Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2007, 06:18
#2441
Valla arkadaşlar bendede bundan bi tane vardı 150 hs ömrümü çürüttü o motor benim bi daha mondial servisinin önünden bile geçmem çok berbar bi alet yada bana öle denk gelmiş servisten çıkmazdım başıma gelmeyen kalmadı bence 0 o motor sattım en sonunda şimdi çok mutlu mesut bi insanım
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
Reklamlar
-
21 Mayıs 2007, 00:57
#2442
-
21 Mayıs 2007, 01:03
#2443
15 000 km ve 11 ay sonunda motorumla çok mutluyum. arzıza çıkarmıyor mu çıkarıyor sağını solulu tamir etmesini seviyorum duygusal bir bağ oldu ikimiz arasında. son gaz gitmekten artık zevk almıyorum 40 - 50 km hız ve 4 000 - 5000 devir / dk gitmek çok daha zevkli yolun zevkini çıkararak sürmeye başladım. tavsiyem eğer motorla ilgilenmeyi sevmiyorsanız veya tamir işleri size göre değilse o zamanlar motorda çıkan en küçük arıza ile bütün şevkiniz kırılıyor. motor bloğu dışında bütün parçaları kendim tamir edebilecek duruma geldim sayılır. motorculuk ayrı bir güzel olmaya başladı eğer zaman ve finanasman sorunu olmasa motora atlayıp gittiği her yeri gezmek istiyorum.
motor benim için özgürlük ile eşdeğer anlamda özgürlüğü ve motorumu seviyorum.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
21 Mayıs 2007, 18:55
#2444
Merhaba arkadaşlar askerden geldim ve artık depodan mororumu çıkartıcam 3000 km'de ve 6 aydan beri sabit duruyor. Motaorumun yağını değiştirmeyi düşünüyorum (castrol'un 4T 10W-40 yağını) ve acaba içinizde bujiyi temizleyen varmı kendim temizleyebilirmiyim. Valla özledim motorumla tur atmayı.
-
21 Mayıs 2007, 23:33
#2445
motorunu hiç çalıştırmadan yağını değiştirmen daha iyi olur eski ve özelliğini kaybetmiş olan yağ, yağlama sisteminde dolaşmasın. değiştirirken yağın iyice süzülmesini bekle. kirlenmiş buji genelde pek iflah olmaz yenisi daha güvenilir aynı zamanda eğer buji sık olarak kirleniyorsa ya yüksek (zengin) karışım vardır yada başka bir sorun. çoğu tamirci motor stop etmesin düşüncesi ile rölantiyi yüksek tutuyor fazla yakıt tüketimi ve bujilerin çabuk bitmesine neden oluyor. 5000 km dir aynı bujiyi kullanıyorum. arada bir çıkarıp temizliğine bakıp geri takıyorum. takarken dikkat etmen gereken nokta elinle mümkün olduğunca sıkıp yerine oturmasından sonra buji anahtarı ile yavaşça sıkmak. diş kaçırmasının önüne bu şekilde geçebilirsin. sıcak motordan buji söküp takmak çok tavsiye edilen bir durum değil hem elini yakma ihtimalin hem de ısınıp genleşen motor bloğunun veya bujinin zarar görmesini engellemek için. buji tam oturduktan sonra 1/16 tur kadar sıkarak yerine oturmasını sağlarsın (yeni bujilerde). çok sıkı yada çok gevşek bujiler sorun çıkarır
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
22 Mayıs 2007, 13:15
#2446
Merhaba arkadaşlar askerden geldim ve artık motorumu depodan çıkartıcağım. Özledim valla dolaşmayı onunla. Bu arada yağını değiştirmeyi düşünüyorum CASTROL (4T 10W-40). Birde bujiyi temizleyen varmı aranızda varsa biraz bilgi verebilirmi
-
22 Mayıs 2007, 17:38
#2447
Hocam ilk göz agrım motorumu buyutmek ıcın satıyorum motorumun hıcbır problemı yoktur ;)
MT üyelerine peşin para almak kaydıyla indirim yapabilirim.. HERKESE KEYİFLİ SÜRÜŞLER...
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4105070
-
22 Mayıs 2007, 19:01
#2448
Merhaba arkadaşlar 2 günden beri yazı yazıyorum fakat gözükmüyor anlamadım. Neyse askerden yaeni geldim ve motorumu depodan çıkartma zamanı geldi. 6 aydan beri motorum yatıyor. İnşallah aküsü bitmemiştir, üstünden çıkarmıştır. Onunla sahilde tur atmayı özledim. Size birkaç sorum olacaktı; Bujiyi temizlemeyi bilen varmı ve kendi başıma halledebilirmiyim, diğer bir soru ise bu iki yağdan hangisini kullanayım 20W-50 veya 15W-50. Herkeze bol sürüşlü günler.
-
22 Mayıs 2007, 19:05
#2449
kendı basına halledecenı sanmıyorum. cok uzun ıs ve ıncelık ısteyen ıs bılen bırısne ver temızlesın
-
22 Mayıs 2007, 22:36
#2450
izcade
motorunu hiç çalıştırmadan yağını değiştirmen daha iyi olur eski ve özelliğini kaybetmiş olan yağ, yağlama sisteminde dolaşmasın. değiştirirken yağın iyice süzülmesini bekle. kirlenmiş buji genelde pek iflah olmaz yenisi daha güvenilir aynı zamanda eğer buji sık olarak kirleniyorsa ya yüksek (zengin) karışım vardır yada başka bir sorun. çoğu tamirci motor stop etmesin düşüncesi ile rölantiyi yüksek tutuyor fazla yakıt tüketimi ve bujilerin çabuk bitmesine neden oluyor. 5000 km dir aynı bujiyi kullanıyorum. arada bir çıkarıp temizliğine bakıp geri takıyorum. takarken dikkat etmen gereken nokta elinle mümkün olduğunca sıkıp yerine oturmasından sonra buji anahtarı ile yavaşça sıkmak. diş kaçırmasının önüne bu şekilde geçebilirsin. sıcak motordan buji söküp takmak çok tavsiye edilen bir durum değil hem elini yakma ihtimalin hem de ısınıp genleşen motor bloğunun veya bujinin zarar görmesini engellemek için. buji tam oturduktan sonra 1/16 tur kadar sıkarak yerine oturmasını sağlarsın (yeni bujilerde). çok sıkı yada çok gevşek bujiler sorun çıkarır
bunu yazmıştım sanırım sende onu görmedin.
yağ olarak yarı sentetik 10w 40 kullanırsan verim alacağına inanıyorum
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
27 Mayıs 2007, 12:53
#2451
arkadaşlar mondial 151 RS lerde arka disk firenden gelen gıcırtı sesine çözüm bulan arkadaşlar yokmu ya gıcık oluyorum o sesi kalkarken sanki hurda motora biniyomuş gibi oluyor :D
-
28 Mayıs 2007, 23:00
#2452
Frene basınca çıkyorsa normal bir süre sonra ses kesiliyor ama hep çıkıyorsa hiçbir fikrim yok arkadaşım. Bu arada lastiklere ne kadar hava basıyosunuz arkadaşlar.
-
30 Mayıs 2007, 00:25
#2453
arka disk sorunu
arkadaşlar nerde bu mondial 151 RS ciler kalkerken disk den gelen gıcır gıcır sesine çözüm bulan yokmu ??? kalkarken gıcırdıyor motorun hızı yükselince ses kayboluyor yani yaklaşık 15 km hızla giderken geliyor o ses
-
30 Mayıs 2007, 00:35
#2454
alt fren merkezi vidalarini konrol et balatalari degis. balatan yada fren merkezin bosluk yapmış olabilir
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
30 Mayıs 2007, 00:53
#2455
izcade adlı üyeden alıntı
Frene basınca çıkyorsa normal bir süre sonra ses kesiliyor ama hep çıkıyorsa hiçbir fikrim yok arkadaşım. Bu arada lastiklere ne kadar hava basıyosunuz arkadaşlar.
200 kpa normali idi yanlış hatırlamıyorsam ama ön tekerleklere daha az basılıyo arabalarda ole ama motordakileri bilmiorum on 200 ise arka 225 gibi
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
-
11 Haziran 2007, 21:36
#2456
arkadaşlar bende 151 rs alıcam 0 fiyatlarda düştü bundan yararlanmak istiyorum 151 rs ile ilgili sorunları olan varsa buraya yazarlarsa çok mutlu olurum...
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır...!:cat:
-
11 Haziran 2007, 22:08
#2457
arkadasşlar ben 151rs i 1.5 yıl kulandım gecen hafta saatım rodajını guzel yaparsanız basınızı agrıtmyacak bır motor... gerçekten altınızdakı makıne çinliler arasındakı en guzel makınelerden bırısı..
-
13 Haziran 2007, 02:29
#2458
uzun yol
selam arkadaşlar ben de bir rs 151 kullanıcısıyım ve motor 10000km ye yaklaştı. formun başlarını okudum ama hepsini okumaya zamanım yetmedi daha önce sorulduysa kusura bakmayın bu motorla uzun yola çıkan oldumu? ben daha önce yaklaşık 150 km yaptım durmadan sizin bu konudaki bilgi ve tecrübenize ihtiyacım var. çünkü yaklaşık 350 km lik bir yolculuk planlıyorum yakın zamanda.
-
17 Haziran 2007, 13:45
#2459
bende olmadıgı için bir görüş yok ama mondial daha tutkun önceden mondiali sewmezdim ama şimdi sewiyorum bendede 100 kh vr
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
26 Haziran 2007, 10:42
#2460
motorum 151 rs siyah şu anda 92000 de motorda tık yok bir kere indirdim kran bilyalarını skf taktım bidaha da dokunmadım. motor 9 binde diyosunuz dökülüyor arkadasım 92 binde devamlı uzun yol antalya afyon arasını bir kere gaz kesmeden 4,5 saat te aldım üstüne iki kişi sesi soluğu değişti ama soğuyunca aklı başına geldi bir kere bile durmadım işemeye bile frenlerden gelen ses ya disk civataları gevşemiştir (bu pek olmaz) genelde fren merkezinin lastikleri aşınmıstır eğer oralarda bu lastiklerden satılıyorsa bilgi verirseniz sevinirim burda yok merkez komple satılıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler