Mel-a-ku, yeni motorun hayırlı olsun
en nihayetinde aldın demekki aileni nasıl ikna ettin
kazasız belasız kullan
151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
Mel-a-ku, yeni motorun hayırlı olsun
en nihayetinde aldın demekki aileni nasıl ikna ettin
kazasız belasız kullan
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
motorinn abi son zamanlarda patlatmıyorsun bi 120 patlat da biz de avunalım
babamın işyerinde aslında 150 zat var ama ben şimdi 151 rs lere merak sardım hele o motorinn abimin en son yolda çektiği resimden sonra bende zaten olan hız tutkusu uyandı şimdi canım 151 rs ile bi gazlamak istiyo ben 150 zat ı kullanıyorum ama bana çok seri gelmiyo geçen gün bizim kamyonetin biriyle gece yarıştım yerler islak olmasa geçecektim ama dedim ne olur ne olmaz.motorin abi bize 150zatı alırkenrodaj bitmeden çok basmayın dediler ama amcam aldıktan bir gün sonra 130 u görmüş senin motorun seriliği nasıl???
151 rs ler marşta sorun oluyor. alır almaz arıza yapanı gördüm ama beş dk. yenisini takıyorlar.......
Arkadaşlar siteye yeni üye oldum.Öncelikle herkese mehaba umarım yanlış yere yazmıyorumdur.İki yıldır motosiklet almayı düşünüyorum ancak firsat bulamadım daha önce çok az motosiklet kullandım bu yüzden otamatik vitesli bir motosiklet almayı düşünüyorum.Bu 150 rs ler hoşuma gitti ancak çin malı olması biraz düşündürüyor.Kullanan kişilerin yorumlarını okudum.Bu motoru şimdi kışın almayı düşünüyorum.Kapalı yerde yaza kadar kalıcak bu bana bir problem çıkarır mı?Ayrıca bazı arkadaşlar bujilerinin falan değişebileceğini söylemişler.Bu başka hangi parçalarda oluyor.Ben motoru sadece 3 ay kullanıcam bu da en fazla günde 30 km oda 3 ay için 2700 km yapıyor.Yani yılda 2700 km kullanılacak bu motosikleti bana tavsiye edermisiniz.Birde b sınıfı ehliyetim var,ehliyet almam gerekiyor mu? Şimdiden herkesemteşekkür ederim. saygı&sevgilerimle
Hoşgeldin. A2 Ehliyet alman gerekiyor. Servise bu motorlardan geri dönen çok olmuş. Ben ordayken 10dak içinde 5 motor geri geldi bakıma girdi. 2 tanesinin karbüratör değişti. 1 tanesinin konjüktörü söküldü bakılıyordu. 1 tanesine ayar çektiler. Diğeri yatıyordu kenarda. Birisi iadeye gitti. Şaşırdım açıkçası. Ustalarında canı sıkkın. Bi ton laf söylediler. Takip ediyorum durumu.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
arkadaşlar motorun görüntüsü aynı fakat motor aksamında farklılıklar var kw gücü daha yüksek ve çok daha kaliteli yapılmış zaten uğur bunu yapmaya mecbur.
Makine teşekkür ederim.Fazla motosikletlerden anlamıyorum yani problem çıkarmaması benim için önemli çünkü yolda falan kalırsa naparım bilmiyorum motosikleti gezmek için alıcam.Peki bildiğin problem çıkarmayan fiyatıda aşağı yukarı bu ayarlarda olan bir motosiklet biliyormusun birde a2 ehliyeti almak zormu yada almasam polislerle uğraşmak zorunda kalırmıyım yani siz trafikteyken hiç ceviriyolar mı saygı&sevgilerle
sayın makine bence sorun mondial 151 den çok ustalarda satanlar ısrarla yeni motorların karbüratörünü montaj esnasında söküp temizleyin diyorlarmış sebibi ise gemide gelirken oksitlenme yapmasıymış.hal böyle olunca olan biz tüketicilere oluyor benimde başıma aynı sorun geldi şu an çok memnunum.
motorinn adlı üyeden alıntı
Abi bende bugün aldım motoru işlemleri hallettim pazartesi günü hazır olacak inşallah . Çok heyecanlıyım Bide kasko yaptırıcam o yüzden 1-2 günde aldığım yerde kalabilir.
Bu arada abi senin motoru aldığın malum yerden aldım motoru saolsunlar çok iyi ilgilendiler. Siteden bahsettim senin ismi falan söyledim tanıyolar seni
Bide cuma günü sirkeciye inmiştim kask+mont işini hallettim çok şükür.
Kaskı airoh un kampanya da olan bi modeli var 75 ytl ye aldım çok hoşuma gitti sade siyah renk. Mont da SCORPIO marka 210 ytl Omuz , dirsek , sırt koruması var su geçirmeme garantiliymiş
Bide kilit hakkında önerilerinizi bekliyorum .Çelik halat düşünüyorum , bide direksiyon kilidi varmış ama nası bişi olduğunu bilmiyorum
Bu konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum ...
Şimdiden teşekkürler...
Motoru Alınca resimleri ve yorumlarımı yazıcam.
bugün yine 150 zat a bindim 95 i gördüm fakat yol 1,5 km bile yok hava da rüzgarlıydı ama kalkışlarda motora gaz verince motor baştan tıkanyor sonra toparlıyor kendini ama bazen yapyor onu sizce neden???
Makine, dostum bu dediğin servis nerde? eğer aynı anda o kadar motora hizmet verebiliyorlarsa +2 karbüratör 1 konjektör vs.parça bulunduruyorlarsa iyi bir servis olmalı.Ben kenüz yanan far ampülünü (12V 18/18w)bulamadım zira.
Saydığın arızalardan benim motorumda yok.İlk parti olmasının avantajı belki.Ayrıca bunlar tüm ucuz çinlilerde olabilecek,giderilebilir sorunlar çok önemli şeyler değil.Ben de farklı marka bir başka kardeş motorun 2 gün sonra servise konjektörü yanık bir şekilde geldiğine şahit olmuştum,hemen değiştirmişlerdi üstelik adı yaygın olmayan yed. parçası tereddütlü bir marka idi.Bu sorun ampül bulamayıp 12V 35/35w civalı ampül takılmasından kaynaklanıyor olabilir tahminimce.Konjektör üretimde zorlanıyor olabilir farlar açıkken.Adamlar boşuna düşük wattlı ampül koymamıştır eminim.Benim şu an tek farım yanmıyor,büyük w ampül takmıyorum,orj ampülü bekliyorum.
Karbüratörlerdeki oksitlenme bilirsin ki normaldir,içinde benzin kalıp sonra uçmuş 4t karb.ler oksitlenme yapabilir.Tinerli temizlikle giderilebilir.
Farklı yazı (151><150)olayına rastlamadım henüz.
Arıza motosiklette muhtemeldir,tecrübeliler herşeye hazırlıklı olurlar,yeniler de yazdığın gibi granajı oturmadı,gazteli koptu,debriyaj ayırmıyor,tekliyor,stop etti vb. gibisinden ustaların başını ağırtırlar.Bu işler böyle gider.
Ben motorumdan son derece memnunum.Verdiğim para = aldıklarım açısından.Garantisi dolunca 1 adet daha almayı bile düşünüyorum (diğerini yedek parça yapmak için).Neden mi? çünkü Joyride 200 e bu motorun 3 katı fiyat ödeyecektim nerdeyse.Ayrıca bu tipte tüm aradığım özellikler fazlasıyla mevcut.fazlasıyla diyorum çünkü tek endişem gücü idi o da yeterli çıktı maşallah.
Team 106 GTI, Hayırlı uğurlu olsun kardeşim.Korumalarını da kaliteli almakla iyi etmişsin (bizde yok ya neyse )
Direksiyon kilidi şu: park halinde didonu sola çevirip kontağı bastırıp sola çeviriyor ,anahtarı çıkarıyorsun kitlenmiş oluyor.Piyasada muhtelif disk kilitleri var ancak güvenilirler diyemem,en iyisi biryere zincirlemek+alarm taktırmak.Kasko da olunca daha ne istiyooonn.
gaza gelme;kaza gelmesin
Bugun sinyallerim bozuldu.sinyallerim ve dörtlülerim çalışmıyor. Yarın goturucem servise. Genel olarak bi problemim yok. Kavacık viyaduk te 105 yaptım maks.
Daha bakalım motor 150 km de.
Yeni yağ koyunca ve motorun km si arttıkca açılır insallah. şu anda gayet memnunum. elektrik aksamı çinli oldugu ıcın zayıf tabiki. ama motor iyi.
BBRR; aileyı zor ikna ettık be
ŞİMDİ BAKIMLARDA NE YAPILDIGINI OGRENSEK IYI OLCAK :D MESELA 500 BAKIMINDA NE VAR?
motorinn dostum motorunu sorunsuz kullanıyor olmana sevindim.sana bir şey soracağım hava filtresinin olduğu yere sünger koyduklarını yazmışsın bunu takınca karbüratörde hava ayarı yaptılarmı veya söküp temizlendimi.
yedek olsun diye motor alma fikrini bende düşünmüştüm acaba trafiğe kaydı yapılmadan almak mümkünmü hiç araştırdınmı bunu
motorinn, Servis Adana Gizerler servisi. Ben Cumartesi günü yaklaış 3,5 saat ordaydım. Motoruma ön çift far taktırdım. Ardından oturdum serviste hem yarıdm ettim hemde lafladık. Neyse serviste parça var. Devamlı tedarik ediyorlar. Özel parça depoları var. Orayıda gezdim. Aslında servis Kanuni servisi. Ama firma daha sonra Çin motorlarınıda satmaya başlayınca servis bu motorlarla ilgilide eğitim aldılar.
150-151'i gözümle gördüm. Resminide çekmeye çalışırım. Çok ilginç ve komik bir durumdu açıkcası.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
space, filitreye sünger koyduktan sonra rolanti ayarı değişmiyor ancak filitresiz gazlarken motor havaya asılıyor,geç toparlıyor,ses fazla çıkıyordu.Şimdi onlar yok.+soğukta çalıştırınca ısıtmak istiyordu ve ısınana kadar gaz verirsen stop ediyordu.Bu da geçti.çalıştır gazla.Yani benzini daha iyi emiyor şimdi.
2.motor için de satıcıyla anlaşırsan fatura kestirmezsin olur biter.Kestirsen ne oluyor onu bilmiyorum yani ruhsat çıkarmak gerekiyor mu bilmiyorum.Gerekli olmaması lazım.Belki ben motoru vitrine koyacağım neden plaka çıkartayım.Yine de emin değilim profi nikli arkadaşa sormak lazım.ikinciye plaka şart olsa bile ilkini trafikten çekerim öyle de olabilir.
Arkadaşlar bugün egzost kelepçelerinin üzerindeki naylonları polisajla temizledim.Aslında montaj sırasında sökülmesi gereken naylon koruma bantlarıymışlar.Benimkini sökmemişler ben de uyanamadımdı şimdi çok güzel oldu parlatınca.Resimler aşağıda.
Ayrıca içi öyle kolay boşaltılmıyomuş.Egzostu ziyan etmek gerekiyo.Değmez bence,çürüyünce belki.
önceki hali
Parlattıktan sonra
gaza gelme;kaza gelmesin
Motorinn boz-yap olayına dönüştürmüşsün olayı en iyisini sen bilirsin ben RSİ gözlüyorum gelince fotoğraflar burada .. şimdilik sizinkiler .. 106 yeni fotolarını bekliyoruz ..
Uzay H
A RH (+)
Honda SW 400
Aynamı nasıl tamir ettim:
gaza gelme;kaza gelmesin
Valla Eline sağlık Usta işi bi çalışma. Tebrik ederim. Bu ustalığa görsel anlatım da dahil. Yalnız bazı yerlerde sarı font olmamış. Kolay gelsin.
dostum resim programımda kaşıt renkli yazı seçeneğini bulamadım da sarı renk seçtim.Ancak bayağı uğraştırdı yine de.Fikir vermek açısından fena değil bence,takdir sizlerin artık...DeliDUMRUL68 adlı üyeden alıntı
gaza gelme;kaza gelmesin
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)