olursa çok sewinirim
-
30 Nisan 2010, 21:03
#3434
baBAha adlı üyeden alıntı
selam arkadaslar ben 1 senelik 151 RS ciyim, foruma dün kayıt oldum bütün RS cilere merhaba diyorum..
motorum kasımdan marta kadar kapalı garajda yattı ayak marşıylada olsa zar zor çalıştırabildim. 3600 km de , garaja koyarken stop eder etmez 1-2 dk içinde tekrar çalışmama sorunum wardı ama düzelmiş
) motorun en sağlam yerinin motoru oldugunu düşünüyorum , gidişinden çok memnunum fakat 1-2 yerden ses gelmesine gıcık oluyorum. lastiklerin naylon olması beni çok tırsıtıyo sizce en uygun naylon olmayan lastik hangisi. birde serwisteki balataların demir tozundan yapıldıgını duydum acaba başka marka daha kaliteli balata bilen war mı? az bucuk cvp weren birileri olursa çok sewinirim
ilk basta hosgeldin babaha
Eher senin motor kasimdan marta kadar yatip sonra calistirilken zorlaniyorsa benim ki hic calismaz gibi geliyor bana , gecen sene 8 aydan beri yatiyor, allah izin verirse haziran ayinda 2 aylik Turkiye'ye geliyoruz, ozaman görecegiz calisacakmi calismayacakmi. Simdi gelelim senin sorunlarina. Walla arkadasim, senin cevrende hic mi motorcu yok ? Onlara gidip sorsan benim motora daha kaliteli fren balatalari yokmu diye sana en az 3 secit dökerler önune. Eher senin motorun ön frenlerinden gicirti geliyorsa, eline bir islak mendil al, ön lastigi cevir sonra o bezi tut lastige, bunu yaptiktan sonra ne ses ne birsey kalir ama toz kacarsa yine ötmeye baslar. Birde benim sorum olacakti. Arkadaslar, ben motoru yazin birakmadan önce arka frenin bayaaaaa bir sertlestigini fark ettim, motorcuya sordum hava var dedi, el kitapcigindan buldum nasil bosaltilir denedim ama hic birsey olmadi, sizin öneriniz neydir ? Birde, bizim motorlarin karburatöru kaclik yani kac MM ?
-
03 Mayıs 2010, 14:17
#3435
hoşbulduk numan94 ; itiraf etmeliyim ki çevremde pek motorcu yok , zaten bende aala otomobilde kullanıyorum tanıdıklarım içinde ilk motorcu ben oldum
h.sonu servise gittim zırıltı gibi gelen ses meğer ayak marşının kollu motora değiyomuş onu hallettik , orta sehpadan indire indire akümün başları gevşemiş çalışırken zorluk yaşamam da heralde bundandı. ön freni pek kullanmamaya çalışıyorum çünki lastiğe bitim kadar güvenmiyorum. servisteki eleman balatanın daha iyisinin nerden bulunacagını bilemediğini söyledi.
frenin sertleşmesine gelince servise giderken benmki de yumusacıktı balatam bitiyo sanmıştım ama hiç bişey yapmadıgımız halde serwisten dönerken tekrar sertleşmiş demekki kendiliğinden oluyo bu..
-
04 Mayıs 2010, 20:47
#3436
baBAha adlı üyeden alıntı
hoşbulduk numan94 ; itiraf etmeliyim ki çevremde pek motorcu yok , zaten bende aala otomobilde kullanıyorum tanıdıklarım içinde ilk motorcu ben oldum
h.sonu servise gittim zırıltı gibi gelen ses meğer ayak marşının kollu motora değiyomuş onu hallettik , orta sehpadan indire indire akümün başları gevşemiş çalışırken zorluk yaşamam da heralde bundandı. ön freni pek kullanmamaya çalışıyorum çünki lastiğe bitim kadar güvenmiyorum. servisteki eleman balatanın daha iyisinin nerden bulunacagını bilemediğini söyledi.
frenin sertleşmesine gelince servise giderken benmki de yumusacıktı balatam bitiyo sanmıştım ama hiç bişey yapmadıgımız halde serwisten dönerken tekrar sertleşmiş
demekki kendiliğinden oluyo bu..
Benim zaten TR'ye gelmeme bir aydan az kaldi, ozaman butun sorunlarini cözecem insallah . Senin frenlerde benimkinin aksina yumusak cikmis , benim frenler yani nasil diyim, cok asiri sert oldular, baya sert basman lazim frenlere. Lastiklerine neden guvenmiyorsun ? benim kumlu yolda 80km/h ile gelirken ön arka frene beraber basiyorum, kilitletmeden, cok hizli stop mesafesi var, nede olsa bizim motorlarda ABS var
-
05 Mayıs 2010, 13:52
#3437
-
06 Mayıs 2010, 21:04
#3438
-
06 Mayıs 2010, 21:10
#3439
sıyah151rs adlı üyeden alıntı
Resim acilmiyor bu ara. Bendede var 151 RS, ben normalde 95 oktan dolduruyordum Turkiye'de, bir kere Shell V-Power doldurdum, yani motora can geliyor , seninde benzin yakisin artti mi 97 oktan doldurmalarinda?
-
06 Mayıs 2010, 21:47
#3440
97 oktan benzin o kadar etkilemez hız istiyosan açık hava filtresi tak karbüratör ayarı yaptır arka lastiği 13/70/13 yap iyi buji tak en fazla 20 khm hızı artar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler