Anket: Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?
- Katılımcı sayısı
- 729. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
151 RS
-
151 RSİ
-
ASYA 150T
-
SUKIDA
-
WUXY
-
DİĞER
MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Ocak 2007, 23:30
#2361
mondi.playturk adlı üyeden alıntı
saool cihan ben bugun götüreyim ozaman yoksada nazlli musteri hizmetleri var biraz tanısmıslıgımız var kadınla e-mail adresinide verdi burdan sorunlarınızıda konusa bilirsiniz şikayet
ugur mondial musteri hizmetleri :nazire@ugur.com
çok yarduımcı oluyor k.i.b
kardeş çok saolasın ama bu motorun neyiniğ şikayet edicez ki,yani verdigin paraya göre mal,çin malı dandik ama bakacaksınki motora o gitsin,ben motordan şikayetci degilim şahsen bozuluyor, neden çin malı,peki neden kaliteli motorlar bozulmuyo honda yamaha vs.vs. onlarda bozuluyor ama çin malı kadar sık sık degil tabi en az 15000 km görüyorlar benimki 150 km de bozuldu hiç şaşmadım zaten çin malı dedim gittim,benden bu kadar varsa soroularınız cevaplıyım.
Reklamlar
-
27 Ocak 2007, 14:41
#2362
evet benim motorum 88000 de yaklaşık 2- 2,5 sene oldu. devamlı üstündeyim bu kadar yol kat etmesinin sebebi uzun yol bi çıktığımız zaman 5-6 bin km türkiye turu. motor taş gibi ufak tefek sorun çıkıyor o kadar olacak. sizinkilere bakıyorum 5-6 binde sorun çıkarıyor motorlarınıza bakın sesini çekişini kontrol edin etmeszeniz yolda kalmaya mahkumsunuz. siz ona bakınki oda size baksın. ben kendim mondial yetkili servisim sizin konuştuğunuz servisler yanlış yapıyor söyledikleri fiyatlar çok yüksek biz elimizden geldiği kadar parçaları değiştiriyoruz. gereği olmaya şeyi değiştirdiğimiz zaman fabrika bize kızıyor. mesela 8-9 binde krank bilyası dağıttı bu kadar sürede dağıtmaz diye bize kızıyorlar. 15-20 bin olsa neyse diyor. kmsine göre garanti değişiyor. mesela belli bir kmden sonra yağ kaçakları garantiye girmiyor bizde müşterimizi garantiye sokmak istiyoruz çünkü sizin bize verdiğiniz işçilikten daha fazla işçiliği fabrika bize veriyor. saat başına işçilik 18 ytl. kim istemez. biz alnımızın teriyle para kazanmak istiyoruz. haydan gelen huya gider. emeğinin karşılığını al işini düzgün yap gerisini allah zaten verir.
-
28 Ocak 2007, 00:55
#2363
biraz forum canlansın yaw buda benim motorum
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
-
28 Ocak 2007, 01:22
#2364
gursus adlı üyeden alıntı
biraz forum canlansın yaw buda benim motorum
[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
kardeş motorun yenimi hayırlı olsun...
-
28 Ocak 2007, 02:57
#2365
Forumdan Uzaklaştırıldı
Benim ilk motosikletimde Rs 151 .. ilk aldığım günü hatırlıyorum baya heyecanlıydım. Ama boy ve kilo şartlarıma göre bana maxi scooter yakışıyor o yüzden gidip 150 zat aldım. İnsan yetinmeyide bilmeli fakat bu motosiklet sevdası öyle birşey ki durmak bilmiyor. İçimizden bir ses daha fazlasını iste diyor
-
28 Ocak 2007, 14:48
#2366
merhaba arkadaşlar.motorunun ön tarafı yanan arkadaşa çeçmiş olsun.şase sorunu ben motoru yeni aldığımda da olmuştu.genelde aynalara giden kablolar tam aynayla granajın birleştiği yerden şase yapıyor.ben granajı ve motorun ön tarafını komple söktüm.oradaki kablolar çok gelişi güzel toplanmış.onları düzellttim.göstergeyi tutan tırnaklar çok zayıf kırılıverecekmiş gibi duruyordu.onları yapıştırıcılarla kuvvetlendirdim.direksiyonu çevirdiğinizde sağa sola değen kablolar vardı onları kablo tutucularla bağladım.1 senedir sorun çıkarmadı.bazı vidaların altına conta yerine kağıt sıkmışlar onları contayla değiştirdim.daha esnek oldu.arkadaşlara kilometre telini tutan çamurluğa bağlı lastik bi parça var onuda kontrol edin.çok çabuk kopuyo ve kilometre telide sağa sola takılıyo.
-
28 Ocak 2007, 19:31
#2367
motor yeni değil fakat aldıgımda çekmiştim resimleri ama hala öyle yeni gibi fazla kullandıgım yok nisanda almıştım.Aynet10 Balıkesirin içindenmi ilçemi?
-
28 Ocak 2007, 23:50
#2368
9300 km oldum motorda bu gün sübap ayarı yaptırdım. yapılırken egzantrik miline baktım daha tertemiz duruyor. sanırım 20 bin gibi güzel bir bakım ister.
normal limitlerde kullanınca bu motorların ömürleri kaç km yapar. benim tahminim 20 - 25 bin gibi segmanların değişmesi gerekir gibi.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
29 Ocak 2007, 22:23
#2369
ben 14550 km de yim daha motoru ellenmemiş,kullanıyorum daha da giderim,tabi satmazsam.ama satıcam ...
-
29 Ocak 2007, 23:08
#2370
Arkadaşlar yazın uzun yol yapmayı düşünüyorum 151 rs nin arkasına komple endurolardaki gibi bir sağa bir sola birde arkaya olmak üzere 3 adet bagaj yaptırayı düşünüyorum.Sizce nasıl olur düşüncelerinizi alabilirmiyim...
[CENTER]İzimiz Yol Olur[/CENTER]
-
29 Ocak 2007, 23:23
#2371
bonapart_07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yazın uzun yol yapmayı düşünüyorum 151 rs nin arkasına komple endurolardaki gibi bir sağa bir sola birde arkaya olmak üzere 3 adet bagaj yaptırayı düşünüyorum.Sizce nasıl olur düşüncelerinizi alabilirmiyim...
uzun yol yapabilirsin ama yolda kalmayı göze alman lazım lastik patlaya bilir,kayış kopabilir karbüratör tıkanabilri,her şey olabilir,ama çanta iişi motoru biraz daha yorabilir ve motoru çekişten düşürür,fazla benzin yakar seni de yorar,arkaya bi çanta,yettigi kadar eşya sanırım yeter.ama kaliteli motor olsa tamam yaptır hatta bende senin gibi düşünmüştüm yanlara ve arkaya çanta motoru daha da yorudugu için vaz geçtim,şimdilik motorumu satıp cbf almayı düşüyorum ona yaparım belki senin fikrini...
-
30 Ocak 2007, 00:02
#2372
benim motorun da şase demiri egildi. nasıl olcak bilmiyom.
-
30 Ocak 2007, 00:26
#2373
bonapart_07 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yazın uzun yol yapmayı düşünüyorum 151 rs nin arkasına komple endurolardaki gibi bir sağa bir sola birde arkaya olmak üzere 3 adet bagaj yaptırayı düşünüyorum.Sizce nasıl olur düşüncelerinizi alabilirmiyim...
Bu motorları üretenler şehir içi için üretmişler ama, motor konusunda profesyonal olan arkadaşlar bunu gerçekleştirebilir, yorgun demokrat gibi..
Çünkü yolda bakım gerekebilir vede yedek parça ve gerekli takımların yanında olması gerekir.
Benim motorum RS151 12000 civarında hiç bir sorun yaşamadım, ama tabii gerekli bakımlarını zamanında yaptırdım,tedbir için 4000 bakımında kayışını japon malı bir kayışla değiştirdim.
Kış tipi Doro lastiklerle 3000 değiştirdim. (kaymamak için sadece)
Yağını hiç aksatmadan 2500-3000 de bir değiştirdim,hava filitresinide yaklaşık 3-4 binde bir değiştirdim.
Zaman zaman yetkili servislere de gittim ama genelde işini iyi bildiğim motorcularla çalıştım.
Yaklaşık 20 yıllık motor tecrübesinden sonra bunları öğreniyorsunuz.
Ancak bazı arkadaşların ''dandik çin malı'' gibi yaklaşımlarına katılmıyorum.
Bizler yıllar önce motor aldığımızda öğle kötüydülerki alır almaz servise götürüp ayyarlatırdık yoksa kullanmak mümkün olmazdı,yetkili serviste bulmak kolay değildi, işi öğrenmeyen motor kullanamazdı eli temiz motorcu olmaz gibi çok doğal değimler vardı; O günleri yaşayan motorculardan biri olarak bu motorlara dandik diyenlere şaşırıyorum.
Bastınmı vın diye gidiyor, frenleri mükemmel tutuyor,marşa bastınmı çalışıyor,az benzin yakıyor,elimizi yağa bulamıyor , nerede ise her parçasını bulmak kolay vede ucuz.. EEEE yani daha ne istiyorsunuz.
Ha paramız çok biz japon malı vs almak istiyorduk ama
istemeden bunu aldık diyorsanız, o zaman buradaki insanların moralini bozmayın yanii...
[FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Green"]ÖZGÜRLÜK+HUZUR=[/COLOR][COLOR="DarkOrange"]Keşke ben diyebilsem[/COLOR]:) [COLOR="Green"]Ama motosiklet üzerindeki herkes olabilir....[/COLOR][/FONT]::biggrinn...[COLOR="Red"]5562[/COLOR]...[COLOR="DarkOrange"]dj-roer[/COLOR]::sos::
-
30 Ocak 2007, 15:46
#2374
motorun ömrü ne kadar diyorsunuz motorum 88000 de kardeşim orjinal duruyor. halada biniyorum aynı performans aynı hız. bakarsan gider ben her 1000 kmde mobil jet oil 2 tam sentetik yağ kullanıyorum 1 lt 70 ytl onuda bulabilirseniz çok ince bi yağ motoru haddinden fazla koruyor bu da sorun çıkarmasını engelliyor. hava filtresini 1500 kışın 1000 km yazın değiştiriyorum. bunlar en önemli yerleri motora bakacaksın ki oda sana baksın. üzmeyeceksin motoru sürekli tam gaz değil sakin sakin (gerçi öyle kullanmıyorumda) olsun yavaş kullanmak daha iyi motor zaten güçlü en iyi arabalarla kafa kafaya kalkıyorsun. gittiği yerde patinaj çekiyo.
-
30 Ocak 2007, 17:19
#2375
selam arkadaşlar uzun zaman oldu buraya girmeyeli.. bi hız sewdasına kaza yaptım bundan 2 ay önce..kazadan beri ilk defa giriorum foruma.. motorumu yaptırmaya karar werdim ön kısım komple yok we direksiyon dönmüyor. serwisi 300 milyon filan dedi.. aman dikkat edin bi anlık hata affetmior.we motor plastik olduğu için anında dağıldı :(
-
31 Ocak 2007, 19:31
#2376
-
31 Ocak 2007, 21:40
#2377
geçmiş olsun kardeş,bende kaza yapmıştım herifin biri önümü kesti benim ön taraf haşattı ve 916 ytl masrafı vardı,ehliyet oldugu için polis çagırıp zabıt tuttu ve 45 gün sonra sigortadan aldım parasını..
-
31 Ocak 2007, 22:10
#2378
yorgun demokrat senin motorun markası ne ????patinaj çeken 150 lik scooter yok çinlilerde.
-
01 Şubat 2007, 16:40
#2379
ünsal Kardeşim Nasil Yok Senin Motorun Pati çekmiyormu Benim Motorum Mondial 151 Rs Micirda Hiç Affetmiyor Asfalttada 1-2 Metre Bi Kaç Ayarda Sonra Orjinalde 8 Kariş Falan çekiyor. Nasil çekmez Motor Canar Yahuuu.
-
03 Şubat 2007, 01:41
#2380
selam beyler nolmuş bizim rs ler yaw 2.250,00ytl olmuş http://www.mondialmotor.com.tr/ hs lerde 2.200,00ytl
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler