151 RS
151 RSİ
ASYA 150T
SUKIDA
WUXY
DİĞER
teşekkür ederim ;
aklınıza takılan bişi olursa elimden geldiğince yanıtlarım..
sımota hava filtresınden bendede war otomobılshopdan aldım eskısını attım gazı kokleyınce manyak bı ses war bide çift abartı egzos yaptım ses harıka oldu zaten ses sisitemıde war foto eklıyecemde bi kaç planım daha war onlarda bıtsın oyle koymaya nıyetım
amortsörlerıde onlerı kestirip tırnak yerlerı war tornada aynısını yaptırırsın o kadarda pahalı olmaz tahmınım bu
hava filtesını alırsan bi tanede benzin filteresı al lazım olacak boşta kalan hava tahlıye hortumuna takacaksın yoksa rolantıde cok ses cıkıyo
Gürsüs kardeş sağol resimler için, ve geçmiş olsun tabi, resimleri sanırım kaza yapmadan önce çekmiştin, resim harika çıkmış hakketen eline sağlık, fakat mavi-siyah olduğundanmıdır nedir çakma sticker gibi duruyor, fakat işimi görür elbette çok sağol, ve yeni boyalar iyi olmuş, ben şuanda o işe giremiyoum, çünkü kırık olan bölümleri var özellikle ön sağda...
Ve bu arada egsozu komple değiştirmek istiyorum arkadaşlar kaça mal olur bilen varmı, değiştirmekken bikere güzel birşey alayım diyorum, egsozun perçinleri filan çıktıda titriyor, vida atsam zamanla çıkıyor filan ondan değiştireceğim.
http://www.hepsiburada.com/ekoyak-18...m092074#tablnk
Bu ürünü tavsiye edermisiniz...
teşekkür ederim;
önemli değil dostum herzaman yardımcı olmaya çalışırım, bu arada sticker ın resmini ben çekmedim sadece linkteki resmi siteye ekledim
verdiğin link çalışmıyor ama alıntıyla cevaplarken ekoyak tasarruf aparatı olduğunu gördüm linkte yazıyodu eğer ondan bahsediyosan alma sakın. işe yaramıyormuş...
gursus
güzel olmuş ama öntarafla biraz uyumsuz olmuş tüm gri yerleri mavi yap derim bnce ama süper bolede
En sonunda bende motorla kaza yaptım, 5. ayımıza varamadan çarptık.
Valla arkadaşlar dün İstanbul'da Çakmak'ta biryerlerde araba ile çarpıştık, motorda 2 kişi idik, ben kullanıyordum, hızım 40 civarı ve hafif bayır yukarı gidiyorduk, önümde 10 metreye yakın mesafede bi araç gidiyordu birden sağa çeker gibi direksiyon kırdı sağa yaaşlayarak yanaştı ve tekrar sola kırdı "sinyalsiz" tamda orda sola dönecek bir sokak var oraya girecek zannettim, firene bastım fakat motor kaydı, biraz yavaş çarpıştık, bizde adamda bişi yok, onun kaporta biraz çizildi benimde motor, zaten sağda öncede kalma silikonla kapadığım kırık vardı bi o attı birde sola yattığından ön grenajda çizilme oldu okadar.
Adam %100 suçlu idi baştan sinyal verse ben zaten dikkatli gidiyordum sinyali girsem daha yavaşlardım ve dönmesine müsade ederdim, adam zaten sola değil 180derece geri dönecekmiş, neyseki önemsiz bir kazaydı ve adam çok çok özür diledi, fakat daha dikkatli olmak gerek tabiki, özürle bitmiyor bugün bize denk gelir yarın bi çocuğa denk gelir Allah göstermesin araba altında kalır.
Kazadan sonra motoru çalıştırdım fakat km ve devir göstergelerinin bulunduğu yerdeki aydınlatma ışığı çalıştırırken acayip şekilde parlayarak çalıştı ve sanırım akünün enerjiyi aldı, daha sonra bi kenara çektik motoru çalıştırmaya çalıştım akü nerdeyse bitik gibi oldu (sağlam akü). Akü takılı iken ayaktan nerdeyse 50 kez marj yaptım çalışmadı, aküyü çıkarıp ayaktan bi süre sonra çalıştırdım, gidip benzin aldım, benzin aldığım yerde yine aynen akü ile çalışmadı ve söktüm çalıştı, yalnız ayaktan çalıştırıp, aküsüz gaz verdiğimde km devir aydınlatma ışıkları nerdeyse sanki 5 kat daha güçlü yanıyor. Çalışır vasiyette aküyü takıp bakıyorum ışık normale dönüyor, sizce bu aküyü şarj etmem için nekadar motoru sürmem gerekir, şimdi çıkıp denesem sanırım yine anca ayaktan çalışacak..
Oto elektrikçiye götür baktır. Servisler elektrikten pek anlamıyor gibi. Bir tane kırık kablo yüzünden 2 üç gün tırmalayıp, regulatör denerken tesisatı komple yakacaklardı az daha.
Hem akünü dışarda şarj ettirirsin hem de tesisatı, dinamoyu falan da kontrol ederler.
Akü iyice bitik değilse, 4-5 km gezdikten sonra marşa 2-3 defa basıabiliyor kısa kısa..
Tamam akü işini yol yaparak halletim, 30km filan yol yaptım şarj oldu.
Sağolun arkadaşlar ufak kazaydı ucuz atlattık.
buyuk gecmiş olsun dahada kotu olabılırdı ALLAH korumuş yanı
artık bu 4 teker ve ustunlerını kasap olarak gormeye başladım
slm arkadaşlar ben bu siteye daha yeni üyeyim motor hakkından fazla bir şey bilmioyrum daha 15 yaşındayım bu plaka felan işleri nasıl oluyor bilgilendiirirseniz sevinirim bide ehliyet felan cok gereklimi acaba burda kimsenin ehliyeti yok valla
ewt ölede zaten yazın felan almayı düşünüyorum o zamana 16 yaşında olcam 17 den gün almış oluyorum 1 sene sonrada ehliyet allah izin verirse buralarda salcano bide bisan cok ama ben mondial 151 rs almayı düşünüyorum sizce hangisi
ewt. ama ben sneeye alcam yazın yani o zamana 16 yaşında oluyorum 1 sene sonrada ehliyet alırım anlıcan yani daha var ama şimdiden hazırlanıyorum erkende olsa ben kocaeli karamürselde oturuorum buralarda bisan ve salcano kullanılıo ama ben mondıal almayı düşünüyorum sizce hangisi acaba
[B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
[B]31 L 6351[/B]
yazın çalışmayı düşünüyorum öyle alcam yazın 16 gircem alana kadar baya zaman gecer ondan sonrada ehliyeti alırım yani daha var almaya trafikte felan sürmem zaten ehliyeti alana kadar sahilde oturyoruz çarşıya felan giderim bide gezmek için anayola felan cıkmam ehliyetsiz mondial alcam bu resimdeki sivastaki bir arkadaşın motoru yeni aldı yazın almış daha motor tam acılmamıs ayarlarını felan yaptırdıktan sonra benzini az yakmaya başlar diodu ona da danıştım biraz
selamlar
dün akşam gidip Mondial 150 RS motoruma kavuştum. Plakası daha birkaç gün sonra çıkacak ama ben Sarıyer'den Bahçeköy'e kadar kullandım öyle. Hatta yunuslar vardı, bir kamyonun arkasına saklanarak kaçtım yanlarından.
Çok güzel bir motor. Ama 500 km'ye kadar 50'yi geçmeyecekmişiz. Neyse ben 50 km yaptım bile buralarda gezerek. yakında biter.
Her şey çok güzel motorda, ama sağa doğru kırıp biraz sert fren yaptığımda sağ ön taraftan acayip bir ses geliyor. Plakayı almaya gittiğimde göstereceğim.
Şimdilik bu kadar.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)